יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:56

בר טימור: חזרה גנרלית לפני השלבים המכריעים

הפועל ת"א מול יבנה ב-19:40 במחזור הנעילה לפני הפלייאוף, הגארד סומך על הקהל: "הוא הכוח האמיתי, חשוב שניראה טוב". שידור בערוץ ONE, ערוץ 50

|
טימור ואדלשטיין. מתקרבים ל
טימור ואדלשטיין. מתקרבים ל"מאני טיים" (משה חרמון)

הפועל ת"א תקווה להשיג עוד ניצחון ליגה הערב (שלישי) כאשר תארח את אליצור יבנה למשחק פסגה ב-19:40 במסגרת המחזור ה-26, האחרון לפני תחילת הפלייאוף. בנוסף, עומד לפניה גם חצי גמר הפיינל פור בליגה הבלקנית שכזכור, יתקיים בישראל ב-21-23/4 ובו יפגשו האדומים את גלבוע/גליל.

המשחק הערב יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, בערוץ 550 ב-HD בהוט וב-ONE TV LIVE באתר.

אליצור יבנה שנמצאת כרגע במקום השלישי עם הפרש של שלוש נקודות מהמובילה תנסה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף, לעומתה הפועל שכבר הבטיחה את המקום הראשון תנסה להמשיך את רצף הניצחונות ולהגיע במומנטום לקראתו.

גארד הקבוצה, בר טימור, סיפר לקראת המשחק: "המשחק חשוב לנו מאוד, זו חזרה גנרלית לפני השלבים המכריעים וחשוב שנראה טוב, במיוחד מול יריבה קשה כמו יבנה שכבר ניצחה אותנו בסיבוב הקודם".

"החל משבוע הבא אנחנו מגיעים ל"מאני טיים", מה שעבדנו בשבילו כל השנה, גם הפלייאוף וגם הפיינל פור של הבלקנית וזה הזמן שנצטרך להיות בשיא שלנו".

בר טימור (משה חרמון)
בר טימור. "חזרה גנרלית" (משה חרמון)
 

טימור סיכם: "אני סומך על אוהדי הפועל שיידעו להגיע ברגעים הנכונים, בדיוק כמו שעשו במשך כל השנים. אני שמח מאוד להיות חלק ממועדון גדול עם קהל כזה ומצפה מאוד למשחקים הקרובים בהם האולם יהיה מפוצץ, ובטוח שיחד עם הקהל נהיה קבוצה חזקה מאוד, כי הם הכוח האמיתי שלנו".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */