יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:29

ביליץ' יעזוב את קרואטיה אחרי היורו, בוליאט זומן

29 יום לטורניר: מאמן הנבחרת פרסם את הסגל המורחב, בו נמצא גם בלם חיפה, וגם הודיע כי יעזוב: "אשאר אוהד, הנבחרת תמיד תהיה חלק ממני"

|
ביליץ´. היורו יהיה הטורניר האחרון שלו (רויטרס)
ביליץ´. היורו יהיה הטורניר האחרון שלו (רויטרס)

בקרואטיה מתכוננים במרץ ליורו 2012 הקרב באוקראינה ופולין, והיום (חמישי) פירסם המאמן סלאבן ביליץ' את הסגל המורחב אותו הוא ייקח למשחקים. אלא שמבקביל לפרסום הסגל הוא גם שיחרר פצצה לא קטנה. המאמן הודיע כי הטורניר יהיה האחרון שלו במדי הנבחרת, ולאחריו הוא יעזוב אותה.

"זאת האליפות האחרונה שלי בקרואטיה, תמיד נתתי הכול ואשאר אוהד אחרי היורו. הנבחרת הייתה חלק ממני כל חיי", אמר המאמן שהיה באותו בית עם ישראל במוקדמות המונדיאל בדרום אפריקה והיורו הנוכחי.

קרואטיה הגורלה ביורו לבית 1 עם נבחרות איטליה, צפון אירלנד וספרד, והמאמן מעוניין לסיים את הקדנציה בת שש השנים שלו בצורה חיובית על אף הבית הקשה אליו נקלע. "הוכחנו ב-2008 שאנחנו יודעים איך להתמודד מול הנבחרות הללו", בהתייחס לכך שאז הוליך את נבחרתו עד רבע גמר היורו שם נכנעו בפנדלים לטורקיה.

ביליץ' הוסיף: "אנחנו לא נבחרת יותר טובה מאז, אבל אני מאמן יותר טוב. בהכנה לשחקנים שלנו לא היו מספיק דקות משחק בקבוצות שלהם, אבל כעת נעשה הכנה טובה יותר ונגיע מוכנים".

סלבאן ביליץ´. יישאר אוהד הנבחרת (רויטרס)
סלבאן ביליץ´. יישאר אוהד הנבחרת (רויטרס)
 

בין המוזמנים בסגל המורחב שפירסם ביליץ' נמצא גם בלם מכבי חיפה, יוריצה בוליאט. בין השמות הבולטים בסגל: ודראן צ'ורלוקה (טוטנהאם), דריו סרנה (שחטאר דונייצק), דניאל פראניץ' (באיירן מינכן), לוקה מודריץ' (טוטנהאם), איבן פריסיץ' (בורוסיה דורטמונד), איבן ראקיטיץ' (סביליה), ניקו קראנצ'אר (טוטנהאם), אדוארדו (שחטאר דונייצק) ואיביצה אוליץ' (באיירן מינכן).

בולייאט מול יבואה. בסגל המורחב (עמית מצפה)
בולייאט מול יבואה. בסגל המורחב (עמית מצפה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */