יום שישי, 05.07.2024 שעה 09:31
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

דמארי: אין מקום לעשות השוואות עם פרננדו טורס

חלוץ 3 מ' היורו של הפועל בראיון ל-ONE: "שימשיכו לדבר ואמשיך לכבוש. לא מזוהה עם טביב. רוצה תואר ולא חושב על אירופה". ב-18:00 הוא מול רמה"ש

|
דמארי.
דמארי. "חולם על אליפות עם הפועל" (יוסי ציפקיס)

כשחתם בהפועל ת"א בקיץ, קיווה עומר דמארי כי במאי עדיין יהיה עמוק במאבק האליפות. הוא בטח לא חלם כי כבר במארס מירוץ האליפות יהיה סגור, האוהדים יתעסקו במחאה נגד הבעלים שמצידו הכריז על מכירה כללית ועתיד המועדון יהיה בערפל.

אבל דמארי לא מתעסק בדבר פרט לכיבוש שערים. ואת זה הוא עושה מצויין עם 16 שערי ליגה, התמקמות בראש טבלת הכיבושים של הפועל ושני שערים בלבד מתואר מלך השערים. "אני לא רוצה להתעסק בנושא הבעלים ומה שקורה מסביב. אני בתור שחקן מתעסק במה שקורה בדשא ועושה את העבודה שלי", הוא מכריז. "יש את ההנהלה והמאמן וכל הצוות שמתעסקים בנושא של מה יהיה שנה הבאה, מי יהיה ולא יהיה. אנחנו צריכים להתרכז רק בכדורגל ולהשיג את המטרות שנשארו לנו העונה – גביע ומקום שני".

"לא מרגישים את חוסר הוודאות העתידי בחדר הלבשה", מפתיע דמארי. "דווקא בזמן האחרון הקבוצה יותר מחוברת. מאז הדרבי ומה שקרה שם מרגישים יותר את הדבק בחדר הלבשה. עברנו שם חוויה קשה ויצאנו לדרך חדשה וצברנו כוחות. מאז אנחנו במגמת שיפור".

ובכל זאת, ההגעה בקיץ לאחר עזיבת מוני הראל יצרה זיהוי בין דמארי לבין שלטון טביב. "אני לא חושב שאני שחקן שמזוהה בהכרח עם טביב", מבהיר החלוץ. "אלי הביא אותי כי הוא חושב שאני שחקן טוב. הוא חשב שאני יכול לעזור לקבוצה. זה נטו מקצועי, אין פה משהו אישי. זה לא שהיינו חברים לפני".

בתקופה בה אוהדי הפועל מחרימים כל מה שקשור לטביב, דמארי הצליח להתחמק היטב מהדימוי של שחקן של הבוס. "יש לי חיבור מצויין עם הקהל. הוא אוהב אותי ותומך בי ואני מנסה להחזיר על המגרש", הוא מספר ומתרגש מהמעבר מקבוצה עם קהל קטן אותו פגש בעיקר באירועים של הקבוצה, למועדון עם קהל אוהדים גדול הפרוס בכל רחבי הארץ.

 
 רק במקום כמו ישראל מחפשים דברים כאלה סביב זימונים לנבחרת. אין במה להתעסק אז מחפשים להגיד דברים כאלה. לא מזיז לי בכלל. שאנשים ימשיכו לדבר ואני אמשיך להבקיע 
 
 
 

"אני רואה אוהדים ברחוב, רואים אותי, אומרים מילה טובה, מפרגנים. יש גם יותר שונאים ברחוב פתאום. העניין הוא שמכירים אותך, אתה יותר חשוף לתקשורת ולציבור ויש לזה עוצמה יותר גדולה. אבל זה לא מפריע לי", הוא ממשיך. "יש הבדל גדול בין מכבי פ"ת להפועל ת"א מבחינת הגודל, המסורת, הקהל, הציפיות. יש הרבה יותר לחץ אבל בתור שחקן כדורגל אתה רוצה שיופעל עליך לחץ כזה. יש אתגרים ואני אוהב את זה".

סוגייה נוספת שמרחפת מעל לדמארי היא תג המחיר חסר התקדים שנקבע לו, 3 מיליון יורו. "ברור שהמחיר משפיע. בסך הכל נתתי עונה ראשונה טובה ואני מנסה להוכיח שאני שווה את המחיר הזה. למרות שזה מחיר גבוה", הוא מסביר ולא נותן לסכום לשתק אותו כמו שקרה לגדולים וטובים כמו פרננדו טורס ואנדי קארול.

צפו ב-1:3 של הפועל ת"א על סכנין

"כשהייתי ילד לא היו סכומים כאלה בכדורגל הישראלי ולא חלמתי שישלמו עליי סכום כזה. אבל אם שילמו את זה, חושבים שאני שווה את זה. אין מה להשוות לפרננדו טורס. תמיד מסתכלים על הדברים הרעים, מחפשים שתיפול. כשקונים שחקן במחיר כזה תמיד מחפשים שהוא לא יצליח שיוכלו להגיד שהוא לא שווה את זה ושהייתה נפילה איתו. אני עושה הכל כדי שלי זה לא יקרה".

אמנם לדמארי אישית זו עונה מצויינת, אך קשה לו לראות את קבוצת האם, בה משחק האח ניצן, בדרך ללאומית עם שנאה רבתי כלפי המועדון מכל קצוות הארץ. "אין ספק שכואב לי לראות את מכבי פ"ת וכל מה שקורה סביבה, נראה שהכל אבוד אבל נקווה שזה לא ככה, ושאם הם ירדו שיעלו כמה שיותר מהר", הוא מודה בכאב.

ניצן דמארי שי מימון וקובי גנון. &qout;נראה שהכל אבוד&qout; (משה חרמון)
ניצן דמארי, שי מימון וקובי גנון. "נראה שהכל אבוד" (משה חרמון)
 

"יש עליהום סביבם, כי תמיד קל להתנפל על הלוזונים, כל דבר שקורה ישר אומרים לוזון לוזון. לא רק במכבי פ"ת. גם בנבחרת", הוא ממשיך ומתפקס לחוויות האישיות שלו שם. "אם מזמנים שחקן ממכבי פ"ת ישר אומרים שזה בגלל לוזון. כשאני זומנתי אמרו שזה בגלל לוזון אבל לא התייחסתי לזה. זה מעליב אבל לא נעלבתי כי אני יודע מה אני שווה. רק במקום כמו ישראל מחפשים דברים כאלה סביב זימונים לנבחרת. אין במה להתעסק אז מחפשים להגיד דברים כאלה. לא מזיז לי בכלל. שאנשים ימשיכו לדבר ואני אמשיך להבקיע".

ובשבת באמת המשיך דמארי לכבוש, אך לאחר תקופה חודש וחצי ללא כדור ברשת. "היה לי קשה לשחק בלי טוטו לפני", הוא מסביר. "אני יותר אוהב לשחק עם חלוץ לידי, ככה יש לי יותר חופש פעולה בהתקפה. כשאני לבד שומרים אותי יותר וזה יותר קשה לי, ואני משחק עם הגב לשער ואני לא אוהב לשחק ככה. אבל יש לי כמות שערים יפה לעונה ראשונה ואני מקווה להעלות אותה בעוד כמה שערים בכמה משחקים שנותרו".

עומר דמארי וטוטו תמוז. &qout;אוהב לשחק לצידו&qout;
עומר דמארי וטוטו תמוז. "אוהב לשחק לצידו"
 

"עוד לא לקחתי תואר בחיים שלי ויש לי הזדמנות לקחת תואר ראשון", הוא מתכונן. "רמת השרון קבוצה טובה ונצטרך לעבוד קשה בשביל לעבור אותה, בשני משחקי הליגה לא הצלחנו לנצח אותה". ומה בקשר לעתיד שלו? " אני רוצה להוכיח את עצמי בהפועל ולמצות את עצמי בהפועל ואחרי זה בעזרת השם לצאת לאירופה".

בחודשים האחרונים נקשר שמו למספר קבוצות צרפתיות, אך דמארי מבהיר כי "אני רואה בתקשורת על קבוצות שמעוניינות בי באירופה אבל הראש שלי בהפועל ת"א. יש לי חוזה לארבע שנים ולא מעניין אותי שום מקום אחר וגם אין לי שום הצעה. אני חושב רק על הפועל ת"א, לא חשבתי דקה על אירופה. יש לי עוד זמן לתרום להפועל ת"א ואני מקווה שאני אתרום. החלום שלי זה לקחת אליפות עם הפועל ואני רוצה להגשים אותו לפני שאני אצא לאירופה". אז אליפות כבר לא תהיה השנה, אבל דמארי במרחק שני משחקים מזכייה בגביע המדינה, כשהראשון ב-18:00 מול הפועל ניר רמה"ש.            

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */