יום ראשון, 06.04.2025 שעה 18:57
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
411780-197222מכבי ת"א
391688-192722הפועל ירושלים
351918-198723עירוני רמת גן
351944-192122בני הרצליה
341727-177322הפועל חולון
321874-185822הפועל ב"ש/דימונה
311781-179422עירוני נס ציונה
311816-179222גלבוע/גליל
311919-186923הפועל עפולה
301766-165223הפועל גליל עליון
301977-180323אליצור נתניה
291928-177122עירוני קריית אתא
252066-177122הפועל חיפה

מכבי ת"א במו"מ מתקדם עם הסנטר יאן ווגיוקאס

בעקבות עזיבתו של פישר, הצהובים החליטו ללכת על היווני (2.11), שהיה שייך לאולימפיאקוס והושאל לפאנליניוס. ווגיוקאס: "אשמח לשחק במכבי"

|
יאן ווגיוקאס (מספר 14 באדום). בדרך למכבי? (רויטרס)
יאן ווגיוקאס (מספר 14 באדום). בדרך למכבי? (רויטרס)

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה ומנהלת משא ומתן מתקדם עם הסנטר היווני, יאן ווגיוקאס, שמסיים חוזה בן שלוש שנים באולימפיאקוס והושאל בעונה האחרונה לפאנליניוס המקומית.

כלי התקשורת ביוון דיווחו ביממה האחרונה, כי מכבי מעוניינת בשחקן לעונה הבאה ומנהלת עמו מגעים ראשונים, אך ל-ONE נודע כי בין הצדדים מתנהל משא ומתן מתקדם כבר מספר ימים וכי הצהובים ינסו לנחיתו בנוקיה כחיזוק לעמדת הגבוה, לאחר שד'אור פישר עזב את הקבוצה ונפער חור גדול יותר בסגל.

הסנטר, שמתנשא לגובה של 2.11, נחשב לאחד מהטובים בליגה היוונית ולאחר שעלה שמו כמועמד להגיע לסגנית האלופה הישראלית, העניק לכלי התקשורת ביוון ראיון אודות המגעים שהוא מנהל עם הצהובים וכן סיפר על הכעס הרב כלפי אולימפיאקוס, שלא נתנה לו הזדמנות ממשית להוכיח את עצמו.

ווגיוקאס אמנם נרכש על ידי אולימפיאקוס לשלוש שנים, אך את שתי העונות האחרונות העביר בהשאלה בקבוצות אחרות ובעונה היחידה שבה כן נכלל בסגל של היוונים, לא זכה לדקות משחק משמעותיות ולא הביא את עצמו לידי ביטוי. בעונה החולפת הוא כבר הוכיח לסגנית אלופת אירופה מה היא הפסידה וכעת, כשהחוזה בין הצדדים תם, רשאי השחקן לנהל מגעים אם כל קבוצה בשוק.

ווגיוקאס עולה לסל: &qout; זו יכולה להיות הזדמנות גדולה מאוד עבורי&qout; (GettyImages)
ווגיוקאס עולה לסל: " זו יכולה להיות הזדמנות גדולה מאוד עבורי" (GettyImages)

לאתרי האינטרנט ביוון אמר ווגיוקאס: "אני נמצא במשא ומתן עם מכבי תל אביב ואני אשמח לשחק עבורם. זו יכולה להיות הזדמנות גדולה מאוד עבורי ואוכל גם לשחק ביורוליג, שזו שאיפה של כל שחקן באירופה".

כמו כן, סיפר ווגיוקאס על העונה האחרונה במדי פאנליניוס: "היתה לי עונה טובה מאוד בקבוצה. המאמן נתן בי הרבה אמון והעניק לי הרבה מאוד קרדיט ולא אכזבתי איתו. ביחד הגענו לארבע האחרונות של היורוקאפ וסגרנו עונה לא רעה בכלל".

בעונה החולפת העמיד הסנטר ממוצעים לא רעים ביורוקאפ, כאשר סיים את העונה עם 11.2 נקודות בממוצע למשחק, שאליהן הצטרפו 3.8 ריבאונדים וחסימה אחת. בליגה היוונית היו ממוצעיו טובים עוד יותר, כאשר הוא קלע 13.5 נקודות בממוצע למשחק, הוריד 5.9 ריבאונדים וכן הוסיף 1.4 חסימות.

בלאט ושארפ (דרור עינב)
דייויד בלאט. חזר לישראל אחרי שהתכונן לאליפות העולם ברוסיה (דרור עינב)

בימים הקרובים ינסו במכבי תל אביב לקחת צעד אחד קדימה בבניית הקבוצה, לאחר שהמאמן, דיוויד בלאט, ששהה ברוסיה בימים האחרונים בהכנות של נבחרתו לאליפות העולם, שב ארצה ויעבוד במרץ לפני שישוב לרוסיה להמשך ההכנות.

לכתבה זו התפרסמו 95 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 95 תגובות ב-53 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
53
ליאור27/06/2010 16:52
למה ניראה לך שספליטר יבוא למכבי בדיוק?הצחקתה אותי
השב   •  00
52
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי27/06/2010 14:27
פותחים בחמישייה: ג''ף פוט סנטר וטרנס מוריס פאוור פורוורד. טרנס משוחרר מברצלונה יכול להיות מטרייה אווירית במקום פישר!!
על הספסל: אלישי כדיר, יניב גרין אם הוא מסכים לקצץ בשכר בחצי. אם לא- דבון ג''פרסון.

כחול מי שאוהב את הרביעייה הזו אדום מי שלא.
השב   •  24
51
אוהד צהוב27/06/2010 12:16
הוא הסנטר שמכבי צריכה! בעל נוכחות, כוח וחוכמת משחק!
מה דעתכם?
כחול- כן. אדום- לא.
השב   •  113
מתן ט27/06/2010 14:36
ספליטר יקר מידי מה אתה לא מבין?
השב   •  10
50
סקר סקר!27/06/2010 10:30
השב   •  273
מישהו29/06/2010 08:39
לשפוך עליו ערימות של כסף כדי שאחרי עונה אחת הוא ילך למקום אחר בשביל עוד כמה יורו? לא תודה.
השב   •  00
49
ווינרים27/06/2010 09:24
בלאט מאמן מצויין עם עין חדה לצוד שחקנים מצויינים בתחילת הדרך יחסית..אז להרגעי הכל פתוח ועוד לא הוחתם אף אחד חוץ מג''ף פוט..והכל שמועות וספינים לרוב**
שיהיה לנו בהצלחה למכבי ולנו האוהדים בעונה חמה מצליחה ושמחה!!**
השב   •  30
48
ד''אור פישר27/06/2010 07:20
השב   •  10
מכביסט27/06/2010 09:23
השב   •  00
ד''אור פישר27/06/2010 09:25
השב   •  00
ד''אור פישר27/06/2010 09:33
השב   •  00
47
דני הצהוב27/06/2010 07:02
השב   •  00
46
חן מכביסט27/06/2010 02:56
היום בשביל להישתלב באירופה אתה צריך לפחות שתי סולמים מעל 2.10 בצבע ועוד גבוה שחור אטלט בסגנון בסטון
השב   •  02
45
אני27/06/2010 02:39
אחי אתה לא מבין מהחיים שלך כל שנה זה ככה אומרים שיביאו המון שחקנים ובסוף מגיעים למכבי שחקנים בדיוק בכמות המספקת
ודייויד בלאט יודע מה הוא עושה הוא מביא שחקנים לא יקרים(יחסית) שיבנו את מכבי בעתיד 
השב   •  20
44
ימ27/06/2010 00:12
השב   •  53
yanivski27/06/2010 02:17
דביל אין לך מושג
השב   •  01
43
ביגי26/06/2010 23:11
רוב השחקנים הגדולים ב20 שנה האחרונות שהגיעו למכבי הגיעו בתור שחקני שקל תשעים האפמן, מקדונלד, גם פארקר, וויצ''יץ אז לפני שאתה מדבר שטויות כדאי שתבדוק את עצמך!
השב   •  21
42
שונא מכבי26/06/2010 22:39
שוב מכבי הנהלת מכבי הטיפשים מתקמצנים ומביאים שחקנים בשקל וחצי.
אני מציע שתביאו גם את באסטון (רק בן 34) ואת שאראס (גם בן 34).ח האליפות השנה שוב חוזרת להיות סגולה
השב   •  16
אני צהוב בנשמה26/06/2010 23:03
השב   •  10
אני צהוב בנשמה26/06/2010 23:07
נראה לך שאיאן וויוקאס (שאני מקווה שיחתום) רואה את ניר כהן?

ונראה לך שטל בורשטיין שם בכלל על עמית בן דוד?
השב   •  00
שונא מכבי27/06/2010 00:18
טל בורשטיין סוס מת. ככה זה שיש זיכרון קצר. אתה משווה את זה למורן רוט-עמית בן דוד וניב ברקוביץ?
ניר כהן שחקן חיזוק מעולה, חשוב מאוד לחוק הרוסי
השב   •  00
מכביסט27/06/2010 09:25
תראה את זה חח מתי חולון קנתה שחקן שעולה יותר מ5 ש''ח ואגב חברה חולון מנהלת מו''מ עם חברת סופר סל כדי לרכוש עוד עגלות לקבוצה
השב   •  20
41
אוראל סקיאן26/06/2010 22:36
השב   •  30
40
צהוב26/06/2010 22:20
בינתיים ההחתמות של מכבי לגיטימיות לגמרי. כדיר-ישראלי שיתרון המון בליגה,ואולי ייתן משהו ביורוליג. פוט-צעיר,חזק,שחקן פוסט לא רע,חכם מאוד,פוטנציאל אדיר. בורשטיין-בניגוד למה שתגידו,הוא ממש לא סוס גמור. כל מי שמועמד,ראוי,קרוב לסיכום,הוזכר במעלית בדרך למשרדים לא ראוי להתייחסות. רק מי שחתם.
השב   •  70
פיני26/06/2010 22:50
בהסתכלות על טיב בניית הקבוצה ברמת היורוליג, רואים מגמה שבה מביאים שחקנים לא מוכחים במקרה הטוב וכאלה שאפילו לא שיחקו משחק אחד ביורוליג במקרה הרע.

נכון לרגע זה, מכבי איפשרה לפישר להשתחרר.
זאת, למרות שמדובר על סכום בר התמודדות (דומה לשכרו של וויז למשל) ולמרות שמדובר על שחקן מוכח ששיחק בשורותיה.
כמו-כן נראה ש"מהלך" דומה הולך לקרות עם פרקינס. שוב שחקן מוכח ביורוליג שכבר משחק במכבי ושהשכר שלו גם לא נראה בשמיים.

תוסיף לזה שמות שנזרקים לאוויר ותבין שלחלוטין לא מדובר על הבאת שחקנים מוכחים.

ללא ספק יכולות להיות החתמות מפתיעות שישנו את כל התמונה.
אם זאת, זה לא נראה אפילו בכיוון לכך, והכיוון נראה לא טוב.
השב   •  10
39
צהוב בלב26/06/2010 22:09
הסגל יהיה ככל נראה ככה : רכז : גון שאייר רכז נוסף או פרקינס או אחר מכיון שמכבי צריכה להשוות על פרקניס את ההצעה עמדת שוטינג גארד : טל בורשטין שארפ גאמונט גורדון  בורשטיין ושארפ אנחנו מכרים את היכולות לגורדון יש אטלטיות אדירה יותר משל אנדרסון קליעה נהדרת סוג של אנדרסון משופר שרואה את המסחק עם קליעה יותר טובה
עמדת הסמול פאורוד : איידסון ופניני מכירים את היכולות של שנייהם
עמדת הפואר פאורוד : בלותנטל כדיר והנדריקס את היכולות של דיויד ןאלישי אנחנו מכירים להנדריקס יש מסה וכוח לתרום מתחת לסלים הוא לא גבוה במיוחד ואין לו ניתור חוסם בינוני אך שחקן גב לסל נהדר
עמדת סנטר : יאן ווגיאוקאס גף פוט מילאן מצבאן גף פוט יש יכולת אטלתית נהדרת הוא אוהב לסים כל מהלך בדנאק ויש לו משחק גב לסל כמו של וויציץ עם ההוק שוט הטווב ליד הסל למילאן יש קליעה מבחווץ המוון מסה מתחת לסל ושחקן פיק אנד רול קטלני אך בלי יכולת להוריד כדור לרצפה ליאן יש אטלטיות טובה ניתור טובה ריבואנדר טוב שחקן שמזכיר את באטיסטה שהיה די טוב במכבי
השב   •  61
אני צהוב בנשמה26/06/2010 22:20
לא אמרת שחקן אחר ממי שאני אמרתי אז מה אתה רוצה?
השב   •  20
yanivski27/06/2010 02:18
תחליף את שלח יצדיק
השב   •  00
צהוב בלב27/06/2010 07:20
שאני לא מסכים איתך בכל הכמויות של הסנטרים ששמת שם וא כנראה שפרקניבס לא יהיה במכבי זהו אני פירטתי גם על השחקנים ואני כולה בן 10 !
השב   •  11
38
משה26/06/2010 22:01
השב   •  4410
37
יצחק26/06/2010 21:45
במידה ששייר ישחק במכבי תל אביב ויפתח בהרכבהוא ישחק 1 או 2 בבקשה לענות
השב   •  30
נתנאל רביבו26/06/2010 22:58
הוא בהחלט יקבל הרבה דקות הוא גם רכז מעולה!
השב   •  00
yanivski27/06/2010 02:21
שייר יכול לשחק שניהם אך לפי הגודל שלו הוא יותר מתאים ל1 הוא 1 וחצי יותר מ1 או 2 . יש לו יכולות התקפיות טובות הוא לא עושה משחק הכי טוב אבל מספיק טוב לליגה ואירופה נראה מה יהיה איתו בדיוק בכל אופן הוא היה תותח אך לא דומיננטי יותר מדי די טוב אך לא סופרסטר למרות שהביא אליפות לדיוק. קלעי מצויין שומר טוב על הכדור אי אפשר לדעת איך הוא ישתלב ברמות האלו. נקווה לטוב שבוע טוב.
השב   •  00
36
מהללאל26/06/2010 21:31
ל-28 "מה אתה אומר "הל" החמישייה."
 
שתלמד אתה לכתוב,
אני ימצא חיים.
השב   •  00
שונא מכבי26/06/2010 22:32
השב   •  00
35
מכביסט צהוב26/06/2010 21:23
אנחנו האוהדים חסרי סבלנות..הרבה סוכנים וגם שחקנים וגם בתקשורת מספרים סיפורים בשביל כותרת לעלות מחיר לחוזה וכו''..אז לא להתרגש מכל ידיעה כזו ואחרת!
אני מאמין בבלאט ונותן לו קרדיט ענק..שיעשה הכל בתקציב שברשותו להביא את השחקנים הכי מתאימים לשיטת המשחק שהוא רוצה**
ולנו האוהדים זה נראה קל להחתים את כולם זה לא מתנהל כך..ולא רק מכבי קיימת ולא כל שחקן מתאים לבלאט ומתאים לתקציב הלא גבוה מול העשירות באירופה..אני סמוך ובטוח שבלאט מבין קצת יותר טוב מאיתנו ויודע איזה שחקנים מתאימים יותר ואיפה חסר ומה המחיר לפי התקציב שיש לקבוצה**
אז בואו נמתין ונראה..ולי אין ספק שתיהיה קבוצה צעירה מוכשרת לשנים רבות..שתיהיה יותר אטרקטיבית מהעונה החולפת..סבלנות זאת הכותרת..אז אנא בואו נמתין וניתן אפשרות לבנות קבוצה*8ואל תאמינו לכל ספין כזה ואחר** שבוע טוב**
השב   •  80
34
צהוב בדימוס .26/06/2010 21:15
השב   •  10
33
ליאור26/06/2010 21:07
השב   •  11
32
אני צהוב בנשמה26/06/2010 20:39
רכזים: דורון פרקינס, ג''ון שייר

קלעים: ג''אמונט גורדון, טל בורשטיין, דרק שארפ

ס.פורוורדים: צ''אק אידסון, גיא פניני

פ. פורוורדים: דייוויד בלותנטאל, מילאן מצ''באן, אלישי כדיר, פופס מנסה בונסו/ ריצ''רד הנדריקס/סטפן לאזמה (אם יש כסף אז מנסה בונסו ואם אין אז הנדריקס או לאזמה)

סנטרים: יאן וויוקאס/ רוברט ארצי''בלד/ ניקולה וויצ''יץ''(תלוי כמה כל אחד עולה, כנראה וויוקאס יבוא בסוף), ג''ף פוט
השב   •  101
31
רתם26/06/2010 20:16
כדאי להתחיל עם מה שבוער.

אליהו, הלפרין, מקל וגרין.
השב   •  14
30
צהוב בנשמה26/06/2010 19:52

לפי מה שאני הבנתי לפי כל מיני מקומות..שהשחקן כבר הוחתם..ולכן הוא כבר התראיין לתקשורת הישראלית!!מכבי תודיע במוצ"ש על כך או מחר שהוא הוחתם לשנתיים עם אופצייה לעונה נוספת!!בלאט מחפש שחקנים צעירים ומבטיחים לשנים רבות קדימה..בעלות יחסית נמוכה..נקווה שגם יביא שחקנים מנוסים ומוכחים יותר לאיזון הקבוצה**אני מאמין שבלאט יבנה קבוצה מצויינת רעבה מוכשרת לוחמת וצעירה לכמה שנים קדימה** בהצלחה**

השב   •  20
29
מהללאל26/06/2010 19:49
לא יודע איך השתרבב לי עומרי כספי  רציתי לרשום צ''אק אידסון
אין שום סיכוי בחיים סכספי חוזר למכבי ב-3 שנים הקרובות
השב   •  01
28
משה26/06/2010 19:47
סנטר: דוויט האוורד
פ.פורוורד:כריס בוש
ס.פורוורד: לברון ג''ימס
ש.גארד:קוב בראינט
פ.גארד:רונדו
מה אתה אומר הל החמישייה הזאת חי בסרט.
מהללאל איך שלא קוראים לך תמצא חיים .
השב   •  11
27
איציק26/06/2010 19:36
איך אתם מדברים בכזאת ביטחון כיאילו אתם סקאוטים יאפסים ממש רק אתם תגידו לבלאט מי מתאים למכבי ואגב מי שלא ראה את משחק האימון שלהם מול מכבי אז הוא עשה בית ספר ללאמפה ולפישר "הסנטר"
השב   •  10
26
איתן26/06/2010 18:13
נראה לכם שהוא בא למכבי? זה הכל בשביל שאולימפיאקוס ייקחו אותו חזרה.
אל תדאגו לבלאט הוא יבנה קבוצה של תותחים
השב   •  35
אייל26/06/2010 19:29
כשחקן חמישיה.
לשחקנים כמו וויז'' ולאזמה לא היה רזומה פחות טוב ממנו והם הגיעו לחמישייה.
השב   •  10
25
פארקר 226/06/2010 17:58
אם כבר נגר לפחות נגר עם נוכחות הגנתית חזקה .. נו באמת כבר שלוש שנים מדברים על שחקן פנים וכל פעם פלופ אחר. איזה אכזבה
השב   •  00
24
אודי26/06/2010 17:56
בלאט גם הביא את פרקר ,וויציץ'', מקדונלד ואת הפמן אתה יודע באיזה סכומים? אם תשמע אתה תצחק.. כדאי לתת לו קצת קרדיט , למרות שגם אני לא מבין מה שהוא עושה.
השב   •  12
23
צהוב בלב26/06/2010 17:39
שחקן בינוני לחלוטין לא מתאים לרמות הללו! מי שמתלהב שהבנאדם שיחק באולימפיאקוס יכול להפסיק להתלהב כי בעונה הראשונה שלו אצל האדומים מפיראוס הוא בכלל לא ראה מגרש ואילו בעונה השנייה שלו הוא ראה מגרש גג 5 דקות ולעיתים לא רחוקות בכלל לא, משחק השיא שלו כולל 4 נקודות ביורוליג! העונה הוא היה טוב ביורוקאפ אבל זה יורוקאפ!! גם מי שלא זוכר שמכבי שיחקה בתחילת העונה משחק הכנה מול פאנליניוס היוונית בנוקיה אני כן זוכר שהוא לא הרשים בשום צורה מיוחדת הוא נגר נטו וזאת תיהיה החתמה עלובה. אני שמעתי ואני מקווה שזה לא נכון שהעונה מכבי תחתים שחקנים בממוצע של 500 אלף דולר לעונה שזה אומר פחות או יותר תקציב שחקנים של מקסימום 5 מיליון מה שיהיה שווה הדחה בטופ 16 והשפלות חוזרות מול הגדולות באמת, במצב כזה אני כבר מעדיף את הקבוצה המשעמת של העונה החולפת! בשביל זה אתם משחררים את פישר? בשביל זה אתם משחררים את אנדרסון? זה למה אתם הולכים להפסיד את פרקינס לוולנסיה!?!? אני לא יודע מה קורה למכבי אני לא מבין את זה אבל בקצב הזה היא כבר הולכת ומתרחקת מהקבוצה האקסקלוסיבית של אריות אירופה. אני ממש מאוכזב ואם לא יקרו שינויים מהותיים לא יצא ממכבי של העונה שום דבר. ואת זה אני אומר כמנוי ואוהד שרוף של הקבוצה כבר הרבה שנים.
השב   •  110
22
הנביא סעידה - מערת הנטיפים26/06/2010 17:30
השב   •  20
21
עידן26/06/2010 17:28
השב   •  30
20
פיני26/06/2010 17:28
השושלת האחרונה שכללה את פארקר, שאראס, וויצ''י''ץ'' בורשטיין ובאסטון לא היתה "אלמונית" כולה.

שאראס כבר היה כוכב מרכזי באליפות של ברצלונה שנה לפני שהגיעה למכבי.
פארקר כבר היה כוכב מוכר בעקבות הקדנציה הקודמת שלו במכבי.
וויצ''יץ'' הגיע מעונת התחשלות בווילרבאן והיה כבר חצי מוכר.
בורשטיין בוודאי שהיה מוכר - שיחק במכבי משנת 2001.
היחידי בחמישיה שהיה לא מוכר בנוף היה באסטון הובא מקבוצת יול"ב ספרדית. היחיד שבאמת ניתן להגדירו כלא מוכר.

מדהים איך יש הררי דעות שאף אחד לא טורח אפילו טיפה לבדוק.
השב   •  74
אייל26/06/2010 19:15
וזוהה כבר כשחקן טוב.
השב   •  00
פיני26/06/2010 19:27
אתה צודק.

זה רק מחזק את טיעוניי.
השב   •  11
אלון26/06/2010 19:38

1. וויצ''יץ'' היה לפני וילירבאן במכבי עוד, וכבר אז גילו אותו, שלחו אותו לעונה שם והביאו אותו, הפריצה הגדולה נעשתה בעונת 04, תכף תגיד לי שוילירבאן היא מאריות אירופה.
2. אז למה לקחת מפיני ובלאט את ההבאה של פארקר ב-01 כשלפני זה אף אחד באירופה כמעט ולא הכיר אותו, אולי בארה"ב וגם זה בקושי. ב01 פיני ובלאט גילו את פארקר. גם ב01 הוא לא הבריק, את הפריצה הגדולה באמת הוא נתן ב-04.
3. באסטון כמו שאמרת לא היה מוכר.
4. שאראס היחידי שהיה מוכר, וגם הפריצה הגדולה באמת שלו הייתה ב-04, שנה לפני זה בודירוגה לקח בשבילו את הגביע.
5. בורשטיין גם הוא ממש לא הבריק ב-01, ב-04 הוא פרץ, כמובן שלא ברמה של הזרים שלידו אבל שם הוא יותר התפרץ.
אל תגיד שאין הבדל בין להרכיב חמישייה כמו שנתתי פה לחמישייה של צסקא/פאנא/אולימפ''/ברצלונה, ששם כולם שחקנים מוכחים שעברו שנים באירופה.

השב   •  11
אלון26/06/2010 19:58

ברצינות, אתה אוהד מכבי? אתה לא קצת מתבייש לשים את הסמל של המועדון הזה?
אני גם אגיד לך למה, לא ראיתי אותך לעולם, לעולם, מגיב תגובה שהיא בעד מכבי. אף פעם. יש המון דברים עובדתיים טובים במכבי, ויש כאלה שגם לא. אתה מציג רק את הצד השלילי שבקבוצה. אף פעם לא הגבת בכתבה שלא קשורה לנושא הישראלים/הנושא של השחקנים האנונימיים. אז אתה באמת אוהד מכבי?

השב   •  11
פיני26/06/2010 21:29
1. וויצ''יץ'' הובא למכבי לפני וולרבאן אבל שם היתה הפריצה שלו.
עובדתית, מכבי שלחה אותו ורק אחרי שהוכיח את עצמו החזירה אותו.

2. פארקר למיטב זכרוני שיחק בקבוצה אירופאית לפני מכבי. אני מודה שאני לא בטוח בזה.
אם זאת, ב-2004 הוא לחלוטין לא היה "לא מוכר".
אל טעוות את מה שאמרתי כדי להצדיק את טיעוניך הלא מבוססים.

3. לא טענתי אחרת.

4. נו באמת.
גם עם היה כינור שני באליפות יורוליג להגיד שזה הופך אותו ללא מוכח זה מעבר לבדיחה.
אתה מנסה לעקם עובדות להתאים אותן לתיאוריה.
תנסה להפך - תלמד עובדות ותסיק מהן תיאוריה.

5. בורשטיין כבר ב-2001 היה שחקן משמעותי במכבי עם מעל 20 דקות ותפוקה יפה.
שנה אחר-כך הוא נתן 8.9 נק'', 2.8 רב'', 1.7 אס'', 0.9 חט''.
הייתי אומר שאלמוני הוא לא היה.

בכל אחת מהקבוצות הגדולות היו שחקנים מוכרים בבסיסן.
רק ככה קבוצה יכולה להיות גדולה. אי אפשר להביא קבוצת אלמונים שישר ייקחו תואר.

לסיום - די נשבר מהקטע של "אוהד מכבי אמיתי".
כשקבוצה עושה טעויות מותר להצביע על כך.

בעיקר יש לציין, שבתגובות המשושרות רק העמדתי אותך על טעותך.
טעות שטענה ש"מכבי ת"א זכתה בגביעי אירופה בעשור האחרון עם שחקנים אלמוניים שהפכו לגדולים.".

לא נראה לי שאתה "מכבי" ובהחלט מותר לי לתקן אותך.
השב   •  21
אלון26/06/2010 21:55
אני הגבתי למה שכתבת פה בתגובה הקודמת אז עדיף שתכתוב שם לא?
השב   •  11
פיני26/06/2010 22:37
לכל תגובה שלך יש התייחסות שונה.
מה גם שיש דברים שונים שרשמת בכל תגובה.
לכן, תגובה שלי גם כן מעט שונה בכל-אחת.

הערה - תחילת תגובה זו היתה בטעות.
כנראה שהתחלתי תגובה חדשה במקום להגיב לראשונה שלך.
בעקבות כך פחות או יותר העתקתי את זה לשרשור.
[לא שזה מעניין מה גרם לי לכפילות הזו].
השב   •  10
19
גרי26/06/2010 17:25
השב   •  00
18
מהללאל26/06/2010 17:15
סנטר: אלכס מאריץ

פ.פורוורד: ליאור אליהו

ס.פורוורד: עמרי כספי

ש.גארד: ג''אמונט גורדון

פ.גארד: זוראן פלאניניץ



אם השנה מכבי הייתה רחוקה משחק אחד הפיינל פור,

אז עם החמישייה הזאת מכבי לא רואה אף קבוצה ממטר .
השב   •  37
אין26/06/2010 18:59
אתה ממש לא מבין כלום ח עמרי כספי
השב   •  10
הקרנף26/06/2010 20:16
השב   •  30
אני צהוב בנשמה26/06/2010 20:27
אלכס מאריץ'': צריך לעלות העונה בסביבות ה2 מיליון יורו והוא יגיע כנראה או לאולימפיאקוס או לצסקא או שישאר בפרטיזן.

ליאור אליהו: נמצא תחת חוזה בקאחה לבוראל וכנראה לא ישחררו אותו לאור יכולתו המעולה בגמר הפלייאוף הספרדי.
יקר מדי למכבי.

עומרי כספי: משהו באמת דפוק אצלך אם אתה חושב שהוא יחזור למכבי אחרי עונת NBA מעולה.

ג''אמונט גורדון: אולי באמת מישהו שיכול להגיע למכבי, אבל יש לו הצעות כולל מצסקא.

זוראן פלאניניץ'': חתם כבר בחימקי מוסקבה.
השב   •  21
אחד שבאמת מבין26/06/2010 21:41
אני חושב שהוא צודק כספי באמת
רוצה וחייב להגיע למכבי כי זה הבית שלו
וכשהוא יבוא אז גם אליהו יבוא כי הם חברים וחיבים להיות
 ביחד כמו בגליל ובמכבי ואפילו 
שמכבי לא תשלם הרבה  לאליהו הוא יבוא 
כי הוא לא אחד שהולך אחרי הכסף.

נ.ב. מי שחושב כמוני[כל  אחד שמבין] שילחץ כחול
ומי שלא באמת מבין ולא חושב כמוני שילחץ אדום          בי חברים 
השב   •  28
סמיר גודה27/06/2010 03:04
השב   •  00
17
גילי26/06/2010 17:11

השב   •  20
16
אוהד26/06/2010 16:58
השב   •  20
15
אלון26/06/2010 16:32
הוא היה חלק עיקרי שהרכיב את השושלות של מכבי בעונות הגדולות. הוא מכיר שחקנים והוא סקאוטר מצוין. מכבי ת"א זכתה בגביעי אירופה בעשור האחרון עם שחקנים אלמוניים שהפכו לגדולים. תנו לו צ''אנס.
השב   •  121
פיני26/06/2010 19:25
השושלת האחרונה שכללה את פארקר, שאראס, וויצ''י''ץ'' בורשטיין ובאסטון לא היתה "אלמונית" כולה.

שאראס כבר היה כוכב מרכזי באליפות של ברצלונה שנה לפני שהגיעה למכבי.
פארקר כבר היה כוכב מוכר בעקבות הקדנציה הקודמת שלו במכבי.
וויצ''יץ'' הגיע מעונת התחשלות בווילרבאן והיה כבר חצי מוכר.
בורשטיין בוודאי שהיה מוכר - שיחק במכבי משנת 2001.
היחידי בחמישיה שהיה לא מוכר בנוף היה באסטון הובא מקבוצת יול"ב ספרדית. היחיד שבאמת ניתן להגדירו כלא מוכר.

מדהים איך יש הררי דעות שאף אחד לא טורח אפילו טיפה לבדוק.
השב   •  11
אלון26/06/2010 19:51

אני חושב שאתה לא מבין למה התכוונתי פיני, וחבל על הוויכוח שיהיה פה. אני התכוונתי שחקנים שבלאט ופיני גילו לא רק בתקופת 04, אלא גם ב-00-01, בכל השנים.
1. שאראס היחידי שמוכח
2. בורשטיין בא ב-01 ללא שום ניסיון והוא היה אלמוני.
3. פארקר ב-01 היה אלמוני ללא ספק בכלל, וגם בשנה הזו הוא לא הבריק, את הפריצה הוא נתן ב-04.
4. באסטון, כמו שטענת.
5. וויצ''יץ'' בא למכבי עוד לפני וילירבאן, כבר אז בלאט היה מאמן וגילה אותו, והוא היה ממש לא מבריק בשנה הזו והואשאל לאחר שנה בוילירבאן, ואת הפריצה הגדולה שלו הוא הביא במכבי. אני יודע שתגיד שאת הפריצה הגדולה שלו הוא הביא בוילירבאן, אני לא יודע נתונים סטטיסטיים, אבל אין ספק שהקבוצה הזו היא לא מאריות אירופה, ופריצה שם זה לא הופך אותך לשם באירופה. את הפריצה של וויצ''יץ'' הוא עשה במכבי.
 

השב   •  12
פיני26/06/2010 21:16
טענת ש-"מכבי ת"א זכתה בגביעי אירופה בעשור האחרון עם שחקנים אלמוניים שהפכו לגדולים".

אם אתה רוצה לשנות את הטיעון אז סבבה.
אבל, בכל אחת מהקבוצות היו מספר שחקנים שלחלוטין לא היו אלמונים.

לגבי וויצ''יץ'', אם כ-16 נק'', 6.4 רב'', 1.6 אס'', 1.4 חט'', 0.7 חס'' במדי ווילרבאן נחשב לא הבריק אז אתה צודק.
אני מניח שכל אחד אחר יגדיר זאת כנצץ.

שוב - תבדוק לפני שאתה טוען טענות שהעובדות לא תומכות אותן.

קבוצה טובה חייבת בסיס מוכח.
מכבי לא צריכה לקנות רק שחקנים מוכחים כי אין לה את הכסף לכך, אבל ללא ספק שהסגל המגוכך שכרגע נבנה לא יוביל את מכבי השנה לשום מקום מעניין.

הסגל שנראה שהולך להיבנות הוא סגל לא מוכח, ללא נסיון יורוליג וללא צביון מקומי יותר מדי [הערכה כ-35 דקות מקומיים ביורוליג]. הכל כמובן יחסי.
השב   •  11
אלון26/06/2010 21:44
מכבי ת"א זכתה בגביעי אירופה בעשור האחרון עם שחקנים אלמוניים שהפכו לגדולים. אני לא אומר כל השחקנים שמכבי החתימה היו אלמוניים.  משנת 00 עד 05 היו רק שניים לא אלמוניים, שאראס ומקדונלד, שניהם רכזים שהיו חלק מרכזי (אגב לכן רכז, חייב להיות יחסית מוכח, סביבו הקבוצה צריכה להיבנות עם שחקנים אלמוניים יחסית). כל השאר היו אלמוניים. האפמן, ווצ''יץ'', פארקר, באסטון, כולם לפני הקדנציה הראשונה במכבי היו אלמוניים.
לגבי הנתונים בולירבאן, אני יכול למצוא גם שחקנים בליגה האוסטרלית/סינית/יפנית עם נתונים טובים בהרבה. הקטע הוא לעשות זאת בקבוצה בכירה באירופה, ואת זה וויצ''יץ'' לפני מכבי לא עשה.
דבר ראשון, אני לא בעד הסגל וגם לא נגד, כי הסגל לא הושלם. נראה הולך להיבנות? אולי לך זה נראה. אני אחכה לסוף הקיץ כדי לקבוע אם הסגל טוב או לא.
אין צביון ישראלי? גם את זה אתה לא יכול לדעת, כמה דקות ייקבלו הישראלים. כל השתי פסקות האחרונות שלך הן בגדר השערות (שכמובן במקרה הפרטי שלך הן שליליות, איך אפשר שלא).
השב   •  11
פיני26/06/2010 22:32
מקודם טענת שהסגל בסדר גמור ו"מכבי ת"א זכתה בגביעי אירופה בעשור האחרון עם שחקנים אלמוניים שהפכו לגדולים".

עכשיו הטיעון השתנה ופתאום צריכים שחקנים מוכחים.

אי אפשר לערבב קבוצות.
שחקנים שב-2000 היו לא מוכחים ב-2004 הם כבר כן היו.
כל אחת מהקבוצות הנ"ל מנתה מספר שחקנים מוכחים.

לגבי וויצ''יץ'', אתה סתם מעלה טענות זולות.
יש קצת הבדל בין שחקן בולט ביורוליג, והוא אכן היה כזה כששיחק בווילרבאן לשחקן לא מוכר מליגה איזוטרית.

לגבי הצביון במכבי - אכן זו דעה שהסברתי על מה היא מבוססת.
כדיר יראה כ-5 דקות לפי ריבוי הזרים שמביאים לעמדתו.
בורשטיין כ-20-25 דקות. רובן יאכלו מדקותיו של פניני שיראה כ-10 דקות.
אם לא ברור הכוונה ליורוליג.
לא נראה שיגיעו עוד מקומיים.
אולי מקל וגם לגביו לא נראה שיש כוונה לתת לו דקות.

ההבדל בין דעה זו לשלך, היא שזו נאמרת כמאמר מוסגר של הערכה אישית ולא בביטחון.
בנוסף, הדברים נאמרים ע"ס עובדות של צורת הבנייה שמסתמנת.

אגב, דעתי על הסגל עד כה היא שהבנייה גרועה.
שלחתי כבר שתי תגובות שמנתחות את הסגל המתגבש אך משום מה שתיהן נמחקו.
מעניין מה יהיה גורלה של תגובה זו.

אגב, אם צביון מקומי לא מעניין אותך, אז איך טענה לחוסר צביון הופך את זה לטענה שלילית?
השב   •  10
אלון26/06/2010 23:32
1. ועוד איך שאפשר להשוות בין שתי הקבוצות משום שבלאט היה בשתיהן, ושתיהן זכו בגביעי אירופה. אחלה יודע מה, אז נניח שבוילירבאן הוא היה שחקן נחמד,אבל אי אפשר מקבוצה כזו להפוך לשם גדול. הכוכב של לה מאן, הכוכב של ציבונה, וקבוצות כאלה ששוות ברמתן לוילרבאן, מישהו באמת מכיר את הכוכבים שלהם?לא. וויצ''יץ'' הגיע למכבי כשחקן לא כ"כ מוכר (אם כי מעט) והתפרץ בגדול במכבי.
2. אני לא בטוח שבלאט לא יחתים את הלפרין, בכל זאת. כדיר אני מסכים 100% אני גם לא מבין למה הוא בא. פניני לא ייראה 10 דקות, הוא העונה אצל פיני (שאתה שונא) הוא ראה הרבה יותר דקות והיה שחקן מפתח, גם אצל בלאט הוא ייראה יותר אני בטוח. אבל זה בגדר השעה הכל.
צביון מקומי לא מעניין אותי כמעט, רק ההצלחה של מכבי.. כזה אני, אתה לא. הצביון לא שלילי, כל ההשערות שלך לגבי העונה הבאה שליליות.
הסגל לא הסתיים, הבנייה רק התחילה כך שקשה לבחון את הסגל כרגע.
אין פה וויכוח אני חושב, בלאט הוא סקאוטר מצוין, בוחר שחקנים מצוין, והוא הוכיח את זה בשתי הקדנציות של מכבי. אני הופתעתי את האמת ממך, שבכתבות אחרות טענת שבלאט הוא זה ששלף את השחקנים משום מקום ולא פיני, דעתך עליו קצת השתנתה כנראה.
נתווכח על הסגל בסוף הקיץ, הוויכוח הזה פשוט לא יוביל לשום מקום. בלאט הוא סקואטר מצוין, ובוחר שחקנים מצוין, הוא הוכיח את זה, ונראה בסוף העונה אם הוא יוכיח את זה. את הסגל אפשר לבחון רק בסוף הקיץ, ובזה תם הוויכוח הדי סתמי הזה פה.
אגב, לא שיניתי את טענתי, אני לעולם לא טענתי שהסגל בסדר גמור, אני טוען שלא ניתן לבחון אותו כרגע וצריך לתת לבלאט צ''אנס, מכבי אכן זכתה בגביעי אירופה עם שחקנים אלמוניים שהפכו לגדולים, מה לא? לא אמרתי שכולם היו אלמוניים, חלק מהשחקנים המרכזיים בעונות הזכייה בתחילת העשור ובאמצעו היו ע"י שחקנים אלמוניים כמו פארקר, האפמן, וויצ''יץ'', באסטון.
השב   •  00
פיני27/06/2010 00:12
1) מה הקשר ללהשוות בין הקבוצות.
כל אחת מהן בנפרד היו, בניגוד לטיעונייך, מספר שחקנים שהיו כבר מוכרים באותו זמן.

ללא שום קשר, שחקן שמשחק ביורוליג והיה מצויין כנראה יהיה מצויין גם בקבוצה אחרת.
אפשר לסייג את זה רק כאשר מסתכלים על הנקודות ומדובר על שחקן אגואיסט שפשוט זרק הרבה.
במצב זה, כנראה שלא יהיה כ"כ טוב בקבוצה גדולה.
היות וזה לא ממש עונה להגדרת וויצ''יץ'' אז זה לא רלוונטי ששיחק בקבוצה קטנה.
הוא שיחק מול אותן קבוצות יורוליג שהיה עליו להתמודד אח"כ.

בנוסף, לגבי פרטיזן, תודה על העזרה.
באמת, מי מכיר את מאריץ''?

אגב, אתה מוזמן להסתכל על התרומה של אנדרסון ואידסון במכבי ובהופעות הקודמות שלהם ביורוליג.
ממוצעים דומים.

2) ארוך. נחלק לחלקים..
א) היות ובורשטיין יכול לשחק סמול-פורוורד וכפי הנראה הסקנד יהיה זר נובע שהדקות שלו יהיו על חשבון פניני.
לכן, ההערכה לדקות של פניני הגיוניות.

ב) לגבי כדיר, אני חושב שזאת החתמה טובה אם היו מתכוונים לקדם אותו.
לא נראה שזה המצב.

ג) הסגל לא סגור אך בהחלט מקבל פנים די ברורות.
חתומים - שארפ, פניני, בלות'', בורשטיין, כדיר, פוט, אידסון [לא קרוב להבריק]
כאשר לאזמה ושייר בהחלט נראים בדרך למכבי.
פרקינס כמו פישר נראים בדרך החוצה עם גרין ולימונד.

ד) הלפרין יקר והסיכויים שיגיע למכבי נמוכים. בהחלט זה לא נראה הכיוון.

ה) נכון, בלאט היה זה שהביא את אותם שחקנים.

אם זאת, הקבוצה שנבנית כרגע (כמו בעונה שאימן לבד) לא בנוייה טוב ובנוייה רק על פוטנצאילים.
גם אז גורי היה פוטנציאל שהתממש וגם אודריך.

אם זאת, זו היתה קבוצה בלי בסיס.
בסיס - מספר מצומצם של שחקנים שהם בטופ האירופי.
מכבי לא יכולה לקנות חמישיה של טופ אבל בהחלט יכולה לקנות שניים.

קיוויתי שבזה הוא השתפר.
אגב, להזכירך, העדפתי מאמן זר.
כאופציה הישראלית הוא נראה האופציה הטובה ביותר. לא שיניתי את דעתי בהקשר זה.

ו) אתה טענת שהקבוצה כולה היתה אלמונית. באמת שאין טעם לטעון אחרת. כל מה שכתבת שמור פה.
השב   •  00
פיני27/06/2010 00:23
שוב - בכל אחת מהקבוצות היו שחקנים פחות מוכרים לצד שחקנים מהטופ האירופי.

אגב, גם הפחות מוכרים הגיעו לאחר מספר שנים באירופה ולא הוצנחו ממכללה בארה"ב.

כל אחד יודע שלוקח זמן לשחקן להתרגל למשחק באירופה מארה"ב.
בטח ובטח לשחקן ממכללה, שם הכדורסל שונה אף יותר.

שאלה ל-ONE, היות והם עוברים על ההודעות, למה לא לחלק הודעות ארוכות לכמה חלקים כך שכל ההודעה תפורסם?
לכל הפחות לסמן כמו ב-SMS כמה תווים נותר להוסיף לתגובה נוכחית. 
השב   •  00
14
אבי26/06/2010 16:28
בלאט מביא זרים בשקל וחצי עם ישראלים חלשים מאד דוגמת בורשטיין.הולכת להיות עונה יותר גרועה ממה שהיתה.
השב   •  54
13
צחי26/06/2010 16:22
זה הם הולכים על סוג כזה של שחקן ובצדק.
אם מדובר בסנטר מחליף , אז אדרבא הם צודקים.
השב   •  20
12
חלש ביותר26/06/2010 16:16
מקווה שזה רק ספין של הסוכן שלו אחרת מכבי בונה קבוצה מהחלשות בתולדותיה.
השב   •  21
11
דיווידי26/06/2010 16:16
רק מרכוס הייסליפ למכבי הפאוור פאורוד הכי טוב באירופה !
השב   •  86
.26/06/2010 18:17

אתה בעצמך אומר
"אחד הטובים באירופה " אז איך את החושב שיביאו אותו ? עם ההרבה כסף שאין .תאמין לי בלאט יודע מה הוא עושה אני בטוח . הוא בוחר עד עכשיו שחקנים בסדר גמור .ותנו צ''אנס

השב   •  00
10
"רק היום רק בזול"26/06/2010 16:15
אם זאת הסחורה שפדרמן מתכון להביא למכבי עדיף שיסגור כבר מעכשיו את הבסטה.

מה נהיה ממכבי?.
השב   •  51
9
מור26/06/2010 16:11
השב   •  22
8
מור26/06/2010 16:10
השב   •  11
7
משה26/06/2010 16:09
נמאס כבר מכל הנגרים בשקל תישעים האלה אם אתם לא רוצים להביא שחקנים ברמה עדיף כבר שלא נשחק ביורוליג אני לא יודע מה עם כל שאר האוהדים אבל אני הייתי מחכה בקוצר רוח לערבי חמישי אבל עכשיו אני מקווה באמת שלא ניהיה ביורוליג איזה קבוצה מגעילה אני לא מאמין
השב   •  56
אוהד לנצח את מכבי26/06/2010 19:16
אוהד אמיתי נשאר ומאמין בקבוצה שלו עד הסוף המר גם אם היא גרועה צריך להאמין בה
חוץ מזה דיוויד בלאט נראה כאילו הוא בונה קבוצה די חזקה ואם יחתימו את שאייר היהודי ופרקינס ישאר ויוסיפו פאוור פורווד אירופאי שיכול גם לשחק בעמדה שלוש וקולע שלשות
השב   •  11
6
יודע דבר26/06/2010 16:07
יכול להוות בעיה
השב   •  30
5
צהוב בנשמה26/06/2010 16:07
השב   •  120
4
דניאל26/06/2010 16:00

אני לא רואה שום הבדל גדול בין כדורסלן  יווני לישראלי בטח שלא בעמדת הסנטר שמכבי נכשלה בו בשנים האחרונות.היווני הזה הוא אפילול א בורג חשוב בנבחרת אז למכבי הוא כן יהיה? מכבי צריכה סנטר סקורר אמריקאי או איזה איזה סרבי, קרואטי כזה כמו וויציץ  צעיר לטווח ארוך.

השב   •  30
3
איגור26/06/2010 15:58
מביאים שחקנים שקבוצות אחרות בכלל לא רוצות עם הוא היה מתאימם לרמות הגבהות באירופה הוא היה כבר ממזמן באולמפייקוס!
השב   •  61
אורן26/06/2010 16:07
בא מקבוצת תחתית בליגה הספרדית (נראה לי), בא לפרטיזן.. ומילה נוספת מיותרת.
השב   •  30
מאיר26/06/2010 19:37
מאריץ גדל בסרביה והושאל לקבוצה ספרדית, אבל כרטיס השחקן שייך מאז ומתמיד לפרטיזן. בגלל גילו הצעיר הוא הושאל. אגב שמה של הקבוצה  אוסטנדיינטס
השב   •  10
2
הפנתר הצהוב26/06/2010 15:56
אפילו לא נגר שעושה רהיטים, אלא אחד שבונה פיגומים ומשקופים. שחקן בינוני מינוס, שלא מתבלט בשום אספקט של המשחק - אני מוכן לשים הרבה כסף על זה שגרין לוקח אותו באחד על אחד. נקווה שמדובר במלפפון חמוץ בלבד .
השב   •  122
1
דן26/06/2010 15:55
השב   •  51
אסור לפספס
נגןדיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
דיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */