יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:26

מייקל פלפס ניצח ב-100 מטרים חופשי בקולומבוס

הפנומן חתם הופעה מוצלחת עם 48.49 שניות וניצחון שלישי בגראנד פרי: "אני בדרך הנכונה". תום קרמר סיים רביעי ב-200 מטרים מעורב אישי

|
מייקל פלפס חוגג. בדרך הנכונה  (GettyImages)
מייקל פלפס חוגג. בדרך הנכונה (GettyImages)

השחיין מייקל פלפס ממשיך להעלות הילוך לקראת האולימפיאדה וחתם הלילה (אור לשני) הופעה מוצלחת בגראנד פרי קולומבוס עם התוצאה השנייה בטיבה השנה ב-100 מטרים חופשי, 48.49 שניות. "רציתי לשחות 100 מטרים טובים ולראות איפה אני עומד, אני יכול להשוות את המצב שלי עכשיו לאותה נקודת זמן לפני אולימפיאדת בייג'ין ואני שמח", אמר פלפס לאחר המשחה.

"הדבר היחיד שאני צריך לעשות עכשיו הוא להמשיך במה שאני עושה, האימונים עוזרים ואני רואה את זה. בשלושת השבועות האחרונים עבדנו חזק וראו את זה כאן. הדברים הולכים בכיוון הנכון", הוסיף הפנומן האמריקאי שבימים הקודמים של התחרות הספיק לזכות  במדליות זהב גם ב-200 מטרים חופשי ו-200 מטרים פרפר.

העולה מארה"ב, תום קרמר סיים שמיני בגמר ב' של אותו משחה. את ההישג הטוב שלו אמש קבע קרמר ב-200 מטרים מעורב-אישי, משחה אותו סיים במקום הרביעי בגמר א' עם 2:03:21 דקות. דאריה טאונסנד ניצח עם 2:00.72 דקות.

מאט גריברס שהתפרסם לאחרונה כמי שהציע נישואין לארוסתו על הפודיום בתחרות קבע את התוצאה השנייה בטיבה השנה בעולם ב-200  מטרים גב, 1:57.59 דקות.

קרמר (משמאל).  (מור שאולי)
קרמר (משמאל). סיים שמיני (מור שאולי)
 

 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */