יום שבת, 22.02.2025 שעה 02:50
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בעז גורן

זכו באוסקר?

טיעוני המנטאליות המגעילים והעובדה שלא אימן קבוצת בוגרים יעמדו לצד ערכי הבלאוגרנה והשינוי. מכבי אמורה לשלוט בליגה ואולי זאת ההתחלה

אחד הטיעונים הכי מגעילים לגבי מאמן זר שמגיע לארץ ישראל הוא טיעון ה'מנטאליות', אותו הסבר שאנשים מאירופה לא יכולים להבין איזה דם זורם לנו בוורידים וכמה רגש אנחנו שואבים ממשחק הכדורגל.

אוסקר גארסיה מונה רשמית למאמן מכבי ת"א והאמת? בנוסף לעובדה שבקרית שלום כבר ניסו הכל יש הרגשה, שלמרות שלא אימן קבוצת בוגרים ולמרות הטיעון הידוע, זה צעד נכון ומתבקש – כמובן שלא דבר שמבטיח הצלחה מיידית.

מעגל מאמני הארץ הוא משהו שמכבי כבר רצתה לצאת ממנו - קצת מחוץ לקופסא ולקיחת סיכון. מאמן כמו ניצן שירזי שהוביל קבוצה כמו הפועל חיפה לתחתית מקבל הזדמנות עם קבוצת צמרת כמו הפועל ת"א וגם לוקח איתה גביע בסוף. המחזור וחוסר האופציות בלט והגיע הזמן לנסות לראות איך אפשר לחדש.

כבר כתבתי בעבר שמכבי ניסתה הכל ולגבי הסיבה לחוסר ההצלחה אין לי מושג. ניחוח ברצלונה יחד עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף הם לא רק צעדים שיגרמו לעוד 9,000 אנשים לקנות מנוים, הם צעדים שלאורך זמן יכולים גם לשנות את הכדורגל הישראלי כולו.

כלבי האשמורת של מכבי ת&qout;א. יובילו את הקבוצה לעידן דומיננטיות? (ליאור טימור)
כלבי האשמורת של מכבי ת"א. יובילו את הקבוצה לעידן דומיננטיות? (ליאור טימור)
 
בינתיים יש לנו את מכבסת המילים הרגילה: “אני מתחייב לעשות את המיטב וגאה להצטרף לקבוצה גדולה שכזו". הכל נכון אבל גם צבעי הבלאוגרנה שמאחורי גרסיה לא יתנו סבלנות לאורך זמן – אולי אפילו להיפך.

אנליסט אשר יסתכל על הכדורגל הישראלי והנתונים הקיימים בו יגיד בקלות שמכבי ת"א צריכה להיות הקבוצה המובילה בארץ לאורך שנים. הקהל, היציבות בהנהלה והכסף אמורים לתת למועדון הזה שנות דומיננטיות כמו שהיו לבית"ר ירושלים ומכבי חיפה.

אולי גארסיה וקרויף הם ההתחלה של זה ואולי שוב הקבוצה שדואגת להתחמם בדיוק שמזג האוויר מתחמם תתקרר מוקדם. בהצלחה מכל הלב.    

הכתוב הנו טור דעה       

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 58 תגובות ב-39 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
39
צחי24/05/12, 14:52
השב   •  20
38
משה24/05/12, 14:51
אין קשר - מכבי צריכה שחקנים טובים, יציבים וממושמעים. לא מישהו שהוא בחור טוב (גם עם זה חלק יתווכחו איתך-אני דווקא לא).
השב   •  00
37
השד האדום23/05/12, 19:33
liverpool has glory
arsenal have class
united have them both
shity have gas
השב   •  00
36
בן זיימאר23/05/12, 19:12
להזכירכם שמכבי נראו מצויין בכל תחילת העונה, הובילו את הליגה ונראה שיקחו אליפות בהליכה ( דור מיכה,קונאטה,ריף פרץ ועוד שחקנים שפשוט התפוצצו) ואז. שלושת הערסים העלובים יצחקי עטר ומדוניאנין החליטו שהם לפני הקבוצה והם לא מוכנים לשבת על הספסל אפילו משחק אחד, התחילו לסכסך להסית שחקנים נגד קונאטה,לא למסור לו כדורים בכוונה במשחק (איפה נשמע דבר כזה?!) ומשום מה הקהל נתן לערסים האלו לפגוע לו בקבוצה , וחמור מכך - גולדהאר נתן להם לעשות את זה ובמקום להעיף אותם פיטר את איווניר ומשם העונה הלכה לעזאזל.
גולדהאר אתה שם כסף וזה טוב, נותן שקט וזה טוב -אבל אתה הרסת את העונה שעברה, תתאפס על עצמך ואל תחזור על זה. הבאת צוות טוב עכשיו, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה לזרוק את עטר ויצחקי מהקבוצה ויפה שעה אחת קודם, אחרת גם העונה הבאה תהרס לך.
השב   •  10
איך דורטמונד סיימה אחרונה בבתים23/05/12, 20:19
השב   •  00
35
אוהד כדורגל23/05/12, 18:58
אני אציין שאני לא אוהד מכבי ת"א בארץ, כן רוצה שיצליחו השנה כי לדעתי עובדים שם נכון אבל לא אוהד הקבוצה. אם גם הפעם הקבוצה תכשל, היא תכשל רק בגללנו, שאני אומר בגללנו אני מתכוון לתקשורת ולכל הפרשנים בשקל וחצי שכבר בטוחים שהוא לא יצליח כאן ושהוא כשלון, כי אנחנו אלופי אירופה ומחזיקי גביע אופ"א כל שנה ואנחנו יודעים מה טוב, בא בן אדם יודע לעבוד ואם יתנו לו לעבוד הוא יצליח מאוד, אבל אם תספרו לו כל תיקו וכל משחק בינוני הוא יכשל לא בגללו, בגללכם, בגללנו, אולי הוא לא יביא תוצאות מיד, אולי הוא לא ישפיע על החיבור בקבוצה כמו שמצפים בהתחלה, אבל אם יתנו לו שקט עונה אחת אני מבטיח לכם שעונה הבאה הוא יביא כבר תוצאות, אני פונה כאן לאוהדי מכבי ת"א, הרבה תלוי בכם את התקשורת הוא ישמע, אבל אתכם חזק יותר, תנו לו לעבוד תנו לו אהבה וחיזוק גם שלפעמים לא הולך ותראו תוצאות לאורך תווך. אני אומר לכם מניסיון של אוהד קבוצה שקיבלה מאמן ארופאי הצליחה יפה ובכל זאת שלחה אותו הביתה. בהצלחה מכבי ת"א.
השב   •  30
34
ביתריסט בנשמה23/05/12, 18:47
הכותרת של העונה החדשה של מכבי צריכה להיות, מי שמערער את ההגמוניה בחדר ההלבשה עף מהקבוצה על טיל שיתאמן בשכונת התקווה עם הסודנים! שחקנים שלא מתנהגים באופן מספיק מקצועי ייובשו ביציעים עד שיגמר להם החוזה, מי שיצא למסיבות יום לפני משחק, יחתך מהסגל, רק ככה אפשר לשנות את המנטליות הישראלית, איומים ועוד איומים, לא תתן 130% תעוף לבני לוד תלך מכות ותקנה משחקים בליגה לאומית
השב   •  10
33
אורן23/05/12, 15:58
הפתרון למנטאליות הישראלית הוא לשנות את המנטאליות הישראלית.

ורק מאמן זר יכול לעשות את זה.
השב   •  10
32
מספר שמונה23/05/12, 14:06
הוא מאמן זר. כי מאמן ישראלי בא בדיוק מאותה המנטליות.
השב   •  50
31
דניאל כץ23/05/12, 12:36
אני מסכים עם כמה דברים שנאמרו פה על ידי עמיתיי אוהדי מכבי שהבעיה היא עם השחקנים והאורח חיים הלא ספורטיבי שלהם וזה שעשו מהם כוכבים אחרי כמה משחקים בודדים בעוד שהם אפילו לא קרעו זוג נעליים אחד.
הבעיה שיותר בעוכרה של מכבי היא הלחץ וההד התקשורתי והציפייה התקשורתית שכל שנה מכבי תהיה בפסגה עם פער מבטיח של 15 נקודות מהמקום השני.
על פניו זהו חלומו הוורוד של כל אוהד מכבי, שכן אם היום יבואו ויגידו לו שבשנים הקרובות כך תהיה השליטה של מכבי בכדורגל הישראלי, הוא ייקח את זה בשלוש ידיים, ולא רק בשתיים.
התקשורת מכתירה את מכבי לאלופה, ולכן אוהדי היריבות מכנים אותנו "אלופי הקיץ" והלחץ הזה מוקרן לשחקנים, שמה לעשות, הם נכנסים כמוני וכמוכם לאמצעי המדיה וקוראים טוקבקים וקוראים כתבות באינטרנט ורואים בערב חדשות הספורט, התקשורת חודרת היום לקרביים שלהם, והם לא יכולים להתנתק מהמציאות הקיימת, ולכן אני לא מתפלא שבמשחקים רבים עולים עם משקולות על הרגליים למגרש.
אנחנו לא יכולים להפוך עולמות ולשנות סדרי עולם, ואי אפשר לחזור לשנות ה-80 שהיינו רואים "משחק השבת" במוצאי שבת או "הדקה ה-91" בשנות ה-90, והיינו רק יכולים להיות ניזונים ממידע רק דרך העיתונים או למצוא זיק של סקופ דרך ראיון כזה או אחר אחת לשנה.
אני חושב שמאמן כמו אוסקר, שעבד עם מחלקת הנוער של אחת הקבוצות הגדולות בעולם, יכול לקחת את החבורה הנפלאה של הדור הצעיר של מכבי, שהביא 2 אליפויות בשנתיים האחרונות, וללמד אותם את דרכי המקצוענות ואז גם אם יהיו הפסדים, ויהיו, אנחנו נוכל להסתכל על הקבוצה ולמחוא כפיים לומד שהם נלחמו ועשו מאמצים בכדי להצליח.
אני אופטימי מטבעי, אני אופטימי כבר 10 שנים, וגם הפעם אני אופטימי זעיר, מה יוליד הר?
ימים יגידו
השב   •  101
זאב23/05/12, 14:19
השב   •  00
30
דניאל כץ23/05/12, 12:35
אני מסכים עם כמה דברים שנאמרו פה על ידי עמיתיי אוהדי מכבי שהבעיה היא עם השחקנים והאורח חיים הלא ספורטיבי שלהם וזה שעשו מהם כוכבים אחרי כמה משחקים בודדים בעוד שהם אפילו לא קרעו זוג נעליים אחד.
הבעיה שיותר בעוכרה של מכבי היא הלחץ וההד התקשורתי והציפייה התקשורתית שכל שנה מכבי תהיה בפסגה עם פער מבטיח של 15 נקודות מהמקום השני.
על פניו זהו חלומו הוורוד של כל אוהד מכבי, שכן אם היום יבואו ויגידו לו שבשנים הקרובות כך תהיה השליטה של מכבי בכדורגל הישראלי, הוא ייקח את זה בשלוש ידיים, ולא רק בשתיים.
התקשורת מכתירה את מכבי לאלופה, ולכן אוהדי היריבות מכנים אותנו "אלופי הקיץ" והלחץ הזה מוקרן לשחקנים, שמה לעשות, הם נכנסים כמוני וכמוכם לאמצעי המדיה וקוראים טוקבקים וקוראים כתבות באינטרנט ורואים בערב חדשות הספורט, התקשורת חודרת היום לקרביים שלהם, והם לא יכולים להתנתק מהמציאות הקיימת, ולכן אני לא מתפלא שבמשחקים רבים עולים עם משקולות על הרגליים למגרש.
אנחנו לא יכולים להפוך עולמות ולשנות סדרי עולם, ואי אפשר לחזור לשנות ה-80 שהיינו רואים "משחק השבת" במוצאי שבת או "הדקה ה-91" בשנות ה-90, והיינו רק יכולים להיות ניזונים ממידע רק דרך העיתונים או למצוא זיק של סקופ דרך ראיון כזה או אחר אחת לשנה.
אני חושב שמאמן כמו אוסקר, שעבד עם מחלקת הנוער של אחת הקבוצות הגדולות בעולם, יכול לקחת את החבורה הנפלאה של הדור הצעיר של מכבי, שהביא 2 אליפויות בשנתיים האחרונות, וללמד אותם את דרכי המקצוענות ואז גם אם יהיו הפסדים, ויהיו, אנחנו נוכל להסתכל על הקבוצה ולמחוא כפיים לומד שהם נלחמו ועשו מאמצים בכדי להצליח.
אני אופטימי מטבעי, אני אופטימי כבר 10 שנים, וגם הפעם אני אופטימי זעיר, מה יוליד הר?
ימים יגידו
השב   •  00
29
בית"רי לעולמים23/05/12, 12:00
קודם-כול: אוהדי מכבי צריכים וחייבים ס-ב-ל-נ-ו-ת למרות שאני יודע שהם כבר רוצים לזכות בתואר לאחר הרבה מאוד זמן. אבל אני חושב שעדיף לבנות דרך התנהלות טובה כמו באירופה, אפילו, אם זה מבחינת ההנהלה ואם זה מבחינת הצד המקצועי, כי אם מתחילים ליצור דרך נכונה ועוד על-ידי אנשים בעלי שם באירופה: הדרך מהשורש ולא רק בשביל התארים, אלא: גם ההתנהלות עצמה: זה הפתרון הנכון לבנות מועדון שיהיה קודם-כול: מועדון מסודר, עם התנהלות תקינה כמו באירופה, ורק אז יכולים להביא תארים בלי להתאמץ ובלי להשקיע כול-כך, כי התארים כבר יבואו למועדון הזה באופן טבעי, כמו מועדונים כמו ברצלונה ושאוהדי מכבי לא יהיו מושפעים מהמנטליות הישראלית: חוסר סבלנות, כי ביגלל החוסר סבלנות הזה: הכדורגל שלנו מתנהל כמו שהוא מתנהל ועוד הרבה דברים בארץ הקטנה הזאת שלנו שככה מתנהלים!

אין יותר טוב מלהכניס את המנטליות והתרבות האירופאית (שזה, הרי, הכדורגל המקצועני בניגוד גמור לכדורגל שלנו) ואם לשחקנים של מכבי תהיה בעיה עם זה, אז זה יהיה רק בהתחלה, כי אחר-כך, בזכות הסבלנות: לא רק שהם יתרגלו לסגנון האימון החדש, אלא: בזכות ההתרגלות: הם יתפתחו בצורה כזאת שהם לא יכירו את עצמם!
השב   •  50
28
אורי23/05/12, 11:36
אחי למה רשמת את הטור הזה?
אנשים כמוך כל שנה קופצים וחושבים שאנחנו ניקח אליפות כבר באוקטובר
השב   •  00
27
הבן זקן לא יהיה שמח23/05/12, 08:59
במושבה ב-30 19
המהפכה מתחילה!
השב   •  00
26
משה23/05/12, 01:17
1. שחקנים שהם בעלי מנטליות שלילית וגורמים נזק בחדר ההלבשה באמצעות פלגנות והתנשאות + הדלפות לתקשורת.

2.עיתונאים ומזדנבים שבאים ומפריעים ועוסקים בלכלוכים
בלבד. להרחיק מהקבוצה לכל הרוחות .

3.קהל מפריע. לא צריך טובות , לא את השחקן ה12 ולא את האולטראס. המריבות המטופשות האלה גורמות יותר נזק מתועלת. שילכו כולם הביתה וישאירו את הקהל הנורמלי.

זה הכל.
השב   •  100
25
ניב23/05/12, 00:47
השב   •  00
24
יובב23/05/12, 00:44
השב   •  12
חיפה23/05/12, 06:55
השב   •  20
23
גילי23/05/12, 00:38
אם יתנו למאמן שקט וחופש לבנות הרכב ומשמעת בקבוצה זה יצליח אם יתחילו הקומבינות הוא יברח תוך חודש
הכדורגל הישראלי צריך שינוי וצריך להפנים שמי שטוב ישחק ולא מי שיש לו קשרים זה מה שהורס את הכדורגל שלנו ומוריד את הרמה כבר מגילאי ילדים חבל ככה לא נצליח לקדם את הספורט בארצנו הקטנה
השב   •  00
22
shbaron23/05/12, 00:18
ולהלן ההוכחה !
לא חסר שחקנים בטופ העולמי שהמקצוענות היא לא נר לרגלם , אבל בכל זאת הקבוצות לא יכולות לוותר עליהם ! תסתכלו את באלוטלי וטבז כל זמן שמנצ''סטר סיטי בלעדיהם הם נראים אפורים ! לפעמים דווקא חוסר המשמעת הזה יכול להיות קלף מנצח אם משתמשים בו כראוי,אבל אם חוסר המשמעת הזה מנהל את רוב שחקני הקבוצה,זה גורם לאנרכיה ! וזה אסור שיקרה
צריך שיהיה כמה ילדים רעים בקבוצה,אבל לא יותר מזה !
השב   •  10
21
ליאור22/05/12, 22:37
השב   •  00
20
אלכס22/05/12, 19:46
איך זה מסתדר יחד .?
הום רק שם גול וכולם שוכחים את החרא שהפגין כל המשחק
השב   •  53
ליאור22/05/12, 22:37
מה שעטר עשה בשנתיים אף חלוץ לא עשה 10 שנים במכבי!
עטר אחלה שחקן
השב   •  64
19
עחעיחעי22/05/12, 19:39
שבהתחלת כל עונה אומרים שזאת עונה שבונים בה, ולא מכוונים לאליפות, אבל ככה זה כבר אולי 4 עונות. קבוצה כמו מכבי חייבת לכוון לאליפות. וגם אם בתחילת עונה יהיה סבלנות, היא תתפקע בהפסד הראשון שגדול יותר מ2-0
השב   •  50
18
צהוב22/05/12, 19:23
עטר, יצחקי.. לא חשוב מי! אני חושב שמי שעושה בעיות למאמן צריך להיות מחוץ לקבוצה! נמאס מהכדורגלנים שחושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים בלי שיפריעו להם!
השב   •  120
צהוב צהוב22/05/12, 20:01
ייני והדומים לו
השב   •  17
17
צהוב22/05/12, 18:53
השב   •  90
16
גיל22/05/12, 18:05
השב   •  60
15
וזו עובדה!22/05/12, 17:47
גולדהאר חושב לטווח הרחוק ולכן החתים את האנשים הנכונים (מאמן הנוער של ברסה,הצטרפות של תורג''מן לצוות) שיפתחו את השחקנים הצעירים בעלי המוטיבציה וייתנו להם גב כדי שמכבי תחזור להיות המועדון מספר אחת בארץ, כי הרי למכבי יש את הנוער הטוב בארץ..
השב   •  70
14
שבוע הבא22/05/12, 17:34
השב   •  80
13
וזו עובדה!22/05/12, 17:32
זרים איכותיים(מגן,קשר..) +שחקני נוער בעלי מוטיבציה להצליח (דאבור,מיכה,מארגוליס)+ העמדת "הכוכבים"(עטר,יצחקי) במקומם ותראו שמכבי תצליח..
השב   •  51
12
משה22/05/12, 17:31
השב   •  155
צהוב צהוב22/05/12, 20:02
חבל שאתה טיפש כל כך
השב   •  25
משה23/05/12, 00:23
לשחקן יש מנטליות של ישראלי שכונתי. הוא יסיים בדיוק כמו ראובן עובד, ליאור אסולין ועד שאר "הבטחות"
השב   •  60
צהוב מלידה23/05/12, 14:12
אלירן עטר השחקן הכי טוב במכבי כיום! ואין לך איך להתווכח הוא ילד הוא טיפש ערס תגיד מה שאתה רוצה! אבל הוא אוהב את הקהל! הוא השחקן הכי טוב! וזה מה שחשוב! והוא בן אדם.
השב   •  43
11
וזו עובדה!22/05/12, 17:28
ואם יש אז גולדהאר מבין את זה ומנסה לשנות את זה בכך שהוא מביא מאמן זר שיעמיד את השחקנים במקומם, יתקע שיטה ודרך ארץ במועדון וינחית תרבות אירופאית שתשנה את "המנטליות" של השחקן הישראלי שכולם מדברים עליה..
השב   •  50
10
ברק לוי שוער גדול22/05/12, 17:26
נימני הביא ליגיונרים זקנים,שחקנים בלי משמעת וזרים שלא הצליחו, (זיו,יצחקי,ניבלדו..) בעוד קרויף מתכנן להתבסס על שחקני נוער,זרים איכותיים והבאת מאמן זר כדוגמת גארסיה שינחית תרבות אירופאית במועדון ויעמיד שחקנים במקומם מבלי שיהיו הפרעות של משמעת (כמו העונה כאשר לוין ואיווניר לא ידעו איך להתמודד עם המצב שנוצר בחדר ההלבשה).., נימני בנה קבוצה לטווח הקצר והיה לו רצון להביא מהר את האליפות לקריית שלום מה שהתברר מאוחר יותר ככישלון מכיוון שהלחץ בו שורר המועדון לא אפשר זאת.. בעוד קרויף בונה קבוצה לטווח הארוך כי בעזרת מאמן זר שלא ייפול ללחץ של התקשורת והאוהדים ועם שחקני נוער בעלי רמת פוטנציאל גבוהה + זרים מאירופה, מי צריך להחתים שחקנים תחת חוזה בצורה מגוחכת כמו חיפה? תואר אלופת הקיץ עובר לכרמל.
השב   •  111
דור22/05/12, 17:35
יש אליפות מסוג אחר בדרך לכרמל.
השב   •  13
9
מכביסט כחול - צהוב22/05/12, 17:24
מביא את האנשים הנכונים בחשיבה לטווח הארוך שכתוצאה מכך מכבי תחזור להיות אותה אימפריה שהייתה במרוצת השנים..
השב   •  100
8
אבי לוזן הלוזן22/05/12, 17:20
ברצלונה כחול צסקא מוסקבה אדום!
השב   •  61
7
עידן22/05/12, 17:13
למרות שלדעתי שליטה של מכבי ת"א בכדורגל הישראלי לא תהיה (הלוואי ואני טועה), אהבתי את כיוון החשיבה מאחורי הטור. מאמן זר לא צריך להתאים את עצמו למנטליות הישראלית. הוא צריך לשנות אותה. זה תהליך שלא בהכרח יביא להצלחה על ההתחלה, כי זה תהליך מורכב וקשה, אבל עם סבלנות ואורך רוח מכבי ת"א תרוויח מזה וגם הכדורגל הישראלי אולי ילמד משהו סוף סוף מהמאמנים בחו"ל.
השב   •  120
6
מכבי או מוות22/05/12, 17:12
היא השחקנים. יש לחלק מהשחקנים (לדוגמה האדון עטר ומר יצחקי) חוצפה והם חושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם במועדון הגדול שנקרא מכבי ת"א. צריך להנחיל מגיל צעיר קצת תרבות משחק והוגנות ולא תרבות בילויים ושתייה כמו לשחקנים הנ"ל ואז אולי יגדלו בארץ שחקנים כמו אלו שעוברים תחת גארסיה או אפילו זרים איכותיים שמשחקים בארץ כמו גלבאן. בקיצור, זה לא שאפשר פשוט להעיף את השחקנים בשנייה צריך להתחיל ללמד מגיל צעיר.
השב   •  160
צהוב צהוב22/05/12, 20:02
שנותנים לשחקן חלש כל כך כמו ייני להיות בנקר בהרכב
השב   •  33
מכבי או מוות22/05/12, 20:35
ייני הוא אחד השחקנים יציבים במכבי והוא אחרון המכביסטים בדורנו. אני לדעתיולדעת רבים הוא שחקן ממש טוב ואם תראה אותו משחק אתה תראה שהוא לא חלש בכלל.
השב   •  41
5
חיפה אימפריה22/05/12, 17:03
כל שנה מחדש. "אמורים לתת למועדון הזה שנות דומיננטיות" פח כל שנה אלופי אוגוסט אני מאחל לגארסיה בהצלחה אבל אין סיכוי שהוא יצליח עם חבורת הערסים שיש לו.
השב   •  55
הא23/05/12, 12:27
משחקיפ פרופסורים ומדעני אטום. מתנצלים.
השב   •  10
4
אני22/05/12, 17:00
השחקן הישראלי דופק הלאפות צריך ללמוד ממאמן שבא מבית ספר לכדורגל הטוב בעולם ולא להיפך , מי שלא מתאים לשיטה ולדרך שילך הביתה , תוך שנתיים צריך להיות כמו בכדורסל
השב   •  210
3
ניר22/05/12, 16:56
בזה שגם האוהדים וגם השחקנים וההנהלה חושבים שאנחנו קבוצה גדולה ומצפים לאליפות בכל תחילת עונה, גם אם לא אומרים (ההנהלה), האוהדים חושבים בתור אוהדי קבוצה שחלילה ולא תזכה באליפות במקום שייתנו להנהלה ולמאמנים קצת שקט תעשייתי לבנות משהו (ראו ערך איווניר, שאם היה נשאר היה עושה סדר), חבר''ה אנא תנו לאנשים לעבוד וגם אם לא הולך תמחאו כף ותודו לשחקנים (רק לאלה שנותנים את הנשמה), תעודדו ואל תתנו לשחקנים הרגשה שאם אין הצלחות אז נשרוף את המועדון. כואב לי לראות את זה שמכבי בעשור האחרון לוקחת רק אליפות אחת וזה גם בהפרש שערים, תנסו להיות יותר סבלניים להפסיד לא תפסידו מקסימום תחסכו מאיתנו כמה צעקות של תתפטר תתפטר.
השב   •  431
ניטשה22/05/12, 17:02
בסך הכל אני מסכים איתך, אבל לא הקהל פיטר את איווניר.

רוב הקהל הבין את איווניר ואהב את הדרך שלו.
רוב הקהל ידע שאיווניר לא הבעיה במכבי.
רוב הקהל ידע שהבעיה במכבי זה שחקנים שעשו שביתה איטלקית לאיווניר.

מבחינת קהל, איווניר קיבל גב גדול. אבל הבעלים לא רצה להעיף את מי שהיה צריך להעיף כדי שאיווניר יוכל להמשיך בעבודה הטובה שלו.

אז כן, שנים רבות הקהל שלנו שרף את המועדון. אבל דווקא עם איווניר זו לא היתה אשמת הקהל. נקווה שהפעם יבינו במערכת כי בכדי להחדיר מקצוענות לקבוצה, צריך לטפל באלה ש"מנהיגים" שביתה איטלקית בתוך השחקנים..
השב   •  100
וזו עובדה!22/05/12, 17:36
אם מכבי לא תיקח אליפות העונה תיחשב כישלון, אבל אם זה חלק מחשיבה לטווח הארוך אז זה בסדר
השב   •  31
וזו עובדה!22/05/12, 17:43
המועדון עצמו שורר בלחץ בין אם אם זה תקשורתי ובין אם זה מהקהל, מכבי מועדון שכבר כמה שנים לא לקח איזשהו תואר משמעותי ומן הסתם נוצר לחץ, גולדהאר חושב לטווח הארוך ולכן החתים את האנשים הנכונים שיפתחו את שחקני הנוער בעלי המוטיבציה שעלו לבוגרים וייתנו לו גב שיחזור להיות המועדון מספר אחת בארץ, תאמין לי שאם ק"ש עם תקציב דל לקחה אליפות עם גרסיה מכבי על הנייר לא אמורה להסתבך יותר מדי..
השב   •  10
צהוב צהוב22/05/12, 20:04
הכשלונות שלו, וייני אחד פישר קטן שאיוניר הכריז עליו כעל הבלם הכי טוב בארץ. אז זהו שההכרזה הזאת גמרה את איוניר
השב   •  12
FORZA alessandro !22/05/12, 22:58
השב   •  00
מכביסט שמשתדל לשרוד22/05/12, 23:28
על מכביזם שמעתם?
מכבי היא אימפריה לנצח ומכאן הציפיות. בטח ובטח כשיש את כל האמצעים.
מסכים שצריך שיהיה שקט תעשייתי.. אבל מכאן ועד לזה שאנחנו מצפים.
אם אתם לא מצפים, אתם מוזמנים לאהוד את אשדוד, נתניה, בני יהודה שמקום שני שווה לאליפות.
השב   •  40
2
ניטשה22/05/12, 16:43
יש פתרון פשוט לבעיית המנטליות. לפתרון קוראים- גב מהבעלים.

אנחנו ים תיכונים עצלנים, זה נכון. חאפרים שלא רוצים לעבוד קשה.. גם נכון. אבל זה נכון גם לגבי איטליה, ספרד, יוון, תורכיה וקפריסין. ואלה מדינות שיותר מתקדמות מאיתנו ברמת המקצוענות בכדורגל, כלומר- יש סיכוי!

ומה הפתרון? פשוט מאוד! יש חבורה של צעירים מוכשרים במכבי. הבעיה היא שיש כמה עצלנים, שכפי שישראלביץ'' אמר- כולם יודעים מי הם המחבלים במכבי.. אם אותם בעייתים עושים צרות למאמן, אז הבעליים צריך באופן מיידי לגבות את המאמן! גם אם זה אומר בייבוש שחקן "כישרוני ומוביל" במשך עונה שלמה על הספסל ולמכור אותו ליריבה העירונית.

שחקן יכול להיות בשיא הכישרון והיכולת, ברגע שהוא מהווה גורם בעייתי בקבוצה אז התרומה שלו לא שווה כלום. כי להזכירכם (אם לא למדתם מברצלונה כלום), כדורגל זה משחק קבוצתי ולא משחק של יחידים. כשאין קבוצה, אז אף "יחיד" לא יצליח לבד..

בהצלחה לגרסיה, אני מקווה שתזכה לגב הראוי מגולדהאר ונזכה לראות קבוצה שמשחקת יפה וטוב השנה!

הצעד הבא, להעיף את ה"בעייתים".. אלה שעשו שביתה איטלקית לאיווניר..
השב   •  500
חיפה אימפריה22/05/12, 19:52
גולדהאר גיבה את "הבעייתים" ולא את איווניר כאשר הם עשו לו שביתה איטלקית ויותר מזה, הוא גם פיטר את איווניר. בכלל לא ברור מהי העתיד של מכבי תל אביב. בכל מקרה בהצחלה לגארסיה מקווה שהוא לא יתעלף שיראה את יצחקי ועטר "מתאמנים"
השב   •  90
1
צהוב בדם22/05/12, 16:41
שלקהל אין סבלנות. כל שנה דורשים אליפות במקום להסתכל מעבר ולדרוש ניהול ואימון נכונים. חבל
השב   •  660
אסור לפספס
נגןמה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
מה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
נגןכמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
כמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP