יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:52

אוהדי פרטיזן זרקו מצתים על גרנט וקראו לו לעזוב

אחרי עוד תיקו בליגה, הפעם 0:0 עם סלובודה, הקהל בבלגרד מחה שוב נגד המאמן. למרות זאת, אברהם בשלו: "יש אוהדים נהדרים, מבין את האכזבה"

|
אוהדי פרטיזן נגד גרנט (Blic Sport)
אוהדי פרטיזן נגד גרנט (Blic Sport)

לא כך חשב אברהם גרנט שייראו השבועות הראשונים שלו כמאמן פרטיזן בלגרד הסרבית. אחרי שאתמול (שבת) קבוצתו סיימה בתיקו שני ברציפות, הפעם 0:0 מול סלובודה, אוהדי פרטיזן הזועמים זרקו מצתים לעברו של המאמן, קיללו אותו והמשיכו במחאה שלהם כנגד המינוי.

"כדורגל זה משחק של שערים וכשלנו להבקיע כאלו, אבל השחקנים נתנו הכל מעצמם, שיחקו טוב והאוהדים צריכים ללמוד להעריך את זה. אני לא חושב שזו הייתה טעות להתחיל את המשחק עם חלוץ אחד בלבד כי העובדה היא שייצרנו מצבים רבים להבקעה, כל הקבוצות הגדולות משחקות עם חלוץ מטרה בודד", סיפר גרנט לאחר המשחק.

על הקהל הוסיף: "היה כיף לשחק מול אצטדיון מלא, יש לנו אוהדים נהדרים ואני מבין למה הם כועסים". יש לציין כי לאחר התיקו הנוסף הפער של פרטיזן בצמרת ירד מ-10 ל-6 נקודות הפרש.

אך לא רק המצתים שנזרקו על גרנט בכותרות בסרביה. במשחק בין הכוכב האדום בלגרד לנובי פאצאר הושלכו אבנים ואבוקות מיציע ליציע, כאשר המשטרה התערבה ונאלצה אף לדחות את פתיחת המחצית השנייה בעשר דקות.      

אברהם גרנט (האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד)
אברהם גרנט: "היה כיף לשחק מול אצטדיון מלא" (האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */