יום רביעי, 09.04.2025 שעה 19:12
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6421-5829הפועל ב"ש2
5138-5929מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

"לבית הדין העליון לא הייתה סיבה להתערב"

עו"ד גלברד, הנשיא הפורש של ביה"ד העליון: "מבין את סערת הרגשות, אבל פסק הדין לא היה מושפע. צריך להפריד את בתי הדין מההתאחדות"

|
הדיינים בבית הדין העליון (יוסי ציפקיס)
הדיינים בבית הדין העליון (יוסי ציפקיס)

לצד הזעם הגדול של רוב אנשי הכדורגל בישראל בעקבות דחיית הפחתת הנקודות של מכבי פתח תקווה לעונה הבאה, יש אלמנט נוסף, חשוב לא פחות, שנדחק הצידה. ההחלטה של דייני בית הדין העליון של ההתאחדות למעשה פסלה כמעט לחלוטין את ההחלטה של בית הדין המשמעתי שקבע עונש חמור אחד ונדהם בעצמו לגלות שהעליון לא עומד מאחוריו.

יש לציין כי אין זאת הפעם הראשונה שבית הדין המשמעתי צפה בעליון מבטל עונשים שהוא עצמו קבע, דבר שמהווה פגיעה בסמכות של בית הדין המשמעתי, שרגיל לראות מדי יום רביעי את קבוצות ליגת העל שמגיעות כדי להיענש על התפרעויות אוהדים, התנהגויות בלתי הולמות וסיבות נוספות.

נשיאה הפורש של בית הדין העליון של ההתאחדות, עו"ד יהושע גלברד, הגיע ל"אולפן הספורט" ושפך אור על הנושא: "אני סבור שיש התערבות יתרה של בית הדין העליון בהחלטות של בית הדין המשמעתי, זו תופעה שהתרעתי עליה. יו"ר בית הדין המשמעתי, חיים אלחדיף, שהוא הוותיק מכולנו במערכת, עשה סטטיסטיקה ומצא שלמעלה מ-50 אחוז מהחלטות בית הדין המשמעתי שונו בערעור, זו פרופורציה בלתי סבירה לחלוטין".

גלברד המשיך: "בית הדין העליון הוא בית דין של ערעור ולא עוד בית דין משמעתי. מעצם התפיסה של בית דין לערעור, צריך להיות פגם בהחלטה של בית הדין המשמעתי שמחייבת את בית הדין העליון להתערב. זה בדרך-כלל לא חל על עונשים. במקרה הזה והייתי אומר אותו דבר אילו ההחלטה הייתה הפוכה, לא הייתה סיבה להתערב. אין מקום להטיל ספק בתום הלב של הדיינים בשני בתי הדין. יש דיינים בבית הדין העליון שמרגישים לא בצדק ולא נכון שהם צריכים לתת את העונש הראוי בעיניהם כאילו הם היו בית דין משמעתי, אבל הם בית דין של ערעור".

עמוס לוזון. הרוויח מהחלטת בית הדין העליון (משה חרמון)
עמוס לוזון. הרוויח מהחלטת בית הדין העליון (משה חרמון)
 

"אני מבין את סערת הרגשות ואת המחשבות הלא נכונות כאילו פסק הדין היה מושפע וכדומה. הדברים אינם כך, אבל צריך לעשות בדק בית בהתייחסות של בית הדין העליון לבית הדין המשמעתי. בעיקרון אני מסכים שצריך להפריד את בתי הדין מההתאחדות. את הדיינים בבית הדין העליון לא ממנה ההתאחדות. עבדכם הנאמן כשהיה נשיא ואלה שקדמו לי בנשיאות מינו את החברים לבית הדין העליון ואף פעם לא נתקלנו בהתנגדות", סיכם נשיאה הפורש של בית הדין העליון.

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 49 תגובות ב-35 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
35
י.16/04/2012 19:06
מעבר לעידוד האלימות.
מה פירוש נוריד נקודות רק אם זה לא ישפיע על ירידה או תואר? מה המשמעות של להוריד נקודות רק כשזה לא איכפת לאף אחד?! אם מורידים נקודות אז זה בדיוק העניין, שזה יכול להשפיע!! אחרת זה לא עונש.
ולכן אם החלטתם שמגיעה הורדת הנקודות, אז השנה ורק השנה. ואם לא - אז גם לא בשנה הבאה. [ואם בשנה הבאה יתברר שהנקודות מובילות לירידה, תעבירו אותם עוד שנה?.]
חבל שאנשים נגררים לסיסמאות וקלישאות. אבל כשזה נוגע למקצוע שלך כשופט בית דין, זה כבר בלתי נסבל.
לא רק לוזון צריך להתפטר, גם הדיינים.
השב   •  10
34
דוד ג16/04/2012 18:38
ראשית בחוקי הכדורגל על גלישה מסוכנת אם לא הייתה פגיעה זה בטוח לא כרטיס אדום אלא צהוב, ולעצם העניין גם אם חטיב היה פוגע בפרדה עדיין זה עבירת משמעת חמורה בין שחקנים שנושאת עונש כבד ביותר לשחקנים המעורבים והקבוצה כמועדון לא עומדת לדין.הקבוצה המארחת אחראית לסדר במגרש על הדשא וביציעים.ובוודאי אחראית באחריות ישירה על בעלי תפקידים שלה, ואם הם נהגו באלימות בריונית האגודה הזו מכבי פ"ת צריכה להיענש בחומרה גם אם זה יגרור הורדת ליגה על השולחן הירוק. אני לא מצליח להבין למה חוזים כפולים או אי העמדת תקציב בזמן מוריד קבוצה ליגה ואלימות בריונית של בעלי תפקיד עובר כלאחר יד. בושה וחרפה
השב   •  10
33
רומנוב16/04/2012 18:36
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
32
משה רבנו16/04/2012 17:51
השב   •  00
31
מס 1416/04/2012 17:10
כל בעלי הקבוצות היו צריכים להתפטר מההתאחדות ולהודיע שלא יעלו לשחק עד שתשונה ההחלטה הבזויה הזאת?!
השב   •  00
30
לוז קטן - לוזון16/04/2012 16:59
השב   •  02
לא אובייקטיבי16/04/2012 17:47
השב   •  00
29
אדום אדום16/04/2012 16:51
השב   •  00
28
טל16/04/2012 16:29
השב   •  00
27
יפת בן רצון צדקה צדקה16/04/2012 16:19
איפה בדיוק היו הדיינים כאשר הענישו לפני כצה שבועות בעונש חמור ביותר שלא היה כדוגמתו בארץ, רק למען יראו וייראו? מה קרה היום? האם המקרה האחרון לא מצדיק ענישה אף יותר חמורה מהמקרה שציינתי?
השב   •  10
26
יפת בן רצון צדקה צדקה16/04/2012 16:17
מישהו מכיר את המלה בושה?
מישהו יודע מה משמעות בושה?
מישהו שמע את המושג בושה?
מישהו ניסה להבין המלה בושה?
בית דין=צדק! בית דין=יושר!בית דין=חוסר עיוות דין !
בית דין=סרגל !
איפה כל הערכים הללו נעלמו?
מצפה לתשובה מבית הדין.
מצפה לתגובה מבית הדין.
מצפה להסברים מבית הדין.
מצפה להסיבר מדוע איפה ואיפה
מצפה להבין הסברי בית הדיו!
מצפה להשתכנע מבית הדין!
בית דין צריך לחשבן רק לבית דין של מעלה ולא לבני אנוש.
איפה כל זה?
מי שמסכים עם הדברים יצביע כחול.
השב   •  11
25
סתם מהרהר16/04/2012 16:07
אז למה לא גם תשלומים ?
שיורידו לפ"ת נקודה אחת בכל שנה במשך שלוש שנים - זה הרי אותו הדבר סה"כ 3 נקודות.
השב   •  00
24
רן גולדפרביץ16/04/2012 16:02
אין מנוס שעקב הבלאגן יש להקפיא את הליגה . שנה הבאה 18 קבוצות . 10 קבוצות ראשונות לפליאוף עליון . 8 יתמודדו בתחתון . ארבעה אחרונות יירדו אוטומטית .
צריך לעשות הכול שמכבי פת תישאר בליגה . הליגה בלי מכבי לא ליגה . האצטדיון הכי טוב הוא בפת .
השב   •  10
23
שמעון16/04/2012 14:46
אומרים שלפ"ת יש עבר נקי -גם לנשיא המדינה(לשעבר)היה עבר נקי אבל בכל זאת הוא אנס למה צריך אותו להעמיד לדין ולהעניש ואותם לא
השב   •  20
22
אוראל16/04/2012 14:16
תגישו בקשה לאשראי של עוד 3 נקודות על חשבון העונה הבאה
השב   •  00
21
יוסי16/04/2012 14:07
אני פשוט חושב שיש לך חוסר והבנה לגבי מורחקים בכדורגל..אתה צריך להבין שאפילו אם חטיב היה פוגע בשחקן המקסימום שהיה קורה זה שהיו מרחיקים אותו(וזה מה שנעשה), אין תקדים לא רק בישראל אלא בעולם כולו ששחקן פוגע אז הקבוצה שלו נענשת. לטומת זאת לא היה כדבר הזה שחברי הנהלה או סדרן או מאמן יכה שחקן יריב..הלו איפה אתה חי? בין שחקנים תמיד יש כאסח אבל שבריונים מסביב התערבו? ורגע, מה עם הממן הזה? כיצד היתכן שלא עמד לדין? אה הוא לא שייך לקבוצה? אוקיי אז הוא אוהד? יותר גרוע! ומיאיפה אתה הבת את זה שחיפה התחילה בבלגן? אה כן לוזונים אמרו.בקיצור כמוך אין לי שום אינטרס ואני לא אוהד שום קבוצה גם לא קבוצת צמרת, העונש שפ"ת קיבלו בבית הדין המשמעתי (36 נקודות) הוא עונש מאד קל לטעמי(ובסוף גם לא זה..)
השב   •  10
20
הכתום16/04/2012 13:39
השב   •  01
19
חורב16/04/2012 13:15
ראשית אקדים ואציין שאני לא אוהד של אף אחת מקבוצות התתחית אלא דווקא אחת מקבוצות הצמרת. אבל נדמה לי שכולם שכחו שמדובר בכדורגל. בואו ניזכר. בכדורגל, כאשר שחקן גולש עם שתי רגליים אל הרגליים של שחקן אחר, הוא לא חייב לשבור לו את הרגליים כדי שהשופט יוציא לו כרטיס אדום. מספיקה הכוונה. ולכן, ברגע שחטיב שלח אגרוף לפנים של פרדה, הוא הורחק ולכן הדיינים היו צריכים להעניש את הפועל חיפה בדיוק באותו עונש כמו שהענישו את מכבי פ"ת. כמובן שאם האגרוף של חטיב היה פוגע בפרצוף של פרדה זה מה שהיה קורה, אבל זה העונש היה צריך להיות זהה גם בגלל הכוונה של חטיב. רק שהבעלים והדוברים של הפועל חיפה ניצלו באופן ציני את התקשורת והפכו את עצמם לקורבנות עד שכולם שכחו שבעצם הם אלו שהתחילו גם במהומות וגם באלימות. ושוב, אני לא אוהד הפועל ב"ש ואני בטח לא מצדיק את הניסיון של ברקת לנצל את המצב כדי להישאר בליגה, אבל לא יכול להיות שכולם ישכחו שמדובר בכדורגל ושלא יתכן שאגודה ששחקן שלה מכה באגרוף שחקן של קבוצה יריבה יוצאת בלי עונש משמעותי.
השב   •  311
ארז16/04/2012 13:43
חורב ידידי,
אני מסכים עם כל קביעותיך בהבדל אחד, יש הבדל בין סטירה לפרצוף (אשר גררה הרחקה ל-3 משחקים) לבין בעיטה בראש של אדם ששוכב על הקרקע. בדיוק כמו שכרטיס צהוב שני לא שקול לגלישה פראית לברך של שחקן, במקרה כזה גם ההרחקה בגין הכרטיס אדום גוררת עונש שונה. הפועל חיפה נענשה בצורה מידתית לחומרת עבירותיה, מכבי פ"ת נענשה שהרחקת שחקן אחד בלבד (ולא שלושה) ומעבר לכך לא הוענשה על כך ששנים מבעלי התפקידים במועדון שהו על כר הדשא והיכו. אני מסכים שמדובר בסך הכל בכדורגל והכל צריך להיות מוכרע על המגרש, אך כאשר בית הדין גוזר עונשי הפחתת נקודות על עבירות אלימות פחותות מאלו שנעשו אזי דין מכבי פ"ת צריך להיות זהה
השב   •  40
אריאל16/04/2012 14:00
יש משהו בדבריך, שאם כבר מורידים נקודות היו צריכים להוריד נקודות לשני הקבוצות כי שניהם אשמות באותה מידה, אולי פ"ת יותר כי היא מארחת.
השב   •  02
DAVID16/04/2012 14:50
חטיב אכן ניסה לשלוח אגרוף לעבר פרדה,אך לא פגע בו(רואים זאת בבירור).
איך הגיב מאמן השוערים עמי גניש?במקום לתפוס את חטיב ולנסות להרגיעו (כפי שעשה משה סיני לגל אראל)נגח בפניו והפילו ארצה,ליגאל ממן הבריון הסדרתי(בושה לצה"ל שאיש כזה משרת בקבע)זה לא הספיק והוא השלים המלאכה עם בעיטות בראשו של חיטב ששכב על הדשא.
איני טוען שכל שחקני חיפה נהגו כמלאכים וחלקם גם הוענש,אך רמת האלימות שהפגינו החברים ה"מכובדים" גניש את ממן חברה לחבלות בעל"מ(ערבון לא מוגבל)שהם נושאי תפקידים במועדון,אין לה אח ורע במגרשינו!
השב   •  30
חיימון16/04/2012 18:18
חטיב נענש על התיגרה וגם דנקוביץ ואראל, שחקני מפתח שבגלל התיגרה לא יהיו זמינים לשלבים המכריעים של העונה. פרדה שהשתתף בתיגרה גם הורחק. 3 הנקודות הורדו בעקבות דברים אחרים מכבי פת אירחה את המשחק ואחראית לסדר בדיוק כמו שהפועל תא הייתה אחראית למהומות בדרבי שהיא אירחה ואי שמירה על סדר בצוות הניהולי שלה שנהג מתחת לכל ביקורת
השב   •  00
18
קלעי16/04/2012 13:05
להביא כרטיסי אשראי לכל הקבוצות וכרטיס פלטינה למכבי פ"ת .
השב   •  00
17
קלעי16/04/2012 13:04
אין ספק שבית הדין העליון עשה צחוק מעצמו כאשר החליט" להנפיק כרטיסי אשראי לגבי תשלום העונשים" הקבוצות יקבעו מתי הן רוצות לבצע את העונש ובהתאם יחוייבו!
זה לא צחוק זה אמיתי .
השב   •  00
16
יוסי16/04/2012 12:54
זה הרעיון:
בכל טבלאות ליגת העל שיוצגו בעיתונים ובערוצי המדיה השונים תהיה התעלמות מהחלטת בית הדין העליון להחזיר את הנקודות לפ"ת.
נראה מה הלוזונים יגידו על זה.
השב   •  10
15
גורג16/04/2012 12:50
השב   •  00
14
ירוק עד16/04/2012 12:12
לא צריך להיות גאון כדי להבין איך מתנהלים העניינים בבית הדין העליון. הלוזונים לא מדברים עם הדיינים. כולם יודעים שפזטל, החכם והישר באדם, מתנגד להכרעות שלא על הדשא ולא מסכים להורדת נקודות (עובדה- תקראו איך ניחשו במעריב אתמול בבוקר כי בי"ד בראשות פזטל, יעביר את העונש לשנה הבאה), לכן כל מה שצריך הוא לדאוג למינוי של פזטל לאב בי"ד העליון (לא לדיון המקורי, כי אז הוא לא יוכל לשבת בערעור ויהפכו את ההחלטות שלו בערכאה המשפטית הנמוכה יותר). המקום שכן צריך להתערב בו הוא אצל תובע ההתאחדות, בן עזרא היקר (לפי עלות המשכורת שלו, אפילו מאד יקר)שלנו. הוא לא יערער על החלטת בי"ד ואפילו כששואלים אותו באם הוא מתנגד להעברת העונש לשנה הבאה (שאלה ממש מפתיעה, שהוא לא יכול היה לנחש מראש, כי סה"כ נציגי פ-ת רק פרסמו מראש שזו תהיה מטרתם) הוא כמובן מאפשר לבית הדין לקבוע בנושא (מיד לוזון גם יספר שהוא לא קובע אפילו מי יהיה תובע ההתאחדות אלא רק ממנה אותו ורק משלם לו מתקציב ההסתדרות). במו אזני שמעתי את הישר באדם, עמי פזטל, מספר לעודד שחר בתוכנית הכל דיבורים, כי לפ-ת עבר נקי ואין בו עברות חמורות. מעניין איך זה קורה. שוב נפנה לבן עזרא. במשך שנים יודע כל שופט נוער שמגיע למשחקי פ-ת על אווירת הטרור המופעלת עליו. בפעם היחידה ששופט העז למלא דו"ח בנושא (נגד אבי לוזון בכבודו ועצמו) טרח בית הדין לזכות אותו ואת פ-ת מאשמה. למה? עד מסויים לקח על עצמו את האשמה וטען שהוא צעק וקלל את השופט ולא לוזון. שם העד יגאל ממן- מוכר לכם במקרה? מי שלא יודע שיזכר ברס"ר חיל האויר, עדין הנפש, מומחה בבעיטות מטווח קצר לפרצופי שחקנים. עכשיו מתברר שממן כן בעל תפקיד במכבי פ-ת, אז מדוע לא הועמדה הקבוצה לדין, על איומים של בעל תפקיד על שופט נוער ? תשאלו את בן עזרא. לפני כחודש התפרצו שני אוהדים של מכבי פ-ת, בסיום משחק ההפסד מול בית"ר י-ם לשדה המשחק והתנפלו על השופט יפת. למרות שבצילומים נראה בברור שאחד מהם הגיע עד השופט ופגע בו, הדבר לא צויין בדו"ח השופט (יפת, אינו שופט נוער ולנוכח הצרות בהן הוא מסובך עם שלטונות המס, אפשר להבין שאינו רוצה בחזית נוספת) ולמרות שכל המדינה ראתה את סרט הטלביזיה, לא הואשמה מכבי פ-ת בתקיפת שופט, שהיא עברה חמורה, הגוררת ענישה קשה ולפחות הורדת נקודות על תנאי, אלא בעברה של התפרצות לכר הדשא. אין פלא שפ-ת קיבלה עונש חלבי
השב   •  200
שי16/04/2012 15:01
וגם שאומרים שיש להם לכאורה עבר נקי אז מה אז מקלים למה למשה קצב לא הקלו בעונש גם הוא היה בעבר בעל עבר נקי .ולמלאבסים השניים הפועל הם בעל עבר פלילי חמור?כמדומני לא- זאת אומרת שגם להם צריכים לדחות את העונש הנחפה עליהםוהם קיבלו עונש לא על אלימות אלא על שאין להם מספיק כסף לפתוח את העונה כמו כולם ורק בסופו של דבר הם מקבלים כסף
השב   •  10
באיירן בדם!16/04/2012 18:40
ואם היה אדם מת? אז גםן היו דוחים את העונש עקב כך שיש להם עבר נקי!? אני מאמין שלא, אני בטוח שברגע הזה היו מענישים אותם, אבל הרי יש להם עבר נקי, אז למה להעניש את הקבוצה על כך!? בקיצור הכל לא מידתי, המעשה חמור ביותר ודורש,זועק, לעונש משמעותי. ניסיונות משפחת לוזון לגמד זאת בתקשורת ולטייח זאת כמה שיותר מהר, מקווה שלא יצלח. אניאישית מזמן כבר הספדתי את הכדורגל הישראלי בייחוד בכל הקשור לבזבוז כספי על הפסולת השיקרית הזאת.
השב   •  00
אריק16/04/2012 19:07
השב   •  00
13
עוד איש עצוב היום16/04/2012 12:09
אין ספק שגם הוא לא מאושר היום.
שיוכיח שיש לו מצפון.
השב   •  20
12
ליאל16/04/2012 12:03
אנחנו אוהדי הפועל חיפה מבקשים מכל אוהדי הכדורגל בישראל להתייצב היום בשעעה 5 בפני ההתאחדות לכדורגל במיוחד מאוהדי ביתר ירושלים והפועל ל אביב שעברו מסכת התעללות מבית הדין העליון ולהעיף אאת משפחת לוזון המושחטים מהכדורגל
השב   •  20
אבי16/04/2012 15:56
לא זכור לי שהפועל חיפה או שום קבוצה אחרת, ובטח שלא אייל ברקוביץ מארגן המחאה היום) עמדו לצד בית"ר או זרקו איזו מילת גנאי כשהורידו לנו 2 נקודות על נהמות לטוטו שהתגרה בקהל. אתם קולטים? 2 נקודות על נהמות ולפ"ת מוותרים על מכות ואלימות קשה!
אף אחד לא עמד לצידנו וכולם היללו את בית הדין כשהענישו את בית"ר שוב ושוב בצורה לא שיוויונית ומידתית, אז אל תצפו מאיתנו להילחם עבורכם ולהגן עליכם היום!
השב   •  00
11
אלי16/04/2012 12:01
תתעוררו.ותפרקו כבר את הקרטל של הלוזונים.כי כבר בקרוב מאוד
עומדת לנחות עוד מכה קשה מטעם
משפחת לוזון.ושלא תגידו לא אמרנו.קשה לי להבין את העוצמה שלהם בתוך מוסדות ההתאחדות.
השב   •  20
10
ליאל16/04/2012 12:01
אנחנו אוהדי הפועל חיפה מבשים
השב   •  00
9
בית"ר16/04/2012 11:57
לקבוצות אחרות מותר ללמד אלימות .
בית דין נכבד
השב   •  10
DAVID16/04/2012 14:57
כשהפחיתו לכם 2 נקודות הייתם מסובכים קשות בתחתית,אז זה לא הפריע לפזטל,אבן עזרא ואבן בולה לדחות את הערעור שלכם.
אז זה לא היה עלול להוריד אתכם ליגה?
הם מגעילים ודוחים ובראש ובראשונה משפחת לוזון הבהמית והשחצנית.
השב   •  10
8
שער 7 האגדי16/04/2012 11:57
אין גוף מבקר זו הבעיה! צריך להוציא חוק כל מי שבבעלותו או בבעלות משפחתו קבוצת כדורגל לא יכול לכהן בתפקידי מפתח של ההתאחדות בלי שום קשר ללוזונים זה יוצר מצב של אי צדק וניגוד אינטרסים כי אף אחד לא רוצה שבן משפחתו יפסיד כסף(חוץ מכמה חולי נפש)
השב   •  00
7
יוכי16/04/2012 11:48
השב   •  30
6
יוחי16/04/2012 11:47
נא לא לזלזל בנו אנשי העם הפשוט נכון שאנו לא מהאריסטוקרטיה אליה אתם נמנים ונכון שאנו לא מלומדים כמוכם. אבל בבקשה אל תזלזלו במה שכבר יש לנו. וזה כבוד שלכם אן!
השב   •  80
5
שיקו16/04/2012 11:44
אחת נותן עונש, השני מסתכל רק בעניין הצדק, אז למה בכלל צריך את בית הדין המשמעתי? פשוט צחוק מדייני בתי הדין המשמעתי.
השב   •  20
4
ל16/04/2012 11:31
כולם שוכחים שמש'' לוזון הם בית הדין בסמכות העליונה ביותר..מי נכנס לחדר שופטים בסיום המשחק לנסח את דו"ח השופט.להזכירכםצמרת הכדורגל הישראלי מש'' לוזון
השב   •  71
3
צביקה16/04/2012 11:21
צודק ב 100% נמאס נמאס נמאס לכולם מההתערביות ,בית הדין העליון היה צריך להחזיר את הדיון לבית הדין למשמעת לדיון חוזר,המצחיק שהפועל חיפה נענשה בסוף יותר.
השב   •  100
מכביסט16/04/2012 11:37
במה נענשתם יותר? כל מה שאתם קיבלתם, אנחנו קיבלנו ויותר. לכם הורידו נקודות? שב בשקט ותגיד תודה שלא הורידו לכם גם. הגיע לכם לא פחות. אתם פשוט לא יודעים ללכת מכות, אז לא נענשתם.
השב   •  15
hamoriko16/04/2012 12:07
אתה מודה שאתם יודעים ללכת מכות. אנחנו אוהדי ושחקני ספורט שבאים לכדורגל. אין לנו שופטים ויו"רים ומאמני שוערים נגחנים ואנשי הנהלה סדרנים עם תג בועטים לאנשים בראש.
השב   •  10
2
ציון16/04/2012 11:19
לבוא ולקשקש שאין איפה ואיפה בבית הדין
השב   •  80
1
אריק הפועלחיפהלעד16/04/2012 11:18
צודק עו"ד גלברד. אין צורך במשמעתי,ניתן ישירות לדון בעליון ולחסוך זמן וכסף.
השב   •  71
אבי16/04/2012 12:41
בשנת 2009 שבית הדין העליון
שינה את החלטת בית הדין המשמעתי להפסד טכני של הפועל חיפה מול לוד,אמר יואב הכץ שהוא מקווה שהצדק הספורטיבי יינצח.צבועים
השב   •  00
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */