יום שבת, 18.05.2024 שעה 20:08
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • רביעי, 22/05, 22:00
  • באייר לברקוזן

30 מאוהדי חיפה פוצצו את האימון וצעקו: תתביישו

אוהדים פרצו לאימון לפני שאלקה (22:05) וצעקו: "הלוואי שתפסידו". יציע ג' יהיה סגור מול נתניה. אלישע: "מי שזרק את המוט מקומו מאחורי הסורגים"

|
אוהדי חיפה פורצים לאימון, הערב (עמית מצפה)
אוהדי חיפה פורצים לאימון, הערב (עמית מצפה)

העסקים במכבי חיפה ממשיכים להיות לא רגועים. אחרי האווירה האלימה בדרבי ומוט הברזל שהושלך לכיוונו של המאמן אלישע לוי, כ-30 מאוהדי הקבוצה פרצו לאימון המסכם לקראת המשחק הערב (רביעי, 22:05) מול שאלקה בליגה האירופית.

האוהדים שפרצו דרך חדר ההלבשה אמרו לשחקנים: "איפה הכבוד, אפילו כרטיס צהוב אחד לא קיבלתם, אתם צריכים להתבייש. כואב לנו הלב. מי שלא יודע מה זה להיות במכבי חיפה שלא יהיה. מכבי היתה לפניכם ותהיה גם אחריכם. אתם לא מכבי חיפה, אתם חיקוי. תורידו את החולצות שאתם לובשים, הלוואי שתפסידו. אנחנו נחזור אליכם אחד אחד".

אוהדי מכבי חיפה מוחים על ההחלטה לסגור את יציע ג'. אחד האוהדים ברק כהן: "אנחנו האוהדים השפויים מתכוונים למחות נגד החלטת ההנהלה על סגירת יציע ג'. אנחנו האוהדים השפויים רוצים לראות משחק ביציע שקנינו אליו מנוי, נגד שאלקה אנחנו מתכוונים להחתים כמה שיותר אוהדים ואם צריך לפנות לעורך דין. לא נהסס".

האימון הופסק לעשר דקות ובעזרת כוח אבטחה האוהדים התבקשו לרדת מהמגרש. גם המנכ"ל, איתמר צ'יז'יק, והמנהל, אדורם קייסי, ניסו להרגיע את האוהדים.

הירוקים זקוקים לתוצאה טובה מול שאלקה במשחק שינעל את שלב הבתים של הליגה האירופית.

תוצאה טובה תעלה אותם לשלב הבא, שלב 32 הגדולות, ישתלם כלכלית למועדון וישמח את לבב האוהדים. עוד לפני כן ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים, אשר שודרה בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 514 בהוט (HD) וב-ONE TV LIVE כאן באתר.

אלישע: גם לי מגיע קצת יותר קרדיט

אוהדי חיפה פורצים לאימון (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה פורצים לאימון המסכם (עמית מצפה)
 
אוהדי חיפה פורצים לאימון (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה פורצים לאימון (עמית מצפה)
 

יציע ג' יהיה סגור במשחק מול מכבי נתניה
לאור דרישתה של ההתאחדות לכדורגל החליטה הנהלת מכבי חיפה לסגור את יציע ג' במשחקה הביתי הקרוב מול מכבי נתניה בתגובה לאירועים בדרבי. בנוסף, הנהלת מכבי חיפה הודיעה כי תפעל בנחישות לאתר ולפעול נגד אותם אוהדים שמכתימים את שאר אוהדי הקבוצה, הצוות המקצועי, ההנהלה והשחקנים.

בנוסף לכך, חיפה הבטיחה לנסות ולאתר את האוהדים המתפרעים ולמסור את שמותיהם למשטרה. מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יז'יק, אמר: "אנחנו עוסקים כרגע רק במשחק מול שאלקה".

גולסה ותמיר כהן (עמית מצפה)
גולסה ותמיר כהן (עמית מצפה)
 

עמאשה וגולסה (עמית מצפה)
עמאשה ואלישע לוי (עמית מצפה)
 

שחקני חיפה רצים באימון (עמית מצפה)
ורד וקטן רצים באימון (עמית מצפה)
 

אלישע לוי: "מי שזרק את המוט מקומו מאחורי הסורגים"
מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס לאירועים האלימים בדרבי: "מי שזרק את מוט הברזל, אין לו שום מקום אחר מאשר בבית הכלא. באנשים כאלה צריך לטפל ביד הקשה ביותר. אי אפשר להגיד שאחד כזה מייצג את אוהדי מכבי חיפה. יש קהל גדול של אוהדינו שאינו מרוצה ובאמת אין סיבה שהוא יהיה מרוצה. אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה. אנחנו לא מצליחים להגיע ליעדים שהצבנו בתחילת השנה".

המאמן המשיך: "מהניסיון שלי, בכדורגל זה אף פעם לא נגמר ותמיד יש סיכוי. צריך להסתכל לטווח הקצר. המטרה הראשונית שלנו היא לנסות ולנצח את שאלקה כדי להעפיל לשלב הבא. היינו במצבים לא קלים לא פעם ולא פעמיים, גם בתקופה שלי. גם אני וגם מי שבמועדון הזה צריך לדעת ולחפש פתרונות".

אלישע ובוקולי (עמית מצפה)
אלישע ובוקולי על מדברים מכבי חיפה ולבושים בהתאם (עמית מצפה)
 

אלישע התייחס לעבירות משמעת בקבוצתו: "בעיות כאלו קורות בכל קבוצת כדורגל. אמש, שני שחקני םצעירים מצאו להם זמן לבוא ולהתקוטט לפני האימון. זה חמור מאוד אבל הגבתי מיד. יש לי הרבה ניסיון, אני בא מעמדה של כח. אני לא הולך לוותר להם אבל אם אצטרך להשתמש בהם, אתן להם לשחק כי הקבוצה זה הדבר הכי חשוב. מנפחים את זה יותר מדי. מה שחשוב זה להביא תוצאות ולהביא את הקבוצה למצב טוב יותר. בעיות משמעת קורות תמיד בכל קבוצת כדורגל".

"הגענו לדרבי וראיתי מולי קבוצה נחושה ומסודרת שעלתה ליתרון 0:1. עד החצי היו לנו 2-3 הזדמנויות ויכלנו לסיים את המשחק. קורה לנו שאנחנו מאבדים ריכוז כמו נגד הפועל תל אביב. זה לא עניין של רצון או נחישות, מפני שיש את הדברים הללו לשחקנים שלי. אנחנו עושים טעויות שטותיות. יש לנו שחקנים מאוד צעירים, יש אווירה לוחצת מאוד מסביב. שחקנים כמו סארי (פלאח) וטאלב (טוואטחה) יכולים לאבד ביטחון".

אלישע לוי במסיבת העיתונאים (עמית מצפה)
אלישע לוי במסיבת העיתונאים (עמית מצפה)
 

"ויקטור ואלדס, שיש לו משחק רגל מצוין, איבד את הכדור תוך 22 שניות בקלאסיקו, טעות שעלתה לברצלונה בשער. זה קורה. ברצלונה החזיקו בכדור ושיחקו לאט, הם לא נלחצו. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הטעויות שלנו. אם אחרי כל כך הרבה משחקים אנחנו עדיין מתמודדים עם בעיות, זה אומר שעשיתי טעויות. אבל, אלו טעויות שאפשר לתקנן".

"לא רק אני פועל לשינוי המצב. גם ההנהלה בראשות יעקב שחר עובדים כדי שהקבוצה תצא מהמצב".

אלישע ובוקולי (עמית מצפה)
אלישע לוי עם גוסטבו בוקולי (עמית מצפה)
 

המאמן התייחס לשאלקה: "היא קבוצה מצוינת. בגלל שהיא הבטיחה את עלייתה, אנחנו שומעים שהיא באה עם שחקן כזה או אחר. יש לנו סיכוי ונקווה שנתמודד. הונטלאר לא יגיע, אבל יבוא חוראדו ופוקס במקום. יש להם שחקנים טובים. בורדו הגיעה לכאן עם הרכב משני וניצחה אותנו בבית".

לסיום, התייחס אלישע לוי למצבו האישי בקבוצה ולעתידו: "במהלך כל התקופה שלי במכבי חיפה, תקופה די ארוכה, היו לי כמה רגעים קשים. הרגע הקשה ביותר היה אובדן האליפות להפועל. התאוששנו ובסיום העונה שלאחר מכן זכינו באליפות. זה מה שמניע אותי כיום: איך אני מוצא נוסחה כדי להביא את הקבוצה למצב טוב יותר. אני מקווה שאצליח בעזרת האנשים האחרים שבמועדון. אני צריך לקבל קצת יותר קרדיט. אני מאמן עם ניסיון שיודע להתמודד עם מצבים". 

דודו בזק, אלישע ובוקולי (עמית מצפה)
דודו בזק, אלישע ובוקולי (עמית מצפה)
 

גם גוסטבו בוקולי התייחס למצבה הנוכחי של חיפה: "לא קל מה שעובר עלינו. אני תמיד מנסה לעזור לשחקנים החדשים. רציתי לגרום לשחקנים להרגיש שהם יכולים להשתפר. נצא מהמצב הזה ביחד. כל שחקן שמגיע לפה, הוא מתאים. אנחנו משתפרים מדי יום ובטוח שנצא מהמצב הזה".

הקשר הוסיף: "ניסיתי לגרום לשחקנים להיות ביחד. אם הפסדנו כנראה שלא הכל בסדר. שחקנים פגועים כשאנחנו מפסידים, כואב להם וזה מפריע להם. הם עצובים מזה וכשראיתי שאכפת להם ניסיתי לתמוך כי יש הרבה שחקנים חדשים שאולי עוד לא מבינים את המצב. אני מנסה לגרום להם להרגיש כמו בבית. כל שחקן שנמצא פה יכול לתת קצת יותר".

בוקולי (עמית מצפה)
בוקולי: "ניסיתי לגרום לשחקנים להיות ביחד" (עמית מצפה)
 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */