יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

שכטר ו-ורמוט סיכמו בקייזרסלאוטרן: פשוט חלום

רונן קצב קיים מסע"ת עם שחקני הפועל: "סיכמנו ל-4 עונות". שכטר מס' 9, ורמוט 14: "שמחים". אוסידון: "לא נקשה". המסע"ת שודרה בערוץ ONE, ערוץ 50

|
שכטר, ורמוט, רונן קצב והחולצות (מור שאולי)
שכטר, ורמוט, רונן קצב והחולצות (מור שאולי)

איתי שכטר וגילי ורמוט סיכמו את תנאיהם לארבע עונות בקייזרסלאוטרן הגרמנית, כך הודיע היום (שבת) סוכן השחקנים הבינלאומי רונן קצב, במסע"ת בנתב"ג, שהועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 ובערוץ ה-HD, ערוץ 514 ב-HOT.

שכטר, שזומן להתרשמות במועדון הגרמני, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, כבר לפני כחודשיים, התלבט רבות בין לאוטרן, האנובר ו-ווסט ברומיץ', אך בסופו של דבר סיכם תנאיו בקבוצה שזכתה 4 פעמים בעבר באליפות גרמניה.

מה שהפתיע בכל המהלך, היא העובדה שגם גילי ורמוט סיכם באותה קבוצה, דבר שלא היה צפוי ועשוי לעזור לשניים להשתלב טוב יותר, ולהמשיך להראות את היכולת שהביאה להפועל ת"א דאבל בעונה שעברה.

כבר לפני שבועיים בשיחות עם החברים אמרו השניים: "אנחנו יכולים להפתיע את הליגה הגרמנית", במה שכנראה מסביר את המהלך המפתיע. חשוב לציין, כי בעבר שיתפו פעולה גל אלברמן ורוברטו קולאוטי בבורוסיה מנשנגלאדבך הגרמנית, ובעבר היו אלה יוסי בניון, עומרי אפק ואילן בכר ששיתפו פעולה בראסינג סאנטנדר.

גם במרידה היה שיתוף פעולה ישראלי, כשעידן טל ומוטי קקון שיחקו באותה שנה במועדון הספרדי. לאחר מכן החל שיתוף הפעולה בלוקרן בין סטרול, יואב זיו ועומר גולן, ולאחר מכן בשרלרואה בין מתן אוחיון, תמיר כחלון ודודו ביטון.

צפו בהודעת החתימה של ורמוט ושכטר

קייזרסלאוטרן, שעלתה בתום העונה שעברה לליגה הראשונה, סיימה את העונה במקום ה-7 בבונדסליגה הגרמנית. הקבוצה זכתה ארבע פעמים באליפות גרמניה, כאשר הפעם האחרונה היתה ב-1998 תחת המאמן אוטו רהאגל. השדים האדומים, כך הם מכונים, הגיעו גם לרבע גמר ליגת האלופות וחצי גמר גביע אופ"א.

בין השחקנים הבולטים בקבוצה ניתן לציין את חלוץ נבחרת אוסטריה, ארווין הופר, המושאל מנאפולי האיטלקית ואת סרדאן לאקיץ' הקרואטי, המשמש גם כקפטן הקבוצה וכבש 11 שערים ב-24 הופעות העונה (מלך שערי הקבוצה).

רונן קצב, גילי ורמוט, איתי שכטר (מור שאולי)
רונן קצב, גילי ורמוט ואיתי שכטר (מור שאולי)
 

שכטר: "זה החלום שלי", ורמוט: "התיאום בינינו מצוין"
רונן קצב פתח ואמר: "נחתנו הרגע מקייזרסלאוטרן וסיכמנו שם את התנאים של שכטר ו-ורמוט לארבע שנים. המו"מ מול הפועל ת"א עדיין לא נסגר". מיד לאחר מכן הראו השניים את החולצות שקיבלו, שכטר עם מספר 9, ורמוט עם המספר 14.

לאחר מכן הרחיב סוכן השחקנים הבינלאומי את דבריו: "אני מקווה שהשילוב ביניהם יבוא לידי ביטוי לא רק על המגרש אלא גם מחוץ לו ולמעשה זו הייתה המחשבה שיצאנו לשם".

גילי ורמוט עם החולצה מספר 14 (מור שאולי)
גילי ורמוט עם החולצה מספר 14 (מור שאולי)
 

"באופן אישי אנחנו שמחים שהצלחנו לסגור גם את העיסקאות של ערן זהבי, דני בונדר ועכשיו גילי ואיתי. אני מקווה שיהיו עוד העברות בהמשך, אני מדגיש שהפועל ת"א עדיין לא סיכמה את התנאים אל מול הקבוצה הגרמנית, אבל אני מאמין שזה לא יהווה מכשול", סיכם קצב את דבריו.

חלוץ האדומים, איתי שכטר: "אני רוצה להודות לאחים קצב על העבודה שהם עשו. נכון שלא שיחקתי הרבה זמן ועדיין הגיעו הרבה הצעות מהרבה קבוצות ואני שמח שבסופו של דבר סיכמתי עם הקבוצה שאליה הכי רציתי להגיע וזה איפה שהלב שלי רצה להיות".

גילי ורמוט, גלעד קצב (מור שאולי)
גילי ורמוט וגלעד קצב בחיבוק חם (מור שאולי)
 

"אני שמח שגילי יצטרף אליי, זה יעשה לי את החיים הרבה יותר קלים גם במגרש וגם מחוצה לו. זו הגשמת חלום, גם לי וגם לגילי. עברתי בדיקות רפואיות והם היו מרוצים מאוד גם מהכתפיים וגם מהרגליים, אבל ברור שאני צריך לחזור לעניינים מבחינת עבודה", הוסיף שכטר. 

שכטר התייחס למה שצפוי לו ולחבריו לקבוצה: "מחכה לנו עונה קשה מאוד ואני מקווה שבתחילת השבוע יסגרו גם העניינים אל מול הפועל ת"א ואני מקווה שהם יקבלו את כל מה שמגיע להם. יכול להיות שמבקומות אחרים הייתי יכול לקבל הרבה יותר כסף, אבל מתחילת הקריירה שלי אני שחקן שהולך עם הלב ובשלב כזה של הקריירה אני צריך ללכת למקום שאליו הכי הרבה התחברתי עם האנשים. זה מועדון כמו משפחה, כמו הפועל ת"א. לשחק בבונדסליגה זה החלום שלי, זו המדינה אליה רציתי להגיע, זה חלום שהתגשם. אני מאמין שיש ממני הרבה ציפיות כי לא הביאו אותי בזול, אני אעשה הכל בכדי לספק את הסחורה. גם יוסי בניון אמר לי ללכת לאיפה שאני מרגיש הכי טוב, ללכת לאיפה שהלב שלך אומר ולא לאיפה שיש יותר כסף".

איתי שכטר, גילי ורמוט (מור שאולי)
איתי שכטר וגילי ורמוט בנחיתה בנתב"ג (מור שאולי)
 

גילי ורמוט אמר: "זה התבשל בימים האחרונים, אמנם החלום הגדול שלי היה לשחק בספרד, אבל אם לא ספרד אז רציתי גרמניה וקייזרסלאוטרן הייתה הקבוצה הכי רצינית, כמובן שהעובדה שאיתי שם מוסיפה לעניין. טסתי להתרשמות וראיתי כמה הם רוצים אותי. עלו מספר קבוצות שהיינו מועמדים אליהן ביחד, אין ספק שזה שנהיה ביחד יקל עלינו גם במגרש וגם מחוצה לו. אנחנו מצפים כבר להתחיל את שיתוף הפעולה בינינו שם".

שכטר, ורמוט, רונן קצב והחולצות (מור שאולי)
שכטר, ורמוט, רונן קצב והחולצות (מור שאולי)
 

על המשחקים הצפויים מול חברם לנבחרת, אלמוג כהן, אמר ורמוט: "שזה יגיע זה יגיע, אלמוג בטירוף עלינו כבר, אבל על המגרש כולם אויבים. בעונה שעברה כולם ידעו שנשארתי לצ'מפיונס ליג אבל הייתי חייב לעצמי לחזור לאירופה. אני מקווה שהדברים יסגרו עד הסוף ואני אוכל להגשים את החלום. הפועל תצטרך לבנות את עצמה מחדש, אבל אני מאמין שגם בעונה הבאה הפועל ת"א תהיה בצמרת, המכירות שלנו מכניסות הרבה כסף למועדון, יש מאמן טוב ואני לא דואג לפועל ת"א.

גלעד קצב עם נחי שכטר, אביו של החלוץ (מור שאולי)
גלעד קצב עם נחי שכטר, אביו של החלוץ (מור שאולי)
 

אוסידון: "לא נערים קשיים", אלמוג כהן: "יעשו שם שינוי"
חבר הדירקטוריון, דורון אוסידון אמר ל-ONE בתגובה: "לא ידענו על זה שום דבר אבל אין ספק שההחתמה של שניהם באותה קבוצה תעזור להם מאוד. הדברים עדיין לא סגורים מולנו ואנחנו מחכים לשבת עם הנציגים של קייזרסלאוטרן כדי לקדם את העניין. נדרוש את שמגיע לנו אבל לא נערים קשיים".

קשר נירנברג, אלמוג כהן, שיפגוש את שכטר וגילי ורמוט על כר הדשא אמר: "אני מאוד רוצה כבר לעלות על הדשא מולם ואין לי ספק שהם יעשו שם שינוי. זה כיף שאנחנו מגדילים את המושבה הישראלית פה בגרמניה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */