יום שני, 08.07.2024 שעה 04:13
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אלי טביב הדהים: הפועל תל אביב עומדת למכירה

רעידת אדמה בהפועל. הבעלים הטיל פצצה והודיע: "בשל האירועים האלימים וההטרדות החלטתי למכור. לא אסכן את המשפחה שלי". המחיר: כ-12 מיליון ש"ח

|
אלי טביב. החליט למכור את הפועל (יוסי ציפקיס)
אלי טביב. החליט למכור את הפועל (יוסי ציפקיס)

רעידת אדמה בהפועל תל אביב. בעקבות אירועי האלימות האחרונים בכדורגל הישראלי והמחאות הבלתי פוסקות כנגדו החליט הבעלים, אלי טביב, להעמיד את הקבוצה למכירה והודיע כי הוא יעזוב אותה בתום העונה.

טביב שחרר הודעה רשמית בה הטיל את הפצצה: "הדברים החמורים שקורים כבר תקופה ארוכה אינם מאפשרים לי להמשיך ולהשקיע בקבוצה. לאור האירועים החמורים בכדורגל הישראלי וההטרדות הנמשכות כנגד בני משפחתי החלטתי להעמיד את הקבוצה על המדף למכירה".

ל-ONE נודע כי טביב עידכן את יעקב הלל ועומר עצמוני על המהלך וכי הוא מצפה שהצעות למכירת הקבוצה יגיעו בימים הקרובים. הבעלים לא נקב במחיר אך בסביבתו טוענים כי מדובר על ציפייה לכ-12 מיליון שקלים, על פי המחיר שנקבע בבוררות מול מוני הראל. המקורבים מוסיפים כי המחיר עשוי להיות אף נמוך יותר.

טביב הוסיף: "ביום שישי הזדעזענו כולנו מהאלימות בין שחקני הפועל רמת גן לבני לוד, מקרה מזעזע שראוי לכל גינוי. אך, לצערי, זה לא היה האירוע החמור היחיד באותו יום. ביום שישי האחרון התייצבה קבוצת מפגינים מול חנויות השייכות לאשתי דנה. המפגינים קראו לעוברים ושבים להימנע מלקנות בחנויות אלו. זהו עוד אירוע חמור מיני רבים אותו עוברת המשפחה שלי כבר שבועות ארוכים".

"קווים אדומים נחצים שוב ושוב", המשיך הבעלים, וההטרדות כנגד בני משפחתי הפכו לצערי לדבר שבשגרה. רימון נזרק אל ביתי בשעת בוקר בזמן שאשתי והילדה בת הארבע עמדו לצאת לגן הילדים, השמצות וקריאות נגדי ונגד בני משפחתי הפכו לעניין יומיומי. משפחתי נאלצת לחיות עם מאבטחים, ולישון בבית בזמן שמחוצה לו קוראים קריאות גנאי בשעות לילה מאוחרות. גם בתי ליהי ספגה במשך שבועות ארוכים קללות וגידופים, וכתובות נאצה נתלו נגדה. אני רוצה לראות כיצד היה מגיב כל אחד מאותם מפגינים "גיבורים" אם מישהו היה מטריד את אשתו, או את ילדיו אפילו פעם אחת". 

אוהדי הפועל מחוץ לביתו של טביב. מאס בהפגנות נגדו (משה חרמון)
אוהדי הפועל מחוץ לביתו של טביב. מאס בהפגנות נגדו (משה חרמון)
 

עוד אמר: "לכל המעשים החמורים האלה אין שום קשר לכדורגל או לערכים עליהם נבנה מועדון הפועל ת"א. זוהי בריונות לשמה. האלימות בכדורגל מתפשטת כמו שריפה בשדה קוצים. החוליגנים מרימים ראש, והרוב השפוי שותק. אירוע אלים אחד רודף אירוע אלים שני - הרימונים שנזרקו אל עבר הבית שלי, האירוע האלים בסוף משחק הדרבי, המקרה החמור בסוף המשחק בין הפועל חיפה ומכבי פ"ת, ההטרדות כנגד בני משפחתי, וכעת גם האירוע החמור בסוף המשחק בין הפועל רמת גן לבני לוד".

"הכתובת הייתה על הקיר כבר לפני חודשים רבים. התרעתי על האלימות שוב ושוב אבל כל הגורמים בחרו לשתוק - השרה לבנת, הכנסת, הגורמים האחראים בספורט ובכדורגל, המשטרה. נמאס לי מהאלימות בכדורגל! זהו לא הכדורגל אליו פיללתי או שרציתי להיות חלק ממנו. אינני מוכן לסכן את בני משפחתי. לפיכך, החלטתי, כי אני מעמיד את הקבוצה על המדף למכירה. אני אקיים את כל התחייבויותיי עד סוף העונה. הליך מכירת הקבוצה ינוהל על-ידי עו"ד יורם זמיר", אמר לסיכום.

מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני סיפר: "אני מאמין ומקווה שנקבל הצעה לרכישת הקבוצה עוד השבוע. נקווה שזה יסגר כמה שיותר מהר על מנת שנוכל להמשיך את ההכנות לעונה הבאה באופן שוטף. מה שחשוב כעת זה לא מי יהיה הבעלים או אפילו אם אני אשאר בקבוצה - מה שחשוב זה להעמיד הפועל ת"א הכי חזקה וטובה שיש".

אלי טביב: &qout; (יוסי ציפקיס)
אלי טביב: "הכתובת הייתה על הקיר כבר לפני חודשים רבים" (יוסי ציפקיס)
 

תגובת מטה המאבק של אוהדי הפועל: "ההודעה של טביב היא צעד חשוב מאוד בכיוון הנכון. העובדה שטביב מבין כי הוא אינו רצוי בהפועל תל אביב וכי עליו לעזוב את הקבוצה היא מצוינת. יחד עם זאת, למדנו להכיר את טביב ולדעת שעד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אנחנו נמשיך לפעול כדי להבטיח עתיד טוב יותר להפועל ת"א".

"חשוב לנו להדגיש, בניגוד להודעת טביב: לאורך כל המאבק נמנעו מאלימות וקראנו באופן ברור לכל אוהדי הקבוצה להמנע מכך. העובדות הן  שמי שחשוד בתקיפת נער קטין הוא אלי טביב עצמו, ולכן תמוהה העובדה כי טביב בוחר להשתמש בטיעון זה. הערכים עליהם קם מועדון הפועל תל אביב הם בדיוק הערכים אותם אנו דורשים מהבעלים הבא של הפועל ת"א, לא אלי טביב, שבז, השמיץ ופגע באותם הערכים הוא זה שילמד אותנו כיצד יש לנהוג. בימים הקרובים נדון בהמשך הצעדים להצלת הפועל ת"א. ההודעה של טביב לא תגרום לנו לנוח, ולא נשקוט עד שיעזוב את הקבוצה באופן מוחלט ו-ודאי".
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */