יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:18
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 19:45
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 20:00
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 21:05
  • הפועל ירושלים
  • גלבוע/גליל
  • רביעי, 09/10, 18:50
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • רביעי, 30/10, 20:15
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • מכבי ת"א

"גיורגי שרמאדיני קרוב לחתימה לשנתיים במכבי"

דיווחים: סנטר קאנטו צפוי ללבוש צהוב בעונה הבאה, וירטוס רוצה את פפאלוקאס. המו"מ עם הנדריקס נמשך, בורשטיין סובל מפגיעה בירך. צפו בתקציר

|
שרמאדיני והנדריקס. ישחקו יחד? (GettyImages)
שרמאדיני והנדריקס. ישחקו יחד? (GettyImages)

דיווחים באירופה גורסים כי שחקנה של קאנטו, גיורגי שרמאדיני (2.16), מתקרב לחתימה במכבי תל אביב זאת לאחר שבקבוצה עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה וסימנו אותו כמחליף של סופוקליס שחורציאניטיס בעונה הבאה. שרמאדיני שמעוניין להגיע למכבי כבר הספיק לשוחח עם דייויד בלאט לאחר אחד מן המפגשים בין הקבוצות העונה ביורוליג ובהנהלת הקבוצה מנהלים עם סוכנו מגעים כבר מספר שבועות במטרה להגיע לעמק השווה ולחתום על חוזה.

כרגע מדברים במועדון הצהוב על אפשרות לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וככל הנראה תהיינה התפתחויות בנושא בימים הקרובים, זאת כאשר במכבי מעוניינים לסגור עם השחקן מהר ככל האפשר על מנת שלא יפספו את ההזדמנות להחתים אותו במהלך הקיץ הקרוב.

במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן כל העת עם ריצ'ארד הנדריקס ואם אכן החתמתו של שרמאדיני תצא לפועל, ינסו במכבי להפעיל לחצים על סוכנו של הנדריקס על מנת לחדש ולהאריך את החוזה עימו לשנתיים נוספות. במועדון מעוניינים מאוד לראות את הפורוורד ממשיך אך מודעים לעובדה שישנן הצעות גבוהות מאוד מאירופה שממתינות לו.

הקפטן טל בורשטיין עבר בדיקת MRI אשר תוצאותיה גילו כי ישנה פגיעה בסחוס בפרק הירך וכעת הוא מטופל בתרופות ובפיזיוטרפיה וכן נצטווה למנוחה של מספר ימים. הצוות הרפואי כבר מנסה להכשירו למשחקים בשבוע הבא. יש לציין כי פגיעה מסוג זה דורשת ניתוח, אך עדיין לא ברור אם בורשטיין יעבור אותו ומתי.

פפאלוקאס לווירטוס בולוניה?
לאור מערכת היחסים המידרדרת בין הרכז היווני, תיאו פפאלוקאס, למאמן הצהובים, ביוון מספרים כי השחקן מתוסכל מאוד מהמעמד שלו בקבוצה וכי למרות שבמכבי לא הסכימו לשחרר אותו הוא מאוכזב מאוד מכל מה שקורה איתו ועדיין מעוניין לשוב הביתה ולא להישאר בישראל עד לסיום העונה. לא ברור האם במכבי יכבדו את הרצון שלו, אך בהנהלת הקבוצה מאוד לא אוהבים את כל ההתנהלות האחרונה של המאמן עם אחד מהכוכבים הגדולים ביותר באירופה בכל הזמנים.

צפו ב-70:80 של מכבי ת"א על חולון

על פי דיווחים באירופה גם פפאלוקאס שנמצא במערכת יחסים עכורה עם המאמן דייויד בלאט ורוצה לעזוב את מכבי כבר עכשיו, מבוקש על ידי וירטוס בולוניה האיטלקית שמוכנה לקלוט את השחקן בשלב הזה של העונה עד לסיומה.

פפאלוקאס שנחשב לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר באירופה בכל הזמנים הביע תסכול רב על היחס שהוא מקבל מהמאמן בתקופה שלו במועדון כאשר השיא נרשם באתונה, אז שיחקה הקבוצה מול פנאתינאיקוס בסדרת ההצלבה ובמשחק הראשון כמעט ולא שותף לעיני הקהל הביתי שלא הפסיק לגדף אותו. כפי שפורסם ב-ONE פפאלוקאס נפגע מאוד מהיחס של בלאט ואף אמר למקורביו כי לא יסלח על כך לעולם.

סמית´ ופאפאלוקאס. יעזוב עוד לפני תום העונה? (שרון קביליו)
סמית´ ופאפאלוקאס. יעזוב עוד לפני תום העונה? (שרון קביליו)
 

בינתיים הספיק הרכז לבקש לעזוב פעם נוספת אך למרות הסירוב של מכבי תל אביב לשחרר אותו מחשש שהדבר יהווה כתם שחור עבור המועדון השחקן עדין מעוניין לעזוב וממשיך ללחוץ חזק מאחורי הקלעים בכדי שבקשתו תתקבל.

לנגפורד: "משלמים לנו יפה כדי שנעשה את העבודה"
עוד ערב חסר חשיבות, עוד משחק חסר משמעות ועוד ניצחון חסר התלהבות. אין דרך טובה יותר לתאר את הניצחון של האלופה הישראלית, מכבי תל אביב, 70:80 על הפועל חולון בהיכל נוקיה במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל.

אחרי פתיחה מצויינת של הצהובים שנגמרה בעשרים הפרש (7:27) כבר אחרי הרבע הראשון הצליחו חניכיו של דן שמיר לחזור למשחק ואף דגדגו במעט את מכבי קרוב לדקות הסיום. בסופו של דבר גם המלחמה הגדולה של הקבוצה מחולון לא צלחה ומכבי רשמה עוד ניצחון ללא משמעות.

הנדריקס ובלאט. הפורווד מבוקש באירופה (יוסי ציפקיס)
הנדריקס ובלאט. הפורווד מבוקש באירופה (יוסי ציפקיס)
 

במועדון כבר מתכוננים במרץ לקראת הפיינל פור של הליגה האדריאטית שייערך בישראל בסוף החודש ויפגיש את הקבוצה בחצי הגמר מול בודצ'נוסט. בצוות המקצועי מנסים לשמור בתקופה האחרונה על השחקנים מרוכזים וחדורי עניין ומוטיבציה על מנת שלא ישמטו את האפשרות לזכות בתואר נוסף עליו בונים במכבי בכל הכח.

אחד מהשחקנים המצטיינים מול חולון, קית' לנגפורד, שממשיך ביכולת הטובה שלו ניסה לסכם את התחושות לאחר עוד משחק חסר חשיבות: "קצת קשה לשמור על ריכוז כשאתה יודע שאתה משחק משחקים שלא יכולים להשפיע על המיקום שלך אבל המאמן דואג להשאיר אותנו עם הרגליים על הקרקע ומרוכזים. עוד מעט יש פיינל פור של הליגה האדריאטית ושם זה כל פעם משחק אחד שקובע ואנחנו צריכים להגיע מוכנים כי יש לנו מטרות ברורות עד לסיום העונה הזו. אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז אלא בדיוק להיפך".

לנגפורד ושחקני מכבי ת&qout;א חוגגים בסיום (יוסי ציפקיס)
לנגפורד ושחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום (יוסי ציפקיס)
 

לנגפורד ניסה להסביר כיצד מצליחים הוא וחבריו לשמור על הפוקוס בתקופה האחרונה מאז ההדחה מאירופה: "אנחנו חייבים להיות מקצוענים, אין מה לעשות. זו העבודה, משלמים לנו יפה מאוד כדי שנעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. אנחנו חושבים על העתיד וכל יום וכל משחק הוא הכנה טובה עבורנו ועבור השלב הבא. זה לא כל כך קשה לשמור על מוטיבציה גבוהה כשאתה מבין את הדברים האלה".

לסיום התייחס לנגפורד למשחקים שעוד עומדים על הפרק: "יש לנו עכשיו את המשחק מול אשקלון ואני ללא ספק מחכה כבר למשחק מול הפועל ירושלים כי זה משחק חם והשנה הוא גם סיפק רגעים טובים של כדורסל כך שיהיה מאוד מעניין לדעתי. אני אוהב כל משחק וברקע אנחנו כבר חושבים על הפיינל פור שיגיע בליגה האדריאטית".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */