יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:24

לאנס ארמסטרונג סיים את הקריירה הבינלאומית

רוכב האופניים האגדי בן ה-39 שזכה 7 פעמים בטור דה פראנס סיים מחוץ ל-50 הראשונים את הטור האוסטרלי שהיה האחרון שלו מחוץ לארה"ב

|
לאנס ארמסטרונג בסיום המירוץ האחרון (GettyImages)
לאנס ארמסטרונג בסיום המירוץ האחרון (GettyImages)

אגדת הטור דה פראנס, לאנס ארמסטרונג הודיע היום (ראשון) על סיום הקריירה הבינלאומית שלו לאחר החלק האחרון של הטור האוסטרלי (Down Under).

ארמסטרונג, שהבריא מסרטן תוך כדי הקריירה המקצוענית מחזיק בשיא של שבע זכיות ב"טור דה פראנס", מירוץ האופניים היוקרתי בעולם. עם זאת, דווקא במירוץ האחרון שלו מחוץ לארצות הברית הוא התקשה להותיר רושם, הוא לא ניצח באף אחד מששת החלקים של המירוץ באוסטרליה וסיים מחוץ ל-50 הראשונים, וכמעט שש דקות בזמן המצטבר אחרי המנצח, קמרון מייר האוסטרלי בן ה-23.

הרוכב בן ה-39 עדיין חתום בחוזה לחברת "רדיו-שק" וצפוי להתחרות עבורה במספר אירועי טריאתלון. עם זאת השתתפותו באותם אירועים תלויה בהחלטה של החקירה הפדרית המתנהלת נגדו על פיה נבדק חשד כי השתמש בסמים ממריצים בין השנים 1999-2004.

ארמסטרונג הצהיר כבר באוקטובר האחרון שהמירוץ שלו באוסטרליה, יהיה המירוץ הבינלאומי האחרון במסע הקאמבק השני שלו שהחל ב-2009 אחרי שפרש ב-2005. "אני מתרגש להתחרות בפעם האחרונה מחוץ לארה"ב, זו הפעם השלישית שלי באירוע הזה", אמר בזמנו ארמסטרונג.

לאנס ארמסטרונג. זכה 7 פעמים בטור דה פראנס
לאנס ארמסטרונג. זכה 7 פעמים בטור דה פראנס
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */