יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:59

פאו זכתה בגביע היווני עם 70:71 על אולימפיאקוס

יריבת מכבי ת"א בשלב ההצלבה ביורוליג רשמה תואר באולם כמעט ריק מקהל. 10 נקודות לשאראס ולסאטו. אדריאטית: 12 נקודות לניסים בניצחון נובו מסטו

|
שחקני פנאתינאיקוס חוגגים עם הגביע באולם הריק
שחקני פנאתינאיקוס חוגגים עם הגביע באולם הריק

אלופת אירופה ויריבתה של מכבי תל אביב בשלב ההצלבה של היורוליג פנאתינאיקוס זכתה הערב (שבת) בגביע היווני לאחר ניצחון דרמטי בגמר על אולימפיאקוס 70:71, במשחק שנערך עם מספר אוהדים מוגבל ומועט, בשל היריבות הגדולה בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות.

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הוכיחה שוב את הווינריות שלה כשחזרה מפיגור של 13 נקודות ברבע השלישי וניצחה במשחק בזכות קליעת עונשין מדויקת של הקפטן דימיטריס דיאמנטידיס.

האלופה פתחה טוב את המשחק והובילה 17:25 בסיום הרבע הראשון, אבל אולימפיאקוס החזירה מלחמה ברבע השני וירדה למחצית בפיגור שלוש נקודות בלבד(35:38).

הרבע השלישי היה בשליטה של דושאן איבקוביץ' וחניכיו, שהצליחו לעלות ליתרון 45:58. אבל ריצת 0:10 של האלופה בשתי דקות הסיום של הרבע החזירה את המומנטום לירוקים.

קייל היינס עוד הספיק להחזיר את אולימפיאקוס ליתרון תשע (59:68), אבל אז נכנסה הגנת הברזל של פאו לפעולה ומי אם לא דיאמנטידיס המנוסה היה שם כדי לנצל את האפטיות של היריבה בדקות ההכרעה ולהוסיף עוד תואר לארון.

שאראס. קלע עשר נקודות למנצחת (GettyImages)
שאראס. קלע עשר נקודות למנצחת (GettyImages)
 

שארונאס יאסיקביצ'יוס ורומיין סאטו הובילו את קלעי פנאתינאיקוס עם עשר נקודות כל אחד. מייק באטיסט ודיאמנטידיס הוסיפו תשע נקודות כל אחד. גיורגוס פריטנזיס הוביל את קלעי המפסידה עם 17 נקודות. פרו אנטיץ' המקדוני הוסיף 13 נקודות.  

אדריאטית: 12 נקודות לאפיק ניסים בניצחון נובו מסטו
בליגה האדריאטית, אפיק ניסים קלע 12 נקודות (2 מ-4 לשתיים, 2 מ-3 לשלוש ו-2 מ-2 מקו העונשין) בניצחון החוץ של נובו מסטו על הליוס דומז'אלה 82:92. 32 נקודות של הכישרון הצעיר, קלמן פרפליק, לא עזרו לדומז'אלה.

אפיק ניסים. קלע 12 נקודות (פיב&qout;א אירופה)
אפיק ניסים. קלע 12 נקודות (פיב"א אירופה)
 

בליגה המזרח אירופית, יותם הלפרין קלע שש נקודות (0 מ-1 לשתיים, 1 מ-3 לשלוש ו-3 מ-4 מקו העונשין), קטף חמישה ריבאונדים ומסר ארבעה אסיסטים בהפסד הביתי המביך של ספרטק סנט פטרבורג 50:45 לפרוקום גדיניה הפולנית, שאותה הוביל אקס מכבי ראשון לציון, ג'רל בלסיניגיים, עם 11 נקודות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */