יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:52

שחקני בית"ר לא קיבלו שכר, אלי כהן דורש מחנה

המועדון סיים בגירעון של 2 מיל' ש"ח והשחקנים לא קיבלו את משכורות אפריל. במקביל עובדים על חיזוק: עסקת עזריאל תלויה בשכרו, מגרלשווילי ימשיך

|
אלי כהן וקורנפיין. המאמן לא מתפשר (גיא בן זיו)
אלי כהן וקורנפיין. המאמן לא מתפשר (גיא בן זיו)

שחקני בית"ר ירושלים ועובדי המועדון עדיין לא קיבלו את משכורות חודש אפריל שהיו אמורות להיכנס לחשבון הבנק שלהם לפני עשרה ימים. בבית"ר מנסים למצוא פתרון לבעיית המזומנים כל זאת לאחר שהמועדון סיים את העונה עם גירעון של למעלה מ-2 מיליון שקלים.

הבעיה הכספית של בית"ר נובעת מהעובדה שחברת "מחסני מטבחים", אחת המאמצות של הקבוצה, פשטה רגל והכסף שהיה אמור להגיע לקופת המועדון תמורת הפרסום על חולצות השחקנים לא הגיע. "מחסני מטבחים פשטו רגל וזה גורם לעיכוב תשלומי השכר, אנחנו מאמינים שזה יסתדר בשבוע הקרוב", נמסר מבית"ר ירושלים.

בנוסף, שחקני הקבוצה קיבלו הודעה כבר בתחילת חודש מאי להחזיר את הרכבים השכורים של חברת "אלדן" עם דגש על כך שמי שלא יחזיר את הרכב יקבל קנס אך נראה שחלק מהשחקנים לא מוכנים להחזיר את הרכבים מאחר ויש להם חוזים לעונה הבאה.

בצל המצב הלא פשוט, מאמן הקבוצה אלי כהן מתעקש לצאת למחנה אימון בחו"ל והיו"ר איציק קורנפיין בדעה אחת עם המאמן. כזכור, בשנה שעברה בית"ר לא יצאה למחנה אימון והדבר פגע לטענת השחקנים והצוות המקצועי ביכולת של הקבוצה. אלי כהן יבדוק מספר מקומות לקיום מחנה האימון בקיץ כשהיעד הוא ברלין בגרמניה או מירלו בהולנד. אלי כהן מעוניין לחזק את הקבוצה בשני שחקנים זרים, חלוץ ובלם ומאמין כי עד היציאה למחנה האימונים הצפוי להתקיים באמצע חודש יולי הוא יאתר כאלה.

אלי כהן (שי לוי)
אלי כהן. ברלין או מירלו? (שי לוי)
 

בנוסף, תפנה בית"ר למכבי חיפה בנוגע לחן עזריאל וחיים מגרלשווילי. גורמים בבית"ר קיבלו מסרים מנציגיו של עזריאל כי הוא יסכים להעברתו לבית"ר בהשאלה, רק עניין תשלום השכר של החלוץ, העומד על 120 אלף דולר, יצטרך להיפתר בין הקבוצות. מגרלשווילי צפוי לסגור בקרוב בבירה לאחר שהשחקן הביע את רצונו להמשיך והמאמן אלי כהן הודיע כי הוא מעוניין במגן השמאלי.

נציגיו של עמית בן שושן, שסיים את חוזהו בקבוצה, ממשיכים לחפש לשחקן קבוצה בחו"ל כשהכיוון הוא בלגיה או פולין. יחד עם זאת, בשיחה שהתקיימה בין השחקן ליו"ר איציק קורנפיין, בן שושן הביע את רצונו להמשיך ולשחק בבית"ר בשנים הקרובות אם לא יעבור לקבוצה באירופה.

ערן לוי ועמית בן שושן (גיא בן זיו)
ערן לוי ועמית בן שושן. ימשיכו יחדיו גם בעונה הבאה? (גיא בן זיו)
 

לאונרדו פאסוס שטען כי קיבל הצעה מבראגה לא צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הקרובה וכבר ארז את כל חפציו ועזב את ישראל. לבית"ר הייתה האפשרות לרכוש את כרטיס השחקן של פאסוס אבל עד כההצעד הזה לא בוצע.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */