יום שבת, 20.04.2024 שעה 14:34

צרפתי מוביל את המקהלה של הפועל פ"ת (יוסי ציפקיס)

אור ניצח את המנורה: 1:2 להפ' פ"ת על בית"ר י-ם

פישביין הוכשל ברחבה ע"י הרוש שהורחק, לוזון תירגם לשער והחלוץ הוסיף את השני והעניק לקבוצתו ניצחון בכורה. בן שושן צימק, ברוכיאן החמיץ פנדל

יום שבת, 24/09/2011, 19:30אצטדיון רמת גן - 4,000 צופיםליגת העל - מחזור 6
הפועל פ"ת
פנדל יניב לוזון (14)
שער אור פישביין (15)
הסתיים
1 2
שופט:(ציון: 18)
כרטיס אדום אריאל הרוש (11)
החמצת פנדל אבירם ברוכיאן (68)
פנדל עמית בן-שושן (78)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 11-12
 פלייאוף עליון 
7323-4636עירוני ק"ש1
5934-5236בני יהודה2
5834-6236הפועל ת"א3
5743-5536מכבי חיפה4
5646-5136מכבי נתניה5
5241-5236מכבי ת"א6
5143-4236מ.ס אשדוד7
5050-5836בני סכנין8
 פלייאוף תחתון 
5041-3136בית"ר ירושלים1
4544-4936הפועל עכו2
4545-3736הפועל ניר רמה"ש3
4142-3936הפועל חיפה4
4060-3836הפועל ב"ש5
3957-3936מכבי פ"ת6
2768-3836הפועל ראשל"צ7
2653-3536הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 0 - 0
  • הפועל חיפה
  • הפועל עכו
  • 2 - 1
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 5
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 0
  • בני סכנין
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 1
  • הפועל פ"ת
  • הפועל ב"ש
  • 4 - 1
  • מכבי ת"א
  • מכבי פ"ת
  • 2 - 2
  • הפועל ראשל"צ
  • בני יהודה
  • 0 - 1
  • מ.ס אשדוד
הרכבים וציונים
 
 

הפועל פתח-תקווה רשמה הערב (שבת) את ניצחון הבכורה שלה לעונת 2011/12 עם 1:2 חשוב על בית"ר ירושלים ומאמנה, יובל נעים, לעיני 4,000 צופים שהגיעו לאצטדיון ר"ג וראו שלושה פנדלים, כרטיס אדום, הזדמנויות מוחמצות והרבה רגש.

לקבוצה של גילי לנדאו הספיקו שתי דקות כדי לכבוש שני שערים בדרך לניצחון. הראשון הגיע בפנדל של יניב לוזון, אחרי שאור פישביין הוכשל ברחבה על-ידי אריאל הרוש שהורחק. השני הגיע דקה לאחר מכן משער של פישביין עצמו, לאחר בישול נהדר של ג'ונתן אסוס.

הכחולים-לבנים צריכים היו להגדיל את יתרונם אך יניב לוזון החמיץ שלוש פעמים ממצבים מצויינים ובית"ר יכולה היתה לצמק בדקה ה-68, אבל אבירם ברוכיאן החמיץ מהנקודה הלבנה.

עשר דקות לאחר מכן קיבלה בית"ר פנדל נוסף והפעם עמית בן שושן הצליח לכבוש, אך מעבר לכך לא הצליחו הצהובים-שחורים לעשות והם רשמו משחק שני ברצף ללא ניצחון, דווקא מול האקסית של יובל נעים אותה רצה כל-כך המאמן לנצח.

נעים: אסוס צריך לחזור לצרפת

בסיום המשחק הצליחה הפועל פתח-תקווה להוריד את המינוס איתו פתחה את העונה וכרגע נמצאת הקבוצה עדיין במקום האחרון כשבמאזנה מינוס שלוש נקודות. בית"ר, שקיוותה לעלות למקום השני עם ניצחון, ירדה למקום הרביעי והיא עלולה להידרדר עד למקום השישי בתום המחזור, אם התוצאות במשחקיהן של מכבי פתח-תקווה ובני יהודה ביום שני יהיו לרעתה.

שחקני הפועל פ&qout;ת חוגגים (יוסי ציפקיס)
שחקני הפועל פ"ת חוגגים על חשבון בית"ר (יוסי ציפקיס)
 

מחצית ראשונה
דקה 2: אלון יפת הוציא את המשחק לדרך לעיני 4,000 צופים ולאחר שתי דקות הגיעה הפועל פ"ת להזדמנות נהדרת לעלות ליתרון מוקדם. יגאל אנטבי פרץ באגף שמאל, חתך למרכז וכשהוא 20 מטרים מהשער העביר מסירה לתוך הרחבה. הכדור פגע ברגלו של תומר בן יוסף והוסט היישר לעבר יניב לוזון, שקיבל אותו כשהוא לא תחת שמירה, אבל הקשר המוכשר התמהמה ואיפשר לאבי ריקן להגיע ולבלום אותו בלי עבירה. פספוס גדול של לוזון.

יניב לוזון מול ריקן (יוסי ציפקיס)
אבי ריקן מונע מיניב לוזון שער מהיר בפתיחה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 7: גם הירושלמים כבר יכולים לרשום לזכותם הזדמנות ראשונה. אבירם ברוכיאן קיבל כדור באגף ימין כשהוא לא תחת שמירה הדוקה והרים כדור מדוייק לעבר הרחבה, שם חיכה סטיבן כהן שניסה נגיחה מ-11 מטרים, אבל הכדור התגלגל ליד קורת שערו של אג'ידה.

דקה 8: אייבינדר התנהל עם הכדור 25 מטרים מהשער והעביר שמאלה לעמית בן שושן, שמפינת הרחבה הרים את רגל ימין ושיחרר כדור שנעצר רק בקורה. כמעט שער למארחים. ומי יודע מה קורה כשלא כובשים?

דקה 11 - אריאל הרוש הורחק: מכה קשה למארחת. אור פישביין, חלוצה היחיד של האורחת, נשלח בכדור ארוך וחדר לרחבה כשהוא ספק-מפיל את תומר בן יוסף, שנותר שרוע על הדשא. אלון יפת לא הגיב והחלוץ הגיע למצב של אחד על אחד מול אריאל הרוש שהכשיל אותו באופן ברור, הפעם יפת הגיב מהר, הצביע על הנקודה הלבנה ושלף לעבר השוער את הכרטיס האדום. בית"ר בעשרה שחקנים, פנדל להפועל פתח-תקווה.

אלון יפת שולף לעבר הרוש את הכרטיס האדום (יוסי ציפקיס)
אלון יפת שולף לעבר הרוש את הכרטיס האדום (יוסי ציפקיס)
 

דקה 15 - 0:1 להפועל פ"ת: ארבע דקות לקח ליובל נעים להחליט את מי הוא מוציא כדי להכניס את השוער המחליף שלו, אוהד סיידוף. איך אלון יפת אישר את זה?, לא ברור, אבל בסופו של דבר נכנס השוער בן ה-23 להופעת הבכורה שלו בליגת העל במקום הבלם מיגל פורטיז'ו. יניב לוזון ניגש לנקודה הלבנה, הניח את הכדור, לא ריחם על השוער הצעיר ובעט מצויין, פנימה. 0:1 לאורחים.

צרפתי ואדו מברכים את לוזון (יוסי ציפקיס)
צרפתי ואדו מברכים את יניב לוזון אחרי שער היתרון (יוסי ציפקיס)
 

דקה 16 - 0:2 להפועל פ"ת: מסכן אוהד סיידוף. השוער הצעיר שנכנס רק דקה לפני כן ספג שער שני תוך שתי דקות בבעיטה השניה לעבר שערו, כאשר גם הפעם זה לא באשמתו. אייל שן התנהל עם הכדור 30 מטרים מהשער והעביר לגיא צרפתי שניסה בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע באבי ריקן ונהדף עד לרגליו של ג'ונתן אסוס, שפרץ לרחבה מצד ימין והעביר מסירת רוחב לפישביין, שנותר לא מכוסה ומשמונה מטרים בעד חד פנימה. 0:2 גדול לאורחים.

פישביין חוגג עם החברים (יוסי ציפקיס)
פישביין חוגג עם החברים את השני בתוך דקה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 26: אחרי עשר דקות שקטות, הפועל פתח-תקווה כמעט כבשה את השלישי כאשר גיא צרפתי קיבל כדור באגף שמאל, חתך לעבר פינת הרחבה ובעט כדור מסובב, סיידוף זינק היטב, נגע בכדור בקצות אצבעותיו וזה המשיך למשקוף.

דקה 30: קובי מויאל, שנפצע מספר דקות לפני כן, לא יכול היה להמשיך ובמקומו נכנס מתן בראשי שהוסט לעמדת הבלם במקום פורטיז'ו. עוד מכה לבית"ר? במועדון יחכו בוודאי לבדיקות של הקשר שרק חזר מפציעה.

דקה 34: מתן בראשי, שנכנס רק מספר דקות לפני כן, הצליח להציל שער בטוח כאשר מנע בגופו מכדור רוחב של גיא צרפתי להגיע לעבר אייל שן ואור פישביין, שחיכו לכדור כשהם מול שער חשוף בתום מתפרצת נהדרת של הקבוצה בכחול-לבן.

גיא צרפתי מנסה להעביר כדור רוחב. בראשי מנע שער שלישי (יוסי ציפקיס)
גיא צרפתי מנסה להעביר כדור רוחב. בראשי מנע שער שלישי (יוסי ציפקיס)
 

דקה 35: אבי ריקן צלל ברחבה לאחר מגע עם דניאל אדו וזכה לכרטיס צהוב מאלון יפת.

דקה 36: בית"ר כמעט הצליחה לצמק כאשר ברוכיאן קיבל כדור 16 מטרים מהשער, מסר מעט אחורה לאייבינדר שבעט בחוזקה מ-20 מטרים לעבר ידיו של אג'ידה, שהשמיט בשלומיאליות אבל למזלו הכדור התגלגל החוצה ובית"ר זכתה רק בקרן, שלא נוצלה.

דקה 38: הפעם אג'ידה עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. אבי ריקן שלח כדור נהדר לסטיבן כהן בצד ימין, הקשר חדר לרחבה, הטעה את יגאל אנטבי ובעט חזק לעבר חיבורי השער, אבל אג'ידה התעופף מצויין והדף לקרן ששוב לא נוצלה.

סטיבן כהן המום. איך זה לא נכנס? (יוסי ציפקיס)
סטיבן כהן המום. איך זה לא נכנס? (יוסי ציפקיס)
 

דקה 39: עוד הזדמנות לבית"ר כשבן שושן קיבל כדור 25 מטרים מהשער, העביר קדימה לשי חדד על קו ה-16 וזה המשיך בנגיעה לתוך הרחבה אך סטיבן כהן הצליח רק לגעת בכדור תחת לחץ, והכדור התגלגל החוצה. אחרי מספר שניות קיבל אלי דסה כרטיס צהוב לאחר עבירה מיותרת על יגאל אנטבי.

דקה 41: בצד השני, הזדמנות מצויינת להפועל פ"ת לכבוש את השלישי כאשר הפעם היה זה ג'ונתן אסוס ששלח בכדור מצויין את יניב לוזון, אך הקשר לא היה מדוייק, לא בפעם הראשונה במשחק והכדור שהוא בעט ממצב ממנו חייבים לבעוט למסגרת, התגלגל החוצה.

יניב לוזון מאוכזב. צריך היה לכבוש את השלישי (יוסי ציפקיס)
יניב לוזון מאוכזב. צריך היה לכבוש את השלישי (יוסי ציפקיס)
 

דקה 45: מה יהיה עם יניב לוזון? יגאל אנטבי פרץ נהדר בשמאל, חלף על פני שני שחקנים וגילגל מסירה לעבר יניב לוזון, שמ-16 מטרים בעט בפעם השלישית במשחק כדור שהתגלגל על הדשא ועבר ליד הקורה בדרך החוצה. אלון יפת הוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה וזכה לקריאות לא מקוריות במיוחד מהאוהדים בצהוב-שחור.

מחצית שניה
דקה 48: לא ברור מה עובר ליניב לוזון בראש, או בעצם ברגל. הקשר שהחמיץ כל-כך הרבה במחצית הראשונה יצר לחץ מצויין בחצי המגרש של בית"ר וגרם לאיבוד כדור של הצהובים-שחורים, הכדור הגיע לצרפתי שמסר נהדר בין שחקני הגנה לעבר לוזון, שמצא את עצמו מול הרוש והיה חייב, סוף-סוף, לכבוש את השני שלו במשחק, אבל גם הפעם הוא הצליח לבעוט רע מאוד, לגופו של השוער ולהחמיץ. מדהים. מיד לאחר מכן קיבל שי חדד כרטיס צהוב בגלל דיבורים מיותרים.

אנטבי פורץ מול ברוכיאן ודסה (יוסי ציפקיס)
אנטבי פורץ מול ברוכיאן ודסה (יוסי ציפקיס)
 

דקה 49: כדור קרן של בית"ר הגיע לשי חדד 20 מטרים מהשער, הקשר בעט כדור מסוכן שפגע בשחקן הגנה ועבר סנטימטרים מקורת שערו של אג'ידה בדרך לקרן נוספת שהפעם לא הפכה למצב מסוכן.

דקה 62: בדקות הבאות המשחק נרגע והתנהל ברובו על מי מנוחות. בדקה ה-62 קיבל לורן בן ארי כרטיס צהוב אחרי עבירה על אבי ריקן. מיד לאחר מכן החליף עדן נחמני את סטיבן כהן בחילוף האחרון של בית"ר במשחק.

דקה 68 - ברוכיאן החמיץ פנדל: הזדמנות מצויינת לבית"ר לחזור למשחק, בצורה מגעילה אך חוקית, לא צלחה. במהלך התקפה של הירושלמים נפצע דניאל אדו ונשאר שרוע על הדשא בתוך רחבת האורחים. ההגנה בכחול לבן הרחיקה את הכדור למחצית המגרש אך בית"ר המשיכה לשחק, הכדור הגיע לאבי ריקן שמסר קדימה לדן אייבינדר כשהוא לא בעמדת נבדל רק בגלל אדו שנמצא על הדשא. הדגל כמובן לא הורם, אייבינדר לא עצר, חדר לרחבה והוכשל ע"י בן מוחא. אלון יפת הצביע בצדק על הנקודה הלבנה, אבל ברוכיאן, שבעט לפינה השמאלית הנמוכה, ראה את אג'ידה מזנק מצויין והודף את הפנדל שלו.

ברוכיאן תופס את הראש אחרי החמצת הפנדל (יוסי ציפקיס)
ברוכיאן תופס את הראש אחרי החמצת הפנדל (יוסי ציפקיס)
 

דקה 70: אוראל אדרי, שהודח מההרכב הראשון של פתח-תקווה, נכנס במקום לורן בן ארי. בדקה ה-76 חילוף שני בפ"ת כשאפרים בוגלה החליף את אור פישביין.

דקה 78 - 1:2 בר"ג: בית"ר קיבלה פנדל נוסף והפעם לא החמיצה. אבירם ברוכיאן קיבל את הכדור במחצית המגרש של פ"ת ושלח מסירה קדימה לעבר אבי ריקן, שהוכשל מיד עם חדירתו לרחבה ע"י בן מוחא ואלון יפת הצביע בצדק על הנקודה הלבנה והפעם גם העניק לבלם הפועל פ"ת, שגרם לשני פנדלים בעשר דקות, את הכרטיס הצהוב. הפעם ברוכיאן לא לקח את האחריות אלא עמית בן שושן, שבעט חזק, למרכז השער, לאג'ידה לא היה מה לעשות.

בן שושן כובש את הפנדל השני (יוסי ציפקיס)
בן שושן כובש את הפנדל השני (יוסי ציפקיס)
 

דקה 85: חילוף שלישי בהפועל פ"ת כאשר שחר בלילטי החליף את יניב לוזון, המחמיץ הגדול של המשחק. דקה לאחר מכן קיבל גיא צרפתי כרטיס צהוב לאחר שהתמהמה בהוצאת קרן.

דקה 89: חילופי מסירות יפים בהתקפת בית"ר כאשר ריקן העביר לנחמני שמסר לבן שושן וזה העביר חזרה לריקן שהכניס כדור ברחבה לנחמני אבל הכדור ברח לחלוץ הצעיר רגע לפני שהוא הצליח לשחרר בעיטה. עד לסיום לא הצליחה בית"ר לייצר מצבים נוספים, פ"ת משכה זמן וחגגה עם שריקת הסיום ניצחון ראשון.

אוהדי הפועל פ&qout;ת מאושרים (יוסי ציפקיס)
אוהדי הפועל פ"ת מאושרים (יוסי ציפקיס)
 

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז׳ו (אוהד סיידוף, 15), אלי דסה, דן אייבינדר, קובי מויאל (מתן בראשי, 30), שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (עדן נחמני, 62) ועמית בן שושן.

ברוכיאן מאוכזב. החמצת פנדל והפסד מתסכל (יוסי ציפקיס)
ברוכיאן מאוכזב. החמצת פנדל והפסד מתסכל (יוסי ציפקיס)
 

הפועל פתח-תקווה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי (אוראל אדרי, 70), דניאל אדו, אסף בן מוחא, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, ג׳ונתן אסוס, אייל שן, גיא צרפתי, יניב לוזון (שחר בלילטי, 85) ואור פישביין (אפרים בוגלה, 76).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס