יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:56
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

הגיעו לזלצבורג: 1:2 למכבי חיפה על אוסטריה וינה

דבאלשווילי וארבייטמן כבשו, בחיפה התרשמו לטובה מהבלם, וארמס. בוקולי: "מרגיש כמו אבא לילדים". צפו בתקציר (דורון בן דור, שליח ONE לאוסטריה)

|
בוקולי ומשומר חוגגים עם דבאלשווילי (דרור עינב)
בוקולי ומשומר חוגגים עם דבאלשווילי (דרור עינב)

מכבי חיפה יכולה לרשום לעצמה ניצחון ראשון בטורניר זלצבורג, 1:2 על הקבוצה המקומית. בחיפה ערך הופעת בכורה הבלם ההונגרי, כריסטיאן וארמס. בקבוצה התרשמו לטובה מיכולתו של ההונגרי שימשיך להיבחן. כמו כן בלטו ביכולתם המגן טאלב טאווטחה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב ומוחמד גדיר. שי מימון לא שיחק בגלל מתיחה ועתידו בשלב זה לא ברור. בחיפה לא ימהרו לשחררו עד שלא ימצאו אלטרנטיבות אחרות.

אחרי התיקו מול ראפיד בוקרשט וההפסד ללוקומוטיב מוסקבה, אבדו סיכוייהם של הירוקים לזכות בטורניר אבל הם יכולים להיות מרוצים בעיקר מהמחצית השניה מול האוסטרים.

אחרי 45 דקות בינונית של שתי הקבוצות, במהלכן אפשר היה לרשום רק מצב אחד לזכות הירוקים כאשר ליאור רפאלוב נגח למשקוף, עלתה חיפה למחצית השניה והשתלטה על העניינים. בדקה ה-53 עלו הירוקים על לוח התוצאות. ולדימיר דבאלשווילי העלה את קבוצתו ליתרון לאחר שהכניע את השוער האוסטרי מבעיטה חופשית חזקה ומדוייקת מחוץ לרחבה.

6 דקות חלפו ואמיר אדרי הוציא כדור מהרשת. בעיטה חופשית של האוסטרים מצאה את ראשו של טיאגו שהתרומם מעל כולם, ניצל יציאה לא טובה של שוער חיפה, וכבש, 1:1.

צפו בתקציר באדיבות WWW.SPORT2.CO.IL

תקציר: מכבי חיפה - אוסטריה וינה

אבל, חיפה הראתה אופי. בדקה ה-65 פרץ מוחמד גדיר באגף שמאל, העביר כדור למרכז, אחד הבלמים האוסטרים כשל בהרחקה, ושלומי ארבייטמן, מלך השערים של הליגה בעונה שעברה, בעט חזק לפינה של השוער וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לירוקים. מאמן חיפה, אלישע לוי, ביצע שורה של חילופים במחצית השניה כאשר נתן את הצ'אנס לצעירים של חיפה, דוגמת, סינטיהו סוליליך, סארי פאלח ושאדי שעאבן. הקשר אדריאן סילבה פתח במשחק והוחלף בדקה ה-53 ע"י תומר חמד.

בוקולי: ניצחון מוראלי לקראת ההמשך

בוקולי: מרגיש כמו אבא לילדים בקבוצה, אהיה פה עוד כמה שנים
גוסטבו בוקולי ששימש כקפטן בזמן שקטן ורפאלוב הוחלפו והיה הטוב במגרש אמר: "זה כבוד גדול להיות קפטן בקבוצה. עשינו עבודה טובה וניצחנו וזה חשוב מבחינה מוראלית. אנחנו עובדים ובדרך הנכונה. הבלם ההונגרי טוב אבל יש את אלישע והוא זה שיכריע. אני כאן לעזור לילדים שיש לנו. אני מרגיש כמו אבא שלהם במגרש ואני בטוח שלמרות שהחוזה שלי מסתיים בסיום העונה אהיה כאן עוד כמה שנים".

סילבה חותם לדור העתיד של הכדורגל האוסטרי (דרור עינב)
סילבה חותם לדור העתיד של הכדורגל האוסטרי (דרור עינב)

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך. כבר בדקה השניה הגיע ליאור רפאלוב למצב טוב ליד שער היריב אבל בזמן שהשתלט על כדור גובה, נגע בידו והשופט עצר את המהלך.

בוקולי עם וארמס. &qout;הוא בלם טוב אבל אלישע יהיה זה שיחליט לגביו&qout; (דרור עינב)
בוקולי עם וארמס. "הוא בלם טוב אבל אלישע יהיה זה שיחליט לגביו" (דרור עינב)

בדקה ה-14 בחן יניב קטן את עירנותו של השוער האוסטרי. קפטן חיפה לקח כדור חופשי מ-18 מטרים, סובב לפינה אבל שוערה של אוסטריה וינה, היה במקום. אחרי פתיחה מנומנמת שלהם, השתלטו האוסטרים על מרכז השדה אך התקשו להגיע למצבים ולא סיכנו את שערו של אמיר אדרי.

קטן מוציא את הירוקים להתקפה, היום (דרור עינב)
קטן מוציא את הירוקים להתקפה (דרור עינב)

הירוקים מצדם, לא הצליחו לייצר שום דבר חיובי בהתקפה בדקות האחרונות עד לדקה ה-39 כאשר בעיטה חופשית של סילבה חלפה סמוך ליד הקורה.

בדקה ה-34 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר במשחק עד כה כאשר ליאור רפאלוב ניצל הרמה מצויינת של טאלב טוואטחה, התרומם לנגיחה בתוך הרחבה ומצא את משקוף השער.

רפאלוב מתרומם לנגיחה, המשקוף מונע שער יתרון לירוקים (דרור עינב)
רפאלוב מתרומם לנגיחה, המשקוף מונע שער יתרון לירוקים (דרור עינב)

בדקה ה-42 פרץ טאלב טאווטחה, שפתח מצויין את המשחק, באגף שמאל, עבר בצורה נהדרת את השומר שלו והכניס כדור טוב לרחבה, אבל לא היתה רגל ירוקה שתסיים. בדקה ה-44 ראה ג'ון קולמה את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה שביצע על שחקן אוסטרי.

מחצית שניה
המחצית השניה יצאה לדרכה ואלישע לוי ביצע חילוף כאשר יניב קטן פינה מקומו ואייל משומר נכנס למשחק, עלי עותמאן הוזז לעמדת הקישור במקום קטן. לוי ביצע חילוף נוסף בחיפה כאשר גדיר נכנס במקומו של ליאור רפאלוב.

גדיר עם הכדור. פעיל מאוד בהתקפה של חיפה (דרור עינב)
גדיר עם הכדור. פעיל מאוד בהתקפה של חיפה (דרור עינב)

דקה 53 - חיפה עולה ל-0:1: איזה שער נהדר של ולדימיר דבאלשווילי. החלוץ הגאורגי של הירוקים לקח על עצמו בעיטה חופשית כ-18 מטרים מחוץ לרחבה ועשה את זה כמו גדול. בעיטה שטוחה ומדוייקת ברגל שמאל של דבאלשווילי מצאה את הפינה של השוער האוסטרי, 0:1.

בנאדו מברך את דבאלשווילי, חיפה חוגגת שער יתרון (דרור עינב)
בנאדו מברך את דבאלשווילי, חיפה חוגגת שער יתרון (דרור עינב)

השוער האוסטרי רואה את הכדור ברשת, 0:1 לירוקים (דרור עינב)
השוער האוסטרי רואה את הכדור ברשת, 0:1 לירוקים (דרור עינב)

לאחר השער ביצע אלישע לוי שני חילופים נוספים כאשר דבאלשווילי פינה מקומו לטובת שלומי ארבייטמן ותומר חמד נכנס במקומו של סילבה.  

תומר חמד רודף אחרי שחקן אוסטרי (דרור עינב)
תומר חמד רודף אחרי שחקן אוסטרי (דרור עינב)

דקה 59 - האוסטרים משווים ל-1:1: טיאגו התרומם מצויין בתוך הרחבה מעל לכל הירוקים, ניצל יציאה לא טובה של אמיר אדרי ונגח פנימה, 1:1.

האוסטרים חוגגים את השיוויון המהיר (דרור עינב)
האוסטרים חוגגים את השיוויון המהיר (דרור עינב)

דקה 65 - חיפה עולה ל-1:2: גדיר שנכנס ניצל את יתרון המהירות שלו על פני השחקנים האוסטרים, פרץ באגף וניסה למצוא את ארבייטמן, אחד הבלמים האוסטרים ניסה להרחיק והכדור הגיע בסופו של דבר למלך השערים של הליגה בעונה שעברה שהכניע מחוץ לרחבה את השוער, 1:2 לירוקים.

משומר חוגג עם ארבייטמן, אלישע לוי מרוצה על הספסל של חיפה (דרור עינב)
משומר חוגג עם ארבייטמן, אלישע לוי מרוצה על הספסל של חיפה (דרור עינב)

בדקה ה-84 סינטיהו סוליליך פרץ מצויין וכ-20 מטרים מהשער, בעט נפלא אבל השוער האוסטרי התעופף והדף לקרן. עד לסיום לא נרשמו מצבים מיוחדים וחיפה רושמת לעצמה ניצחון ראשון בטורניר, 1:2.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עותמאן (שעאבן, 63), אריק בנאדו (פאלח, 66), כריסטיאן וארמס, טאלב טאווטחה, ג'ון קולמה (סוליליך, 68), גוסטבו בוקולי, אדריאן סילבה (חמד, 53), ליאור רפאלוב (רפאלוב, 46), יניב קטן (משומר, 46), ולדימיר דבאלשווילי (ארבייטמן, 53).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */