יום רביעי, 23.04.2025 שעה 02:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
482110-233326מכבי ת"א
462028-228126הפועל ירושלים
441839-213324הפועל ת"א
412326-228526בני הרצליה
402073-211126הפועל חולון
392175-224226עירוני רמת גן
382112-211426גלבוע/גליל
382221-219326הפועל ב"ש/דימונה
362033-205625עירוני נס ציונה
352187-213926הפועל עפולה
352049-193926הפועל גליל עליון
342285-210726עירוני קריית אתא
342238-205126אליצור נתניה
282363-205525הפועל חיפה

כדיר נכשל בבדיקות הרפואיות ועלול לעזוב את מכבי

פרסום ראשון: סגנית האלופה בלחץ לאחר ששחקן העונה לא צלח בדיקות רפואיות מקיפות אליהן נשלח. כדיר כבר פתח בשיחות ראשוניות עם ירושלים

|
אלישי כדיר. לא בטוח שישחק במכבי (שי לוי)
אלישי כדיר. לא בטוח שישחק במכבי (שי לוי)

מכה קשה נוספת למכבי תל אביב. שישה ימים בלבד אחרי שספגה מהלומה רצינית עם התמוטטותו של שחקן הרכש החדש, מיקייל טורנס, נאלצת סגנית האלופה להתמודד עם דרמה נוספת, כאשר פורוורד הקבוצה, אלישי כדיר, הסובל מפציעה טורדנית בברכיו נכשל בבדיקות רפואיות מקיפות אליהן נשלח ועלול למצוא את עצמו משוחרר מהקבוצה.

ל-ONE נודע כי במועדון הצהוב שוקלים בימים האחרונים את מימוש החוזה עם השחקן בעקבות כך שלא יוכל לפתוח את העונה הבאה וכי שיחות ראשונית בינו לבין היריבה מהבירה, הפועל ירושלים, כבר מתנהלות בימים האחרונים.

גורם במכבי תל אביב מסר ל-ONE בנושא: "יש בעיות בבדיקות של כדיר, בדיקות ששלחנו אותו לעשות כחלק מהשגרה ובשל הפציעה שלו לא ידוע עדיין מה נעשה".

לפני כשבועיים וחצי שוחרר כדיר מסגל נבחרת הכדורסל של ישראל לאחר שגברו הכאבים בברכיו והוא לא הצליח להשלים אימונים ביחד עם חבריו. במכבי תל אביב התעורר מיד חשד בנוגע לבריאותו וכשירותו של השחקן והוחלט לשלוח אותו לבדיקות נרחבות על מנת לאשר את החשש הגדול, לפיו הפורוורד לא יוכל לפתוח את העונה הבאה וכלל לא בטוח שיהיה כשיר באופן מלא אליה.

אלישי כדיר. החל כבר לנהל משא ומתן עם הפועל ירושלים (עמית מצפה)
אלישי כדיר. החל כבר לנהל משא ומתן עם הפועל ירושלים (עמית מצפה)
 
כזכור, רק לפני כחודשיים חתם כדיר על חוזה בגובה 900 אלף דולר לשלוש שנים במכבי תל אביב, זאת לאחר שרשם עונה מוצלחת מאוד בשורותיה של אלופת המדינה, גלבוע/גליל. במקביל היה מחוזר השחקן גם על ידי קבוצות נוספות בליגת העל וביניהן הפועל ירושלים, אשר בראש הצוות המקצועי שלה עומד מאמנו לשעבר, עודד קטש.

על פי מקורבים למועדון מהבירה, העובדה שבמכבי תל אביב שוקלים את המשך ההתקשרות עם כדיר בעונה הבאה הובילה לחידוש הקשר איתו, זאת כמובן רק לאחר היוודע תוצאות הבדיקות. לא ברור מה תהיה ההחלטה הסופית לגביו. אם במכבי אכן יחליטו לנקוט בצעד קיצוני, ירושלים עשויה להיות אחת מהאופציות לקלוט אותו.

מכבי תתאמץ אף יותר להביא את אליהו, אם כדיר לא יישאר (GettyImages)
מכבי תתאמץ אף יותר להביא את אליהו, אם כדיר לא יישאר (GettyImages)
 

אם כדיר ישוחרר מסגל הקבוצה והצהובים יערערו על החוזה עימו, צפוי המועדון להילחם על הגעתו של ליאור אליהו, שיושב על אותה עמדה והופך להיות הכרחי ביותר עבור מכבי בעונה הבאה.

נכון לרגע זה, השחקן שכבר סיכם את תנאיו במועדון, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, מנהל מאבק כוחות ממושך מול קבוצתו הספרדית, קאחה לבוראל ויטוריה, שמקשיחה עמדות ודורשת סכומי כסף גבוהים מאוד תמורת שיחרורו. לא ברור כיצד תיפתר הסאגה המדוברת, אך במכבי מקווים לראות את אליהו לובש צהוב בעונה הבאה וחוזר להיכל נוקיה אותו עזב רק לפני שנה.

לכתבה זו התפרסמו 172 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 172 תגובות ב-102 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
102
מכבי תל אביב05/09/2010 18:56
נחזיר למכבי את האליפות!
השב   •  00
101
יאלה חולניה26/08/2010 00:44
וואלק אני אישית מרחם עליו הרי זה כל כך ברור שמכבי תופרת לו תיק רק על מנת להשתחרר מהחוזה ולהביא את ליאור אליהו שהוא רגל וחצי מחוץ לספרד .. תאכלס במצב כזה יש מוטבציה אדירה לעבור ליריבה השנואה מהבירה ולקחת לקבוצה היהירה מת''א את האליפות פעם שניה ברציפות !
השב   •  20
100
מכביסט צהוב25/08/2010 23:45
מכבי נבנתה השנה עד לרגע זה גרוע מאוד..הקבוצה של העונה הקודמת הרבה יותר טובה* עונת נפל מתקרבת בצעדיי ענק* אין רכז תותח..אין שוטינג גארד תותח..ואין סנטר אתלטי חוסם שיהיה מחליפו של בייבי ולשחק לידו וברוטציה עם הנדריקס* וכל השמות שעולים של קבוצת תחתית**שאריות מגליל* פשרמן תיסע ותחתים את בובי בראון* ושוטינג גארד מצויין ..נמאס כבר מקבוצה של לוזרים..כך הפכת את מכבי..וזה אחרי איבוד אליפות בארץ* בצורה זאת האליפות גם השנה תגיע למקום אחר..י-ם..חיפה*
השב   •  00
99
צהוב עולה זה מכבי25/08/2010 23:39
אילו שחקנים טובים כ"כ יש אם מכבי חושבים בקטן כרגע והולכים על החתמת פארגו ולא איזה שחקן יותר טוב?
השב   •  00
98
ערערה25/08/2010 22:48
מה עושים למכבי
השב   •  00
97
אחד25/08/2010 22:10
לידו לעמדת הרכז!! לא יודע למה לא רוצים את הלפרין, הוא שחקן טוב עם יד טובה ומרכז נכון, סתם משניאים אותו והופכים אותו ללוזר בכוח! וצריך עוד רכז זר לידו, אחד תותח, ותביאו כבר שחקנים לעמדות 4 ו5 שלא יהיו בדיחה מהלכת!! די להתקמצן כבר!
השב   •  00
96
רן25/08/2010 22:07
ואני לא מתכוון לגליל.
אם קטש יצליח לעשות בירושלים מה שעשה בגליל, אני לא רואה איך עם הרכב שחקנים כזה הוא לא עובר את ההרכב המאוד בעייתי של מכבי.
השב   •  30
אבי26/08/2010 00:04
השב   •  00
95
אבי25/08/2010 21:54
פשוט בושה וחרפה מה שעושים לאלישי כדיר פתאום הוא לא כשיר או שמה ליאור אליהו חתם כבר קבוצה קטנה מכבי בניהול וביחס לשחקנים מספיק לרמות את הקהל אנחנו לא מטומטמים ברור שדברים מסריחים קורים מאחורי הקלעים  מגעיל
השב   •  10
94
ירושלים25/08/2010 21:43
השב   •  00
93
חיים רעננה25/08/2010 21:27
אתה באמת חושב שמכבי תשלם 300000 דולאר לשחקן על מנת שישב על הספסל ולא ילך לירושליים.תמה התקופה ההזויה הזאת.המחרים כל כך גבוהים שאין מצב! גם כך הקבוצה בבעית תקציב קשה כי הם חייבים לשלם לגרשון את המילין שלו! כדיר אינו שחקן שיכריע אליפות ..!
השב   •  01
92
מכביסט דואג25/08/2010 21:01
מספיק כבר עם קבוצה של שקל ו-90 אגורות* בובי בראון לנוקיה*
השב   •  20
91
יואב25/08/2010 20:55
לא קשור לרוע האמן לי אם מכבי תיקח את גביע היורוליג אשמח תגיד בכנות אתה לא מריח משו מסריח
השב   •  00
90
אריה אדום25/08/2010 20:41
מכבי לא ישחררו את כדיר, הם ייבשו אותו על הספסל לפחות עונה שלמה, רק כדי לפגוע בירושלים. תראה אזה מהלך חכם של ירושלים, הם הביעו התענינות בכדיר עוד ליפני שהגיע למכבי , מכבי מיהרו וסגרו איתו בחוזה הרבה יותר שמן, מכבי רוצים את הלפרין וליאור אליהו, אוהה נעשה צפוף מאוד בספסל הצהוב. מכבי מנסה להיפתר מכדיר, ירושלים מתענינת בשחקן שוב, המהלך הבא מכבי תיבש את כדיר בספסל הצהוב רק כדי לפגוע בירושלים.
השב   •  71
89
יניב25/08/2010 19:44
לא להביא אותו! אנחנו לא פח אשפה! לא רצה אותנו בתחילה שילך לאשדוד או רמת גן. אין סרט כזה שהוא יהיה בהפועל!! ואם כן אז אנחנו באמת פראיירים שאין דומה לנו. לא רצה בתחלית השנה לך חפש מי ינענע אותך ואת אלין שלך.
השב   •  00
88
אלון גינצבורג25/08/2010 18:41
הכל בגלל האילין לוי הזאת. קרעה לו את הצורה.
השב   •  00
87
ירושלים אדומה25/08/2010 17:43
 זה מה שקורה למי שרואה רק דולרים בעיניים.עכשיו שיקבל משכורת חייל בגליל אצל הקיבוצניקים.
 
צריך להחתים את שון וויליאמס ולליצור קאדר טוב של 11 שחקנים ללא כדיר!
השב   •  40
86
פיני25/08/2010 17:25
מסתבר שלא ניתן להעביר לינק, אבל חיפוש מהיר בגוגל של הכתבה בה פורסם שמכבי החתימה את הנדריקס (תגובה 13) מראה בדיוק מה אני טענתי ומה אלון (ועוד כמה).

כאמור, אחרים לפחות מודים בטעותם בכך שלא ממשיכים עם טענות ה"אנטי מכבי" שלהם.
אלון ושמעון - תלמדו מהם.

אגב, לדעתי היו תגובות קודמות שכתבתי אותו דבר, אבל לא רציתי לנבור בזה יותר מדי. זה המקום הראשון שחיפשתי בו.
השב   •  00
85
יוסי25/08/2010 16:47
השב   •  01
84
מקורב למערכת25/08/2010 16:34
בגלל שיש לו הסכם בחוזה שאומר שאם מתגלה אצלו בעיה רפואית מכבי ת"א רשאית לשחררו, אז מנסים במכבי לתפור לו "בעיה רפואית" שלחו אותו כבר ל-3 בדיקות רפואיות מקיפות ולא התגלה אצלו בעיה רפואית עכשיו שלחו אותו עוד פעם אחרי שהוא נפצע באימוני הנבחרת בכוונה בגלל שהוא פצוע בכדי שאז יוכלו לשחררו, ולכל מי שלא הבין איך יש לכדיר בעיות רפואיות שבמכבי לא רוצים אותו בגללם וירושלים כן מוכנים זה לא שירושלים טיפשים כי הם יודעים שאין לו שום בעיה רפואית ממשית, ודרך אגב כל זה בכדי לפנות מקום גם בתקציב וגם בקבוצה לליאור אליהו, אני שמח שהבהרתי את העניין הזה לאוהדי מכבי ת"א המסורים, מגיע להם לדעת את האמת על כל מה שמתרחש בקבוצה שלהם, ואני לא מצטער שפירסמתי את זה !
השב   •  132
משה25/08/2010 16:49
זה באמת חמור,הנהלת מכבי ת"א עברה כל גבול ! גם לשקר לאוהדיה וגם להפר חוזה שלא בצדק, זה באמת לא בסדר, אבל מה לעשות, זה מה יש ! 
השב   •  10
קובי25/08/2010 20:23
מכבי לא רוצה סיכונים!
שנית, הוא נשלח רק פעמיים לבדיקות,ולא שלוש.
מכבי כבר נכוותה בעבר עם שחקנים שהיו להם פציעות כאלו ואחרות בעבר.

בנוסף-להחזיר את שאראס זה נושא הרבה יותר חשוב כעת.
השב   •  12
אריה אדום25/08/2010 20:32
מכבי לא ישחררו את כדיר, הם ייבשו אותו על הספסל לפחות עונה שלמה, רק כדי לפגוע בירושלים. תראה אזה מהלך חכם של ירושלים, הם הביעו התענינות בכדיר עוד ליפני שהגיע למכבי , מכבי מיהרו וסגרו איתו בחוזה הרבה יותר שמן, מכבי רוצים את הלפרין וליאור אליהו, אוהה נעשה צפוף מאוד בספסל הצהוב. מכבי מנסה להיפתר מכדיר, ירושלים מתענינת בשחקן שוב, המהלך הבא מכבי תיבש את כדיר בספסל הצהוב רק כדי לפגוע בירושלים.   
השב   •  00
83
ניר25/08/2010 16:33
שמנסים למצוא סיבה לשחרר אותו ללא פיצוי כדי לפנות מקום לאליהו
השב   •  10
82
מתן25/08/2010 16:25
מכבי חייבת את שאראס! גם את אליהו במקום כאדיר! זה יהיה ההבדל בין עונה משעממת עם פארגו וכדיר,לבין גביע אירופה עם שאראס ואליהו!
השב   •  31
אדום25/08/2010 17:46
שאראס סוס מת! אולי יכול להחזיק 10 דקות במשחק, קצת יותר משחורשמניס.
הלוואי מכה בי תביא אותו!
השב   •  20
81
מקורב למערכת25/08/2010 16:02
בגלל שיש לו הסכם בחוזה שאומר שאם מתגלה אצלו בעיה רפואית מכבי ת"א רשאית לשחררו, אז מנסים במכבי לתפור לו "בעיה רפואית" שלחו אותו כבר ל-3 בדיקות רפואיות מקיפות ולא התגלה אצלו בעיה רפואית עכשיו שלחו אותו עוד פעם אחרי שהוא נפצע באימוני הנבחרת בכוונה בגלל שהוא פצוע בכדי שאז יוכלו לשחררו, ולכל מי שלא הבין איך יש לכדיר בעיות רפואיות שבמכבי לא רוצים אותו בגללם וירושלים כן מוכנים זה לא שירושלים טיפשים כי הם יודעים שאין לו שום בעיה רפואית ממשית, ודרך אגב כל זה בכדי לפנות מקום גם בתקציב וגם בקבוצה לליאור אליהו, אני שמח שהבהרתי את העניין הזה לאוהדי מכבי ת"א המסורים, מגיע להם לדעת את האמת על כל מה שמתרחש בקבוצה שלהם, ואני לא מצטער שפירסמתי את זה !
השב   •  30
80
מלחה25/08/2010 15:54
א. אל תישאר במכבי, כי אין לך מה לעשות שם ואתה לא מתאים לרמה של היורוליג.
ב. לגיטימי מבחינת מכבי שאם השחקן מגיע פצוע, לא לקיים איתו את החוזה שהוצע (למרות שזה מריח כמו ניסיון לצאת מחוזה ולהביא את אליהו)
ג. לא צריך להתלהם נגד מכבי, לא לשנוא אותם, זה מועדון שהפך את עצמו ללא רלוונטי מבחינת ציבור גדול. ציביון ישראלי הם יכולים למצוא במועודנים אחרים.
ד. אלישי אני חושב שעוד שנה לצד קטש, או אפילו בגליל, רק תעשה לך טוב. המטרה להגיע למכבי נחמדה, אבל נראה שבסיטואציה אחרת.
ה. הפועל ירושלים בהחלט יכולה להיות טובה, ומציע טרייד: ליאור חכמון יעשה לליאור אליהו נעים על הספסל הצהוב
השב   •  30
מכבי25/08/2010 16:13
השב   •  01
79
חזי הפרסי25/08/2010 15:32
אם הפציעה היא בעייתית ונראה שהוא יפסיד חלק גדול של העונה יש לשחרר אותו בהשאלה ולהשאיל אותו לקבוצה שתתן לו לשחק ולהשתקם כמו חיפה למשל או בני השרון.אבל אם הבדיקות הוכיחו שהשחקן לא יכול לשחק יש לשחררו.
השב   •  10
78
צהוב25/08/2010 15:28

החוזה עליו הוא חתום במכבי גבוה פי 3-4 מכל חוזה אחר שיקבל בכל קבוצה אחרת בארץ.
הפציעה שלו היא לא כתוצאה מהמשחקים בנבחרת, אלא בעיה בברך אותה הוא סוחב וצצה כתוצאה ממאמץ בהכנה למשחקי הנבחרת.
הוא לא נפצע בנבחרת!
המצב הזה רק הביא לידיעת מכבי את המצב הבריאותי האמיתי של כדיר אשר הוא לא גילה אותו למכבי (ככל הנראה), או שהוא לא היה מודע לחומרת המצב.
בין אם כל ובין אם כך אין סיבה לשלם לו סכומים כאלה אם הוא לא כשיר ב- 100%

השב   •  00
77
מסי25/08/2010 15:27
למרות שאמרת שהחלום שלך היה ללבוש את המדים הצהובים..אתה יודע שאת קפיצת המדרגה שלך תוכל לעשות אצלנו ובענק..כי קטש יהפוך אותך לכוכב ענק (כפי שעה עם אליהו וכספי..)תשח''ק ברמות גבוהות מאוד (ב מפעל היורקאפ לא נופל מהיורוליג מבחינת בשר תתוחים) תצטרף לחבריך כחול -לבן :נעימי קוקיה ואוחיון (שתחת קטש יהפוך לרכז המוביל של הנבחרת תוך שנתיים) ומזרחי.. יש לי תחושה שהשנה אנחנו נעשה דברים שלא ידענו מעולם.. 13.4 התחושה הזאת חוזרת ובענק וכמובן איך אפשר שלא לשכוח את ויל סולומן הענק..בתוספת כוח של בריאן רנדל דיון דוואל הנשמה וג''יסון ריץ'' ועדיין חסר סנטר להלמת הפזל!
השב   •  40
76
ירוק עד25/08/2010 15:16
דווקא הולם לאלין הצבע הצהוב
השב   •  00
75
גלעד25/08/2010 15:01
שחקן ללא יתרונות, שלא מביא למשחק שום יכולת רלוונטית למשחק הכדורסל.
שכל? חס וחלילה.
יכולת מסירה? כל מסירה שנייה הולכת לקהל.
יכולת קליעה? גם את הקרש-סל הוא מחטיא.
כדרור? דברו ללמפה.
ריבאונד? לא מאוד גרוע, אבל אנדרסייזד בטירוף. לא יוכל לקחת ריבאונד על גבוהי היורוליג.

בקיצור, ברוך שפטרנו מהבלוף הכי גדול של הכדורסל הישראלי, עוד לפני שהגיע. תודה לאל!
השב   •  35
טרומפלדור25/08/2010 15:55
השב   •  21
דודו25/08/2010 16:12
אז אני שואל, למה לא עושים אליפות בתורות?
כל שנה תהיה קבוצה אחרת אלופה, אני אומר לכם, הליגה לא יכולה להיות יותר שוויונית.
וברצינות, האלופה יכלה להיות באותה מידה נתניה או בנה"ש. זה שהוא שיחק בקבוצה אלופה בליגת הפח לא אומר שהוא מתאים ליורוליג
השב   •  00
מכבי 190625/08/2010 16:20
מתי אתה לקחת אליפות בפעם האחרונה?
השב   •  00
ראול 726/08/2010 07:52
גם חברה שלו חסרת שכל ח
השב   •  00
74
חלפון25/08/2010 14:56
השב   •  00
73
מכבי25/08/2010 14:56
שמע חמוד אתה חי בסרט.
א. הגועל ת"א היא קבוצה דוחה
ב. מכבי תל אביב תיקח אליפות רק בזכות ליאור אליהו 
ג.הגועל ת"א ממש גרועה ומכבי תל אביב ממש טובה 
ד. שער 11 דורש אדום עולה באש 
השב   •  01
72
tuvc mvuc25/08/2010 14:55
השב   •  10
71
חלפון25/08/2010 14:54
אה הה הני הני מני מני..
השב   •  10
70
קארל מלון25/08/2010 14:47
יש מבחר של שחקנים טובים פנויים בשוק  = זול
,אז קצת "מנקים" בעצב את כדיר לרוע מזלו
השב   •  10
69
מכבי שלי25/08/2010 14:46

למה בכוח להגיד שאתה צדקת ושכולם טעו? זה פתטי.

ואני דווקא חושב שאליהו יגיע במקום כדיר, אבל זה רק בתנאי שקאחה ומכבי יגיעו להסכם, ואם זה יקרה מכבי תיפטר מכדיר ותנחית לפה את אליהו.

עוד דבר, תרשום: שנה הבאה הלפרין במכבי.

השב   •  16
מכבי שלי25/08/2010 15:57
השב   •  00
68
מכבי25/08/2010 14:46
עכשיו הישראלים הם בורשטיין, אליהו, גרין, פניני, בנוטנטאל, הלפרין ושארפ
השב   •  10
67
דוד25/08/2010 14:28
חייבים את שאראס כמנהיג! למה פארגו,שהוא בדיוק כמו פרקינס. שאראס מוסר טוב, יציב. מנהיג אמיתי!
השב   •  11
66
פיני25/08/2010 14:26
1) מכבי הולכת לקצץ מ-14-15 ל-7-9. נאמר לפני שהיה ברור לכולם שזה מה שהולך לקרות ולכן כולם קפצו בטענה שאני "אנטי מכבי".
2) אין שינוי בצביון הישראלי. אותו כנ"ל.
3) רק בורשטיין יגיע למכבי. אליהו והלפרין לא יגיעו - אותו כנ"ל.
 
אלון, אחרים למדו שטעו והפנימו.
כדאי שתלמד מהם.
השב   •  32
שמעון25/08/2010 16:23
1) רק אתה יודע שכץ עזב שנה שעברה, מה שבאופן טבעי מוריד את התקציב. שלא נדבר על ה-6 מיליון פיצוי שצריך לתת לו. רק אתה יודע שהפיטורים של פיני עולים מיליון דולר וההבאה של בלאט עוד כמה מאות אלפים. רק אתה יודע לעשות חשבון ולהגיע למסקנה שרק על כל הפיצויים האלה יורדים קרוב ל-7.5 מיליון מהתקציב. גם רק אתה שמת לב שכל הקיץ כמעט כל מי שחותם/מועמד במכבי אלו שחקני מכללות/ליגה ישראלית/שחקנים באזור גיל ה-35. הרי אין בזה שום רמיזה על הקיצוץ בתקציב, נכון? 2) רק אתה מספיק גאון כדי להבין שאם בורשטיין בא, לימונד הולך. כל הזמן טרחת לציין שכדיר בא במקום מקל, אבל התעלמת מהעובדה שמקל שוחרר בתחילת העונה, אז קצת קשה להתייחס אליו כשחקן מכבי בעונה שעברה. 3) רק את הבנת שקאחה לא פראיירים ולא ישחררו כ"כ מהר שחקן שנמצא תחת חוזה של מיליון דולר, בלי לקבל פיצוי. בטח לא אחרי סדרת הגמר שהוא נתן. רק אתה מודע לכך שאם הלפרין רוצה לחזור, הוא צריך לשלם מס מטורף, ולכן אין שום סיבה שהוא יעשה את זה, אפילו אם אין לו קבוצה לעונה הבאה. נ.ב מזמן לא כתבת איזה טוקבק בשם בדוי שאומר: "פיני, הניתוחים שלך תמיד נכונים ורהוטים! כל הכבוד!"
השב   •  31
פיני25/08/2010 17:20
מסתבר שלא רק אלון לא יודע לשתוק כשמסבר שטעה כשתקף את טענותיי.
מעבר לזה הרבה ממה שכתבת הוא פשוט הזוי, אבל אני אוותר לתקן אותך, כי כמו אלון נראה שאתה אובססיבי למכבי ונרקסיסט יחדיו ולא מסוגל להודות בטעויותיך.
 
חבל.
השב   •  01
שמעון25/08/2010 20:27
מסתבר שטעיתי? במה? אני נרקיסיסט? אתה זה שכל הזמן מתעקש להגיד "אמרתי לכם!" ודורש שכולם יכירו בהבנתך וגדולתך. הרבה ממה שכתבתי הזוי? זו ממש התייחסות עניינית. כרגיל, כשאין לך מה לענות, אתה זורק איזו ססמה שלא אומרת כלום. מעבר לזה, אני טענתי כבר מזמן שעובדים עלינו בעיניים עם החתמות של שחקני מכללות ו"כוכבים" ישראלים. אם זו לא ביקורת אובייקטיבית, אז מה כן? אבל למה שהעובדות יבלבלו אותך. העיקר שתוכל להמשיך להתלהם ולחשוב שאין עוד מלבדך. האמת? אתה ממש מתחיל להזכיר לי את פיני המקורי. (ובמקרה הזה, זו לא מחמאה)
השב   •  20
השדים האדומים25/08/2010 20:52
השב   •  01
אלון25/08/2010 23:08
עלק. חוצפן.
תשמע, אתה לא גילית את אמריקה. כולם יודעים שמכבי קיצצה בתקציב, ו.? אתה אנטי מכבי בלי שום קשר לתקציב. אין שינוי בצביון הישראלי? מה אכפת לי?!?!?!?!?!
השב   •  00
המבקר הרשמי26/08/2010 00:32
להשוות את פיני המאמן שיש לו קבלות מימין ומשמאל לאיזה טוקבקיסט נרקסיסט שכל הזמן מציין שהוא אמר והוא גילה והוא המציא והוא ידע והוא גאון והוא יפה וכו''  וכו'' זה מעליב.
אני כבר ממזמן רשמתי לאלון ולאופיר שגם היה מגיב קבוע אליו,שלא יעזור כלום איתו והוא ימשיך בטענותיו האובססיביות והריקות מי כל תוכן ולבסוף עוד יקשקש שאני אלון אתה וכולם אמרנו א'' כשהוא אמר ב'' ושהוא צדק מלכתחילה למרות שכבר בהתחלה כולנו אמרנו לו שזאת עובדה וכולם יודעים שהתקציב השנה נמוך מבשנים עברו כלדוגמה אחת מיני רבים.
שורה תחתונה הוא לא שווה יחס.עובדה.
והנה הסטטיסטיקה שחקרתי בררתי וגיליתי:פיני 98% מקשקש
אלון 82% מזמנו נלחם בכל כוחו להסביר לו את הנ"ל
שמעון  31% מנסה להסביר למה מספיק כבר לקשקש.
כל השאר 72.5% יודעים כבר ממזמן את האמת ולא מגיבים אליו.
ואני סתם משועמם שצוחק מהצד ומחכה כבר לתגובה הבאה של פיני.
השב   •  10
סמיר גודה26/08/2010 05:59
אין צורך לקחת את זה קשה. התגובות שלך בד"כ אינטיליגנטיות,אבל לא צריך להיסחף
השב   •  00
65
עידן25/08/2010 14:15
שלמכבי תהיה קבוצה טובה השנה.? אני מסתכל על הסגל ולא מאמין שזה מה שמכבי הולכת למכור ביורוליג .
השב   •  20
64
שמעון המזרחי25/08/2010 13:09
יוצאים לחול כדי להגדיל את החוזה וחוזרים לארץ כמו ילדות קטנות שצועקות "אמא,אמא". גם בכדורגל וגם בכדורסל.
השב   •  20
63
נעם25/08/2010 13:01
השב   •  10
62
מכביסט25/08/2010 13:00
אם כדיר רוצה לשחק בהפועל אז שילך אבל מכבי צריכה להשאיל אותו לא להתיר את החוזה כי יכול להיות שהפציעה תעבור
השב   •  12
61
שלו25/08/2010 12:55
האלווי הוא יחזור לגלבוע יהיה לא הכי טוב אם הוא יחזור הוא יעשה אליפות שניה ברציפות
השב   •  13
60
אלון25/08/2010 12:23
אוהד ניצחונות-אוהד שאוהב את קבוצתו לפי ניצחון והפסד.
אין קשר בין חוסר אהדה לשחקן הישראלי לבין אהדת ניצחונות.
ובינינו, אתה האחרון שיכול לדבר על אהדה לקבוצה, כי חוץ מביקורות אף פעם לא ראיתי אותך תומך במכבי.
השב   •  22
פיני25/08/2010 14:14
לכך שכל ניתוח אובייקטיבי שלי שטענת שהוא "אנטי מכבי"  התגלה בינתיים כמדוייק.
זו דרך מעניינת שלך להגיד "טעיתי, צודק".
השב   •  00
אלון25/08/2010 15:28
זה שאתה אנטי מכבי זה בלי קשר, כי אוהד שהדבר היחידי שעושה בתגובות זה לבקר ולו פעם אחת לתמוך, זה "אוהד" של מכבי. תסכים איתי לא?
השב   •  00
59
אלון25/08/2010 12:16
מותר לעשות שינוי בתקציב, אבל מעט. אפשר להכריז כי השנה יש פחות מיליון דולר בתקציב.
הרבה יבואו ויגידו שזה הכסף של פדרמן והוא קובע, זה מכספו הפרטי.
אבל כל אדם שנכנס למותג עולמי, יודע שיש לו מחויבות. פדרמן יודע לאן הוא נכנס. יש לו מחויבות כלפי הקבוצה והאוהדים, והוא הבעלים החזקים במכבי. לא ייתכן כי הוא ייצפה ממכבי להגיע כל שנה לפיינל פור בתקציב של 15 מיליון דולר בשנה, כשלגדולות יש פי 3. אי אפשר לצפות ממכבי השנה להגיע לפיינל פור.
השנה המטרה זה טופ 16 ולא יותר.מותר לעשות קיצוץ, אבל לא בצורה כזו דרסטית.
ותיהיו בטוחים שפדרמן גם מכתיב לבלאט מה הוא רוצה. אם בלאט הגיע למצב שהוא אומר שסופו זה אחד מטובי הסנטרים באירופה אז מצבנו קשה.
יש אדם אחד בעשור האחרון שההנהלה לעולם לא התערבה לו, וזה גרשון. לכן הוא המאמן היחידי בעשור הזה שיכול לאמן במכבי.

רק שתבינו, מדברים על קיצוץ, אז בואו נדבר על גרשון. גרשון זכה בגביע אירופה לפני כמה שנים לא עם תקציב של 20 מיליון דולר, עם בערך 14-15 מיליון דולר, כשלאובראדוביץ'' המהולל היה 30-40 מיליון דולר, גם לאיבקוביץ'', וגם למסינה בשנים האחרונות.
השב   •  95
אורן25/08/2010 12:40
מצד אחד, אתה אומר שעם תקציב של 15 מיליון דולר, לא נוכל בחיים להגיע לפיינל פור(מקסי'' טופ 16).
מצד שני, אתה אומר שפיני גרשון עם תקציב כזה הביא אליפויות אירופה בזמן שאובראדוביץ'' ומסינה החזיקו תקציב  פי שתיים-שלוש יותר גדול. אני לא תופס מפיני גרשון מאמן גדול, לא חוכמה להצליח עם קבוצת NBA לגיטימית באירופה. השנה האחרונה רק הוכיחה כמה הוא אוברייטד.

ורק אני חושב שלמכבי תהיה קבוצה מוכשרת? סופו אחד הסנטרים הכי טובים באירופה, מתוק, וזאת עובדה קיימת. הוא פשוט אכל את ההגנה של סרביה מבפנים. אי אפשר עליו. 
השב   •  31
פה25/08/2010 12:45
אבדת אותי.

מגוחך לחלוטין.
השב   •  21
אלון25/08/2010 13:20
מה אני רץ לבחירות?
השב   •  10
צ''25/08/2010 13:37
השב   •  10
58
תנגב תנגב25/08/2010 12:07
השב   •  01
57
קטש25/08/2010 12:00
השב   •  31
56
#825/08/2010 11:58
תשמעו אני מסתכל פה על הסגל של י-ם ויש להם סגל טוב וחזק,יש ממה לפחד השנה
השב   •  215
55
יאלהלהלה25/08/2010 11:53
נעימי, אוחיון, מזרחי, כדיר וקוקיה :)
בעד כחול נגד אדום
השב   •  6015
ג''ון25/08/2010 12:48
יצא לך עמדות- 1,1,2,3,4
השב   •  06
ניר25/08/2010 13:44
נעימי ואוחיון יכולים לשחק כ-1 ו-2, והם לא פעם עשו את זה, כשנעימי הקלעי ואוחיון מרכז.
כדיר וקוקיה הם עמדות 4 ו-5 לליגה הישראלית שלנו, ולמזרחי יש את היכולת לשחק כ-3 ולחדור מהשלוש אל הצבע
השב   •  20
54
פיני25/08/2010 11:49
זה סכומים אחרים לגמרי, ואין לו שום סיבה להגיע למכבי השנה.
הרבה פחות כסף, פחות סיכוי להישגים  (בגלל הקיצוץ).
גם מכבי לא תהיה מוכנה בשנת קיצוצים לשלם כ" הרבה לשחקן בודד (גם אם יקצץ את שכרו בחצי זה עדיין הרבה יותר מדי בשביל מכבי בעונה כזו.
השב   •  60
53
פיני25/08/2010 11:48
טל ע"ח לימונד וחצי עונה של מקל.
השב   •  60
אלון25/08/2010 12:17
אני רוצה קבוצה, למען השם, קבוצה שיכולה להתחרות ביורוליג.
בלי זרים טובים אין קבוצה טובה. אין זרים טובים העונה, לא אכפת לי צביון וישראלים, רק שתיהיה קבוצה נורמאלית.
השב   •  61
פיני25/08/2010 12:23
השב   •  00
פיני25/08/2010 12:33
"גם כאן צדקת, בזמן שאני (אלון) טענתי שזה שטויות ושאני ("פיני") "אנטי מכבי"."
 
כפי שכתבתי - השנה עלייה של שלב יחיד תהיה הישג עם התקציב הקיים שגם אותו בזבזו לא נכון.
 
זרים לא מביאים הישגים - קבוצה טובה מביאה השיגים.
השב   •  10
אלון25/08/2010 12:52
אני טענתי שתקציב מותר לקצת במשהו כמו 1-2 מיליון דולר לעונה, כי לך תדע מה הולך עם כסף של אנשים פרטיים.
אבל אני לא ציפיתי, שהתקציב יקוצץ בסביבות ה-5-6 מיליון, וגם אתה לא.
השב   •  00
אלון25/08/2010 12:55
אוקיי. אז בוא נשווה בין:
שאראס פארקר באסטון וויצ''יץ'', לבין ביינום פליקס וביופורד whatever.
זרים טובים מביאים הצלחות, אלא מזאת אומרת? שנעשה עכשיו נבחרת ישראל במכבי ונזכה בגביע אירופה? הנבחרת שלנו לא עברה בעשרות שנים האחרונות את המקום ה-8 באירופה על מה אתה בדיוק מדבר? אתה הוזה?
השב   •  00
אלון25/08/2010 12:56
לעולם לא טענתי שאתה טועה שהתקציב במכבי קוצץ, זה לא שאני יכול לטעון אחרת..זו עובדה לא דעה.
השב   •  00
פיני25/08/2010 14:17
לצערך, הרבה אנשים קראו את התגובות שלי ויודעים שטענתי במדוייק שהתקציב צפוי להחתך מכ-14-15 לסביבות 7-9.
אתה טענת ביחד עם אחרים שאני "אנטי מכבי".
להם לפחות אין את העזות מצח לטעון היום אחרת.
השב   •  00
אלון25/08/2010 15:29
נו באמת. לא אתה ידעת ואף אחד לא שהתקציב ייחתך ככה מהעובדה שלא אנחנו שקובעים אותו.
ואני אף פעם לא אמרתי שאני לא מסכים עם העלק טענה שלך שהתקציב של מכבי נחתך, זו לא דעה, זו עובדה.
השב   •  00
אלון25/08/2010 15:38
איך אני יכול להגיד שאני לא מסכים עם העובדה שהתקציב של מכבי קוצץ אני לא מבין. זה לא שאתה "טענת" כך לפני כמה זמן וחזית את זה, זה משהו שקורה והוא עובדתי שאין וויכוח עליו, כך שלהגיד שאני טענתי שאין קיצוץ זה שקר שלך לא?
השב   •  00
52
עידו25/08/2010 11:41

מכבי פשוט בושה של קבוצה.מסכמים עם שחקן ואז אחרי שהוא נפצע קצת בנבחרת זורקים אותו לכלבים.הלוואי ואלישי יקח להם את האליפות עם קטש בירושלים.

השב   •  97
51
אוהד מבין25/08/2010 11:41
למכבי יש עד עכשיו 12 שחקני סגל.
אם מכבי מעיפים את כדיר ומביאים את אליהו עדיין נשאר 12.
אם מכבי מעיפה את גרין ומביאה סנטר 
2:11 ומעלה עדיין נשאר 12.
ואז רק חייב להביא רכז ברמה וגארד
כמו הלפרין שאמור לחזור ואז יש למכבי 14 שחקני סגל כולל דרק שארפ.
הפאוורד כדיר והסנטר גרין גרועים ליורוליג אם מעיפים אותם זה מכניס כסף להביא את אליהו וסנטר 2:11 ומעלה,שיכולים לשחק ביורוליג.
מכבי חייבת מנהל משחק ברמה למשל שאראס ואם לא שאראס אז בוב בראון.
מכבי צריכה את הלפרין כי אין לה גארד קלעי שגם מוביל כדור.
והנה עדיין יש לנו 14 שחקני סגל שהם ברמת יורוליג.

והנה הסגל שלי:
רכזים:שאראס,מיקייל טורנס.
גארדים:פרקינס,איידסון,הלפרין,שארפ.
סמול פאוורד:בורשטיין,בלוטנטל,פניני.
פאוור פאוורד:ליאור אליהו,הנדריקס.
סנטר:שחורציאניטיס,פוט,2:11 חזק 
עם משחק מתחת לסלים וקליעה מחצי 
מרחק 
השב   •  35
#825/08/2010 12:02
מיקייל טורנס לא ישחק השנה,או בכלל אי פעם
השב   •  30
#825/08/2010 12:10
לבינתיים יש למכבי 10 שחקנים,שאראס לא יגיע אבל ג''ימי פארגן כן,מיקייל טורנס לא,ליאור אליהו לא בטוח,פוט מושאל,הלפרין גם לא נירא לי יבוא -אז יש רק את-פניני,איידסון,בלותנטל,בורשטיין שארפ,פרקינס,הנדריקס,ושחורציאניטיס,יניב גרין=רק 9 שחקנים
השב   •  30
אוהד מבין25/08/2010 12:24

טורנס יכול להיות שיקום וישחק במכבי.
ופוט לא שוחרר וכדיר לא שוחרר.
והלפרין יבוא לשחק במכבי אני חותם לכם על זה.
אז יש למכבי 12 שחקנים חתומים:
טורנס,פרקינס,שארפ,איידסון,פניני
בורשטיין,בלוטנטל,כדיר ,הנדריקס
שחורציאניטיס,גף פוט,גרין.

השב   •  02
יובל המכביסט25/08/2010 14:55
אפילו לא בשכונה. אולי עם ילדיו בלבד.
אתה רוצה להרוג אותו ?
חושב שהוא או משפחתו תרצה בכך ?
קצת אחריות לחיים של בנאדם.
קריירה זה לא הכל בחיים !
השב   •  20
50
אלון25/08/2010 11:34
בלי החוק הרוסי מצידי כל הקבוצה זרים אין לי שום בעיה.
אני פשוט לא "מרגיש הזדהות" בזמן משחק, אני לא מפרכס, רועד ומקבל פרקינסון כששחקן ישראלי קולע סל.
יש שחקנים זרים שנתנו פה תנשמה שלהם הרבה יותר ישראלים והבינו את המותג מכבי, מקדנולנד, האפמן, שאראס, פארקר באסטון וויצ''יץ'', אחד אחד מהם שווה פי כמה וכמה יותר מישראלי.
השב   •  52
פיני25/08/2010 11:58
אלון מתכוון להגיד שהוא "מפרכס" רק מנצחונות.
במילים פשוטות - אוהד של הצלחות.
 
מעניין אם יישאר אוהד של מכבי אחרי השנה הקרובה שמסתמנת כקשה ופחות טובה מהשנים האחרונות.
 
אוהדים של קבוצה רוצים להזדהות איתה. בשנה שעברה היה קשה להזדהות כמעט בכלל עם הקבוצה.
השב   •  32
אלון25/08/2010 12:20
ומה אתה? אתה לא אוהד מכבי, אתה אוהד ישראלים.
אני רוצה קבוצה שמנצחת נקודה, ושום דבר אחר לא מעניין אותי.
איך הגעת מזה שאני לא מתלהב מצביון ישראלי, אני אוהד הצלחות, רק המוח ציפור שלך יכול להגי לך.
השב   •  00
אלון25/08/2010 12:53
אני שמח רק כשיש הצלחות, למה מי לא? אבל הקשר בין זה לבין אוהד הצלחות זה כמו הקשר בינך לבין אינשטיין, לא יש שכל לך אין.
אוהד הצלחות זה אוהד שאוהד קבוצה לפי אם היא מצליחה או לא, אני אוהד את מכבי גם ברגעים קשים (עובדה בשנים האחרונות), אבל תמיד רציתי נצחונות. תכלס, יש מישהוא שלא רוצה?
השב   •  11
49
יאלהלהלה25/08/2010 11:25
השב   •  51
ירושלים אדומה25/08/2010 17:45
שיילך לעמית גל והקיבוצניקים בצפון.
השב   •  00
48
כתום25/08/2010 11:20
אם הוא לא כשיר בריאותית למכבי תל אביב איך להפועל ירושלים הוא כן יהיה כשיר?
השב   •  30
47
משה25/08/2010 11:18
השב   •  20
46
אוהד מבין25/08/2010 11:16
השב   •  12
45
תומר25/08/2010 11:15
הוא נכשל בבדיקות הרפואיות. איך יקחו אותו לשחק בקבוצה?! שיתאמן ויחזור.
השב   •  30
אדום עולה25/08/2010 21:12
השב   •  00
44
אמנון25/08/2010 11:05
מה זה בונים בירושלים מפלצת השנה, כל שנה יש להם בעיות כלכליות השנה עושה רושם שיש הרבה כסף, אבל מאיפה?
השב   •  62
צפוני כחול25/08/2010 13:03
ובגלל זה לא מביא תותחים לחיפה.
השב   •  10
MTA25/08/2010 14:59
השב   •  01
43
אלון25/08/2010 10:59

שחקן גרוע איזה יופי. אליהו בכמה מידות עולה עליו.

השב   •  22
42
יובל המכביסט25/08/2010 10:53
לכמה זמן צפוי כדיר לא לשחק ?
למה לירושליים זה מתאים ולמכבי לא ?
אם זה ישבית אותו לחודש חודשיים אז דלגו על זה.
אם השבתה לשנה אז ברור שצריך לבטל את החוזה- אבל אז זה לא הגיוני שירושליים רוצה בו.
בקיצור זה ממש לא ברור ואני אישית מעדיף להביא סנטר, רכז ושוטינג גארד ברמה יותר גבוהה על פני השקעה באליהו(בעונה הזו).
אם משהו יודע יותר פרטים אני אשמח לשמוע.
השב   •  11
41
הסוקר הצהוב25/08/2010 10:50
השב   •  2810
סוקר מובחר25/08/2010 12:10
השב   •  10
40
אלון25/08/2010 10:50
מסכנה בטח היא התבאסה לשמוע שהוא לא ישחק בצהוב
השב   •  22
מכביסט25/08/2010 21:07
השב   •  00
39
חובי25/08/2010 10:38
ראיתי אותו במשחק ההכנה של הנבחרת מול ברטניה והזדעזעתי.
חוסר קואורדינציה, הולך עקום כשכפות רגליו מופנות פנימה. גם לא גבוה. אין לא יותר מ2 מטר. החטיא 8 זריקות רצוף מתחת לסל.
השב   •  25
38
ירון25/08/2010 10:35
השב   •  39
37
אין25/08/2010 10:32
מי הייתה יותר טובה מכבי של 2009-2010: כחול מכבי של 2008-2009: אדום
השב   •  4511
און פרלין25/08/2010 12:39
מכבי של 2009/10 הגיע לרבע גמר היורוליג ובגלל הפסד במשחק ה-1 אחרי שהובלנו כבר ב-20  לא עלינו לפיינל פור ואת הליגה דרסנו למעת גמר הקופל פור. ומכבי של 2008/9 הובסה בטופ 16 4 פעמים, פעמיים הובסנו בבית ובחוץ מול ברצלונה ופעמיים הובסנו בבית ובחוץ מול ריאל מדריד לעומת עונת 2009/10 שניצחנו בבית ובחוץ את ריאל מדריד שהייתה יותר חזקה משהייתה ב-2008/9 וגם היה לנו כמה תבוסות בשלב הבתים הראשון ב-2008/9 נגד מלאה בחוץ הובסנו ב-30 הפרש נגד אולימפיאקוס בחוץ ב-25 הפרש ובאותה עונה גם בקושי ניצחנו את הקבוצות החלשות ובליגה למרות שבסוף לקחנו אליפות הפסדנו 5 משחקים לעומת משחק 1 ב-2009/10 כך שאין ספק בכלל איזה עונה הייתה טובה יותר, 2009/10.  
השב   •  40
36
גבריאל25/08/2010 10:29
שלא צריך. מכבי איפשרה לשחקנים פצועים שיקום ארוך ושילמה שכרם שנים לפעמים, ראה מקרים של גודס, קטש, בורשטיין ואחרים. כאן מדובר בשחקן שעוד לא התחיל לשחק.
השב   •  32
35
עודד הצהבהב אייל25/08/2010 10:21
מה יש פה להבין?
השחקן בסיכון גבוה יותר של פציעה בברכיו ואגב הוא כבר כעת פצוע!
לא רוצים לקחת שחקן עם פוטניצאל  להפצע שוב.
אם ירושלים מוכנה לקחת סיכון שיהייה להם לבריאות!
השב   •  82
34
מכבי25/08/2010 10:18
והשנה ניקח אליפות!
השב   •  05
33
אופיר25/08/2010 10:15
השב   •  35
אפי25/08/2010 11:06
ירושלים רוצים לשחרר את חכמון בגלל רוטציה צפופה שנהייתה אחרי שסולומון הגיע, מה גם שהיא תהיה עוד יותר צפופה אחרי שהם יחתימו סנטר .
השב   •  00
אליקו25/08/2010 13:37
השב   •  20
32
אי של שפיות25/08/2010 10:14
חוסר השפיות שלך גם נגרמה כתוצאה מהוראה של ה"דון"?
השב   •  01
31
מכביסט25/08/2010 10:05
חברי האוהדים מכל הקבוצות, הכל נעשה בצורה לגיטימית תחת סעיפי חוזה. אם שחקן לא עובר בדיקה רפואית יש למועדון את האופציה להתיר את החוזה. דיי כבר להאשים את שמעון או את פדרמן ככה זה בעולם הספורט, לא אני ולא אתם יודעים איזו פציעה יש לו בדיוק.
השב   •  21
צפוני כחול25/08/2010 13:00
אז למה לא בודקים אותו לפני החתימה? יש לזה רק הסבר אחד: להחתים אותו מהר כדי למנוע ממנו לחתום בקבוצה אחרת. ובדיוק בגלל השיטות האלה של שמעון היקר לא כולנו עצובים שהאימפריה (לשעבר) הצהובה מפרפרת נמרצות.
השב   •  01
30
חזי25/08/2010 10:00
מה יש לך לחפש אצל מכבי חוץ מכסף
השב   •  22
אוהד מבין25/08/2010 11:17
השב   •  00
29
מכבי לנצח!25/08/2010 10:00
לא ציין במפורש מכבי תל אביב כדורגל ולכן ההשפעה מזיקה גם למועדון הכדורסל. ח
השב   •  32
28
אחד שמבין.קצת25/08/2010 09:58
שיטת מכבי 100 אחוז צודק
השב   •  20
27
בתי האדומה25/08/2010 09:57
מה קרה? מכבי לא רוצה אותו אז פתאום ירושלים בסדר. הוא אמר שזה החלום שלו ללבוש את המדים הצהובים, אז למה היום שמכבי משחררת אותו בטענת סרק רק כדי להביא את אליהו,
 הרי תמיד דון שמעון לוקח שחקנים שהפועל רוצה לרכוש ואחר כך זורקת אותם אז למה אנחנו צריכים להיות הפרירים ולאסוף שחקן שהזהירו אותו מפני ההליך הנ"ל ובכל זאת בחר לחתום אצל דון שמעון. שישיאר השנה ללא קבוצה, אולי סוף סוף שחקני הכדורסל יהיו יותר עירניים לפני שהם חותמים אצל דון שמעון.
השב   •  203
הפועל25/08/2010 14:50
השב   •  20
26
אבי25/08/2010 09:53
אם נכשל בבדיקות!מי  הקבוצה שתיקח אותו? איזה חב'' ביטוח תבטח אותו? 
השב   •  01
25
הדון25/08/2010 09:49
כדיר חתם על חוזה, ואחר כך במהלך אימוני הנבחרת נפצע, מדוע החוזה מופר?
השב   •  10
24
אריאל25/08/2010 09:46
קודם כל מכבי לא הצליחה להביא שחקנים ראויים,אח"כ הסיפור עם טורנס ועכשיו זה..מה הלאה??!!
השב   •  20
פיני25/08/2010 10:05
השב   •  00
23
מכביסטי25/08/2010 09:45
וזה דבר שבכל אגודה עושים לשחקן! וברגע שאתה לא צולח את הבדיקות..החוזה שלך לא קיים! כל שחקן עובר סדרת בדיקות מקיפה..ואם יש בעיה רפואית יש אפשרות לקבוצה להתיר את החוזה בלי בעיה וללא שום קנסות או כל דבר אחר!! כל חוזה מותנה בבדיקות רפואיות שמוכיחות שהוא בריא וכשיר! מה העניין פה..מדובר כנראה בבעיה שתימשך הרבה זמן..הוא בפציעה שהיא טורדנית ולא נרפאת מהר או לעולם לא! מכבי עושה בשכל שהיא שוקלת את צעדיה..דבר שהוא לגיטימי ונכון* יום מצויין לכולם!
השב   •  92
פישעל שמידל-בני ברק,25/08/2010 11:01
אם נערך חוזה היה זה אחר בדיקות מקיפות.יכול שהוא נפצע אחר כך.לכן זה חוזה שהותר. חוזה שהותר יש לשלם  דמי חליטה.מכביסטי לך התייעץ עם פרקליט.מכל מקום יש אפשרות שהקבוצה שתקלוט את כדיר תקח את האליפות. ו"הצדק" יחזור על עצמו.כפי שיורה מורנו ורבנו יו"ר " הוועדה לסידור ענינים " בבני ברק.
ובא לציון גואל.
השב   •  11
22
גיא25/08/2010 09:29
מכבי תישאר טובה עם מי שהיא יחד ובגדול בצהוב ובכחול!
השב   •  65
21
יאיר25/08/2010 09:28
אני לא מבין מאיפה מגיע הרוע הזה? האם הפועל י"ם היתה מחזיקה שחקן פצוע ב- 900 אלף דולר?? אם באמת יש לו פציעה שעלולה להשבית אותו לתקופות והוא יילך לקבוצה אחרת זה יהיה בחוזה נמוך מאד. מכבי צריכה להחזיק שחקן של כמעט מיליון דולר שיישב ביציע? במכבי מתפללים שהפציעה לא חמורה, כדיר הוא כח מאד משמעותי! בריאות אלישי.
השב   •  75
פיני25/08/2010 10:03
מדובר על חוזה של פחות מ-450K דולר ברוטו.
זה נתון ידוע בסה"כ.
השב   •  02
20
אריאל25/08/2010 09:25

המשכורת שלו גבוהה יותר ולדעתי מוגזמת ליכולות שלו

השב   •  22
19
כושי25/08/2010 09:14
יודע מבפנים - כדיר פצוע, אולי יכול לתת רבע עונה. אנישים במועדון לא רוצים לקחת סיכון, חוץ מיזה יניב תחת חוזה, כדיר לא - עדין לא אז למה לקחת סיכון.
השב   •  53
18
עזרא25/08/2010 09:11
העיקר יודעים להחתים שחקנים  של קבוצות יריבות, שהבינו שאותם שחקנים יכולים לסכן אותם.

הם רוצים להביא את אליהו, אז הם אמרו לכדיר שהוא לא יקבל דקות, ועדיף לו להשתחרר ולחפש קבוצה אחרת.
מסכן הילד, שיבוא להפועל יתקבל כאן כמו בן בית.
השב   •  85
17
צפוני כחול25/08/2010 09:04
כל כישרון שמגיע אליהם, בכדורגל ובכדורסל, הולך לאיבוד? אולי זה משמיים, בגלל שנים של יהירות ודורסנות?
השב   •  64
16
דון נו כבר!25/08/2010 09:03
לא פעם פציעות קשות של שחקנים נגרמו בהוראה של הדון. הברכיים של ניקולה,הקרסוליים של בורשטיין,הברך של תומאס,זה שעכשיו מאושפז חסר הכרה,ועכשיו כדיר.
השב   •  1317
יאיר25/08/2010 09:33
עם כל היריבות, הכל בסדר איתך? נראה לך ששמעון מזרחי יגרום לפציעות לאנשים? מכבי מעולם לא לקחה באופן לא חוקי אף שחקן ולא הכריחה אף אחד לשחק אצלה. אני מקווה שהפועל תחזור לליגת העל ויהיה דרבי כי זה טוב לכדורסל והפועל היא קבוצה עם נשמה שמכניסה הרבה צבע לליגה, אבל למה המשפטים רעי הלב האלו? שמעון הוא איש טוב שתרם לכדורסל הישראלי יותר מכל אחד אחר, לא מגיעה לו הפגיעה הקשה הזו.
השב   •  44
15
המומחה25/08/2010 08:58
השב   •  136
14
אמיר25/08/2010 08:55
עזבו אותכם מכדיר הפועל בליגת האלופות.יש יותר מעניין מזה?
השב   •  2247
עזרא25/08/2010 09:22
השב   •  80
מכביסט25/08/2010 20:58
ח בדיחה טובה ! עלק הפועל בפיינל פור ביורוליג
השב   •  00
13
רוני25/08/2010 08:53
השב   •  54
12
יואב25/08/2010 08:53
כדיר אומנם פצוע אולי לחודש חודשיים אבל החוזה שלו לשלוש שנים מכבי פעיפים אותו כדי לפנןת מקום לליאור אליהו איזה מנוולים מה שנותר לי לאחל הצלחה לכדיר ומי ייתן שכדיר יהיה זה שיקח את התארים ממכבי
השב   •  3018
יאיר25/08/2010 09:23
אתה היית משלם 900 אלף דולר לשחקן שאולי לא ישחק בכלל? למה זה לא לגיטימי שיבדקו את הנושא ואם הוא פצוע יחתימו שחקן אחר? מכבי זה לא הפועל חולון היא קבוצה שמתחרה ברמות הכי גבוהות וזה מצריך מקצוענות ב- 100%. מכבי זו לא לשכת סעד.
השב   •  55
הפועל25/08/2010 14:48
הבנו את הראש של מכבי הם לא רוצים את אלישי וליאור ביחד על אותה עמדה אז הם מנצלים את ה"פציעונת" של אלישי כדי לשחרר אותו. מה נראה לך שמכבי משחררת אותו בכלל הפציעה החמורה הזאת והפועל ישר קופצת עליו?? הוא יחלים בקרוב ויתן למכבי בראש
השב   •  11
11
עידן25/08/2010 08:48
השב   •  52
10
מכבי25/08/2010 08:46
עכשיו אין לויטורייה ישראלם!
השב   •  46
ירון25/08/2010 10:34
השב   •  21
9
שווילי ואסילי25/08/2010 08:41
השב   •  112
8
רון25/08/2010 08:40
השב   •  41
אדום בנשמה25/08/2010 23:29
ובצדק
השב   •  00
7
עזרא25/08/2010 08:37
יש כאן בית חם!
השב   •  25
6
מכביסט גאה25/08/2010 08:33
השב   •  53
פארוק25/08/2010 09:13
אדמת זה לא מחלה מדבק .
השב   •  30
5
דוקטור חרמני25/08/2010 08:12
חבל.. חבל שכדיר לא ישחק במכבי,
תנו לו צ''אנס. אח"כ כשהוא יצליח בירושלים או כל מקום אחר, במכבי יודו שהם טעו כששיחררו אותו..
השב   •  102
יאיר25/08/2010 09:24

ייתכן ויש לו פציעה שעכשיו או בעתיד תשבית אותו, מכבי מאד רוצה את כדיר אבל לא רוצה לשלם 900 אלף דולר על שחקן שיישב ביציע, זה המון כסף!

השב   •  50
4
אריה אדום25/08/2010 08:12
במכבי רק צהבת יצא לך .
השב   •  2518
מייקל ג''ורדן25/08/2010 10:02
השב   •  33
רופא25/08/2010 15:37
השב   •  31
3
ישראל25/08/2010 08:07
עלק שוחרר על אילו בעיות רפואיות מדובר על בעיות שנקראות ליאור אליהו , מכבי במכירת חיסול מעניין גם את בורשטיין ימכרו אחרי שיותם יחזור ?
מכבי אין לה דרך קבוצה בצלילה
השב   •  185
2
ככה מפטרים בלי להעליב25/08/2010 08:02
השב   •  64
1
מכבי זה אצלי בלב25/08/2010 07:53
לא הבנתי תקטע הזה..
השב   •  361
אוהד שרוף של מכבי25/08/2010 08:21
הוא כבר חתם במכבי אז איך הוא יכול להשתחרר ממכבי?!?!? אם הוא יעזוב יש לנו כסף להביא את אליהו שזה טוב
השב   •  53
ג''ון25/08/2010 12:42
השב   •  10
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */