יום שני, 21.04.2025 שעה 22:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
462030-224025מכבי ת"א
441839-213324הפועל ת"א
441939-218725הפועל ירושלים
412326-228526בני הרצליה
402073-211126הפועל חולון
382097-216825עירוני רמת גן
382221-219326הפועל ב"ש/דימונה
362038-203625גלבוע/גליל
351939-196724עירוני נס ציונה
352187-213926הפועל עפולה
352049-193926הפועל גליל עליון
342238-205126אליצור נתניה
332192-202725עירוני קריית אתא
282363-205525הפועל חיפה

אוחיון קיבל הצעה כספית גבוהה מקבוצה רוסית

הגארד שנמצא בסכסוך חריף עם מכבי ת"א מחזיק בהצעה על סך 1.5 מיליון דולרים מהקבוצה שמוכנה לשלם את דמי השחרור שלו בגובה 200,000 דולרים

|
אוחיון. סכסוך חריף עם מכבי תל אביב (חגי ניזרי)
אוחיון. סכסוך חריף עם מכבי תל אביב (חגי ניזרי)

גארד מכבי תל אביב, יוגב אוחיון, שמצוי בימים האחרונים בסכסוך גדול עם הנהלת הקבוצה על המשך דרכו במועדון ועל אופי החוזה שלו, קיבל השבוע הצעה רשמית גבוהה מאוד מקבוצה רוסית בכירה שמוכנה לשלם לו מיליון דולר וחצי לעונה וכן לשאת בדמי השחרור שלו ממכבי, על סכום של כ-200,000 דולר, כפי שנקבע בחוזהו.

הקבוצה הרוסית הבהירה לאוחיון כי היא מעוניינת לצרפו כבר לעונת המשחקים הקרובה ואף הניחה הצעה על השולחן כדי להבהיר כי מדובר בהצעה רצינית. אוחיון מחזיק גם בהצעה מהקבוצה הספרדית, מלאגה, שמוכנה אף היא לשאת בדמי הביי- אאוט שלו ממכבי וכן לשלם לו קרוב ל-800,000 יורו תמורת שירותיו בעונה הבאה.

יש לציין כי מדובר בהצעה גבוהה כמעט פי 3 ממה שבמכבי מוכנים להציע לשחקן ששכרו עומד כרגע על 170,000 דולר.

אוחיון דרש שדרוג בשכרו שלא עלה יפה בין כותלי המועדון מה שהוביל גם לסכסוך הגדול ולרצון של השחקן לקבל את השחרור שלו מהקבוצה, לשלם את דמי השחרור ולעבור לשחק באירופה, שם הוא יוכל להרוויח סכומי כסף גבוהים מאוד.

יוגב אוחיון חוגג (יניב גונן)
אוחיון. החגיגות נגמרו? (יניב גונן)
 

עיקר המחלוקת שהובילה לסכסוך הגדול נוגעת לחוזה עצמו שנחתם בין הצדדים. בכותרת של החוזה צויין כי אוחיון יוכל להשתחרר ממכבי רק בסיום עונת 2012/13, אך בתוך החוזה עצמו ישנו סעיף יציאה שמדבר על סופה של עונת 2011/12, זאת בתמורה כמובן לתשלום על סך של כ-200,000 דולרים.

מקורבים לאוחיון טוענים כי אם מכבי תנסה לשכנע אותו בכוח להישאר בקבוצה לא בטוח שהדבר ישחק לטובתה בסופו של דבר וכי לא ניתן למנוע מהגארד המוכשר להתקדם כלכלית לקבוצה שמוכנה לשלם סכומי כסף גבוהים ביותר עבור שירותיו כבר בעונה הקרובה.

הסכסוך, עליו פורסם ב-ONE כבר במעמד גמר הפיינל פור של ליגת לוטו, עדיין נמצא בעיצומו ולא ברור אם ייפתר בתקופה הקרובה. שני הצדדים לא מגמישים עמדות ואם הנושא יועבר לטיפולו של בית הדין קיים סיכוי גבוה כי הוא יפסוק על כך שאוחיון יוכל לעזוב את הקבוצה תמורת דמי השחרור שלו ממנה.

אוחיון ולנגפורד (יוסי ציפקיס)
אוחיון. מחלוקת על החוזה (יוסי ציפקיס)
 

אוחיון עצמו לא שלל את האפשרות כי יישאר במכבי בעונה הבאה, אך לא בסכומי הכסף אותם הוא אמור להרוויח בחוזהו הנוכחי. אוחון, רשם עונה מצוינת, הפך לאחד מהשחקנים החשובים ביותר של הקבוצה במהלך העונה האחרונה ויודע היטב כי מדובר בהזדמנות מצוינת עבורו לעשות שדרוג כלכלי כאשר הוא נמצא בשיא פריחתו.

במכבי כועסים על השחקן וטוענים כי מדובר בטעות כתיב בחוזה אותה הם מגדירים כטעות אנוש, אך לא ברור האם הדבר יקבל תוקף בבית משפט ואם תהיה זו טענה מספיק חזקה עבור הצהובים כדי להשאיר אותו בקבוצה.

ממכבי ת"א נמסר: "יוגב אוחיון חתום על חוזה במכבי תל אביב לעונת 2012/2013 ללא זכות יציאה".
 

לכתבה זו התפרסמו 228 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 228 תגובות ב-174 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
174
ע.ז12/06/2012 10:38
קיבל במה ומנצל אותה בצורה לא ראויה שינסו להגיע להבנות אך עם יוגב מתעקש שיתנו לו ללכת בלי דרך חזרה חצוף!
השב   •  00
173
ירדן12/06/2012 10:01
לאורך כל השנים מכבי לא ספרה ולא כיבדה את הישראלים שלה , אפילו סמל כמו נדב הנפלד לא זכה לפרידה הולמת. שחקנים כמו כספי שלא הוערך ואליהו שהוחזר אחרי שהצליח בחוץ. מכבי זה מכבי
השב   •  20
172
ירדן12/06/2012 09:57
ישראלים. ראו דוגמאת: הנפלד,
השב   •  10
171
רוב12/06/2012 09:20
להזכירך אדון אוחיון! תראה מה נגמר עם קטש ועם האפמן
השב   •  01
170
שירקאן הנמר12/06/2012 09:18
השב   •  01
169
יואב12/06/2012 07:12
מכבי גונבת לכל הליגה שחקנים כי יש באפשרותה לשלם יותר מכל קבוצה לגתימי אבל כאשר אריות ארופה עושים לה את אותו תרגיל אוי אוי אוי פתאום זה לא יפה דבר שני מכבי לא אוהבת לשלם פרקינס קיבל גרושים פרגו אם בלו הקלעי הטוב בארופה ויגיד מישו שלא אז ה600 אלף שהוא מקבל זה קצת בקיצור מכבי בחלק מהשחקנים שלה מתנהגת בזלזול דווקה לשחקנים הפחות טובים הם משלמים יותר מידי ראו בורשטיין פדרמן היקר חוזה זה חוזה טעות סופר ? למה לא קראת טוב ליפני שחתמתם בשביל זה שוכרים עורך דין לא קראת שילמתה
השב   •  41
שירקאן הנמר12/06/2012 09:19
השב   •  00
גלילי12/06/2012 10:52
אתה צודק כמובן, אבל תנסה להזכר באחד השחקנים המרכזיים בעונת האליפות שלכם- טרה סימונס- ואיך הוא הגיע אליכם בתחילת אותה עונה, ואז נראה אם תמשיך לדבר על גניבת שחקנים.
השב   •  01
יואב12/06/2012 12:43
אתה משווה את מה שמכבי עושה למה שאנחנו עושים
השב   •  00
גלילי12/06/2012 18:11
השב   •  11
168
אבי12/06/2012 06:27
יוגב הייתה לך עונה מוצלחת במכבי אתה מבקש שידרוג
ואם העונה שלך הייתה גרועה מכבי היו צריכים להוריד לך בשכר?
השב   •  01
167
גיא12/06/2012 04:55
כמה שזה כואב וכמה שאני אוהב אותו אבל שלא יעשה פוזות ואם הוא מעדיף ללכת לכסף ולא להשאר ולהצליח אז שילך ולא יעשה הרבה בלאגן גם הלפרין חשב שהוא שחקן גדול ומתאים לאירופה ועבר לאולימפיקוס ועכשיו הוא חוזר על ארבע.
נמאס לראות שחקנים באים למכבי אפסים, מתפתחים והופכים להיות שחקנים גדולים במכבי ואז הולכים לכסף.
והנה עוד שחקן שמעדיף לטפח את האגו שלו ואת החשבון בנק שלו במקום להיות חכם להשאר ולהצליח. וגם אם הוא ילך מכבי תמצא מחליף (שכנראה יעזוב אחרי שנה)
נמאס!
השב   •  11
166
דוד12/06/2012 04:01
לשחקן ישראלי שמרוויח 170 אלף דולר אין להם עוד 200 אלף ?
המקום לנגפורד יבוא כושי אמריקאי אחר שיזרוק ויזרוק.
אבל במקום אוחיון איזה ישראלי הם יביאו? רוט לא שומר כמו אוחיון וזה הדבר הראשון אצל בלאט וחוץ ממנו אין עוד שום רכז ישראלי הלפרין סקנד גארד ושומר גרוע מאוד. חוץ מזה אם הוא בקבוצה ומרוויח מיליון ברוטו. גם אוחיון יתייבש על הספסל והערך שלו יירד וגם הלפרין ירוויח פי 5 שלא לדבר על אליהו שמתייבש ומרוויח מיליון פניני שמתייבש ומרוויח יותר מחצי מיליון
ובורשטיין העגלה שהרוויח רק השנה 600 אלף על כלום.
השב   •  10
165
סולו12/06/2012 01:14
יכול להיות שהטעות כוונה על ידי מכבי למקרה שליוגב תיהיה עונה בינונית ומטה מי שמסכים -כחול
השב   •  41
164
סולו12/06/2012 01:13
ל
השב   •  00
163
סולו12/06/2012 00:56
אני חולה עליך ומבין את הטענות שלך,אבל חוזה זה חוזה , וגם סכור לי שאמרת בהתראיינות אחרי הגמר שאתה "נאמן" לא ככה?
השב   •  11
162
ילו+12/06/2012 00:55
וההצעה היא 700 אלף $ לעונה!

הפרשה תיגמר בבוררות!

בכל מקרה לפי אך שפדרמן האב מדבר,אין סיכוי שיוגב יהיה במכבי,אחרי המהלכים שהוא עושה!

בכל מקרה אם זה נכון מה שיוגב אומר,אז מה הבעיה??
קובאן תשלם למכבי 200 אלף $ והוא שחקן שלהם!

העניין הוא שזה לא מדוייק בכלל,יוגב רק בסוף העונה הבאה יכול להתיר את החוזה ולעבור לקבוצה אחרת!

לילה טוב
השב   •  11
161
מבין11/06/2012 23:58
אם אוחיון רוצה ללכת שילך.
מכבי עשתה אותו שחקן ונתנה לו את הבמה.

עכשיו צריך לחפש 2 רכזים. אחד לחמישיה ברמה גבוהה ואחד מחליף (במקום אוחיון)

בעמדה 1 כדאי לבדוק האם פארגו מוכן לחזור ומחליף לדעתי הגיע הזמן של בנקס.

בעמדה 2 כדאי לבדוק מה עם אלן אנדרסון ובנוסף לנדסברג + הלפרין

בעמדה 3 כדאי להביא את סוני ויימס .כדי שיהיה קלעי מחצי מרחק ברמה גבוהה.
בעמדה 4 אליהו + טיוס(מחליף מצויין להנדריקס)
בעמדה 5 שאמרדיני + סופו /וויוקאס/ מריץ + ג''יימס

הגארדים שהזכרתי כאן(פארגו , בנקס, הלפרין, אנדרסון, לנדסברג, ויימס) הם כח אש אדיר מכל הטווחים.
למאמן ישאר רק לשבת במקום טוב על הספסל ופשוט.להנות
השב   •  22
160
אלי11/06/2012 23:54
השב   •  60
159
אוהד מעודד11/06/2012 23:53
אוחיון הזה עדיין ילד בלי ניסיון, לא שיחק הרבה דקות, מעט נקודות, על מה מיליון וחצי, פראיירים, או שזה הסוכן של יוגב שהמציא איזה מספר הזוי כדי להילחם על חוזה טוב יותר במכבי.
יוגב, מכבי ת"א מצמצמת הוצאות, אבל במשא ומתן בדרך כלל מרמים, אז אולי תצליח להוציא משימעון עוד איזה 40 אלף דולר.
השב   •  21
158
לסגור עסקה לא בעיתון!11/06/2012 23:31
אני לא מבין מדוע דברים כאלו מגיעים לעיתון

מכבי לא חכמה כי שידרוג בהחלט הגיע לבחור (בכל זאת שחקנים אחרים בקבוצה מרוויחים הרבה יותר מהשווי שלהם) והיה ראוי לתת לו אותו בצורה מושכלת

יוגב חצוף כי את הבמה הוא קיבל כאן ואת השידרוג הוא היה מקבל בהמשך הדרך. בסופו של יום אם הוא יגיע לקבוצה לא מוכרת השם שלו יעלם וכך גם גובה ההצעות העתידי שלו יירד (בטח ובטח אחרי שהוא יישב על הספסל כמו כל ישראלי שיוצא לחו"ל) ולכן הוא יגיע לקיזוז בשכר בנוסף חוזה צריך לכבד ופה הוא חוטא
השב   •  21
157
אלי11/06/2012 23:24
השב   •  20
156
בבון11/06/2012 23:23
השב   •  10
155
ת.11/06/2012 23:02
ועם הכסף הזה+ הכסף שהיה אמור ללכת לחוזה עם אוחיון להביא את פארמאר ולוודא להשאיר את לנגפורד!
ואז שפדרמן יילך להביא שותף!ושיביא את גרשון1
מכבי בוערת ובלאט בכלל עם נבחרת רוסיה ולא שומעים ממנו.
גרשון צריך להיות האחראי כאן!!
השב   •  03
154
צפוני כחול11/06/2012 22:46
האיש שכבר חתם על אלפי חוזים והסכמים, יפויי כוח ומה לא, במשך יותר מ40 שנות קריירה של עו"ד ויו"ר קבוצה - יש לו טעויות אנוש? אולי. ועל טעויות משלמים.
השב   •  30
153
מישל11/06/2012 22:31
השב   •  20
152
ת.11/06/2012 22:27
איך לעזאזל חתמו איתו על חוזה עם סעיף יציאה של 200K?!
מכבי היו צריכים לא לאפשר בכלל יציאה לאירופה אם נותנים לו במה במכבי ואם עשו את השטות הזאת לפחות היו צריכים להכניס סעיף בו מכבי יוכלו לדרוש כל סכום כביי אאוט שהוא מעל 1M דולר!

עכשיו כשמכבי כבר אוכלים את הדגים המסריחים . לפחות שידעו מה לעשות!
אם אין לו סעיף יציאה העונה ומכבי יכולים לדרוש ביי אאוט וזאת הדרך היחידה של אוחיון לצאת מהחוזה שלו- מכבי צריכים לדרוש 1.5 מליון דולר ובכסף הזה להביא את פארמאר כרכז ואז אוחיון יכול לעשות מה שהוא רוצה.
עם הביי אאוט מכבי תוכל להבי את פאמרמאר ואז להביא בכסף שהיתה מוכנה לשלם לאוחיון(350K~) לשאראס כדי שיהיה רכז שני!
לא צריך גם את הלפרין ולנסברג.מספיק להביא את הלפרין ולהשאיר את לנגפורד ולמכבי יש 4 גארדים טובים בקו האחורי, כיאה לקבוצת צמרת: פראמר, שאראס, הלפרין לנגפורד.
ויחד עם סמית ופניני זה מספיק לקו האחורי(בשלב הטופ-16 מכבי צריכה לצרף את בלו ואולי אפילו לסכם איתו את זה כבר היום!)
לקו האחורי מכבי צריכה להשאיר את אליהו והנדריקס או להביא במקום הנדריקס שחקן מהסוג של בסטון(עם הגנה גדולה ויכולת לסיים מתרפצות בדאנקים והאליהופים)
ולצד שרמדיני לצרף את מאריץ''
ואז מכבי מסוטדרת!
צריך רק להתעקש על ביי אאוט של אוחיון של 1.5 מליון או שיתייבש על הספסל של מכבי בשנה הבאה( או להשאיל אותו לקבוצה בישראל שתשלם את החוזה שלו+ 1/2 מליון ביי אאוט.)
השב   •  00
151
אימפריה בירוק11/06/2012 22:25
תאמינו לי זה לא כזה נורא עם יביאו את לנדסברג במקום בורשטיין ואת הלפרין במקום אוחיון ויביאו רכז זר כמו פרקינס ולנגפורד ישאר נהיה אפילו יותר טובים למרות שאוחיון שחקן מעולה לא יקרה כלום עם הוא יעזוב למרות שזה מגעיל שהוא שנה התקדם ושכח מי נתן לו היזדמנות !
השב   •  20
150
אלון11/06/2012 21:28
רבותיי,בואו נתייחס לעובדות היבשות
אליהוהעגלה מרוויח מיליון דולר ונותן 3 משחקים בעונה וגם זה לא במאני טיים
בורשטיין הפח מרוויח 600 אלף דולר ונותן בעונה לא יותר מארבעים דקות טובות
פניני הבכיין שבכלל הוא כדורגלן נהיה סגן אלוף במילואים מרוויח חצי מיליון
אז יוגב שעולה ונותן יותר משלושתם ביחד ירוויח מאתיים?למה כי הוא הא מקריית שמונה
השחקנים השחורים שם מרוויחים מעל מיליון כל אחד ולא מתקרבים לתפוקה שלו
יוגב אל תוותר להביא רכז ברמה שלך יעלה להם מעל מיליון
אל תסתפק בפחות
ממתי במכבי הזבלים האלה עושים טעיות לחובתם בחוזים?
וואלה אלה אין להם טיפת בושה על הפנים
זקנים זקנים אבל שקרנים בלי כבוד
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  50
149
קרמבו11/06/2012 21:11
השב   •  20
148
צפוני כחול11/06/2012 20:53
שאיזה קבוצה אירופית תקנה את מזרחי. אפשר להתפשר על מיליון יורו. כולם ירוויחו מזה: הכדורסל הישראלי, הצהובים, הקבוצה האירופית. מה רע? ויהיה כסף להשאיר את יוגב.
השב   •  11
147
ס11/06/2012 20:50
תומכים בך לא משנה מה תעשה
השב   •  00
146
חיים11/06/2012 20:38
השב   •  42
145
יקי11/06/2012 20:14
מכבי גידלה אותווככה הוא מתנהג?
השב   •  34
דוד12/06/2012 03:35
ואם היה להם שכל היו מחתימים אותו בגיל 17 כשכבר עלה לבוגרים של גליל וזכה באליפות התיכונים דבר שכספי לא התקרב אליו בכלל.
אז היה להם שחקן שהולך לצבא לשלוש שנים שמשחק ומשתפר ברמות הגבוהות הקליעה שלו הייתה משתפרת כבר אז והוא היה במכבי שלוש שנים בשכר חייל
השב   •  00
144
נדב11/06/2012 20:09
למרות שיוגב לפי דעתי יילך זה פשוט חבל לראות עוד ועוד שחקנים שמכבי בונה ופשוט יורקים לה בפנים ועוזבים לקבוצות אחרות לטובת הכסף.
קבוצה לא יכול לזכות ביורוליג עם סגל שמשתנה כל שנה, צריכים יציבות ולצערי גם העונה הזאת הולכת לפח,
תודה לך מכבי ותודה לך דיוויד פדרמן מקווה שתמות במהרה כי מדינה שלמה סובלת ממך !!
השב   •  23
143
tzuf11/06/2012 20:07
לאחר ששידרגו את מעמדו ואיכויות המשחק שלו הוא יורק לבאר בעבור חופן דולרים אז שילך יש עוד רכזים מוכשרים יוגב תעשה חושבים אתה עסוי להתחרט על המהלך הזה בעתיד
השב   •  33
142
פני11/06/2012 19:57
הוא גם לא שווה שליש מהסכום הדמיוני הזה שאפילו פארקר בשיאו לא קיבל במכבי.

ניסיון של סוכנים להעלות לו את השכר. זה קרה בעבר עם הרבה שחקנם שלא היה להם כלום ביד ורק רצו לשדרג שכר. אני במקום מכבי משחרר אותו לחופשי תמורת הסכום בחוזה ולא מתכופף לפני הדרישות שלו.400 אלף דולר טייק איט אור ליב אס.
השב   •  30
141
איש ללא מחשב11/06/2012 19:45
של שחרור תמורת פיצוי 200 אלף. אז הייתי אומר שהוא מפר חוזה. לצערי ולצערם של ההנהלה במכבי אוחיון לא מפר חוזה בהנחה שהוא מפצה אותה.
לכן על פדרן לנסות לגשר על הפערים הכספיים.
השב   •  20
140
מנוי כבר 15 שנה11/06/2012 19:28
חברים מגיע לו להרוויח כסף ובינינו כמה שיותר! מכבי משלמת לבורשטיין הפח הזה 600 אלף דולר לעונה וליוגב אולי 200 אלף דולר? שילך שירוויח כסף גם ככה הקריירה של השחקנים היא קצרה אז שילך ויפוצץ את חשבון הבנק שלו!
השב   •  40
139
זאביק11/06/2012 19:20
במקום ימבה שטויות בטענות למכבי, אולי כדאי להוריד את המסיכות ??. הרי אוחיון דרש ממכבי חוזה ארוך טווח כדי להבטיח את עצמו, וקיבל -נתן עונה יפה, אוקיי - אז עכשיו הוא רוצה 50% יותר ? קצת כבוד למועדון שפתח לך את הבמה, תראה יציבות , נראה אותך משחק אותה כשכבר מתייחסים אליך לא כגימיק, ואז תדבר !! ואם במקרה היתה לך עונה על הפנים היית מסכים שיורידו לך את השכר בחצי ? תלמד לכבד חוזה !!
השב   •  43
138
שלום11/06/2012 19:10
השב   •  20
137
ג''וני11/06/2012 19:03
בושה של אוהדים שחקן ישראלי שנתן עונה גדולה רוצה שדרוג ,ואתם קוראים לו ללכת הביתה?
שחכתם שאתם עושים את זה בליגה הישראלית כבר 40 שנה ?
השב   •  21
שירקאן הנמר12/06/2012 09:20
השב   •  10
136
מכבי עולה11/06/2012 18:59
לאיזה מן דברים מכבי גוררת את עצמה. פשוט שטות לעבד שחקן כזה.אז מה עם הוא רוצה לקבל העלאה במשכורת (אפילא לגיטימי אחרי עונה כזאת מוצלחת). אל תשכחו זאת פרנסה ומגיע לו. מה!? עכשיו בגלל כאלה שטויות מכבי הולכת לעבד את אחד השחקנים הכי חשובים שלה? זאת קמצנות רצינית פדרמן! חבל שקבוצה טובה וגדולה תיקח לנו אותו ונצטער! מכבי היא קבוצה ישראלית וצריכה את הישראלים שלה יותר מהזרים. ישראלים נשארים וזרים באים והולכים וקבוצה אמיתית וטובה שראויה לקחת אליפות היא קבוצה המשכית, וזאת הולכת ליהיות אחת הטעויות הכי גדולות שיש לוותר על שחקן כזה!
השב   •  00
135
ענבר11/06/2012 18:42
השב   •  11
אורי11/06/2012 19:01
בכדורסל ההבנה שלך אפסית!
השב   •  20
מיכל12/06/2012 10:19
דביל, לך תצוד איזו ממוטה
השב   •  00
134
ד"ר11/06/2012 18:32
מכבי עשתה אותו שחקן אם לא מכבי הוא היה נודד בגליל ירושלים חולון וכאלו אבל הוא ילך על הכסף (לא שאני מאשים אותו על הצעה כזו כמובן שהוא ילך אבל אין בעיה שילך ולא יעשה את הרעש הזה)
סגל שנה הבאה:
PG: פרקינס נאנדו דה קולו הלפרין
SG: לנגפורד/בנקס לנדסרג
SF: סמית פניני
PF: טיוס אליהו
C: שמרדיני ג''יימס אנדרו ג''יימס אולנגבי
השב   •  20
133
אהרון11/06/2012 18:25
כל שחקן טירון באירופה כבר מבין שלמכבי יש הנהלה בונקרית שיש לה טריק פשוט-לחפש שחקנים רעבים ומוכשרים ולשלם להם סכום סביר ואחרי עונה לנסות לצמצם להם את החוזה ולהערים עליהם קשיים בשחרור.
אוחיון צריך להבין שרק מחוץ לחממה במכבי -ניתן להתפתח ושלא יעשה את הטעות שעשה אליהו.
השב   •  10
132
רמי11/06/2012 18:19
חוצפןלקיימם וצפו. אם היתה לו עונה חרא הוא היה מבקש לפתוח את ההסכם ולהוריד את כמה שמשלמים לו?
השב   •  00
131
אוהב ישראל שונא הפועל11/06/2012 17:49
אני מבקש אל תמהרו לשפוט את יוגב מהר,דבר ראשון התקשורת סתם אוהבת לנפח דבר שני הוא באמת נתן עונה יפה ומגיע לו שדרוג ואחרי שהוא מבקש שדרוג ומוספים לו 30 אלף דולר זה באמת מעליב שהוא רואה שלנגפורד מבקש שדרוג מוסיפים לו 300 אלף דולר,שרק השדרוג יותר מכל מה שהוא מקבל.

באמת חכו אל תצאו ישר על יוגב,הוא הביא לנו כמה רגעי נחת ואי אפשר לא לבוא בטענות להנהלה שלא מוכנה לשלם לשחקן 400 אלף דולר אפילו לעונה ושחקן ששווה הרבה יותר מזה.

אני באמת מקווה שיוגב ישאר אבל גם אם לא זה לא נורא,נמצא לא מחליף בלי בעיה.אף שחקן הוא לא מעל מכבי. מכבי מעל כולם !!
מקווה שיוגב יתעשת ויבין שלריב עם מכבי לשחקן ישראלי ברמה שלו זה לא טוב כי אין לו מקום לחזור אליו
השב   •  30
130
יוסף11/06/2012 17:20
אתם אשמים, מכבי תמיד במה להתקדים
השב   •  00
129
בוקי11/06/2012 16:55
השב   •  30
128
אחד שמבין11/06/2012 16:55
חברים יקרים !
זה מה שקורה שמכבי מחשיכה שחקנים, מכבי חשבה שאם היא נתנה במה לאוחיון אזי אוחיוןם ירגיש חייב כל חייו.
נכון שמכבי זה סמל אבל גם ביזנס לכל דבר, ולכן, כשמציעים לך הצעה של 100% יותר אין סיבה שלא תסרב.
עם כל הכבוד למכבי כרגע המחיר של אוחיון עלה והם צריכים להכיר בזה, אני לא מבין למה הם בהלם מכל דבר .
כאילו הם נכנסו לשוק השחקנים פעם ראשונה, שחקן הוא כמו מוצר עולה מחירו ויורד מחירו.
השב   •  20
127
דורון11/06/2012 16:54
השב   •  00
126
עוד טל11/06/2012 16:53
במיוחד אחרי עונה טובה כמו שהיתה לו. אם הוא יתן עוד עונה כזו הוא יהיה שווה 500 - 600 אלף דולר. יחד עם זאת אם יש קבוצה שנותנת לו עכשיו מליון וחצי דולר אז לא לחשוב פעמיים זו זכיה בלוטו מבחינתו.
השב   •  10
125
RON11/06/2012 16:46
השב   •  11
124
RON11/06/2012 16:45
יאלה , מכבי , תחמיתו את לנסברג ויותמי
השב   •  00
123
יפה יפה11/06/2012 16:38
שיעבור קבוצה לא מגיע למכבי שחקן ישראלי ברמה כזאת פשוט בושה
השב   •  42
122
אלי11/06/2012 16:31
שיוגב אוחיון הא עוד שחקן בכדורסל הישראלי
לא מוביל בנבחרת ובכל זאת מציעים עליו סכומים גדולם באירופה.

מה זה אומר? שהשם מכבי אומר הכל .זה לא שהוא כזה טוב אלא שהוא פשוט משחק במועדון ענק ומפורסם .
השב   •  52
121
אריק11/06/2012 16:21
השב   •  10
120
bigred11/06/2012 16:17
מכבי מזרחי ת"א ,קבוצה אוכלת שחקניה.הייתה ונשארה
השב   •  21
119
אוהד11/06/2012 16:11
בשביל עוד כסף?כאילו במכבי לא משלמים לו שכר טוב.
השב   •  21
עופר11/06/2012 16:32
אתם מדברים?
כמה שחקנים גמרו את הקריירה במכבי בשביל כסף ורק חיממו ספסלים?
השב   •  00
118
ס11/06/2012 16:06
אפשר להמשיך לחלום על ניצחון ביורולינג עוד כמה שנים, פדרמן משיך להתקמצן למרות המיליונים שיש לו בבנק.
השב   •  30
117
yog11/06/2012 16:05
השב   •  02
אע11/06/2012 16:07
יוגב קרע אותו בחצי גמר של הליגה הישראלית
השב   •  20
אודי11/06/2012 17:17
השב   •  00
116
מכביסט11/06/2012 15:57
הכנסה כספית למר פדרמן ש"משקיע" במכבי ובכלל לא צר עין שמה שמעניין אותו זה רק הכסף ושמכבי זה עוד עסק עבורו.. תתעוררו לפני שהבנים שלו ימשיכו ב"מסורת"
השב   •  20
115
רועי11/06/2012 15:55
כל פעם שיש משא ומתן עם שחקן מכבי מלכלכים עליו והוא צריך להתנצל על זה שהוא רוצה להתפרנס.
השב   •  11
114
צהוב בנשמה11/06/2012 15:53
אם יוגב היה שחור הוא היה מרוויח מעל מיליון דולר לעונה במכבי.. אין התייחסות יפה לישראלים במכבי..
השב   •  40
113
אוי11/06/2012 15:48
קצת מוגזם הסכומים שמציעים לו, ובכלל אם הוא יעבור הוא הורס לעצמו את הקריירה,
השב   •  01
112
אתיופי שמבין..11/06/2012 15:45
אני חושב שההנהלה של מכבי טועה לגבי אוחיון.. עם כל הכבוד שילמו לפאפאלוקס פי 2 מאוחיון.. מה שלא מצדיק את מה שקרה בעונה הנוכחית בה אוחיון היה שחקנה המיצטיין של מכבי(יחד עם סמית)אז מה הבעיה אתם שואלים.?הבעיה שאת הישראלים לוקחים כמובן מאליו..מה שקורה עם האתיופים דרך אגב..בכדורסל מיסתכלים על צבע העור או מהארץ בה מישהו מגיע וישר סומכים עליו..אז אני מקווה שבתור אוהד מכבי (וחובב יום חמישי יורליג)ניזכה ליראות את אוחיון ממשיך במכבי..ושמעון?על תעשה פדיחות תשאירו!
השב   •  20
111
תומר11/06/2012 15:43
וגם כן ההנהלה הקמצנית הזאת, לא מבין מה הבעיות שלהם להגדיל לו קצת את השכר אחרי העונה הזאת.
השב   •  01
110
תצמנה11/06/2012 15:41
שחקן שנתן עונה אחת טובה לא יףמקבל סכומים כאלה של כסף בטח לא שחקן שיש לו עוד המון מה לשפר במיוחד במשבר הכלכלי התוקף את רוב הקבוצות באירופה כולל הרוסיות, סך הכל ספין עחוב אנשים מתרגשים פה ולוקחים ללב חלאס לחיות בסרט
השב   •  00
109
שירקאן הנמר11/06/2012 15:41
אפשר לחשוב, 170.000 דולר כבר לא טוב לו? זה בערך 45,000 שקל לחודש. אם יש מטומטמים שמציעים את הסכום הבלתי מציאותי הזה אז שלום,לא עושים טובות למכבי,נקודה
השב   •  32
108
צהוב חזק!11/06/2012 15:38
בואו נפסיק עם כל החלטורות נתייחס להעיקר והעיקר הוא שיוגב נתן עונה גדולה מה שרבים וטובים " ממנו " לא עשו אז בואו נהיה הוגנים מגיע לו שדרוג לפחות פי 3 שייתנו לו חוזה מכבד ושישאר אצלנו כי אין הרבה נשמות כמוהו.
השב   •  41
107
יהודה11/06/2012 15:36
חבל יוגב. חבל שתיתפספס ותלך לשחק בכסף הגדול תישב בספסל ותחזור עם בזנב בין הרגליים כמו הלפרין!
אני לא מצדיק את מכבי שחקן כמוך צריך לקבל לפחות 300000 רק ביגלל הלב! עם ללנגפורד מציעים 1100000 אתה שווה לפחות 600000 אבל לפעמים צריך להתפשר ולהכיר טובה למאמן שהביא אותך מקבוצה פח כמו הפועל ירושלים לרכז מבוקש בארופה! אז בקיצור יוגב אנ מקווה שתתפשר עם מכבי על סכום יפה ונראה אותך שנה הבאה במכבי!


תזכור מה קרה להלפרין.!


מחכה לתגובות!
השב   •  71
סהר11/06/2012 16:08
השב   •  00
סהר11/06/2012 16:10
מישהו בא לזרים בטענות שהם מבקשים יותר כסף, הוא לא צריך להידפק בגלל שהוא ישראלי אולי להיפך, הקבוצה שלוקחת את כל הישראלים המוכשרים בליגה צריכה לפחות לשלם להם כמו שצריך
השב   •  10
106
דרומי11/06/2012 15:35
על טעויות משלמים.
השב   •  70
105
עופר האורגינל11/06/2012 15:34
משקיעה רק בזרים פלופים.
השב   •  20
שירקאן הנמר11/06/2012 15:42
השב   •  00
104
haim11/06/2012 15:31
צודק, אם כל שחקן סוג ז מקבל מיליון דולר למה שיסכים ל 170000$
השב   •  22
103
איתמרהוספתי תמר11/06/2012 15:31
צריךמכובד איך להיות גבר ולהישאר אך שיהנה מהספק אם עו״ד עושה טעות זה ברכה !
השב   •  20
102
ULTRASTAYLE11/06/2012 15:29
יש שחקנים בNBA שמרוויחים פחות
השב   •  60
101
אודי11/06/2012 15:29
ב100% .שרפ בורשטיין כדיר זה רק חלק קטן מהדוגמאות שכשמכבי רוצה היא מורידה/מעיפה שחקנים/חוזים .מה שהיא עושה לשחקנים ,מותר גם לשחקנים לעשות.(קבוצה של מפונקים)
השב   •  20
100
נעם11/06/2012 15:23
השב   •  11
99
מיכאל11/06/2012 15:23
ועכשיו רוצה לברוח מי הכיר אותו לפני שהוא בא למכבי במקום להגיד תודה הוא רוצה לברוח… בוז לך יוגב אוחיון בוז חשבתי שאתה ישראלי ומכביסט גאה
השב   •  64
ירוק ירקוני11/06/2012 15:40
מתי יעשה כסף למה מכבי צריכה לחיות על חבונו אם חס וחלילה הבן אדם יפצע מישהו ממכבי יסתכל עליו חוץ מזה הוא לא מכביסט וכולם עובדים בשביל כסף גם אתה חוכמולוג
השב   •  00
98
כדורסל11/06/2012 15:22
כל השחקנים שנתנו עונות גדולות במכבי ונקנו בכסף גדול מעבר לים נכשלו
הדוגמא הגדולה היא כמובן אידסון
אבל גם אנדרסון וגם מוריס לא הצליחו לאחר העזיבה
מכבי היא פשוט בושה היא עושה שחקנים לגדולים אבל במקום לסגור איתם מהתחלה על חוזים הגיונים הם עושים חוזה פח שנותן לשחקן הזדמנות לברוח כול עונה
והינה שוב אותו דבר העונה הנדריקס+לנגפורד
השב   •  40
97
רונן אלגרני11/06/2012 15:21
השב   •  10
96
מכבי צהוב11/06/2012 15:20
תביאו לו 600 אלף דולר במקום 170 אלף בורשטיין לקח מיליון דולר ולא עשה רבע ממה שאוחיון עשה עם כל הכבוד לבורשטיין.
השב   •  41
שיחק באלופת אירופה להזכירך!11/06/2012 23:23
אתה מאותם אוהדים טיפשים שמקללים גם את הלפרין

תעשה טובה ואל תאהד את הקבוצה הזו אתה רק מקלקל לשפויים שבינינו

הקבוצה קודמת להכל ואם שחקן פותח פה על קבוצה דרך העיתון אז לא מגיע לו לשחק בה! (ואם לא הבנת המקורבים לא באים לעיתון על דעת עצמם)
השב   •  00
95
מכביסט11/06/2012 15:17
והוא מנסה לשנות את החוזה כדי למכור אותו ביותר כסף..
השב   •  41
94
מכביסט11/06/2012 15:16
אחרי מה שנתן יוגב השנה פדרמן הבין שדמי שחרור בסכום כזה זה מגוחך לעומת היכולות שהראה יוגב השנה והוא מנסה בכל דרך לשנות את החוזה כך שהקבוצה מרוסיה תשלם הרבה על יוגב מה שבסופו של דבר ילך לכיס של פדרמן הרמאי והנוכל, ככה כל שחקן יוכל לעזוב
השב   •  51
93
אם אוחיון ונעימי עוזבים11/06/2012 15:12
של ליגת הזרים ,אה ?
השב   •  20
92
מכביסט11/06/2012 15:12
לגיטימי ששחקן שהשתפר ידרוש שדרוג כמו שקורה בכל מועדון, אבל כנראה שלפדרמן זה לא מתאים אז מבחינתו שיעזוב.. אם היו מציעים ליוגב לפחות חצי ממה שהציעו הרוסים הוא היה נשאר
השב   •  32
91
אוהד מכבי11/06/2012 15:10
איזו קמצנות יאללה. ולא רק קמצנות אלא גם התנהגות שגורמת לשחקן להיעלב, להרגיש פגוע, להרגיש חוסר הערכה, עצבות, וחוסר מוטיבציה. איזה מין סכום זה? איך אפשר להציע כזה סכום לאחר שהשחקן הוכיח את עצמו עונה שלימה, תרם רבות, ונתן את כל כולו ב-3 מסגרות ! אני מאוכזב מאד מהנהלת מכבי. במקום לקרוא כותרות על החתמות של שחקנים טובים (לא מצויינים חלילה) אנחנו מקבלים כותרות של עזיבות, סכסוכים, ניתוקי קשר, וחוסר רצון של שחקנים לשחק למכבי. באסה.
השב   •  30
90
כעי11/06/2012 15:08
לעומת בעלים שרק לוקח ולא משקיע ושמכבי בשבילו זה עוד עסק כספי ולא יותר! צריך לגרום לו להבין שמכבי זו הקבוצה של המדינה ולא עוד עסק
השב   •  30
89
צהוב בנשמה11/06/2012 15:06
הבעיה של מכבי היא שהיא מחתימה שחקנים לשנתיים-שלוש שבאמצע יש גם נקודות יציאה. אחרי עונה במכבי, אשר נותנת להם את התנאים והבמה להצליח - הם נחטפים ע״י הקבוצות עם הכסף הגדול.. שיחתימו לתקופות ארוכות, מקסימום משאילים כמו מצ׳באן או נותנים לשחקן פיצוי אם הוא לא מתאים. אבל לפחות יש סיכוי להמשכיות, ולא כל עונה מחליפים 3/4 קבוצה
השב   •  60
88
משה ג11/06/2012 15:04
השב   •  50
87
אני11/06/2012 14:56
ועל מכבי לכבד זאת.

מי שלא היה נוהג כמו אוחיון ועוזב אל הכסף הגדול כאשר במכבי לא מוכנים לשדרג לו את השכר, שילחץ אדום. אבל תהיו אמיתיים. ומי שהיה נוהג כמוהו שילחץ כחול.
השב   •  255
86
1111/06/2012 14:55
השב   •  10
85
אוהד11/06/2012 14:54
מכבי הביאה אותו למה שהוא היום ולא ההיפך,כפי שלא היו מורידים לו בשכר אם היה חלש יותר ,לא צריך אחרי עונה אחת לפתוח חוזה.
השב   •  41
84
ירושלמי11/06/2012 14:52
מחכה לפרחים שיגדלו קצת בחממות קטנות וא קוטפת אותם עם המון כסף. לטעמי יוגב אוחיון לא מתנהג בצורה יפה ונכונה, אם כי קשה לבוא בטענות ל170000$ לעומת 1.5 מיליון. מכבי חייבת לשדרג לו את החוזה וגם לא בהרבה. אם לבן אדם יש אופציה להיות מסודר כל החיים שלו אז הוא יעשה את זה
השב   •  40
בהצלחה למכבי11/06/2012 15:26
מי יודע איך יתאקלם שם? אם המאמן ישרוד? כמה ישחק? כמה שנים בפועל יהיה שם בסופו של דבר? לאן יחזור במקרה של בעיה?
כל השאלות האלה בעייתיות לשחקן כמו אוחיון ששיחק רק שנה במכבי, ושיחק טוב, וכבר יוצא כנגד ההנהלה. זה עשוי לפגוע בו אם יגיעו לבוררות, ואם יצטרך לחזור מהר לארץ.
לעומת זאת, אם היה בונה את עצמו לאט כמו פניני, היה מקבל שדרוג משמעותי, ואז היה עשוי לעזוב לכל קבוצה וגם היה לו לאן לחזור.
לא קל לשחק בחו"ל ובפרט לישראלי/יהודי.
אם יעזוב, אני כבר ממליץ על ספרד, שם קל יותר להתאקלם. ליגה תחרותית. כסף זה לא הכל בחיים.
לכאן או לכאן הוא לוקח סיכון. כך גם מכבי.
השב   •  00
בהצלחה למכבי11/06/2012 15:28
מי יודע איך יתאקלם שם? אם המאמן ישרוד? כמה ישחק? כמה שנים בפועל יהיה שם בסופו של דבר? לאן יחזור במקרה של בעיה?
כל השאלות האלה בעייתיות לשחקן כמו אוחיון ששיחק רק שנה במכבי, ושיחק טוב, וכבר יוצא כנגד ההנהלה. זה עשוי לפגוע בו אם יגיעו לבוררות, ואם יצטרך לחזור מהר לארץ.
לעומת זאת, אם היה בונה את עצמו לאט כמו פניני, היה מקבל שדרוג משמעותי, ואז היה עשוי לעזוב לכל קבוצה וגם היה לו לאן לחזור.
לא קל לשחק בחו"ל ובפרט לישראלי/יהודי.
אם יעזוב, אני כבר ממליץ על ספרד, שם קל יותר להתאקלם. ליגה תחרותית. כסף זה לא הכל בחיים.
לכאן או לכאן הוא לוקח סיכון. כך גם מכבי.
השב   •  00
83
שי11/06/2012 14:46
זה לא צחוק הסכומים האלה.אבל נראה לי סתם קשקושי סוכנים כדי ליצור לחץ
השב   •  30
82
leon11/06/2012 14:42
לצערינו מועדון מכבי תל אביב כדורסל בכסף לא מסוגל כבר להתחרות עם הקבוצות האירופיות,לא רק עם הבכירות,אפילו עם הבינוניות מליגה רוסית. למה פדרמן ומזרחי לא יפנו את מקומם או יביאו משקיע בעל הון על מנת להפסיק לבייש את המועדון הזה.נמאס לנו לשמוע כל פעם שאין כסף לשחקן זה או אחר. וזכותם המלאה של השחקנים ישראלים וזרים לבקש שידרוג או להשתחרר מהפדרמנים המסכנים שכל מה שיודעים זה לשבור את הראש איך חוסכים לעונה הבאה.כך אי אפשר לבנות סגל נורמלי,ועל איזה זכיות אפשר בכלל לדבר? אוחיון עשה עונה יפה,קיבל את ההזדמנות וניצל אותה טוב ולמה הוא צריך לקבל משכורת של שחקן שולי אם הוא אחד השחקנים המובילים בקבוצה.צודק 100% הבחור.
השב   •  80
81
ד"ר קליין11/06/2012 14:42
הוא חתם על חוזה לשלוש שנים ואני מניח שאם הוא היה נותן עונה גרועה ומכבי היו רוצים להוריד לו את השכר הוא לא היה מסכים אז למה ההיפך זה הגיוני? ילד, חתמת על הסכם אז תכבד אותו. כל הספורטאים פה מענייןאותם רק דבר אחד ובגלל זה ככה הספורט נראה פה.
השב   •  43
אני11/06/2012 15:12
מכבי השאירה לעצמה סעיף ביטול חוזה לאחר שנה בתשלום 25K$ לאוחיון. בעוד שהוא צריך על מנת לבטל חוזה לשלם להם 200K$.
הוא מכבד את החוזה ומוכן לשלם להם את הפיצוי המוסכם!

קיום סעיף השחרור אינו מוטל בספק, רק השאלה האם הוא אמור לחול כבר השנה או בשנה הבאה - ועל כך דנים עורכי הדין.
השב   •  00
80
ילו+11/06/2012 14:40
מכבי לא מנעה אף פעם משחקן להתקדם כלכלית! ראו ערף הלפרין ועוד!

במידה וזה אכן נכון,מי זאת הקבוצה?
יוגב תלך היכן שאתה רוצה ,קבוצתך תשלם את סכום היציאה,ונגמר העניין.

יום נפלא
השב   •  50
79
הפועל אנד יונייטד11/06/2012 14:40
בשביל כסף?! חלאס כבר עם הלוזריות הישראלית הזאתי! אם זה לא לצסק"א, אין לו מה לעבור! בשביל מה לעבור מקבוצת טופ יורוליג (עד כמה שאני שונא אותה..) לקבוצת יורוקאפ?! לא עדיף כבר להישאר בצהבת, לתת עונות טובות ולחכות להגרלה בדראפט?
השב   •  40
78
יאלה מקקי11/06/2012 14:39
כל אחד שמגיע למקקי עושה עליה סיבוב ובורח ממנה,פח.

בהצלחה ברוסיה!!
השב   •  11
77
ואם לא היה מצליח ??11/06/2012 14:36
חוזה צריך לכבד !!
השב   •  11
76
אביגיל11/06/2012 14:34
אל תהסס ללכת אל הכסף הגדול.
עבדת קשה שנים רבות.
מגיע לך!
ולא לשכוח נולד בקרית שמונה,
הלואאי שתהיה המליונר מהקריה.
השב   •  02
75
יודע הכל11/06/2012 14:30
השב   •  61
74
מייק11/06/2012 14:26
מגיע לך טיפת יותר הערכה מצד מכבי,בהצלחה
השב   •  41
73
צביעות11/06/2012 14:25
כאילו אם אתם הייתם משתפרים במשחק שלכם לא הייתם רוצים שדרוג, במיוחד שמציעים לכם מיליון דולר בשביל לשחק בקבוצה אחרת.
השב   •  30
72
אריאל11/06/2012 14:21
הניסיון של שחקנים ישראלים בחו"ל לא משהו. אף אחד מהם לא בנה קריירה בחוץ ותמיד שאפו לחזור.עם יד על הלב, הצעד של אוחיון קצת מקומם,הכרת תודה אינה מילה גסה.אגב, אני לא חושב שהפערים בינו למקל כקכז מחליף הם כל כך גדולים. בעד הסכום הזה מקל ישמח לחזור למכבי.
השב   •  31
71
יונה11/06/2012 14:16
עוד מסמר בהתרסקות של מכבי
השב   •  22
אריק אנשטיין11/06/2012 15:43
"ואיזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם ת''לב" .

לוזרים הייתם וכאלו תשארו. אני שמח שעליתם ליגה. תהיה תחרות אוהדים נפלאה ואתם.
תמשיכו לשיר אנשטיין!
השב   •  10
70
אבי ירוק בדם.11/06/2012 14:14
מגיע לך שידרוג בזכות אבל אל תעזוב את מכבי ת"א.כסף זה לא הכל.מכבי זה מיוחדת.תחשוב
השב   •  44
69
רוי11/06/2012 14:14
תעשו לי טובה ותפסיקו להצתדק, כל בנאדם נורמלי ושפוי היה עובר לקבוצה אחרת אם היו מציעים לו סכום מטורף של 1.5 מיליון דולר לעומת 170 אלף שהוא מקבל במכבי! הוא לא צריך לחשוב אפילו פעמיים, לעבור כמה שיותר מהר כי מכבי הקמצנים בחיים לא ישדרגו לו את החוזה במספרים כאלה.
השב   •  131
68
מ11/06/2012 14:08
השב   •  20
67
סמרטותידה11/06/2012 14:08
השב   •  51
66
יורם11/06/2012 14:08
כל פלוצר בא למכבי משתדרג מקצועית ואז תופס תחת. שלוש שנים בהפועל ירושלים ואף אחד לא ספר אותו, בשנה אחת במכבי כל אירופה יודעת מי יוגב בלוף אוחיון
השב   •  62
65
רוחמה11/06/2012 14:06
הרי במכבי לא סופרים ישראלים כל כך
אם מאלט לדוגמה שהביאו היה קצת יותר טוב ממה שהוא היה הוא היה מקבל במה ויוגב היה מתייבש בספסל
השב   •  10
64
אדוניי שפירא11/06/2012 14:04
חבל לך לעזוב את ארץ מולדתך בשביל עוד כמה ג''ובות שאתה מרוויח יפה מאוד במכבי ולא צריך למכור תבגדים שלך בשביל לחם
השב   •  11
63
צהוב מלידה11/06/2012 14:02
אחר כך שלא יקבלו אותך לשום מועדון אני מקווה מאד שלא תחזור תתבייש
השב   •  74
someone love blu11/06/2012 14:07
השב   •  14
צהוב מלידה11/06/2012 15:09
היה לו כזה חשוב הוא לא היה עוזב ונשאר
השב   •  10
62
.11/06/2012 14:01
זה נירא לכם הגיוני ששחקן שהחזיק את מכבי במשחקים האחרונים יקבל כל כך קצת כסף? מגיע לו הרבה יותר, ולא עוד 30,000 או 50,000 לפחות 100,000 ! ואם לא ישדרגו, אם כל הרצון שלי שיוגב ישאר, הוא צריך ללכת.
השב   •  91
61
דן11/06/2012 13:58
ללא מכבי מי ידע מה אתה שווה תן כבוד למועדון שסם אותחה על המפה בארץ ובארופה לא בגליל ולא בירושלים היתה מוצלך קולכך כדי שתרד מהעץ יפרחח אל תירק בצלחת שנתנה לחה לאכל אתה לא תקנס לנוקיה יותר בחיים
השב   •  22
דוד12/06/2012 03:47
הוא היה המצטיין ורק בזכותו עפתם מהגביע עם נעימי לא היה ירושלמי הוא מזמן היה הרכז הראשון של ירושלים בגביע ווינר שנעימי היה פצוע הוא גם ניצח אתכם יופי
וכששחקן מרוויח 170 אלף דולר
כבורשטין העגלה מרוויח 600 אלף ופניי ואליהו מרוויחים מיליון וחצי מיליון רק שהם לא מקבלים דקות משחק למה אוחיון צריך להסתפק ב200 אלף
המיוחד כשבלאט שוחק אותו כמו את פרקינס ועוד חצי שנה הוא יכול להגיע לפציעה וניתוח
השב   •  00
60
יגאל11/06/2012 13:56
זו באמת התנהלות מקוממת של מכבי. אחרי עונה כל כך טובה אי אפשר לצפות ממנו להסכים לקבל סכום כה נמוך, בעוד שקבוצות אחרות מוכנות לשלם לו סכומי עתק. לא יפה בכלל מה שעושה לו הנהלת מכבי. אני מאוד מקווה שיתעשתו שם במהרה.
השב   •  61
59
אוהד11/06/2012 13:54
השב   •  53
58
ירדן11/06/2012 13:53
עם כמה שמכבי עשו את אוחיון מה שהוא, הוא נתן הרבה יותר למכבי והציל אותה כשהיה צריך והראה אופי יוצא מהרגיל.המשכורת הזו שנותנים לו היא בדיחה ביחס למעמדו כרגע בקבוצה ביחס למקבילים לו בקבוצה וביחס למידת ההשקעה שלו ועם כל הרצון שהוא ישאר מכבי צריכים להעריך שחקן כזה ולא לקחת אותו כמובן מאליו.
השב   •  51
57
ליאור11/06/2012 13:50
על התנהלות זהה הלפרין בשר מבשרנו (גדל בנוער של מכבי ונתן מספר שנים יפות בבוגרים ולא רבע שעה - עשרים דקות) נשאר בגלות שנים ועדיין חזרתו למועדון אינה רצויה בעיני גורמים רבים (לא בעיני).

אז יוגב?! נטע זר במועדון ששיחק 3 שנים בירושלים! כף רגלו לא תדרוך עוד לעולם בהיכל וגופו לא יתמזג לעולם עוד עם הגופיה הצהובה! פשוט כפיות טובה וחוצפה.

הסיבה היחידה ל"הצלחה" שלו היא שלא ציפו ממנו לכלום: כגודל הציפיות כך גודל האכזבות וכגודל חוסר הצייפיה כך גודל ההתלהבות. אם בוחנים אותו בעיניים אוביקטיביות (מדד, מספרים) מדובר ברכז יורוליג מהדרג השני-שלישי.

ואת כל זה כותב אוהד שכל השנה חפץ ביקרו (באמת), שטען בכל טוקבק שזה הזמן להריץ את הילד הפעלתני הזה שנותן את הנשמה על המגרש ומכניס אנרגיות מטורפות בשחקנים ובאוהדים (סוג של שרפ חדש) אבל לקבל כזו יריקה בפרצוף? כזו תאבת בצע?! תילחם על מקומך בהרכב עד סיום החוזה ואז תקבל את מה שמגיע לך ע"פ מחירי השוק. אין לנו (האוהדים) בעיה ששחקן ירוויח סכומים מטורפים כל עוד הם מגעים לו ולך עדיין לא מגיע! מכבי לקחו איתך סיכון ואתה איתה למספר שנים (בדיוק כמו ש"בלענו" את החוזה של גרשון, פוט, מצ''באן ועוד לחינם כך גם זכינו בחוזה נמוכים יחסית דווין סמית ועוד - זה העסק) - חוזים צריך לכבד! ואם מבקשים לשדרג לפנים משורת הדין אז עושים זאת בנועם ולא בצורה הזו (יתנו יתנו, לא - לא).

אני מקווה מאוד שיוגב "יתפוס שכל", יצא בהצהרה לעיתונות שמדובר באי הבנה מול הסוכן שלו (שיפטר אותו אפילו בכדי להבהיר מעל לכל ספק שלא הוא אחראי לבזיון הזה) והוא לא חשב לרגע לעזוב את המועדון שנתן לו כל כך הרבה. זו הדרך היחידה בה הוא יוכל לפרוח גם שנה הבאה והאוהדים וההנהלה לא יעשו לו את המוות. כך הוא אולי יוכל באמת לתת שנה גדולה ולחתום על חוזה חדש בהתאם או ללכת בשלום ללא דם רע (בסוף אין עוד מועדון כזה בארץ).
השב   •  267
אבי12/06/2012 10:16
לבורשטיין העגלה מגיע 600 אלף דולר לאליהו מגיע 1000000 דולר אבל ליוגב שנתן עונה גדולה לא מגיע שישרוג משמעותי בשכר אתה אומר שליוגב עדיין לא מגיע סכומים כאלו אם ליוגב לא מגיע אז לאף אחד במכבי לא מגיע ובטח לא ללנגפורד שמקבל שידרוג של 300-400 אלף דולר בחוזה
השב   •  00
56
צהוב עולה11/06/2012 13:48
חברה אתם קצת מתבלבלים
כל אחד שיקבל סכומים כאלו יילך. אל תהיו נאיביים אם יובל נעימי מקבל 700 אלף דולר אז גם יוגב צריך לקבל סכומים כאלו
השב   •  20
55
שי11/06/2012 13:48
יוגב אוחיון חייב להסכים להצעה של הקבוצה הרוסית!! אם הוא רוצה לדאוג לעתיד שלו, אין מה לחשוב על מכבי! הרי מכבי בהזדמנות הראשונה תבעט בו החוצה אם הוא לא יספק את הסחורה!! ראה מקרה: ג''מצ''י, הנפלד ועוד רבים וטובים! יוגב צריך לעלות שלב ולשחק באירופה! שלב הבא יהיה אן.בי.איי!
השב   •  20
54
ירון11/06/2012 13:47
איפה היית לפני שנה?..שחקן שאף אחד לא מכיר.פרחת ועכשיו יד לך את החוצפה לבוא לבקש העלאה בחוזה?אם היית לא אוב כל העונה מכבי לא הייתה מורידה לך שקל!לך לרוסיה ותהנה לך שם..לא נראה לי שגם אם תשאר אנחנו נאהב אותך.אתה יותר גרוע מפארגו.
השב   •  47
53
עדי11/06/2012 13:47
לפני שנה היית סחורה קרה בשוק 100 אלף דולר ולא היו נוגעים בך , כשלת שנתיים בירושלים.
ואז בלאט הפך אותך לכוכב יורוליג, שיפר אותך ומכבי העצימה אותך , נחשפת לקבוצות פאר ביורולוג.
השטן עלה לך לראש רק אל תשכח..
כל גנב סופו לתלייה
השב   •  64
52
רועי11/06/2012 13:46
מעניין מאוד, העו"ד השועלים של מכבי עושים טעויות? אנשי מכבי לא עוברים על החוזה? במהלך העונה לא קראו את החוזה וביקשו לתקן אותו? רק בסוף העונה כשאוחיון מקבל הצעות אחרי עונה מצוינת הם נזכרים להגיד שזו "טעות"? לשחקן יש סעיף יציאה שהוא מעונין לממש, אלא אם מכבי תיתן לו כסף שיכבד אותו. "טעות כתיב"? אין גבול לחוצפה של מכבי ת"א. קודם בלו עוזב, עכשיו אוחיון, אני מנוי לא קונה לעונה הזאת.
השב   •  30
51
אחד שמבין11/06/2012 13:44
הוא אומר שלא משנה מי תציע לו הוא רוצה להשאר במכבי רק שיעלו לו את המשכורת מהתוספת של ה30 אלף העלובים שההנהלה מוכה לתת לו
השב   •  30
50
עומר11/06/2012 13:42
אנשים כמוך דוחים אותי
השב   •  20
49
אלמוג11/06/2012 13:42
אין פה שום חארטה הכל נכון. שחקן צעיר סופר מוכשר שממצא לאט לאט את הפוטנציאל קבוצות חכמות רואות את זה ושמות כסף ומכבדות מה שמכבי לא עושה :( בסוף עוד באמת אני אחשוב שבגלל מכבי אין ישראלים טובים
השב   •  30
48
דביר11/06/2012 13:41
מערכת ONE שכחה את הנקודה העשרונית. אנחנו מציעים ליוגב 15.000 דולר לעונה הבאה
השב   •  01
47
נענע11/06/2012 13:37
עורכי דין בודקים חוזים כמה וכמה פעמים לפני חתימת השחקן עליו, במידה ויש ספק אין ספק למה השחקן צריך להיפגע? שמעון כיוון שאתה זה שעובר על החוזה זו טעות שלך ולא של אוחיון הוא הבין מהכתוב את ה"טעות כתיב" שיכלה לשרת טוב מאוד אתהאינטרס של מכבי במידה והוא היה מביא תצוגת נפל בשנה האחרונה.
השב   •  30
46
אוהב ישראל שונא הפועל11/06/2012 13:36
שום קבוצה לא תשלם סכום כזה ענק על שחקן כזה שהוא כולה עונה ראשונה ביורוליג.

בדיוק כמו שהיה עם דיויד בלאט.
אני גם בטוח שבסופו של דבר יגיעו לפשרה ויוגב ישאר במכבי
השב   •  02
45
צפוני11/06/2012 13:35
יוגב חבל, אתה חייב ללכת, לא כדאי לך להיכנס להיכל, נעשה לך את המוות. חטאת בחטא הגרוע מכולם, חטא היוהרה
השב   •  312
שח11/06/2012 13:58
חבורת ילדים עם כיפות! מה תעשו לו?!? מבלבלים את המוח, הייתה לו עונה טובה והוא רוצה העלאה שמגיעה לו, עם האהבה שלכם לא הולכים למכולת יא חבורת ילדי כאפות של הצלחות.
השב   •  03
ט11/06/2012 13:58
ברגע שהוא יציל לנו עוד משחק כולם ינשקו לו את הרגליים וישכחו מכל השטות הזאת .
השב   •  11
44
געש11/06/2012 13:35
השב   •  42
43
שי11/06/2012 13:31
אני מצטער, אבל עם כל האהדה שלי למכבי, אני לא יכול לומר ליוגב שהוא צריך להישאר. מציעים לו חוזה חלומי, במכבי החוזה שלו הוא 170 אלף דולר. אתם קולטים את ההבדל? שיקום אוהד מכבי אחד ויגיד לי שהוא לא היה עוזב בסכומים האלו שמוצעים לו.
השב   •  141
מכביסט11/06/2012 16:22
אני לא הייתי עוזב אף קבוצה ישראלית ועובר לקבוצה בארץ אחרת גם אם יציעו לי 8 מיליון
השב   •  00
יואב11/06/2012 18:22
השב   •  00
42
אני11/06/2012 13:31
ירושלים עלק
השב   •  20
41
נדב11/06/2012 13:26
אוחיון הרוויח בצדק את האפשרות להעמיד את מכבי במקומם.

הוא שידרג עצמו העונה בצורה משמעותית ועל כן שידרג את מכבי - לכן מכבי צריכה לשדרג את מעמדו.

רכז כ"כ מוכשר, צעיר ועוד ישראלי. פשוט טימטום מצד מכבי לא להחתים אותו על חוזה ארוך טווח ומתגמל.

טימטום.
השב   •  71
40
1111/06/2012 13:22
מי הוא בכלל חתיכת טמבל מכבי עשו ממנו שחקן!
השב   •  53
39
הא11/06/2012 13:20
בלי מכבי הוא כלום. ראינו אותו מדשדש בשנתיים לפני שהוצאנו אותו מהחור שהוא היה תקוע בו. אם לא מכבי הוא גג בהפועל חולון היום.
השב   •  68
38
עומר11/06/2012 13:20
יש טובים ממנו גם רכזים ישראלים (כמו לנדסברג )
השב   •  73
אסף11/06/2012 13:41
לנדסברג הוא לא רכז הוא סמול פוורוד והוא בכלל לא ישראלי אמיתי הוא מתאזרח וחוץ מזה אוחיון הרבה יותר טוב ממנו גם מבחינת כשרון ויכולת וגם מבחינת ניסיון ביורוליג.
השב   •  11
37
צחי11/06/2012 13:19
זה הזמן יוגב עלה והצלח
השב   •  52
36
ליאור11/06/2012 13:19
ושחקנים משתמשים בזה.
השב   •  42
35
עומר11/06/2012 13:15
הרבה מהפירסומים
השב   •  10
34
רועי11/06/2012 13:14
לעצמם את השם על הגב של מכבי ואז בורחים.
השב   •  73
איש11/06/2012 13:23
אפשר לחשוב שהוא ניצל אותנו.. הוא בסך הכל שיחק רק בבמה יותר גדולה וגם אנחנו מאוד נהנהנו ממנו והוא עזר לנו המון. אם לא נשדרג אותו בסכום יפה הוא יעזוב למקום שכן מוכן לשלם לו את הסכום הזה ככה זה מי שמוציא יותר קונה יותר
השב   •  71
רולי11/06/2012 13:49
כל הקבוצות בליגה מטפחים ובונים שחקנים מגיל ילדות ואז באה מכבי ולוקחת את הטובים ביותר אליה.
את זה הצהובים כבר עושים 50 שנה בארץ וגם עושים לקבוצות ארופאיות קטנות באירופה.
השב   •  21
33
רוני11/06/2012 13:13
אני רק מקוה שזה יבוא לידי ביטוי גם בנבחרת ישראל יוגב אוחיון מליון דולר יותם הלפרין גם שילמו לו אותו סכום ליאור אליהו יותר ממליון הוא הרוויח בספרד עומרי כספי nba ויש עוד שחקנים שמקבלים סכומים גדולים אולי השחקן הישראלי הוא דרג א והמאמן הוא דרג ב חומר למחשבה
השב   •  31
32
יגאל11/06/2012 13:12
היית צריך להבין מפארגן ומפרקינס מה קורה למי שיש לו עיניים גדולות
השב   •  43
31
גביר11/06/2012 13:12
השב   •  32
30
עמית11/06/2012 13:10
אין לשחקנים כבוד למועדון שנתן להם הזדמנות בבמה הגדולה באירופה הם בדיוק כמו פארגו נצלנים מגעילים ואוחיון בכלל היה שחקן אפס לפני שנה פתאום פורח במכבי ומתבלבל בינו לבין רונדו.שיתחילו לכבד את המועדון ואת החוזים שלהם הגנבים תאבי כסף הללו
השב   •  73
29
א.א11/06/2012 13:08
מה שזר עושה עונה טובה ומקבל שדרוג זה בסדר ושזה ישראלי זה לא? אוחיון צריך לותר על מאות אלפי דולרים למען הנאמנות למכביי? חבר׳ה זה עסק והגיע הזמן שישראלים יקבלו הערכה בעסק הזה
השב   •  51
28
עומר11/06/2012 13:07
איזה כיף לראות את מכבי נפגעת בצורה כל כך כואבת מאותה שיטה שהיא משתמשת בה כבר שנים על מנת להרוס כל חלקה טובה בכדורסל הישראלי ולמנף את עצמה קדימה על חשבונו וחשבוננו.איזה אושר כן ירבו , חבורה של צבועים כל עונה הם קונים כל מה שזז וגם אם אותו שחקן ישב בספסל עדיף מאשר שיהיה סיכוי אפילו הקלוש ביותר למצב של תחרות נגדה. חזירים תאכלו מה שבישלתם.
השב   •  42
27
עמית11/06/2012 13:07
כמה שיוגב באמת שחקן גדול והוא גדול הוא צריך להתבייש בעצמו !
בלי מכבי הוא לא היה מגיע לאיפה שהוא היום !
ואני מאחל לו שילך לרוסיה ולא יצליח שם ואז הוא יעריך מה הוא באמת הפסיד !
כי ממכבי הוא צריך לצאת רק לנ.ב.א (ואני לא אומר שאני לא אוהב את יוגב . אני מת עליו אבל הוא צריך לזכור בזכות מי הוא הצליח ! )
השב   •  64
יו11/06/2012 15:32
שכחת מה מכבי עשו לאלישי כדיר? הוא רק אחד מרשימה של עשרות שחקנים נפגעי מכבי. מגל מקל ועד חנן קרן. מכבי קבוצה שחושבת שכולם שייכים לה. אז הנה. מכבי היא יצרנית שחקנים עבור קבוצות אירופאיות, ואפילו לא מקבלת תמורה לכך. כל אחד אוכל מה שהוא מבשל. מכבי קנתה 50 אליפויות בכסף שיש לה, אז שלא יפתחו עיניים אם מישהוא אחר רוצה להרוויח קצת.
השב   •  00
עמית11/06/2012 21:22
השב   •  00
26
איש11/06/2012 13:06
תבינו אוחיון לא אמר שהוא רוצה לעזוב אבל אם מכבי מציעה לו חוזה של 200 אלף דולר מכולם יודעים שאם מוכנים להוציע על לנגפורד 1.1 מיליון אז אפשר להוציא הרבה יותר על אוחיון ומגיע לו.. אתם אומרים "אל תשכח שאיפה באת" אבל הוא לא גדל אצלנו אנחנו הבאנו לו את הבמה באירופה אבל שכל אחד יבדוק אם הוא היה מסרב למשכורת שגדולה פי 7 אז פדרמן יקמצן תפתח את הכיס תשלם לו יותר והוא אחד מהישראלים הטובים כיום והוא יכול להגיע לNBA אז בוא נהנה ממנו עד אז
השב   •  142
רון11/06/2012 13:47
למה לעזוב את מכבי היתה לך עונה מדהימה לא אשכך את ההצלבה שם אתה יצאת ווינר המיתי חבל תישאר☻
השב   •  10
25
שלומי11/06/2012 13:04
טעות כתיב - אם חתמו יש לו תוקף , אולי מכבי צריכים לקחת עורך דין מנוסה כמו שמעון מזרחי שיקרא את החוזים .
השב   •  111
24
אחד העם11/06/2012 13:02
השב   •  63
23
גרי11/06/2012 13:00
השב   •  95
22
סיגליות11/06/2012 12:58
פעם בחיים.כמו שמכבי מפתים שחקני ליגה טובים לחימום הספסל-זה קורה גם הפוך,אז אל תתבכיינו.בהצלחה
השב   •  2711
מושון11/06/2012 14:28
יוגב בוא לחולון עזוב את הכסף העיקר זה הנשמה ובחולון יש נשמה!
השב   •  03
21
מכביסט11/06/2012 12:56
כולה כלה שתי נקודות הוא רוצה חוזה עתק מי הוא בכלל ילאהה שילך התייבש על הספסל ואז הוא יבכה אני רוצה לחזור למכבי יאללה הביתה לדעתי מורן רוט לא נופל מימנו
השב   •  610
ג''וני11/06/2012 13:12
אין לכם בושה ,40 שנה מכבי גונבת שחקנים מהליגה עם שדרוג חוזה ,פתאום עושים את זה לכם אז אתם מלכלכים על יוגב ,איזה כפויי טובה .
השב   •  51
נעם11/06/2012 15:24
השב   •  10
אלי11/06/2012 16:06
לך את תלמד חח עברית זה בלי "י" ח
השב   •  10
השועל11/06/2012 16:23
לכו כולכם תלמדו עברית, ולזה שמעלי (אלי), אומרים "אתה תלמד" ולא "את תלמד".
השב   •  10
20
אור11/06/2012 12:51
מה אכפת לו לקבל שכר של 1.5 מיליון דולר לעונה?
השב   •  94
19
zebra11/06/2012 12:50
מכבי עשתה אותך, יא חזיר קטן - בלעדי הבמה והגיבוי שקיבלת היית ממשיך להיות בינוני + בגליל או בירושלים. קצת דרך ארץ בחור צעיר!!
השב   •  2315
יו11/06/2012 15:27
השב   •  34
18
שמעון11/06/2012 12:46
הוא לא שוה סכום כזה שיגד תודה למכבי שלקחו אותו אין כקבוצה שתשלם לו את הכסף זה כדי לעשוק את מכבי אפשר להביא את מורן רוט והוא יותר טוב
השב   •  81
17
דוד11/06/2012 12:45
השב   •  62
יובל11/06/2012 13:13
השב   •  32
16
תומר11/06/2012 12:44
אם שחקן כמו בורשטיין מרויחה 550 אלף דולר, הלפרין 400, ושתיהם שווים לקרסוליים שלו למה שהוא יסתפק בשכר כזה?
השב   •  2710
אילן11/06/2012 13:34
לא משנה מי שווה מה, אלא על מה חתמו. שינסה לשפר את תנאיו עם תום החוזה, אבל כרגע הוא מנסה להפר אותו, בדיוק כמו פארגו. וזה יגמר בדיוק אותו דבר: כולם יפסידו. אוחיון שחקן טוב, לא יותר, והבלוף יתפוצץ בשנה הבאה.
השב   •  61
15
דני11/06/2012 12:44
זה פי 4, עוד לפני השערים השונים של הדולר והיורו
השב   •  92
14
אסי11/06/2012 12:44
באמת , זה התירוץ של הנהלת מכבי? טעות אנוש ,כתיב או מה שזה? עורכי הדין שלה מתעסקים עם חוזים על מיליונים כל שנה , טעויות כאלה מביאות לפיטורים. נשמע כמו תירוץ מצוץ מהאצבע.. אני אוהד מכבי ונאמנות זה ערך חשוב בשחקן אבל כמ הגינות ושקיפות מצד ההנהלה! שימו את הדברים על השולחן : רוצים להוציא כסף גדול על גארד זר ולא להשקיע בשחקן צעיר .. זאת בעיה !
השב   •  63
13
אחד שמבין11/06/2012 12:44
חברים יקרים !
זה מה שקורה שמכבי מחשיכה שחקנים, מכבי חשבה שאם היא נתנה במה לאוחיון אזי אוחיוןם ירגיש חייב כל חייו.
נכון שמכבי זה סמל אבל גם ביזנס לכל דבר, ולכן, כשמציעים לך הצעה של 100% יותר אין סיבה שלא תסרב.
עם כל הכבוד למכבי כרגע המחיר של אוחיון עלה והם צריכים להכיר בזה, אני לא מבין למה הם בהלם מכל דבר .
כאילו הם נכנסו לשוק השחקנים פעם ראשונה, שחקן הוא כמו מוצר עולה מחירו ויורד מחירו.
השב   •  142
12
עצוב11/06/2012 12:42
כל הכבוד
השב   •  1110
11
חזקיהו11/06/2012 12:41
וכבר למדנו שזה לא קל בכלל.
השב   •  1523
אילן11/06/2012 13:33
מקרה פארגו יחזור על עצמו. אוחיון שרף את עצמו במכבי, ועכשיו הוא יתפלל שיצליח להציג יכולת גבוהה בחו"ל. אם יצליח - סבבה. אם לא - הלכה הקריירה. הימור שלו, ושיתמודד עם זה.
השב   •  53
יו11/06/2012 15:25
השב   •  21
10
עד המוות הפועל!11/06/2012 12:39
השב   •  830
הא11/06/2012 13:17
שב בשקט
השב   •  83
9
אורן11/06/2012 12:39
השב   •  111
8
פיני11/06/2012 12:36
השב   •  61
7
את שמעון לאכזב11/06/2012 12:36
השב   •  71
6
אלי11/06/2012 12:36
הוא משמש כשחקן משמעותי בקבוצה. הם לא חייבים לתת לו כלום אבל זה נהוג לתגמל שחקנים שמראים יכולת טובה ועובדה שהם מוכנים לתת יותר לשחקנים זרים (לנגפורד למשל) שהם רוצים שישארו. לי נראה שבגלל שרק בגלל שיוגב ישראלי הם לא מוכנים לשלם לו יותר כסף.

תכלס תוספת של 30K זה דיי מעליב סופסוף יש שחקן ישראלי מוביל אז מכבי עדין לא מרוצים כי הוא דורש שכר בהתאם.
השב   •  102
5
ע11/06/2012 12:33
וכל מילה נוספת מיותרת
השב   •  120
4
אורדונים בליגת על11/06/2012 12:32
משתינים כסף האנשים האלה אוחיון נתן עונה ענקית יחסית אליו אבל מיליון וחצי דולר בעונה ? איך מכבי תעמוד בזה ?!
השב   •  412
אילן11/06/2012 13:31
בדיוק כמו שמכבי לוקחת שחקנים מקבוצות בליגה שלנו, קבוצות באירופה לוקחות שחקנים ממכבי. זה מה יש. אני אוהד מכבי, אבל בואו לא ניתמם. ככה הדברים עובדים.
השב   •  142
3
בית שחי11/06/2012 12:31
שחקן מצליח במכבי ושוכח מאיפה הוא בא
השב   •  339
קרקס מדראנו11/06/2012 12:52
קל לך להגיד מאיפה הוא בא? יוגב מתקדם ומשדרג חוזים אחד אחרי השני. נהריה, הפועל, מכבי ואירופה. אין לכם זכות לבכות על משהו שעשיתם רק בעונה שעברה עם אותו שחקן. זה לא כאילו הוא שחקן שגדל במועדון
השב   •  158
יובל11/06/2012 13:15
מהפועל י-ם! או מגליל עליון!
אז מכבי לא יכולה לבוא אליו בטענות, כי הוא עושה לה בדיוק את מה שהיא עשתהנ איתו.
הולך לחפש תנאים טובים יותר במקום אחר.
אני בטוח שכל בר דעת היה עוזב את מקום העבודה שלו תמורת משכורת גבוהה פי 3.
רוצה ללכת? שיילך!
השב   •  132
אילן11/06/2012 13:29
שהוא מנסה להפר חוזה. אין בעיה שילך ויתקדם, אבל מה שמתפתח זה מקרה פארגו #2, וחבל.
השב   •  35
הבורר11/06/2012 13:59
פארגו הפר חוזה, כי לא הציג הצעה רשמית מקבוצת NBA, ולכן לא היה רשאי לעזוב, ולכן הפסיד בבוררות ושילם למכבי פיצוי.
יוגב רשאי על פי חוזה לקבל לעזוב את מכבי תמורת דמי שחרור של 200,000$.
אני בטוח שהוא יהיה מוכן להשאר במכבי תמורת מחצית הסכום שהקבוצה הרוסית מציעה לו. אבל מכבי קמצנים ושקרנים. וגם צרי עין ולא יודעים להתנהג בכבוד לשחקנים שלהם.
משפחת פדרמן ורקנאטי העשירות לא מוכנות להוציא מהכיס שלהם סכום של 5000 שקל שאוהד ממוצע וקשה יום מוציא על מנוי. זו האידיאולוגיה שלהם. אין דבר כזה בכדורגל או בכדורסל בארץ או באירופה, שבעלים לא מוציא כסף! ועוד יש להם טענות כלפי השחקנים?
אוחיון אמור להרוויח 170,000 במקום 1,500,000 רק בגלל נאמנות למועדון. אם פדרמן כל כך נאמן למועדון, שהוא ישלם את הכסף הזה. זה המועדון שלו לא של אוחיון!
השב   •  101
מהעמק11/06/2012 15:00
יוגב בא מגליל עליון ולא מירושלים.
השב   •  21
2
שרון זיימאר11/06/2012 12:30
רוצה ללכת ? לך
השב   •  241
גרי11/06/2012 13:04
השב   •  24
1
אוהד אמיתי11/06/2012 12:29
ניראלי הם התבלבלו זה לא יוגב בראיינט, זה יוגב אוחיון! 1.5 מיליון?! על מה ח
השב   •  348
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */