יום שלישי, 01.04.2025 שעה 06:13
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

המטרה הבאה: בהפועל ינסו לרכוש את טוטו תמוז

בעקבות ההודעה של אספניול כי בן סהר לא יושאל בעונה הקרובה, האדומים יפנו לאופציה של חלוץ בית"ר ירושלים. ביום רביעי: ההנהלה תיפגש עם גילי ורמוט

|
טוטו תמוז. יעבור מבית
טוטו תמוז. יעבור מבית"ר להפועל ת"א? (גיא בן זיו)

אספניול הספרדית הודיעה רשמית להפועל ת"א על ידי המנהל המקצועי ראמון פלאנס כי החלוץ הישראלי בן סהר צריך להתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה ב-7 ביולי וכי בשלב זה אין בכוונת הקבוצה להשאילו לשום קבוצה.

בקבוצה מברצלונה הוסיפו כי מדובר בשחקן צעיר שהמערכת מאמינה בו ומצפה להגיע עימו להישגים בליגה הספרדית.

כזכור, בן סהר נרכש על ידי הקבוצה הספרדית בקיץ שעבר מצ'לסי, הופיע במדיה 23 פעמים, לרוב בתור מחליף וכבש שער אחד. למרות זאת, באספניול מקווים לקצור את הפירות מסהר, שיהיה בן 21 בלבד בעוד כחודשיים, בעונה הנוכחית.

בהפועל רצו מאוד לראות את סהר חוזר לקבוצה ממנה יצא בגיל 16 למחלקת הנוער של צ'לסי האנגלית ומאמן הקבוצה אלי גוטמן אף הגיע לביתו של החלוץ כדי לנסות ולשכנע אותו להגיע, אך בסופו של דבר המאמצים לא נשאו פרי.

בעקבות כך, בהפועל מבינים שעליהם לפעול מהר על מנת לחזק את הקבוצה בחלוץ. האדומים סימנו בפגרה שתי מטרות לחיזוק. האחת ברק יצחקי, שלבסוף הלך למכבי ת"א, והשניה בן סהר, שלבסוף נשאר באספניול.

אביחי ידין (רועי גלדסטון)
אביחי ידין. חזר להתאמן (רועי גלדסטון)

כעת בקבוצה שוקלים את האפשרות לרכוש את טוטו תמוז מבית"ר ירושלים, שמעוניינת למכור אותו. לאחר שהתפוצצה פרשת יצחקי, ובעקבות חוסר האמון בין הנהלת הפועל לקורנפיין שהפרשה הביאה עמה, האדומים לא ממהרים לעשות עסקים עם יו"ר בית"ר, אבל מספר גורמים במועדון היו מאוד מעוניינים לראות את טוטו תמוז במדים האדומים ולכן ייתכן כי בקרוב בהפועל יילכו למהלך הזה, לאחר שכבר גיששו בנושא אצל השחקן עצמו.

תמוז מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבית"ר, כאשר בעונה החולפת הרוויח 125 אלף דולרים לאחר קיצוץ של 50 אחוז ממשכורתו, כפי שקוצץ לכל שחקני המועדון לאחר תקופתו של ארקדי גאידמק. לפי חוזהו של תמוז, משכורתו אמורה לחזור ל-250 אלף דולר בעונה הקרובה, סכום שבית"ר תתקשה לשלם ולכן בודקת אופציה למכור אותו.

אוזוקוו (רועי גלדסטון)
הנבחן אוזוקוו באימון הפועל (רועי גלדסטון)

לצד כל העניינים מחוץ למגרש, גם כדורגל היה הערב (שני) בהפועל. אביחי ידין ששב מחופשה בארה"ב חזר להתאמן, כאשר הקשר הניגרי נדוקה אוזוקוו שנחת הלילה בישראל החל להבחן במועדון. בקבוצה יקבלו לגביו החלטות עוד השבוע.

ברביעי: פגישה בין ורמוט והנהלת הפועל ת"א
שחקן העונה של האדומים, גילי ורמוט, ייפגש עם נציג הבעלים גבי קצרה ביום רביעי הקרוב יחד עם סוכנו רונן קצב כדי להביא לסיום מהיר של המו"מ בין הצדדים.

ורמוט חוגג (שי לוי)
ורמוט. יסגור את תנאיו ברביעי? (שי לוי)

בתוך כך, הגעתו של דגלאס דה סילבה לישראל על מנת לסגור את עיסקת ליל התעכבה, והבלם שהיה אמור לנחות בישראל היום יגיע רק ביום רביעי מאחר והוא פספס את הטיסה שיצאה אתמול מסאו פאולו. קשרה האחורי של בולוספור מהליגה השניה בטורקיה, נאדוקה אוזוקאו הניגרי, נחת הלילה בישראל ויחל להבחן בקבוצה. 

בצוות המקצועי של הפועל ת"א שוחחו עם החלוץ בויאן וורוצ'ינה והודיעו לו רשמית את שהיה ידוע, כי הוא לא בתוכניות לעונה הקרובה. ייתכן והקשר סטיבן כהן, שעל סיכום תנאיו בהפועל ת"א פורסם לראשונה ב-ONE יגיע ישירות למחנה האימונים שיחל בשבוע הבא באוסטריה.

סטיבן כהן חוגג את שער היתרון שלו (אמיר לוי)
סטיבן כהן. יכול להיות שיגיע ישר למחנה האימונים (אמיר לוי)
לכתבה זו התפרסמו 375 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 375 תגובות ב-224 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
224
יוסי29/06/2010 10:12
תבכו יצחקי אצלנו קחו את תמוז  ח חח ח



השב   •  01
223
עומרי23/06/2010 16:13
יאללה גם זילזלתם ביצחקי ובסהר ובמקום זה את תמוז תתחילו להשקיה לקחתם דבל זהו יש ליגת אלופות יש עוד עונה תיראו את מכבי למה אתם מותרים בקלות יתתחילו להחתים יאללה הפועל להיתור!
השב   •  00
222
עומרי23/06/2010 16:09
השב   •  00
221
גורג22/06/2010 21:53
נתנו גזר לקורנפאין נשאר המקל
השב   •  00
220
חרא צהוב :)22/06/2010 20:24
השב   •  00
219
daniel shtekler22/06/2010 19:29
רןצה
ספרפנים
השב   •  00
218
אדום בנשמה22/06/2010 18:14
הוא לא שחקן לאירופה. בינוני ומטה
השב   •  10
217
גילי22/06/2010 15:11
לא צריך את תמוז. שריקי יכול להיות רכש מצויין, תבדקו את שריקי ב-5 השנים האחרונות ותבינו לבד.
שריקי להפועל, אמן.
השב   •  10
216
אבי המלך22/06/2010 13:22
השב   •  00
215
שער 522/06/2010 12:37
השב   •  00
214
אבי22/06/2010 11:33
צאו לאירופה לא נראה לי שמישהו בהפועל באמת מתכוון לנסות להיכנס לליגת אלופות. לפני חתימה תדרשו חיזוק משמעותי שייתן סיכוי אמיתי או שפשוט תמצו את ההזדמניות שלכם לצאת לחו"ל.
באהבה גדולה על שנה אדירה !
השב   •  10
213
אוהד של הפועל22/06/2010 11:33
כמה אפשר לסבול את כל העיכובים האלה והפסדי הכסף על כלום?
נאתכו כבר עמד לחתום על חוזה ל-5 שנים בסוף 2009 אבל ההנהלה התווכחה איתו על סכומים קלושים של כמה עשרות אלפי דולרים, והתוצאה- איבדנו את הקשר הטוב בישראל תמורת סכום זעיר של 650K. מכרו את יבואה ולא הביאו חלוץ נורמלי במקומו.
דרשנו מליל 3M על דה סילבה אבל הם לא רצו ואז הורדנו את המחיר ל-2.75M ועוד ב-2 תשלומים- ממש וויתרנו על שחקן אדיר כמו דה סילבה. השטות שנעשתה עם מיגל הויוס. וכמובן לא נשכח את הסחבת במו''מ עם זהבי שכמעט ואיבדנו אותו אלמלא גוטמן שדיבר איתו בבית המלון באילת. ועכשיו לא מביאים את תמוז בגלל קורנפיין. ממש יורים לעצמנו ברגל אוקיי קורנפיין דפק אותנו אבל זו לא סיבה שלא נביא את תמוז עוד נוכל לדפוק אותו בדרך אחרת.
ההנהלה של הפועל לא מבינה שמה שהיא תשקיע יחזור אליה בכפל כפליים- עלייה לצ''מפיונס תכסה את החוזה של דה סילבה ושל כל הקבוצה ועוד יישאר כסף ויישארו שחקנים לשנים הבאות.
וחוץ מזה שכמעט ואין ישראלים ברמה גבוהה לכן חייבים לשמור על כל שחקן ישראלי טוב בכל מחיר- ובטח כשמדובר בפערים של עשרות אלפי דולרים בלבד(מישהו יכול להביא ישראלי יותר טוב מנאתכו וזהבי?)
השב   •  20
212
אדום22/06/2010 10:52
קבוצה דאבל - הנהלת פלייאוף תחתון!

לא יכול להיות שכבר יותר מחודש אתם יודעים שיש לנו מוקדמות ליגת האלופות, שאתם יודעים שהולך להיכנס ים של כסף מדה סילבה, שיש כבר יותר מ 6000 מנויים ואתם לא מזיזים את התחת שלכם!

רק מחפשים "מציאות" השחקן הזה שסיים וחוזה ועוד איזה בינוני עם העברה חופשית.

הנהלת הפועל ת"א - תתעוררי! טביב וקצרה, זאת שעת המבחן שלכם, טעויות שתעשו פה לא תוכלו לתקן!!

אנחנו האוהדים רוצים לראות רכבת זרים מרשימה שמגיעה למבחנים, נמאס לנו מ"ירדו מהאופציה בגלל העלויות"!

יבואה - 700K
נאתכו - 600K
דה סילבה - 3M

איפה הכסף?

אם לא נעלה לליגת האלופות ונתבזה במוקדמות כמו שאתם מתבזים בהחתמות אתם תעופו מפה כמו טיל. קיבלתם את כל התנאים להצליח, קיבלתם תמיכה מקיר לקיר מכל האוהדים - הגיע הזמן לפרוע את השטרות.
השב   •  60
מאיה22/06/2010 11:19
השב   •  10
211
הנהלה חובבנית22/06/2010 10:51
אך לא במקרה של טביב!
השב   •  00
210
אדום22/06/2010 10:42
אם מכבי חיפה הייתה במוקדמות ליגת האלופות היינו רואים את כל השחקנים שהיא רוצה חותמים שם ועוד הבאה של שמות גדולים - רק בהפועל ההנלה יושבת ורואה מונדיאל במקום לעבוד - ביזיון!!
השב   •  00
209
ריקי22/06/2010 10:31
תפסיקו להתרוצץ אחרי תמוז..קורנפיין ,החלוץ הנפלא הזה אפילו לא עולה בהרכב של ביתר ירושלים, תביאו חלוצים וקשרים מ-חו"ל וברמה, ברוך השם לא חסר כסף, רבאק אנחנו הולכים לשחק בליגה של הגדולים ,ליגת האלופות ועם כל הכבוד ויש כבוד באדיר בגיל 37 לא יכול לרוץ אחרי חלוצים מהירים אז תקדישו גם מחשבה לעמדה הזו,גם ללא שוער תותח אין מה לחפש בליגת האלופות אלא אם כן אתם רוצים להראות כמו פורטוגל אתמול ולחטוף שביעיות, תתעוררו!
השב   •  20
208
נילי22/06/2010 09:40
השב   •  10
ירוק בנשמה22/06/2010 09:53
השב   •  00
207
יעקב22/06/2010 09:30
השב   •  10
206
מאיה22/06/2010 09:27
על כל שחקן שנתיים
זהבי עדין לא חתם
ורמוט לא סגר סופית
אניימה לא ברור אם יישאר
בלם נוסף אין
קשר אחורי אין
אלבארס עף ובונדר החלש נשאר
חלוץ ליד שכטר אין
סלים טועמה עדיין אין
במקום לסגור מזמן את החוזים עם הסגל הקיים וללחוץ על דוושת הגז . הכל מתנהל בקצב של צב.
השב   •  60
ROEY22/06/2010 10:20
כתבת דברים נכונים רק שעשית פדיחה שכתבת שאלהאברז נחתך.. נו באמת..
השב   •  10
מאיה22/06/2010 10:33
השב   •  00
ROEY22/06/2010 10:40
אני בשוק מגוטמן, הביא אותו לשבוע וזרק אותו.
כולם שם החרפנו.
מוני הראל אתה הנקודת שפיות היחידה  תציל את הקבוצה.
מחר כבר נקרא שורמוט וזהבי  לא ימשיכו בפועל ועוד שבוע נראה שאניימה לא חוזר לפועל.
ב ל א ג ן.
תכלס נמאס.
השב   •  00
מאיה22/06/2010 11:00
השב   •  00
205
itamar22/06/2010 09:26
להכריח אותו לחתום על סעיף שחרור לחו''ל בלא פחות ממיליון דולאר,
במיוחד אחרי שהעלו לו את השכר
השב   •  20
204
אדום בטדי22/06/2010 09:08
אלבראס נחתך, בן סהר לא מגיע, מה קורה? פנינו לשוקו תפוז? לשריקי?

                  אניימה

  בן דיין       פרנמן      ?         קנדה

               ידין            ?

  ורמוט                               זהבי
 
              שכטר         ?

כל כך הרבה סימני שאלה.. אנחנו כבר עוד שנייה בחודש יולי ולא ברור עם ויני נשאר, אין בלם, אין קשר אחורי ואין חלוץ! מה יהיה הפועל?..
השב   •  20
itamar22/06/2010 09:23
וגם ספספל אין
ואל תשכח שגם:שכטר,וורמוט וזהבי
לא בטוחים,עדיין לא נחתם חוזה איתם
השב   •  00
סמי22/06/2010 10:34
השב   •  00
203
אורן22/06/2010 09:02
השב   •  10
202
:)22/06/2010 08:28
יש את שבחון!

הידד הידד ככה תגיעו רחוק
(לפליאוף אמצעי)

השב   •  20
201
frasedgf22/06/2010 07:32
ארביטמן,קינן ובירם כיאל מהכסף שנקבל מאניימה נקבל מווסט האם 4 מיליון לישט ונשלם עליהם (השחקנים) 3מיליון לישט
השב   •  00
ברק החתיך22/06/2010 08:37
ארביטמן אמר רק אירופה
קינן לא מסכים לעבור לשום קבוצה בארץ
ואולי כיאל יבוא אליכם
השב   •  01
להב אטיאס22/06/2010 09:17
אתה אוהד מכבי תל אביב חח ) גם כיאל לא יבוא אליהם כי אצלו בלב ובנשמה רק מכבי חיפה.וגם ארבייטמן לא תרצה אותו אף קבוצה וקינן ברגע האמת במבחנים יפשל
השב   •  00
ROEY22/06/2010 10:43
שחר כבר אמר שאף אחד מהשחקנים שלו לא ישחק בתלאביביות.
צתכניס כבר טוב טוב לראש הזה שלך ותפסיק לכתוב את זה.
השב   •  00
200
רז22/06/2010 07:25
השב   •  12
199
שישאר תקוע בגרון של קורנפיין22/06/2010 07:25
בסה"כ החלק הקדמי של הפועל לא נחלש. שכטר ושבחון יעשו את העבודה. מה שנשאר זה שוער ברמה.
השב   •  01
198
חזן922/06/2010 07:20
שתי קבוצות הציעו חצי מיליון על שלומי ארביטמן! למה לא לתת עליו איזה 1.2 מיליון דולר ולחבר את הכובשים המצטיינים של הליגה ביחד?
השב   •  31
ROEY22/06/2010 10:45
שחר גרזן.
השב   •  00
197
תפסיקו ללכלך22/06/2010 07:20
גם בכפ"ס הם הביאו שחקנים צעירים - תשימו לב לגיל של הנבחנים מגאנה וניגריה שניהם בני 21 וזה הגיל שהגיעו לכאן דה סילבה ויבואה.תנו להם לעשות את העבודה בשקט ובעיקר אחרי שבאמצע העונה הם לא היססו לשפוך כסף בשביל לחזק את הקבוצה!דה רידר ישאר כנראה
השב   •  02
הנהלה חובבנית22/06/2010 10:48
מי כבר יכול לכתוב את זה עליו מי?
אתה חי בסרט משל עצמך נראה לי ואתה הולך לחטוף חתיכת אכזבה גם בליגה וגם  במוקדמות חכה תראה.
טביב רק גוזר קופונים ומשלשל כספים לכיסים.
שלא נדבר על ההפסדים בקזינו.
היום הוא העיף את אלבארס  ומשאיר לנו את בונדר וקנדה פשש ממש קבוצה  "חזקה" נהיינו.
מכר את דה סילבה ומעיף לנו את אניימה.. תכף זהבי יתפוס עליו קריזה ויעזוב יחד עם ורמוט.
שכטר  יתאס וירצה לעזוב גם.
זאת התמונת מצב.
השב   •  00
196
אשדוד22/06/2010 07:00
שריקי בשנה הבאה חופשי אינו מעונין לארח את גוטמן לשבת.
השב   •  10
195
גילי22/06/2010 06:40
עזבו את תמוז.
שריקי עדיף . תבדקו את הפרפורמנס
של שריקי ותשתכנעו.
השב   •  10
הנהלה חובבנית22/06/2010 10:50
מי זה שריקי? ומי זה תמוז? מה זה העגלות האלו?
רוצים רכש טוב! הנהלה חובבנית ותחמנית חטפנו השנה.
השב   •  00
194
הסוכן22/06/2010 06:39
אל תקנו מקורנפיין התחמן שום דבר! תנו לו להיתקע עם תמוז. גם ככה לא מדובר במציאה גדולה!
אין מי שיקנה ממנו את תמוז ולכן אם אין ברירה, ורק אם אין ברירה - להסכים לקנות רק במחיר זול ביותר וגם לא צריך להציע שכר גדול מידי. לבבונים אין מה לעשות עם תמוז ולתמוז גם אין לאן ללכת. זו יכולה להיות סוג של נקמה עסקית על הסרחון שהוא עשה עם יצחקי.
בכל מקרה - לא נראה לי שנסתם הגולל על הגעתו של בן סהר. אם השחקן יחליט שהוא מעוניין לשחק בהפועל השנה, לא נראה לי שאספניול תעמוד בדרכו ולכן חשוב תחילה לקבל התייחסותו של בן סהר לעניין.
אם סהר לא יבוא אפשר להביא חלוץ זר ברמה גבוהה מאוד בסכומים המופרזים שהתכוונו לשלם על יצחקי.
השב   •  30
193
ג''ירונימו22/06/2010 06:26
השב   •  50
192
גל22/06/2010 05:51
נראה לכם הגיוני שההנהלה תנהל כל כך הרבה משאים ומתנים וכלום לא נסגר ?
הם לא מוכנים לשלם ,הם רוצים להרוויח זמן כדי שנקנה מנוים!

אבלרז חתום?-לא
פרנסמן-חתום ?- לא
זהבי חתום ?- לא
וורמוט חתום?-לא
שכטר חתום?-לא
שוער, מצאו ?-לא
מרכז שדה-מצאו?-לא
חלוץ ,מצאו ?- לא

ואת מי החתימו לאחר קיץ ארוך ?
את סטיבי ושבחון
השב   •  60
הנהלה חובבנית22/06/2010 10:52
כולי עצבים עליהם
השב   •  01
191
כוכבית22/06/2010 05:14
עם דריו פרננדז בית"ר קיבלה חמישייה מקראקוב לפני ליגת האלופות.
השב   •  00
190
israel 4 ever22/06/2010 03:06
אני לא מבין חלק מהאוהדים. כל אחד נהיה לי פה לפחות מנכ"ל הפועל ת"א.מבקרים את ההנהלה המאמנים ואת כל מה שזז.אומנם גם אני קצת לחוץ מהעובדה שהפועל כמה שבועות לפני פתיחת המשחקים וחסרים לפחות 2 שחקנים-חלוץ וקשר אחורי(אני לא מחשיב את המצב עם אניימה)אבל אני מעריך את העבודה שהצוות הניהולי עושה.אף אחד לא משחק פה-זה שלא מפרסמים בתקשורת על שחקנים או מועמדים, לא אומר שהצוות המקצועי לא מחפש או מחליש את הסגל לקראת העונה הבאה.גם השחקנים שמתעתדים לעזוב עוזבים בגלל שהם לא רוצים להישאר ולא בגלל שההנהלה מוותרת עליהם,אי אפשר להחזיק שחקנים בכח-זה רק יגרום נזק לשחקן ולקבוצה. לסיכום- סבלנות סבלנות סבלנות.כל עכבה לטובה,אני סומך על גוטמן בעיניים עצומות ומאמין שבסוף הפועל תעמיד קבוצה ראויה לעונה הבאה. המשך שבוע נעים.
השב   •  22
הנהלה חובבנית22/06/2010 10:55
אך לא במקרה של טביב.
תקלטו כבר עם מי יש לכם עסק.
כל היפי נפש פה יתחילו לקלוט בביזיון השולך להיות.
חכה ורמוט וזהבי לא חמו , ואני יודע שורמוט בעצבים עליהם אבל הוא אחד שידבר לתקשורת.
השב   •  00
189
אבנר22/06/2010 03:02
אני הרחתי את זה קורה מהרגע שפיספסנו את יואב זיו.
אלי טביב הזה שכונה וקמצן. מוני הראל הקומבינטור הכי גדול בעולם.
אלי גוטמן(אוהב אותך,אחלה מאמן) התחמן והמניפולטור שיאכיל אותנו כל חרטא אפשרית(ציטוט:"יצחקי כנראה ישחק בהפועל", "בן סהר רוצה את הפועל והפועל רוצה אותו", "אנחנו דרך להביא את סימיליאניץ'' זה רק עניין של גובה דמי השחרור").
אתם באופוריה מהדאבל אנשים. מוני עוד יגמור אותנו, איך הוא הביא את טביב כשותף?!
לא עושה מנוי..
השב   •  33
הנהלה חובבנית22/06/2010 10:57
שתיעצר להם מכירת המנויים , אנחנו נראה להם מי הפראייר פה.
השב   •  00
188
אסי22/06/2010 02:53
קחו אותו, רק שעידן וורד יישאר!
אני מאד אוהב את טוטו אבל אם הוא היה אוהב את בית"ר רבע ממה שוורד אוהב אז צריך להשאיר אותו. בתאכלס הוא יעבור לכל קבוצה שתשלם לו עוד 10,000 שקל לעונה ככה שהלוואי שהוא יעבור וורד יישאר!
איציק תשאיר את וורד!
השב   •  50
187
ירוק22/06/2010 02:26
השב   •  10
הנהלה חובבנית22/06/2010 11:00
טביב בחיפה, ונראה אותך שלא היית מתעצבן באמת. כמה אפשר לשתוק לקמצן הזה.
השב   •  00
186
אילון22/06/2010 01:49
טוטו תמוז לא כזה טוב ולא מגיע לא לבוא לדאבליסטית צריך להביא מישהו טוב וזר חוץ מזה לא מגיע לקורנפין שקל מהפועל אחרי הליכלוך עם יצחקי יאללה הפועל
השב   •  20
185
אדום בנשמה22/06/2010 01:45
השב   •  10
184
אלי טביב זה בשבילך22/06/2010 01:19
ולכן אתה  מרגיש שהוא שהשגת את מטרותיך, סימנת V והחלטת שמספיק. אלי כדי להיזכר בספרי ההיסטוריה שנה מוצלחת אחת לא תספיק, שנתיים אולי. קדימה להביא כל רכש אפשרי שיהיה עומק וגיבוי בספסל, הרכב מצוין והכי חשוב הרכב שיוכל להתמודד באירופה. ההרכב של היום לא מספיק! ולראות את הכלבים עושים מה שאתה היית צריך לעשות זה פשוט מוריד את החשק ופשוט הופך את הפועל לחלשה יותר.. אלי ההחלטה בידיך אנא ממך רכש.
השב   •  30
183
אס22/06/2010 01:02
ואל תקשיבו לילדים טיפשים שאומרים אחרת את היריבות בייננו תשאירו לליגה באירופה כולנו ביחד - ישראל נגד שאר העולם !
השב   •  50
182
צהוב כחול בדם22/06/2010 01:00
איזה זמנים טובים מכבי מחתימה את יצחקי והפועל מסתפקים בכל הבינוניים סטיבן כהן, שיבחון , תמוז העלוב אתם תמיד תישארו הנחותים בעיר ותסתפקו במועט עשיתם עונה אחת מדהימה עלה לכם האף לשמיים לא מגיע לכם להישאר בצמרת הכדורגל אני במקומכם לא היתי קונה מנוי ההנהלה שלכם עובדת עליכם בעיניים ואתם לא רואים את זה או שרואים ומתקשים להשלים עם העובדה כל מה שמעניין את אלי טביב זה איך לעשות כסף על חשבון הקבוצה והגב שלכם ועובדה לזה זה מה שהוא עשה בכפר סבא לקח משם את כל השחקנים הטובים עשה עליהם קופות ועדיין עושה ועזב אותם.
מכבי אימפרייה לא יכול לחכות לדרבי..
השב   •  11
אדום22/06/2010 10:47
לא ניצחתם אותנו 3 שנים יא חתיכת ילד מסכן.
השב   •  10
181
מייצגים את הפועל וגם את ישראל22/06/2010 01:00
שאתה קורא אז זהו מתחזה כתב אותו.
תעשה טוב ותשב בשקט.
העניין של סהר רק פוצץ את זה עוד יותר עכשיו כבר כמה שבועות שהמון אוהדי הפועל שמים לב לקמצנות והקומבינות של טביב.
מוכר את דה סילבה כמעט ב3 מיליון דולר וגזר קופון. הולך למכור את אניימה להביא שוער בינוני בגרושים ולגזור קופון . שיחק אותה מעוניין ביצחקי לקראת הסוף כשידע שגולדאר כבר ממש קרוב להחתמת יצחקי. מעניין בהתחלה כשגוטמן ביקש את יצחקי יחד והראל הסכים להעלות מחיר כמו של מכבי הוא רק עשה בלאגן ואמר שהוא מסרב. אבל לקראת הסוף הוא רק שיחק אותה כאילו הוא מסכים.
מעלה כבר כמה שבועות משות של שחקנים ולא מצליח להחתים אפילו אחד נורמלי.
את מי הוא מביא לנו שחקנים בשקל וחצי של הליגה הלאומית.
מה נסגר מה? מה קרה להנהלת הפועל של הפעם שהיתה מחתימה שחקנים בשבקט ובתבונה.
הטביב הזה כולו דיבורים.
הוא רק רוצה למכור שחקנים טובים כמו ורמוט ואניימה שהוא כבר התחיל משא ומתן ולהביא לנו שחקני לאומית שסיימו את החוזים שלהם ללא עלות.
זה רק נראה לו שכל אוהדי הפועל הם תמימים אוי לו כמה שהוא טועה.
רוב אוהדי הפועל שמו לב להנהלות החובבנית שלו.
שיתחיל לעבוד כמו שצריך וזאת דרישה מרוב אוהדי הפועל.
ומי אתה שתעז לקרוא לנו מתחזים או אוהדי צלחות ? כי לפי התגובות שלך זה נראה שאתה לא אוהד אמיתי שמתנהג בשאננות ממש כמו אדון טביב.
השב   •  40
180
אילן22/06/2010 00:44
השב   •  22
179
צהוב כחול בדם22/06/2010 00:40
אפסים
השב   •  21
שד אדום שמשתין על ביטר22/06/2010 06:56
השב   •  11
178
אוהד אמיתי שאכפת לו22/06/2010 00:27
אחרי עונה שעברה שהייתה חלום אנחנו אוהדי הפועל מרגישים קצת מתוסכלים לגבי העונה הבאה כולם יודעים שמביאים אליפות בשביל לשתחל לליגת האלופות לעשות כבוד וכסף ולאט לאט ליצור רצף ולהיות הקבוצה הטובה בישראל

הפועל השנה הייתה קבוצה מצוינת
והשנה כמו שנראה עכשיו תיהיה הרבה יותר חלשה בלי דה סלבה שהוא הברומטר של כל ההגנה לא הייתה לנו אליפות ואולי גם לא גביע באדיר נראה טוב רק בגללו
לקחו לנו את יצחקי בן סהר לא יהיה ורק סימני שאלה יש העונה אפילו וורמוט עוד לא חתם ולא הבאתם שום ישראלי משמעותי שישדרג אותנו למה לא מביאים את טועמה לא כל הזמן עושים לאוהדי הפועל את המוות עד שמגיע שחקן אחד
מה עם מליקסון למה לא מביאים אותו?
תחטפו את תמוז תחזירו לנו את ברדה וטועמה לקבוצה ועם אתם מפחדים על הכסף ולא לפגוע בשחקן זר תביאו את דריו פרננדז שיודעים מה הוא שווה

חסר שוער מחליף לאנימה
חסר בלם מחליף לדה סלבה
חסר קשר אחורי מחליף לנאתכו
חסר קשר שמאל
וחסר חלוץ לייד שכטר
השב   •  91
177
שני22/06/2010 00:27
לא לעשות שום עסקים עם הזבלים שחקן מוגבל תביאו זר .
השב   •  21
176
איציק בנסולי22/06/2010 00:17
כל אוהדי הפועל בואו נגיד להנהלה מה אנחנו רוצים! מי שרוצה את בוזגלו בהפועל - אדום מי שלא - כחול. סקר הבא בהמשך.
השב   •  4625
175
איציק בנסולי22/06/2010 00:15
ביחד עם שכטר זה חוד קטלני!!
השב   •  75
ברק החתיך22/06/2010 08:34
השב   •  20
174
דובי האדום21/06/2010 23:56
לכל אלה שרושמים אוהדי הצלחות תבינו אין קשר את המנוי כבר עשינו(ומי שלא עשה אז יאללה)ונבוא גם אם יעלו עם הנוער אבל יש צורך בחיזוק למרות שהסגל שיש הוא מעולה יש גם הרבה כסף במועדון ואנחנו מצפים מההנהלה שיבנו קבוצה יותר טובה שתעלה לליגת האלופות ותיצג את הפועל בכבוד אז יש צורך בשחקנים זרים שעולים כסף והרבה בכסף שרצו לשים על יצחקי אפשר להביא זר ברמה גבוה לעמדת החלוץ,יאללה הפועל נתראה בשער 5
השב   •  30
173
מושיקו21/06/2010 23:52
נרכש בזול ונמכר במליונים
השב   •  11
172
דובי האדום21/06/2010 23:48
לכל אלה שרושמים אוהדי הצלחות תבינו אין קשר את המנוי כבר עשינו(ומי שלא עשה אז יאללה)ונבוא גם אם יעלו עם הנוער אבל יש צורך בחיזוק למרות שהסגל שיש הוא מעולה יש גם הרבה כסף במועדון ואנחנו מצפים מההנהלה שיבנו קבוצה יותר טובה שתעלה לליגת האלופות ותיצג את הפועל בכבוד אז יש צורך בשחקנים זרים שעולים כסף והרבה בכסף שרצו לשים על יצחקי אפשר להביא זר ברמה גבוה לעמדת החלוץ,יאללה הפועל נתראה בשער 5
השב   •  10
171
8-בדם21/06/2010 23:47
השב   •  21
170
זהבי מצטער.21/06/2010 23:41
הוא ניסה לרמוז לאוהדי הפועל במילים אחרות שטביב אדם מאוד קמצן שרק יעשה נזק לפועל.
ואנחנו במקום להבין אותו רק קיללנו אותו והשלחנו בו בצורה מעליבה שממש לא הגיע לו.
ערן צדק ב100%.
ערן בחור חכם שיודע לקלוט אנשים.
טביב  תתחיל לפתוח את הכיס או שפשוט תלך הביתה ודי.
השב   •  90
169
מנגב התחת בצעיף של מכבי פ"ת21/06/2010 23:39
אולי מאיר שמיר יפתח את הכיס ויעביר להפועל פ"ת את תמוז שגדל בקבוצה.
השב   •  00
168
חזן921/06/2010 23:33
טביב נסע ללאס וגאס לסגור עם בני פילהאבר (שחקן ארה"ב קשר אמצע), שהה במלון מפואר (ע"ח דמי העברה של יבואה ונאתכו) הפסיד ארגז של דולרים בקזינו ועכשיו מקווה להחזר כספים משאר ההעברות, ואולי גניבה של העפלה לאלופות עם הרכב שני ואז עוד סיבוב בקזינו אולי הפעם ילך לו. אולי אם הוא יצליח להרוויח נקנה שנה הבאה כוכבים.
השב   •  61
167
ירין האדום21/06/2010 23:23
מזה איפה האוהדים שגם שהקבוצה שיחקה מול קזאן בקפור ובקור באו לעודד וגם אחרי זה באו בגומלין איפה האוהדים שבאו במשחק סוף העונה להודות להפועל ואז קיבלו מתנה ענקית אז תאמינו לי יש אחלה רכש כל מה שצריך בלם קשר חלוץ זהו מה כולם בפניקה מה אתם אוהדי הצלחות? ברור שלא אז יאללה כולם לעשות מנוי כי אני עשיתי!
השב   •  20
8-בדם22/06/2010 00:01
כי אתה לא רוצה לצאת הליצן היחיד שעושה מנוי בעונה ללא רכש
השב   •  00
ירין האדום22/06/2010 00:48
השב   •  00
ירין האדום22/06/2010 00:50
הפועל כבר עשו 7000 מנויים ואני לא היחיד.חכה נביא איזה רכש נוצץ והמנויים יחטפו כמו הגולים שחטפתם בכל הדרבים וכולל הריממוני עשן שהדלקנו לכם בכל הדרבים אני אופטימי.
השב   •  10
166
דורון21/06/2010 23:17
השב   •  64
ירוק בדם21/06/2010 23:26
ח קרעת אותי אחי! D: אחד הטובים .ח
השב   •  12
165
עמית21/06/2010 23:17
השב   •  10
164
שער שש21/06/2010 23:05
חרם מנויים? הפגנות? טביב והראל הביתה? הלו מה קורה תירגעו, תנוחו קחו אוויר. ההנהלה לא אשמה שאספניול לא רוצה לשחרר את סהר וגם הייתה מוכנה לשלם 1.7 מליון דולר על יצחקי  - לא יצא והסיבות ידועות.
הבאנו את המגן הימני הכי טוב בארץ, את הבלם הכי טוב שיש בשוק המקומי צריך עוד חלוץ וקשר אחורי ואנחנו לא רואים אף אחד בליגה נראה לי שהמיץ'' ענבים מהצד השני של הכביש קצת בילבל אותכם.
השב   •  36
הנהלה ביזיון!21/06/2010 23:35
שאתה קורא אז זהו מתחזה כתב אותו.
תעשה טוב ותשב בשקט.
העניין של סהר רק פוצץ את זה עוד יותר עכשיו  כבר כמה שבועות שהמון אוהדי הפועל שמים לב  לקמצנות והקומבינות של טביב.
מוכר את דה סילבה  כמעט ב3 מיליון דולר וגזר קופון. הולך למכור את אניימה להביא שוער בינוני בגרושים ולגזור קופון .  שיחק אותה מעוניין ביצחקי  לקראת הסוף כשידע שגולדאר כבר  ממש קרוב להחתמת יצחקי. מעניין בהתחלה כשגוטמן ביקש את יצחקי יחד והראל הסכים להעלות מחיר כמו של מכבי הוא רק עשה בלאגן ואמר שהוא מסרב. אבל לקראת הסוף הוא רק שיחק אותה כאילו הוא מסכים.
מעלה כבר כמה שבועות משות של שחקנים ולא מצליח להחתים אפילו אחד נורמלי.
את מי הוא מביא לנו שחקנים בשקל וחצי  של הליגה הלאומית.
מה נסגר מה? מה קרה להנהלת הפועל של הפעם שהיתה מחתימה שחקנים בשבקט ובתבונה.
הטביב הזה כולו דיבורים.
הוא רק רוצה למכור שחקנים טובים כמו ורמוט ואניימה שהוא כבר התחיל משא ומתן ולהביא לנו שחקני לאומית שסיימו את החוזים שלהם ללא עלות.
זה רק נראה לו שכל אוהדי הפועל הם תמימים אוי לו כמה שהוא טועה.
רוב אוהדי הפועל שמו לב להנהלות החובבנית שלו.
שיתחיל לעבוד כמו שצריך  וזאת דרישה מרוב אוהדי הפועל.
ומי אתה שתעז לקרוא לנו מתחזים או אוהדי צלחות ? כי לפי התגובות שלך זה נראה שאתה לא אוהד אמיתי שמתנהג בשאננות ממש כמו אדון טביב.
השב   •  31
גל22/06/2010 05:51
אבלרז חתום?-לא
השב   •  00
itamar22/06/2010 09:27
השב   •  00
163
דאבל21/06/2010 23:00
מתמוז עוד יכול לצאת משהו, אבל שריקי??!!??
וגם אם תמוז אנחנו לוקחים חתיכת סיכון.
בביתר הוא לא שיחק משהו אז לאלופות. קיצר בזיון אחד גדול.
שטביב ימשיך לעשות חיים בלאס וגאס וגזור קופונים על הכוכבים שבפועל.
מי יודע אולי הוא גם מנסה לגזור קופון על ורמוט עכשיו.

השב   •  110
162
עידו21/06/2010 22:58
התחרפנתם לגמרי! מה הפועל נהייתה בית ספר לפיתוח חלוצים.. חלאס אנחנו הולכים לשחק במוקדמות הצפיונס ואנחנו צריכים חלוץ תותח לא חלוץ שצריך לתת לו זמן בשביל שיתפתח!
מה קשה להבין פה מה.
ידעתי שזה מה שיקרה. ביזיון!

השב   •  71
itamar22/06/2010 09:29
השב   •  30
161
אדום בלב21/06/2010 22:55
שתוק שתוק!!

מאיפה אתה מביא את השטויות האלה??
השב   •  10
160
אריק איינשטיין21/06/2010 22:47
מתחיל להרגיש שטביב בא לעשות עלינו סיבוב. דאגלס הלך אניימה בדרך נתכו הלך.. גילי לא סגור,זהבי לא חתום, יצחקי ברח, סהר גם, המון שמות אחרים עפים לאויר כל בוקר בינתיים הביאו רק אלברס שגם עוד לא חתום(סיבות טכניות..) אין קשר בעל שיעור קומה אין מחליף ראוי לדאגלס אין חלוץ ליד שכטר.. מה אגיד לכם אדומים? שלחו אותנו לקופות לקנות מנויים(6000 בלי 1,2,13,) הלוואי ואתבדה אבל זה לא נראה טוב כל ההתנהלות של ה"חדשים". עוד שלושה שבועות ליגת אלופות ואין לנו אפילו קבוצה לאליפות. עם כל הכבוד לשבחון וסטיבן כהן הם אמורים רק לחזק את הספסל.. אחרי העונה הגדולה היינו צריכים למנף ההצלחה וליצור קבוצה ל5 שנים בינתיים זה לא קורה וחבל. התעוררו כולכם
השב   •  70
זהבי מצטער.21/06/2010 23:42
זה עצוב אפילו
הנהלה ממש לא בסדר השנה אבל ממש.
השב   •  20
בית"רי22/06/2010 07:38
קנדה ובונדר יספיקו לאלופות ..
השב   •  00
159
אדום עולה21/06/2010 22:46
השב   •  40
158
אלעד21/06/2010 22:41
מה אתה גנוב באמא שלי ח
תראה איך הוא מתבאס יעני כאילו ההוא ניסה לעבוד עליו רצח ח
השב   •  01
157
נדב21/06/2010 22:33

אז עדיין אין רכש, מה הלחץ. ואתם ישר מתחילים לקלל את ההנהלה ולאיים לא לבוא. אתם בושה נהייתם מכביסטים שחצנים. אני לא דואג וסומך על הצוות המקצועי וההנהלה שייבנו קבוצה טובה.

השב   •  03
זהבי צדק-טביב קמצן21/06/2010 23:43
אבל אתה ממש תמים.
תמשיך לאכול את מה שטביב מוכר לך.
השב   •  40
גל22/06/2010 05:55
השב   •  100
itamar22/06/2010 09:30
עד שסוף שסוך אנחנו באלופות, לא ניתן לטמבלים האלו לדפוק
את הקבוצה.
הקבוצה מעל הכל
השב   •  50
156
שאולי או שאול21/06/2010 22:32
אתה וקצרה שלך - מהרגע הראשון שראיתי אתכם לא באתם לי טוב בעין - לכו הביתה ! לא רוצים אתכם !
השב   •  70
זהבי צדק-טביב קמצן21/06/2010 23:45
לדיבורי הסרק והבטחות לשווא של מר טביב  ורצנו לקנות מנויים.
איך שאני מבואס  זה משהו.
השב   •  10
155
דינו21/06/2010 22:31
השב   •  20
154
שדגשדג21/06/2010 22:31
גועל נפש אתם מה זה אוהדי הצלחות לא קונים מנויים על תקנו לא צריך אותכם בבלומפילד תעברו לאהוד מכבי וזהו (למרות שזה כרוך בהסדים בדרביים) 

מה קרה לכם??

אני לא מתחזה
השב   •  02
גל22/06/2010 05:55
השב   •  00
153
.21/06/2010 22:29
נדבר אחרי שהגלקטיקוס יפסידו משחק.
השב   •  00
זהבי צדק-טביב קמצן21/06/2010 23:48
בסופו של דבר צוחק מי שצוחק אחרון.
אם נהיה כנים אז נגיד יפה מאוד שמכבי התחזקה והיא הולכת כנראה  לדרוס את הליגה.
המצב שלנו לא מי יודע מה.
ואם לא היה איכפת לי מהקבוצה והייתי אוהד צלחות כמו שאתם כותבים לכל מי שיש לו דעה שונה משלכם אז פשוט לא הייתי כותה את הדברים האלה בכלל.
המצב הזה מצויין לאוהדי מכבי.
השב   •  10
152
.21/06/2010 22:27
אחרי הדאבל יש הרבה אוהדי הצלחות אין מה לעשות זה חלק מהעניין.
עונה אחת לפני לא הייתה הצלחה כזו גדולה והיו לנו 5000 מנויים.
חיפה? בוא נחכה ונראה כמה אוהדים יבואו לראות אתכם השנה.
השב   •  00
151
טביב21/06/2010 22:26
אני רוצה להביא להפועל עוד עגלה !

טביב
השב   •  110
אורן21/06/2010 23:31
חזק אחי !
השב   •  30
אסף21/06/2010 23:32
השב   •  20
זהבי צדק-טביב קמצן21/06/2010 23:49
מרוב שזה עצוב.
השב   •  120
150
אדום עולה21/06/2010 22:26

תחזרו לחור שממנו חזרתם לא רוצים אותכם ביציעים עוד לא התחיל המחנה האימונים ישר כולכם קופצים תפסיקו להוציא את התסכול שלכם אספניול לא רוצה להשאיל וקורנפיין עשה להם תרגיל אז מה אתם רוצים מטביב שיאיים באיומי אם-16 במאמן אספניול? הם עושים הכל בשביל שיהיה לכם סגל טוב אוהד הפועל אמיתי יודע שמעודדים את הקבוצה ולא משנה מה הרכש ואיזה מקום הקבוצה.

השב   •  25
זהבי צדק-טביב קמצן21/06/2010 23:51
אתה תגיד לאוהד של 15 שנה שהוא אוהד צלחות רק בגלל שיש לו דעה שונה משלך? פישר!
לא נאה לך לקרוא אז אל תקרא.
אנחנו האוהדים ואנחנו נכתוב את כל מה שעל ליבנו תרצה או לא תרצה.
עובדה שהרוב פה כבר שם לב  לקומבינות של טביב שרק מביא לנו שחקנים שירדו ליגות כשיש לו תקציב של 50 מיליון ללא המכירה של דה סילבה. ותלמד לכבד דעה שונה זה יותר חשוב.
השב   •  160
149
אבווקסיס תתעורר21/06/2010 22:23
שים לב לקמצנות של טביב ושאר ירקות..
אני אוהד הפועל בנשמה, תומך בקבוצה ומקווה שהפועל תצליח להגיע לבתים בצ''מפיונס, אבל אם נמשיך עם הקמצנות המגעילה הזאתי נגמור את השנה בלי תארים!! שמתם לב שכל פעם שמישהו אומר "חסר שחקן", אז אחר בא ותוקע לו שחקן בסגל שהכי לא קשור לעמדה שחסרה שישלים את העמדה? דיי עם זה! שההנהלה תוציא קצת כספים, זה לא שאם הם ישקיעו בטוטו או בקשרים וחלוצים ברמה גבוהה הקבוצה תתפרק! יש לנו מספיק כסף, ואנחנו לא יהירים כמו מקקי שזורקים תכסף של גולדהאר על שחקנים (כמו בית"ר של גידאמק), אבל למה להתקמצן, שנה הבאה אנחנו מועמדים לליגת האלופות!
השב   •  40
גל22/06/2010 05:53
אבלרז חתום?-לא
פרנסמן חתום ?- לא
שכטר,זהבי,וורמוט- לא
כלום לא זז
השב   •  00
148
אוהד ותיק21/06/2010 22:22
מה העניין עם הקמצנות הזאת פתאום ודווקא עכשיו שיש תקציב! תמוה
השב   •  80
147
שאולי או שאול21/06/2010 22:20
השב   •  90
146
ענק!21/06/2010 22:19
השב   •  00
145
שאולי או שאול21/06/2010 22:18
הנהלה קמצנית כזו הרבה זמן לא ראיתי !
קמצנים ! קמצנים  ! קמצנים !
תתעוררו - זו ליגת האלופות - לא ליגת הטוטו !
תכניסו יד לכיס ותביאו חלוץ אירופאי ברמה !
השב   •  90
ירון21/06/2010 23:33
כל מילה בונבון
השב   •  40
144
מני21/06/2010 22:17
תביאו את סטרול, ואז תוכלו להביא גם קשר אחורי וגם חלוץ זר, בלי ייסורי מצפון (5 זרים: אניימה/שוער אחר, אלברז, פרנסמן, קשר אחורי וחלוץ). הסיבה שהם נאבקים על תמוז זה שהם יודעים שהם חייבים חלוץ ישראלי כדי לא לחרוג מהמכסה, אבל אם הם ייקחו את סטרול הבעיה תיפתר.
השב   •  30
זהבי צדק-טביב קמצן21/06/2010 23:54
הוא לא יביא אפילו אחד ממה שכתבת.
השב   •  20
143
אוהד מודאג21/06/2010 22:17
רוכשים רק שחקנים חופשיים ובחצי שקל. חבל מאד שבעונה הכי חשובה בתולדות המועדון מתקמצנים על הכסף. אם רציתם את יצחקי למה חיכיתם לרגע האחרון? כי מר טביב התקמצן. אני הייתי עד לויכוח שלו עם מוני. בסוף כשהצענו 2 מיליון עבורו, כבר היה מאוחר. מכרנו את דה סילבה,נאתכו,יבואה וכנראה את אניימה. רק ארבעתם שווים כ 30 מיליון שח. מה הבאנו מה? שבחון,פרנסמן,אלברז נבחן מהליגה השניה בטורקיה ואולי סטיבן קהן מרעננה.כולם ביחד תמורת 0 שח.בהעברת חופשיות.תביאו כבר תותח מחו"ל לא פצוע ולא מדדה, ולא פוטנציאלי.מישהו עם קבלות ובגיל הנכון. תביאו את בוזגלו את סטרול את טועמה.נרדמתם כשמכבי עבדה. הייתם שיכורים מהדאבל וגנבו לנו כמה כשרונות מתחת לאף.זו הדקה ה90 להתעורר ולהחתים בהרבה כסף תותחים !! ומי שמזלזל בגולדהר, לצערי יקבל שיעור בניהול. האיש לא סומך על קומבינות ועל מזל. הוא קונה שחקנים בהרבה כסף וחלקם גם עם קבלות. תזכרו שבתולדות הכדורגל הישראלי היה רק יעקובו אחד שנרכש בזול ונמכר במיליונים. כל יתר מאות הזרים הגיעו בגרוש ושווים גרוש. וגם לאניימה לקח 4 שנים להתפתח כאן. רוצים קבוצה באלופות - תשלמו כמו באלופות. טביב - די עם הקומבינות.

השב   •  50
142
שחר21/06/2010 22:13
טביב מוכר את הקבוצה,
בסוף שכטר,וורמוט,אנימה,דה סילבה,
וזהבי יימכרו.
השב   •  10
141
אדום ותיק21/06/2010 22:04
את מי הביאו? שבחון ששוחרר ממכבי תל אביב וגוטמן לא רצה אותו אבל בגלל שהתמיני לחץ עליו שהוא זול והוא בהעברה חופשית ולא דורש דמי חתימה אז הוא בהפועל. פרנסמן שעדיין לא חתם לכו תדעו מי יהיה. ואלבארז שהוא לדעתי די טוב אבל מיותר כשיש את קנדה ובונדר ועוד כשחסר קשר 50-50 חלוץ וקשר התקפי ובלם ומה שקיבלנו זה קשר מהליגה השנייה בטורקיה(!) ועוד חלוץ הזאו משהו שירד ליגה עם קבוצה בגאנה המצב על הפנים!
השב   •  73
שימי21/06/2010 22:24
אנחנו נהיה איתו, שישים את המפתחות,
יביט לטביב בעיניים, ויגיד לו: "אני בניתי, לא אתן יד למכירת חסול הזאת"
השב   •  11
טביב הביתה!21/06/2010 23:05
שירד ליגה בגאנה בזמן שמכבי מביאה שחקנים מהליגה האנגלית וספרדית פשוט בושה טביב הביתה!
השב   •  20
140
חואן מוניז21/06/2010 22:01
תביאו לי את השוודית של שכטר קבלו את טמוז +אני ישלם לכם 100 שקל 
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  42
139
ROEY21/06/2010 21:49
שניים לשער 5 ושלושה ל8
אם מישהו רוצה לקות שיפנה אלי ואני רציני.
גם אני לא אתן לטביב לעשות ממני צחוק.
השב   •  111
רועי21/06/2010 22:18
אחי בכמה?
השב   •  00
הפועליסט21/06/2010 22:31
מזה איפה האוהדים שגם שהקבוצה שיחקה מול קזאן בקפור ובקור באו לעודד וגם אחרי זה באו בגומלין איפה האוהדים שבאו במשחק סוף העונה להודות להפועל ואז קיבלו מתנה ענקית אז תאמינו לי יש אחלה רכש כל מה שצריך בלם קשר חלוץ זהו מה כולם בפניקה מה אתם אוהדי הצלחות? ברור שלא אז יאללה כולם לעשות מנוי כי אני עשיתי!
השב   •  20
8-בדם21/06/2010 23:17
השב   •  30
ROEY22/06/2010 00:01
אני באמת רוצה למכור ואני לא צוחק.
תשאירו את המייל שלכם
כי אני כותב פה מחירים כבר שעה והם לא מעלים את באתר.
שמישהו ישאיר מייל..
5 כרטיסים 2 ל5  ו3 ל8
השב   •  00
ROEY22/06/2010 00:03
רק עכשיו שמתי לב ח ח
השב   •  230
itamar22/06/2010 09:32
השב   •  32
138
כועס מאוד21/06/2010 21:47
השב   •  30
137
ROEY21/06/2010 21:45
טביב עושה ממנו צחוק אה! חושב שאנחנו מטומטמים.. ח''ברה לא לקנות מנויים.
אל תתנו לטביב לעשות קופה על חשבונכם ועל חשבון כל אותם שחקנים טובים שהוא מכר(דה סילבה) ומתכוון למכור כמו אניימה וכמו ורמוט.
הגיעה אלי ידיעה שהוא רוצה למכור את ורמוט לספרד.
הראל כבר כמה ימים עצבני עליו.
לא לקנות .
טביב יעשה לפועל את מה שעשה לכפר סבא. ראו הוזהרתם ותזכרו מה כתבתי.
השב   •  167
itamar22/06/2010 09:31
עד שהם לא יראו לנו שהם רציניים, אנחנו נצביע ברגליים
השב   •  60
136
אבי21/06/2010 21:42
אין לנו את הפריבילגיה של שחר לא להשקיע בקבוצה בליגת האלופות ולפספס אליפות. לקחנו אליפות אחרי עשר שנים ויש הזדמנות להתברג לליגת אלופות ולהרוויח מיליונים שיתנו לנו כוח בליגה המקומית לאורך זמן. לא בטוח שעם גולדהאר ושחר יהיה אפשר לגנוב עוד אליפות בלי להשקיע הרבה.
על אניימה 3 מיליון יורו=14000000 שח כמו כל החוזה של יצחקי כמעט. נתכו 600 = 2.5 מיליון יבואה 750 = 3 מיליון.
דה סילבה 2.75= 11000000 מיליון סה"כ=30 מיליון ש"ח ממכירת שחקנים.
תשקיע חצי בחלוץ תותח אירופאי מוכח ותוכל להרוויח עוד 50 מיליון בליגת אלופות.
אי אפשר לבנות קבוצה לליגת אלופות עם חומר מקומי בלבד.
אם אתה שואל אותי אם יצחקי שווה את הסכום שהשקיעו עליו אני אגיד שלא אבל אם בדקה ה90 בסיבוב השלישי הוא ישים גול שיכניס אותנו לאלופות אז הוא שווה כפול.
יעקב שחר יכול להגיד לא ניקח אליםות שנתיים ואז נחזור לשלוט אנחנו חייבים ליצר המשכיות.
השב   •  30
135
אוהד מודאג21/06/2010 21:41
איפה נעלם תקציב של 50 מיליון שקל?בדיבורים וזריקת שמות באוויר של ההנהלה.עוד לא נראתה בארץ קבוצה אלופה, ועוד מדורגת עד הבתים של האלופות,שניסתה להחתים 10 ישראלים שונים ולא הגיעה לסיכום עם אף אחד מהם.מוכרים לנו חרטות בשקל, לא הגיוני שהקבוצה יוצאת למחנה אימונים עם חצי הרכב, נכון לעכשיו ללה שלא פתח בשעריים בדרך לפתוח במוקדמות האלופות.הבאני קרוב ל3 מיליון יורו על דאגלס וחסכתם תמשכורת שלו של 200 אלף דולר.למה קשה לקנות את סטרול ב300 אלף ולשלם לו חוזה של 300 אלף דולר ל3 עונות?מסיכום העסקאות ישאר רווח של יותר מ10 מיליון שקל! אז על מי אתם עובדים שאתם מנסים להתחזק בכל מחיר ומעמידים תקציב שעוד לא נראה בהפועל-50 מיליון??בינתיים עשיתם רק החתמות של שחקנים בינוניים וחופשיים, טעם של סטוק דיי.להחתים דחוף 2 מתוך אלברמן גולןברדה וסטרול פלוס זר ברמה גבוהה(לא מהליגה הטורקית השניה,גם בוסניה לא טוב)
השב   •  81
134
צהוב שחור בנשמה21/06/2010 21:41
ארוחה עסקית וטוטו אצלכם
השב   •  91
8-בדם21/06/2010 23:19
השב   •  10
133
van.persie21/06/2010 21:38
לךך אני מתת  שתך כבר רק תוקע את המשחק ואחרי בוכה למה אני לא בהכרב אתה ואמא שלך לכו להפועל נראה אותכם בוכים שם!
השב   •  42
132
שי21/06/2010 21:37
הנהלה זבל טביב עדיף לך לא להגיע לבלומפילד כי אנו נעיף אותך מהר מאד יקמצן  בושה 30 מיליון שח ממכירות שחקנים ומביאים שחקנים ב1 אין פלא שנעצר מכירת המינוים
השב   •  61
131
אוהד הפועל21/06/2010 21:36
תרשו לי להגיד לכל אוהדי הפועל
1ץשמרנו את רוב הסגל משנה שעברה וורטמוט,שכטר,בן דין,קנדה
2ץשברק יצחקי לא יבוא להפועל לדעתי הוא לא יצליח גם במכבי כי הוא חרא של שחקן.
3ץטועמה חוזר ויש עוד זר ים ויש אול את סטרול ואת תמוז שיבואו וננסה להשאיר את אנימה אז תיהיה קבוצה טובה בשנה הבאה.
4.לא אנימה יבואו שוער תותח.
5.תרשו לי להזכיר לכם ששמות לא עושים קבוצה אולי מכבי ת"א קונים כל דבר שזז אבל זה לא אומר שהקבוצה תתחבר ותצליח
השב   •  42
אבווקסיס תתעורר21/06/2010 22:42
אתה חי בסרט , כל בדברים שכתבת לא נכנים.
יצחקי שחקן מצויין אל תהיה צבוע בבקשה.
שריקי? זטיבן ? מה זה? וההוא הגנאי? מה נסגר?! התחרפנו בפועל או מה?
אל תנפק לי תירוצים זולים כי עלי זה לא עובד ועל עוד הרה אוהדים.
וורמוט לא בטוח נשאר, גם איתו יש חילוקי דעות גם עם  זהבי יש.. יאללה!
השב   •  80
130
חיפה ותל אביב אדומות !21/06/2010 21:33
תחשבו על זה אופציה טובה פי 100 יותר מיצחקי ותמוז..
בכל מקרה בהצלחה אוהבים אתכם.!
השב   •  51
שער 8 אדום!21/06/2010 23:38
רק תביאו את הדרבי!
השב   •  00
129
עוזי21/06/2010 21:33
השב   •  01
יניב21/06/2010 22:17
לפני שאתה מדבר:בשנה הבאה יהיו בהרכב שלכם יותר שחקני בית של הפועל ומכבי חיפה מאשר של מכבי.שטראובר(הפועל)
סבן(נתניה)
-זר
-זר
-זיו(חיפה?)
-בוזגלו(חיפה/הפועל קודם לכן)
-זר
-זר
-עטר(בני יהודה)
-יצחקי (אשקלון/ביתר)
-קולאוטי(ארגנטינה)
זהבי בהרכב? כן! נכון שהמצב עגום בקשר לשחקני בית אבל קודם תבדוק.לסיכום שתוק
השב   •  00
128
אדוםאש21/06/2010 21:33
השב   •  00
127
הידוען21/06/2010 21:28
מדובר על הנהלה שמתנהלת בצורה בזויהבמקום ללכת בכול הכוח על חיזוק שיביא את הקבוצה לליגת האלופות ובכך לסדר הכנסה גדולה מתעסקת ההנהלהבמומ שיטחי לא מבוסס וללא שום תיכנון והכוונה בושה וחרפה מביאים איש קטו לנהל קבוצה גדולה. בעבר שמות והחתמות לא היו בדיעבד בהפועל עבדו יסודי שקט והיו החתמות נכונות [ראו ערך בדיר וברדה]
השב   •  30
126
אדום בדם21/06/2010 21:28
אני אוהד הפועל בנשמה, תומך בקבוצה ומקווה שהפועל תצליח להגיע לבתים בצ''מפיונס, אבל אם נמשיך עם הקמצנות המגעילה הזאתי נגמור את השנה בלי תארים!! שמתם לב שכל פעם שמישהו אומר "חסר שחקן", אז אחר בא ותוקע לו שחקן בסגל שהכי לא קשור לעמדה שחסרה שישלים את העמדה? דיי עם זה! שההנהלה תוציא קצת כספים, זה לא שאם הם ישקיעו בטוטו או בקשרים וחלוצים ברמה גבוהה הקבוצה תתפרק! יש לנו מספיק כסף, ואנחנו לא יהירים כמו מקקי שזורקים תכסף של גולדהאר על שחקנים (כמו בית"ר של גידאמק), אבל למה להתקמצן, שנה הבאה אנחנו מועמדים לליגת האלופות!
השב   •  61
125
עידן21/06/2010 21:26
פשש הקבוצה לא מצליחה לצרף שחקנים שהיא רוצה מה פתאום חרם מנויים?! אוהדי הצלחות אתם תתביישו לכם אצל מכבי חיפה זה בחיים לא יקרה כי אנחנו אוהבים את הקבוצה שלנו מהלב ומהנשמה. יאללה מכבי חיפה להחזיר את האליפות הביתה
השב   •  917
שער 8 אדום!21/06/2010 23:28
עם רכש בלי רכש אין מנויים! ושנית ה"אוהדים" שחושבים ככה אם לא כל כך אוהדים, בכוונתם לא לקנות מנוי מההתחלה וכדי למצוא לזה תירוץ הולם הם רושמים את זה. אפילו שהפועל רק נחלשה בחודש האחרון עדיין יש לנו את השחקנים הכישרוניים ביותר והטובים ביותר (מקקי מבחינתי זה לא קבוצה, צריך במקום המספרים לשים סמל של דולר יותר הולם את גולדהאר)תודה רבה.
השב   •  01
124
אבי21/06/2010 21:21
שחקן בינוני ומטה ואתם פותחים את הרגליים הנהלה לא לעשות יותר שם קניה עם ביתר ליחנקו איתו.
השב   •  10
123
המומחה21/06/2010 21:20

                  אניימה                      

בן דיין - פרנסמן - זר - אלבראז

    ורמוט - ידין - פרננדז - סטיבן כהן

           איתי שכטר  - עומאר דמארי חלוץ תותח ומהיר חייבים לקנות אותו עומאר דמאיר יתקדם יפה בהפועל מי שמסכים שיתן בכחול

השב   •  13
122
אדום עתיק21/06/2010 21:20
מתחיל להרגיש שטביב בא לעשות עלינו סיבוב. דאגלס הלך אניימה בדרך נתכו הלך.. גילי לא סגור,זהבי לא חתום, יצחקי ברח, סהר גם, המון שמות אחרים עפים לאויר כל בוקר בינתיים הביאו רק אלברס שגם עוד לא חתום(סיבות טכניות..) אין קשר בעל שיעור קומה אין מחליף ראוי לדאגלס אין חלוץ ליד שכטר.. מה אגיד לכם אדומים? שלחו אותנו לקופות לקנות מנויים(6000 בלי 1,2,13,) הלוואי ואתבדה אבל זה לא נראה טוב כל ההתנהלות של ה"חדשים". עוד שלושה שבועות ליגת אלופות ואין לנו אפילו קבוצה לאליפות. עם כל הכבוד לשבחון  וסטיבן כהן הם אמורים רק לחזק את הספסל.. אחרי העונה הגדולה היינו צריכים למנף ההצלחה וליצור קבוצה ל5 שנים בינתיים זה לא קורה וחבל. התעוררו כולכם.   
השב   •  70
אבווקסיס תתעורר21/06/2010 22:45
על גולדהאר חוצפן.
השב   •  30
שער 8 אדום!21/06/2010 23:34
ולכן הוא מרגיש שהוא השיג את מטרותיו, סימן V והחליט שמספיק. אלי כדי להיזכר בספרי ההיסטוריה שנה מוצלחת אחת לא תספיק, שנתיים אולי. קדימה להביא כל רכש אפשרי שיהיה עומק וגיבוי בספסל, הרכב מצוין והכי חשוב הרכב שיוכל להתמודד באירופה. ההרכב של היום לא מספיק! ולראות את הכלבים עושים מה שאתה הייתה צריך לעשות זה פשוט מוריד את החשק ופשוט הופך את הפול לחלשה יותר.. אלי ההחלטה בידיך אנא ממך רכש.
השב   •  10
121
אילוז21/06/2010 21:19
השב   •  10
120
שער שש21/06/2010 21:17
השב   •  01
119
אילן האדום21/06/2010 21:17
השב   •  100
118
המומחה21/06/2010 21:17
תביאו את עומר דמארי חלוץ קטלני מהיר ביותר מי שמסכים שידפוק בכחול
השב   •  439
אריק איינשטיין21/06/2010 22:49

את טביב ותפרוש בשיא.
לא עומר דמארי ולא תמוז.
צריך מישהו חזק! חלוץ טוב ליד שכטר.
מי אלו בכלל ? שחקני לאומית.

השב   •  10
117
הדיקטטור21/06/2010 21:15
השב   •  10
116
שמעון21/06/2010 21:09
צריך להיות חזקים!
השב   •  30
115
אוהד אדום21/06/2010 21:04
מה שאני לא מבין זה למה כל מו"מ עם שחקן, גם לאחר שהגיעו לכאורה לסיכומים, מתארך ומתארך בלי סוף. עם גילי המגעים נמשכים ועם זהבי המגעים נמשכים ועם טועמה המגעים נמשכים. נו? מה הבעייה לאחר שמסכמים את העקרונות להכניס את כל הצדדים לחדר עם עורכי הדין ולא יוצאים עד שחותמים. מה הסחבת הזו? 
השב   •  254
הדיקטטור21/06/2010 21:15
השב   •  60
114
מור21/06/2010 21:01

השב   •  41
113
נירבן ציון21/06/2010 21:00
תחזיר את המפתחות,תכנס מסיבת עיתונאים ותגיד שהטעו
אותך, שההנהלה לא מוכנה להשקיע .
אנחנו איתך נשמה
השב   •  42
112
אוהד מודאג21/06/2010 21:00
אוהדי הפועל מזה הביזיון הזה שרץ פה?! איך אתם מעיזים לפתוח פה על ההנהלה שהביאה לכם דבל?!?! זה הזמן לעמוד מאחורי הקבוצה ולתמוך! נכון יש בעייה עם הסגל אבל מזה הביזיון הזה?!
השב   •  616
שחר21/06/2010 22:12
השב   •  131
8-בדם21/06/2010 23:30
התימני עכשיו מריץ עליכים דאחקות תוך כדי שהוא לועס גת ואומר נפלתי למכרה של זהב אדום.
ח ניראה אותכם משחקים באליפות עם זה
השב   •  10
111
צהוב21/06/2010 20:59
השב   •  72
110
u.h9921/06/2010 20:58
מה זה השטויות  האלה חרם מנויים
להזכיר לכם את העונה האחרונה
חרם מנויים?
היחידי שהלך הוא דאגלס אבל נשארנו אותה קבוצה גדולה
ואפילו אם אניימה ילך יביאו שוער ברמה גבוהה
שאני יזכיר את וורמוט שכטר ידין בן דיין
ועכשיו יש לנו חיזוק משמעותי של אלבארס ופרנסמן
אז לדעת שלא צריך לפחד
כי כל העולםל כולו שונא את הפועל
ורק אני אוהב!
השב   •  36
יקי21/06/2010 22:14
השב   •  40
109
אוחנה 1121/06/2010 20:55
שימו עליו 400 אלף וקחו אותו תחסכו מאיתנו את טוטו ואת המשכורת שלו
השב   •  63
איל21/06/2010 21:15
אני רק מזכיר לך שגם שכטר הגיע אלינו אחרי ממוצע של 5-9 שערים בעונה ואינספור החמצצות.

חלוץ צריך ביטחון, ולהרגיש שסומכים עליו. טוטו לא מוכשר כמו יצחקי, אבל הוא מעולה בשמיעל הכדור עם הגב - וזה בדיוק מה שאנחנו  צריכים.

והוא יותר זול מסהר.
תודה
השב   •  10
ROEY21/06/2010 22:10
של טביב? גם אתה בעד לגזור קופונים על כוכבים ולקנות טרנטות?!
השב   •  11
אוחנה 1121/06/2010 22:25
כל עוד הוא הולך והסיכוי של ורד להישאר נהפך להיות גבוה יותר,זה כבר טוב וחוצמיזה ההבדל בין שכטר לטוטו, שכטר איש של עבודה רץ לוקח כדורים מייצר מצבים וטוטו מחילה מכבודו כבד(תרתי משמע) בחלק ההתקפי אה ובמקום להתאמן הוא יברח לספר שלו כדי שירביץ לו תספורת חדשה אז:בבקשה!
השב   •  31
108
אלי גוטמן21/06/2010 20:55
מהתחלה אמרתי שאני לא רוצה את יצחקי אות את בן סהר אני רוצה את ערן לוי
השב   •  21
8-בדם21/06/2010 23:33
ואז כשהתימני לא יירצה לשלם לוורמוט את מה שהוא שווה תגיד שוורמוט סתם שחקן נכון יא אפס?
השב   •  10
107
אדום21/06/2010 20:51
סוף סוף.

להחתים את ברדה ותמוז ואת טועמה או רה רידר,סטרול,שוער
השב   •  12
106
אמת21/06/2010 20:49
עוד רגע מגיע טביב ,
עוד רגע מגיע גוטמן,
עוד רגע מגיע הראל,
עוד רגע הוא נותן את טוטו
ואז.
הוא יתן אותו. למישהו אחר!
ח.
פראיירים לא מתים הם רק נשארים מגעילים- הגועל גועל נפש!
השב   •  91
105
יוסי21/06/2010 20:49
חברה לא לוותר בואו נארגן הפגנה לא רוצים טוטו ולא שריקי רק אליניב ברדה הוא ושכטר יכול להיות קטלני יותר מיצחקי בואו נגרום לקמצן הזה להוציא כסף מהכיס בא לעשות עלינו קופה התימני הזה
השב   •  21
104
נתניה בדם21/06/2010 20:48
תיקחו את כל השחקנים הטובים ותהרסו קבוצות לפני שנה שנתיים אף אחד לא שמע ממכם
השב   •  10
103
Demon Tools21/06/2010 20:44
לדעתי יש טובים ממנו..במיוחד בהתחשב בשבצת פנויה של זר. בעונה הקודמת הבאנו שחקן ברמה כמו של ווצ''צ''ביץ''.למה אי אפשר עוד פעם?הוא שחקן ענק שמתאים לרמות הגבוהות ביותר של אירופה. עוד משוו..אם אני זוכר נכון,גנד עוד חייבים לנו את הכסף על יבואה. אולי טרייד?החזרת יבואה או הבאת ברדה. שני חלוצים גדולים שכבר מכירים את הליגה.
השב   •  21
102
אביעד נמר האש!21/06/2010 20:44
סתם שמן לאף אוהד בייתרי לא אכפת שהוא עובר להפועל פתאום זה לא מפריע לאף אחד.זה אומר מה הוא שווה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  72
סיוון 3> ברוכיאן21/06/2010 21:10
השב   •  31
אוחנה 1121/06/2010 22:32
פעם קודמת בכית ביגלל יצחקי עכשיו ביגלל טוטו? סבבה יצחקי אני עוד יכול להבין מבחינה מקצועית חלוץ מהטובים בארץ אבל טוטו? טוטו? מה הוא עשה כדי שאוהדי בית"ר יבכו בישבילו? דבר 1 טוב הוא לא עשה ב3 שנים שהוא בבית"ר טוטו לא יקר לאוהדים מבחינה מקצועית ובטח שלא מבחינה של שחקן נשמה וכד'' אז יאללה דיי כבר לבכות תביני את המצב צאי מהסרט של גאיידמק אין כס ף צריך למכור ותגידי תודה לה'' ולאיציק ששחקים שחשובים לאוהדים לא נימכרים וטוטו לא אחד מהם גם לא בן-יוסף וגם לא בנאדו/גרשון בקיצור שחקנים שלא גדלו במועדון ויש עליהם הצעה כספית יכולים ללכת (חוץ מעידן טל) עד שיושג התקציב הראוי
השב   •  91
סיוון 3> ברוכיאן22/06/2010 02:01
מה אתה עוקב אחרי כל תגובה ותגובה שליי?
אני אמרתי משהו על תמוז ביכלל?
בואננה ואיי חח איזה אוהדים מטומטמים אשכרה יש לנו !
בעיקר אתה ואל תגיב לי ביכלל !
השב   •  22
ביתרי22/06/2010 13:28
השב   •  20
101
elute21/06/2010 20:43
פשוט עובדים עלינו במועדון. ולאיש שעושה את זה יש שם שמתחיל  באלף
השב   •  20
8-בדם21/06/2010 23:36
מזה המשחקי מילים המפגרים האלו
השב   •  00
100
עופר21/06/2010 20:42
יש להם מחלת הכסף הם ידביקו את הפועל. תסתכלו מה קרה למכבי ת"א מסכנים
השב   •  11
99
אריאל21/06/2010 20:40
כדי שמכבי בטעות לא יקחו אותו.
השב   •  10
98
פיצול אישיות אדום21/06/2010 20:38
השב   •  00
97
הידוען21/06/2010 20:36
שטיות במיץ עגבניות
השב   •  00
96
יניב21/06/2010 20:36
חצי מהאוהדי ביתר ימותו שהוא ילך. איטי עצלן פינישר לא משו ולדעתי בכלל לא כשרוני
השב   •  11
95
אבי21/06/2010 20:35
השב   •  11
94
הידוען21/06/2010 20:35

של הפועל ללא שום תיכנון וללא שום תכלית קצרה ממנסה רק להוכיח שהוא יכול להוריד במחיר העליות ולבסוף נשאר ללא שום החתמה

השב   •  01
93
צהוב21/06/2010 20:32
פשוט כיף
השב   •  11
92
בני21/06/2010 20:32
הנהלה מטומטמת וקמצנית. התימני בא לעשות קופה ע״ ח האוהדים. אני לא אתן לו יד לכך.
השב   •  93
ניר21/06/2010 21:00
גוטמן,סע לארוחת שבת אתו.
תתפטר גוטמן-שים את המפתחות
השב   •  11
כועס מאוד21/06/2010 21:47
תיזהרו ממנו
השב   •  70
ROEY21/06/2010 22:07
השב   •  80
אדום21/06/2010 22:50
ומוכן לשלם יותר מחצי!
השב   •  10
daniel shtekler22/06/2010 19:31
חפש פייסוק
השב   •  00
91
חזן921/06/2010 20:30
איפה נעלם תקציב של 50 מיליון שקל? בדיבורים וזריקת שמות באוויר של ההנהלה. עוד לא נראתה בארץ קבוצה אלופה, ועוד מדורגת עד הבתים של האלופות,שניסתה להחתים 10 ישראלים שונים ולא הגיעה לסיכום עם אף אחד מהם. מוכרים לנו חרטות בשקל, לא הגיוני שהקבוצה יוצאת למחנה אימונים עם חצי הרכב, נכון לעכשיו ללה שלא פתח בשעריים בדרך לפתוח במוקדמות האלופות. הבאני קרוב ל3 מיליון יורו על דאגלס וחסכתם תמשכורת שלו של 200 אלף דולר. למה קשה לקנות את סטרול ב300 אלף ולשלם לו חוזה של 300 אלף דולר ל3 עונות? מסיכום העסקאות ישאר רווח של יותר מ10 מיליון שקל! אז על מי אתם עובדים שאתם מנסים להתחזק בכל מחיר ומעמידים תקציב שעוד לא נראה בהפועל-50 מיליון?? בינתיים עשיתם רק החתמות של שחקנים בינוניים וחופשיים, טעם של סטוק דיי. להחתים דחוף 2 מתוך אלברמן גולן\ברדה וסטרול פלוס זר ברמה גבוהה(לא מהליגה הטורקית השניה,גם בוסניה לא טוב)
השב   •  61
תומר21/06/2010 20:54
צודק, נמאסתם, יא טמבלים
השב   •  11
אוהד מודאג21/06/2010 21:43
העתקתי שוב את התגובה שלך!!
זאת התגובה הכי נכונה שקראתי בקופה האחרונה.
אני לא סומך על טביב בכלל.
השב   •  30
יקי21/06/2010 22:15
הנהלה מפגרת
השב   •  10
90
אורן21/06/2010 20:28
אחלה עיסקה!
השב   •  102
בית"ר אהבת חיי21/06/2010 23:14
אפשר להביא אותו בלי לשלם כסף  להבועל אבל קורנפיין עסוק בלמכור תקבוצה במקום לשחרר כסף למלמיליאן.
השב   •  21
89
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )21/06/2010 20:27
חהחהחהחחהחהחהחהחהחההח,,

חהחהחהחחהחהחהה
לחההחהחחהחהחהחה
ותודה רבה לאייל גולן והמבין יבין !
השב   •  81
88
לירון21/06/2010 20:26
סהר לא עשה כלום בקריירה.
השב   •  28
ליאור21/06/2010 21:40
פדחן!
השב   •  20
8-בדם21/06/2010 23:39
יא אפס אתם כבר בלתי ניסבלים פשוט גועל נפש אתם המיץ של המיץ של הגועל בארץ הזאת
השב   •  00
87
יוסף כהן ביתרי 30 שנה!21/06/2010 20:25
אם למכור את טוטו להפועל,אז רק תמורת מיליון יורו. לפי דעתי,הוא הולך להיות ענק עונה הבאה. בלי יצחקי,הוא היה הופך לבורג רציני בהתקפה של ביתר
השב   •  71
ליאור21/06/2010 21:39
השב   •  04
86
אמיר21/06/2010 20:25
לאורך כך הדרך רציתי רק אותך !

ח
השב   •  122
תומר21/06/2010 20:55
השב   •  100
85
רק ביתר ושכולם יקפצו!21/06/2010 20:24
השב   •  10
84
אוהד שרוף של הפועל21/06/2010 20:24
סוף סוף נזכרו שיש חלוץ טוב בשם טוטו תמוז 
השב   •  00
ליאור21/06/2010 21:38
דבר אחד חזק שהוא עשה בליגה? על יצחקי אין מילים. אבל טוטו? ביזיון!
טביב לך הביתה לך יא קמצן.
השב   •  10
83
סרג''יו ראמוס21/06/2010 20:23
השב   •  02
82
דאבל אדום21/06/2010 20:22
לא נראה לי. הדאבל היה רק ההתחלה. בקרוב הפועל תופיע לכם בסלון כל שלישי ורביעי, כשאתם תעופו כבר במוקדמות הליגה האירופית. וכן, שוב נגד סנטה קולומה.
השב   •  00
81
שי21/06/2010 20:21
בהרכב של הפועל.. לא? מה קרה שמחפשים חלוץ שני בנרות ליד שכטר?

לדעתי הפועל אכן עושה בשכל. 2חלוצים ברמה זה חובה למפעל כמו אלופות. אני הייתי הולך על ברדה, מציע לגנק 2מיליון דולר פלוס חצי מילון דולר משכורת ולהפועל יש אחלה חלוץ. הרי הם הציעו בערך אותם סכומים על יצחקי. ברדה ליד שכטר שילבו פצצה. סקורר מול סקנד סטרייקר כמו שכטר.
השב   •  30
80
רק מכבי!21/06/2010 20:19
כמובן שהשנה שהצלחתם בלומפילד היה מלא אבל כבר בכישלון הראשון אתם תחזרו ל-6000 אוהדים  (רק לא החתמתם 2 שחקנים כבר חרם מנויים)
השב   •  18
טל21/06/2010 21:00
אנחנו?  תראו איך כל קיץ אתם מתעוררים?? אחרי 5 מחזורים אתם  לובשים חולצות שחורות ומקימים כל מיני כתות!
אנמי לא אוהב להכליל אבל אתם פשוט נמושות כולכם. גם גיסי וחבריי הטובים כשהם מדברים כדורגל הם נהיים רכרוכיים.. 
לפני שנתיים כמעט ירדנו ליגה עם גוטמן והיה לנו ממוצע קהל כפול ממכם. יא אפס!!
השב   •  11
79
אלי גוטמן21/06/2010 20:17
סהר היה פוגע במרקם הגבינתי המיוחד של הקבוצה. אני אתנחל בשבת אצל טוטו ונקווה לטוב.
השב   •  70
78
יוסי21/06/2010 20:16
חברה חרם מנויים ההנהלה מנסה לעבוד עליכם וזה מצליח זרקה שמות לאוויר בשביל למכור מנויים והביאה תשחקנים הכי זולים בשוק עד שאין מקרייב או ברדה לא לקנות מנויים רק ככה טביב הקמצן יתחיל לפעול
השב   •  11
77
אביב21/06/2010 20:12
1-0 קבוצה של דייגים אפסים
השב   •  21
76
מכבי בדם21/06/2010 20:12
גוטמן:"אני מאלה שאמרו לרדת מעסקת בן סהר.. אני חושב שהוא היה פוגע לנו במרקם הקבוצתי" ח איזה מאמן כאפות
השב   •  121
חן21/06/2010 20:56
השב   •  00
75
ירוק חזק!21/06/2010 20:07
גוטמן: " עידן שריקי היה הבחירה הראשונה שלי, יצחקי היה פוגע במרקם החברתי, סער היה הורס את ממצע הגילאים של זקני ת"א, ביקשתי מההנהלה לרדת נסער כשהבנתי שהגיל שלו צעיר מדי!  שריקי הוא העדפה הטרום-ראשונה שלי! רגע. שריקי סירב?! התכוונתי תמוז! זהו! תמוז הוא הבחירה עוד לפני שהייתה לי בכלל בחירה! שריקי היה פוגע בממצע מספר הנעליים של השחקנים! תמוז ורק תמוז! רגע, תמוז מעדיף את חיפה?! עוד לפני שבוע ביקשתי מההנהלה לרדת מתמוז כי הוא יפגע במרקם התירוצים שלי! אני בעצם רציתי כל הזמן את ורוצינה! הוא החלוץ שיביא אותנו למקומות שאנו רוצים! אה, שיחררתי אותו כבר..? בוודאי זו היתה הכוונה! רק לאלא ושכטר מסוגלים!
השב   •  183
74
אלדר21/06/2010 20:05
סתכלו עליכם ימגעילים אנחנו נבייש באירופה ח חושבים שהביאו אל קולאוטי וזיו אז הם חושבים שהם טובים יאלה שב בשקט יאוהד ממקי מה שאתה רוצה אם תגיעו לשלב הבתים וגם אם תגיעו אמן תקבלו קבוצה שתפרק לכם ת''תחת יקבוצה של ממקקים
השב   •  14
73
מוטי21/06/2010 20:04
מי לדעתכם תהיה האלופה בעונה הבאה(2010/2011)? 1.מכבי תל אביב 2. הפועל תל אביב 3. מכבי חיפה 4. בית"ר ירושלים
השב   •  22
ביתרי צהוב שחור21/06/2010 22:59
מכבי תל אביב היא האלופה לשנת 2011\2010 ללא ספק וגם עדיף שמכבי וחס וחלילה לא הבועל וחוץ מזה מכבי וביתר ביחסים מצוינים אז תיסלם מפרגן לכם.
השב   •  00
72
אבי21/06/2010 20:02
הוא יצליח לסגור את העיסקה
השב   •  83
71
הפשטיין הכנעני21/06/2010 20:02
לא לקנות מנויים-חרם מינויים
השב   •  61
70
הפשטיין הכנעני21/06/2010 20:01
לא סתם כל מכירת המינוים נתקעה.
אני מאד מודאג .
שום זר רציני לא נרכש ,ההנהלה על הפנים.
עלאק סטבן כהן, ככה לא בונים קבוצה
השב   •  81
שער שש21/06/2010 20:16
אלברז הוא לא זר רציני ? פרנסמן ? מה אתם מקשקשים כאילו הפועל תקום או תיפול על סהר ויצחקי
השב   •  23
מוש21/06/2010 20:57
רק פראיר כמוך קנה יא טמבל
השב   •  12
יקי21/06/2010 22:16
השב   •  60
69
השרגאוניאן21/06/2010 20:00
לטרפד!
השב   •  84
68
יניב21/06/2010 19:58
צריך לשחרר את טוטו,ברוכיאן ובן שושן,למה? יש לכולם חוזה לעוד שנתיים :לברוכיאן 200 אלף דולר,טוטו 180 אלף דולר ובן שושן 280 אלף דולר.אם לא נמכרם אז אפשר להגיע לגזר הדין ולהיות במצב פיננסי גרוע יותר! ואיציק תוריד את מחירי המנויים אם המחיר שלך ל 200 איש לא תמכור תוריד וככה תמכור מינימום 5000 מנויים ואפילו אפשר למכור יותר מהגועל!! יאללה ביתר אנחנו אמיצים יותר מכולם בליגה וכולם יודעים את זה שאנחנו מחזיקים מעמד צריך להשקיע יותר ולראות כמה אנחנו גיבורים ויציבים.
השב   •  33
67
ליאור ,21/06/2010 19:58
בו''אנה יא משוועמם לך
תעבוד על מישו אחר !
איך אתה יודע את זה ? אל תגיד לי
שאתה דוד של ורמווט יא מסכן
חסר חיים !
השב   •  11
ליאור21/06/2010 21:28
זה אוהד קטן ומושעמם של מכבי
השב   •  00
66
חבר קרוב של אלי טביב21/06/2010 19:56
אליניב ברדה סגר בקבוצה בעל פה אבל הם לא מחתימים אותו כדי שטוטו יסכים לבוא ולא ידע שהוא רק מחליף והפועל מביאה את ולה מארסנל תמורת אניימה            זה לפחות מה ששמעתי מטביב
השב   •  21
65
מכביסט21/06/2010 19:49
תאכלו את הלב יא מסריחים! רק בושות תעשו לנו באירופה
השב   •  66
אבי מהדרום21/06/2010 20:06
קשה מאוד להגיע גם אם נתאמץ
השב   •  10
64
המומחה21/06/2010 19:48
השב   •  21
63
ג''ימבו21/06/2010 19:40
לדעתי הוא דווקא מתאים
השב   •  50
62
שרוף על מכבי21/06/2010 19:33
ח
ח
ח
ח
השב   •  50
61
הפועל21/06/2010 19:32

אתם תראו בסוף לא יהיה לנו קבוצה:

1.אנו לא באמת יודעים אם וורמוט ישאר
2. דה סילבה הלך
3.אין לנו שום רכש רציני לקראת העונה הבאה

בקיצור יש לנו הנהלה קמצנית שלא יודעת להביא שחקנים אני לא רוצה שנהיה כמו מכבי או ביתר בתקופתו של גיאדמק אני רק רוצה שנהיה קבוצה שאם היא רוצה שחקן אז אז היא תביא אותו 

                           נקווה שנצליח בליגת אלופות בהצלחה
 

השב   •  52
ניב21/06/2010 20:00
השב   •  50
60
שמעון השכן21/06/2010 19:29

רק חסר שביום רביעי המו"מ עם שרמוט יתפוצץ, וזאת תהיה עוד חותמת שאתם קבוצה קטנה שהצביעה בעד הקיזוז כמו רעננה ועכו כדי שיוכלו לצמצם פערים מהקבוצות הגדולות!!

השב   •  75
59
קובי21/06/2010 19:27
אין לנו כסף קטן
השב   •  00
58
מייק21/06/2010 19:25
השב   •  71
57
גיא21/06/2010 19:23

מכבי תל אביב הגישה הצעה לגילי ורמוט על סך 500 אלף דולר לעונה וכרגע סוכנו של גילי ורמוט נפגש איתו במטרה לחתום במכבי העסקה היא כזאת ורמוט למכבי בוזגלו להפועל!

השב   •  735
בן מרקו21/06/2010 19:46
מכבי הציעה מיליון דולר לשכטר 2 מיליון דולר לאניימה ו 3 מיליון דולר לגוטמן ולאבוקסיס יחד ולידין ואפילו לנאתכו שיחזור מרוסיה כל אלה תמורת 4 שחקני נוער של מכבי ת"א ובתוספת 3 נערים מנערים א שהצליחו לחלץ תיקו משמשון.אל תגלה לאף אחד אח שלי עד שזה יפורסם.
השב   •  82
ברק החתיך21/06/2010 19:47
בוזגלו ברבע עונה כבש 3 שערים שורמוט שם 9 שערים בעונה שלמה בעונה שלמה בוזגלו היה 12 שערים בוזגלו בישל ברבע עונה  5 בישולים וורמוט 16 בישולים בעונה שלמה בעונה שלמה בוזגלו היה מבשל 20 בישולים אז מי שחקן טוב יותר?
השב   •  615
שער שש21/06/2010 19:49
לגילי יש חוזה בהפועל לעוד שנתיים עם אפשרות יציאה לחו"ל אם מקקי רוצים שישלמו 10 מליון יורו עליו וגם יביאו את בוזגלו
השב   •  20
דוד מימרן21/06/2010 19:50
רק עמישב!
השב   •  30
adfsdf21/06/2010 20:17
השב   •  10
אדום21/06/2010 20:53
השב   •  00
אסי22/06/2010 02:59
יצחקי צהוב, סהר כחול, פטי ירוק ואפילו נראה שטוטו לא יורק לכיוון שלכם- כרגיל הבועל הייתם ונשארתם שנואים!
קורנפיין מלוכלך- אמר: מוני הראל-
אבל עוד יומיים הוא יתחנן לקורנפיין שיימכור לו את טוטו- רק אל תישכחו להביא מטען לפלאפון של קורנפיין לפגישה אחרת גם טוטו יגיד לכם שלום מה נשמע ויחתום במקום אחר!
מועדון פח
השב   •  20
יונתן22/06/2010 10:25
ירושלים של זהבי!!
קבוצת פח שחגגה לכם אליפות במגרש! תאכל ת''לב!!
ירושלים אדומה!!
השב   •  00
56
המומחה21/06/2010 19:22
השב   •  141
ארז הלבנון21/06/2010 19:40
השב   •  23
יקי21/06/2010 22:17
השב   •  10
55
יוסי21/06/2010 19:17
לא טוטו ולא לוטו מה שנשאר רק אליניב ברדה רק הוא יכול להישתוות ליצחקי ולסהר לאלה יותר טוב מטוטו לוטו להשקיע על אליניב טועמה וסטרול ויש לנו חתיכת קבוצה הבנת טביב הקמצן
השב   •  82
ליאור21/06/2010 21:24
השב   •  00
54
גוטמן21/06/2010 19:17
שכטר היה צריך לזוז שמאלה וכו.
השב   •  239
53
שער שש21/06/2010 19:17
אני מקווה שעכשיו יגמרו הדיבורים ויתחילו המעשים
השב   •  40
52
יצחק21/06/2010 19:13
שאלה: אתם הולכים לייצג את מדינת ישראל השנה ולא לומר שאתם מיצגים רק את הפועל? אם כן בהצלחה לא רק ממני מכל האזרחים של המדינה הזאת כלל אוהדי מכבי
השב   •  110
ליאור21/06/2010 21:23
מייצגים את ישראל.
כתבתי כבר יש פה קומץ של קיצוניים  כמו שיש בכל קבוצה .
האוהדים של היום זה לא האוהדים של פעם אחי.
ובקצב הזה  אנחנו נראה לי הולכים ליפול.
אתם התחזקתם ויש לכם שחקנים מצויינים בהצלחה לכם.
השב   •  50
ירוק22/06/2010 02:25
אבל קיצוניים בתחומים אחרים.
השב   •  00
51
אדום עולה21/06/2010 19:13
הפעול לא תקום ותפול על בן סהר זכותה של אספניול לסרב אני יאחל לבן סהר בהצלחה בעונה הבא אבל לגוטמן חייב ליהיות לפחות עוד אפשרות של חלוץ הוא הרי ידע שלמקרה שלא יסכימו להשאיל את בן סהר הוא צריך ליהיות עם עוד שם של חלוץ אוו שתיים.
השב   •  40
50
red one21/06/2010 19:11

צריך להביא את מליקסון כקשר אמצע, את מקרייב כחלוץ חוד ובלם זר שלא היה בליגה הישראלים

השב   •  20
49
אוסישקין21/06/2010 19:09
השב   •  20
48
המבין באדום!21/06/2010 19:06
חברהעומר דאמרי הוא שחקן צעיר ומצוין שגוטמן רק יכול לפתח ומהיר מאוד ליד שכטר זה קטלני  
השב   •  34
ליאור21/06/2010 21:21
התחרפנתם לגמרי! מה הפועל נהייתה בית ספר לפיתוח חלוצים.. חלאס אנחנו הולכים לשחק במוקדמות הצפיונס ואנחנו צריכים חלוץ תותח לא חלוץ שצריך לתת לו זמן בשביל שיתפתח!
מה קשה להבין פה מה.
ידעתי שזה מה שיקרה. ביזיון!
השב   •  20
47
רק ביתר ושכולם יקפצו!21/06/2010 19:06
דחף להם את טוטו ! אחלה היזדמנות! כמו שעשינו להם עם זנדברג ולמכבי עם יצקקי!
השב   •  81
46
רן21/06/2010 19:05
השב   •  2912
uh9921/06/2010 19:25
השב   •  87
45
נדב21/06/2010 19:04
העדפתי את תמוז על סהר ויצחקי
השב   •  618
אשקלוני אדום אש21/06/2010 19:28
השב   •  61
שער שש21/06/2010 19:51
השב   •  20
44
פלוני21/06/2010 19:04
אחלה 14 וואלה צודק בכול מילה
השב   •  01
43
רונן21/06/2010 19:03
היה פרסום שאספניול מעוניינים באניימה.מה יותר פשוט מביצוע החלפה:אניימה תמורה סהר+מזומן?
השב   •  03
מייצגים את הפועל וגם את ישראל21/06/2010 19:36
השב   •  00
42
השד האדום מהצפון21/06/2010 19:03
השב   •  20
41
לירן21/06/2010 19:00
אתה קבוצה מצוינת וקהל מדהים למרות שהבאנדם שאני הכי שונא בעולם זה גוטמן שיהיה בהצלחה ותביאו כבוד בכל זאת כולנו יהודים
השב   •  122
ליאור21/06/2010 21:18
למה לשנוא אותו? אני לא סובל את טביב ואת עמנואל רוזן.
השב   •  00
ירוק22/06/2010 02:24
השב   •  20
40
אחד שיודע21/06/2010 18:59
כל הזמן הזה העדפתי את שריקי, בן סהר היה פוגע במרקם הקבוצת". מעניין אם זה מה שהוא יגיד הפעם
השב   •  527
39
לב אדום21/06/2010 18:58
מר טביב את הראל :
1. לפני שמצהירים הצהרות ומדברים עם שחקן רצוי לבדוק מול הקבוצה שלו את כוונותיה - לטעמי שוב עשיתם פדיחה .
2. חסרים חלוץ בלם וקשר 50:50 - חלוצים ישראלים טובים לא חסרים ( טוטו , ברדה , שריקי, מקרייב או זר מהליגה הספרדית רצוי ) 
קשרים: טועמה , מליקסון , או זר , וראבאק תסגרו את וורמוט כבר ! 
בלם - קינן יבוא גם יבוא ( אין שחקן שכסף לא יכול לקנות - תשאלו את גרשון ) , יא יא פטי , או בלם זר . 
שוער - יש מועמדים אבל חייבים להביא את אניימה לחשוב על הישארות עד ינואר לפחות ולהראות לו את התועלת - עם כל הכבוד למונדיאל - אלופות יעשה את העבודה עבורו פי אלף ( ההשמטה הורידה מהבטחון שלו והסקאוטרים ירצו לראות אותו בעוד כמה משחקים גדולים ואין כמו הבמה של האלופות בשביל זה ) 

אז מה אנחנו מבקשים - לשים כבר גז להתחיל לסגור עניינים . 

אין זמן המשחק הראשון של האלופות בעוד שלושה שבועות !  
השב   •  41
ליאור21/06/2010 21:17
חכו תראו את מכבי עונה הבאה ותבינו איזה טעויות עשינו.
השב   •  00
38
גיא הפרסי21/06/2010 18:58
גוטמן יעשה שבת בבית משפחת שריקי השבוע , בשבוע הבא אצל תמוז , ובעוד שבועיים גוטמן יעשה שבת אצל אלנתן סלמי
השב   •  278
אוהד בצהוב וכחול!21/06/2010 21:36
חח מה הוא הומלס?
השב   •  21
37
יוסי21/06/2010 18:55
מגיע לנו היה לנו חודש וחצי לסגור אם יצחקי ונרדמנו עכשיו אין את מי להביא ונשארנו בלי חלוץ בגלל הקמצנות של טביב אמן שלא נעלה לבתים שטביב לא ייראה ת60 מיליון הקמצן הזה בושה להנהלה
השב   •  65
רועי האדום21/06/2010 19:43
רק בגלל שאתה רוצה שהבעלים של הקבוצה שאתה אוהד (עלאק)??
השב   •  21
עמית21/06/2010 20:12
די, די. אל תגיד לי שאתה אוהד. אוהד אמיתי אוהב את קבוצתו בלי קשר לכלום. אתה חושב שמגיע לנו? רוצה שלא נעלה לצ''מפיונס? אז לך תאהד קבוצה אחרת, כי אוהדים כמוך- אנחנו לא צריכים.
השב   •  00
נימו21/06/2010 22:18
השב   •  40
36
אדום בדם21/06/2010 18:54
יא טיפש שנה הבאה אתה ויענק''לה שחר יכולים למכור תותים,אתם הולכים לסבול קשות שנה הבאה -כל הקבוצה שלכם מתפרקת ואתה מעיז לדבר-יענק''לה הזה בונקריסט ברזלן הרוויח חבילות של כסף בעליה לבתים של ליגת האלופות ועבד עליכם בעינים ולא הוציא שקל-טיפשים.
השב   •  41
ליאור21/06/2010 21:10
תורידאת האף!
אין כבר על מה להשתחצן , זאת לא תהיה אותה הפועל במצב הזה.
או שטביב יפתח את הכיס או  שנהיה בזיון אחד גדול.
ואל תתן לי תירוצים והסברים עלובים כמו ליצן.
השב   •  00
35
redevil21/06/2010 18:52
קודם כל יש מחליף לדה סילבה וזה פרנסמן. מחליף לאניימה עדיין לא צריך כי עדיין לא מכרו אותו וגם יש כבר כמה שעל הכוונת אם הוא ילך. קשר אחורי לא מריך יש את זהבי ששיחק שם במשחקים האחרונים והיה מעולה. קשר שמאל צודק צריך להביא את טועמה ובאמת חסר חלוץ ליד שכטר אבל לא דחוף כי יש את ללה . בסך הכל אתה צודק הנהלת הפועל צריכה מהר להחתים את טועמה למצוא מישהו טוב לשער ולהזדרז עם העיניים של חלוץ אבל אני מאמין שההנהלה תפתח את הכיס ותקנה את כל מה שגוטמן ירצה . בהצלחה בעונה הבאה להפועל ת"א וקדימה הפועל!
השב   •  00
34
איתן טייב21/06/2010 18:52
3.6 מיליון יורו לא ?
השב   •  71
33
יהודה עמר21/06/2010 18:50
רוכשים רק שחקנים חופשיים ובחצי שקל. חבל מאד שבעונה הכי חשובה בתולדות המועדון מתקמצנים על הכסף. אם רציתם את יצחקי למה חיכיתם לרגע האחרון? כי מר טביב התקמצן. אני הייתי עד לויכוח שלו עם מוני. בסוף כשהצענו 2 מיליון עבורו, כבר היה מאוחר. מכרנו את דה סילבה,נאתכו,יבואה וכנראה את אניימה. רק ארבעתם שווים כ 30 מיליון שח. מה הבאנו מה? שבחון,פרנסמן,אלברז נבחן מהליגה השניה בטורקיה ואולי סטיבן קהן מרעננה.כולם ביחד תמורת 0 שח.בהעברת חופשיות.תביאו כבר תותח מחו"ל לא פצוע ולא מדדה, ולא פוטנציאלי.מישהו עם קבלות ובגיל הנכון. תביאו את בוזגלו את סטרול את טועמה.נרדמתם כשמכבי עבדה. הייתם שיכורים מהדאבל וגנבו לנו כמה כשרונות מתחת לאף.זו הדקה ה90 להתעורר ולהחתים בהרבה כסף תותחים !!  ומי שמזלזל בגולדהר, לצערי יקבל שיעור בניהול.  האיש לא סומך על קומבינות ועל מזל. הוא קונה שחקנים בהרבה כסף וחלקם גם עם קבלות. תזכרו שבתולדות הכדורגל הישראלי היה רק יעקובו אחד שנרכש בזול ונמכר במיליונים. כל יתר מאות הזרים הגיעו בגרוש ושווים גרוש. וגם לאניימה לקח 4 שנים להתפתח כאן. רוצים קבוצה באלופות - תשלמו כמו באלופות. טביב - די עם הקומבינות.
השב   •  391
השד האדום מהצפון21/06/2010 19:10
כל מילה שלך נכונה,אני לא מבין מה השאיפות של ההנהלה עם הרכש הנוכחי!
אין ספק שצריך להכניס את היד לכיס שלוש עמדות המפתח כרגע זה בלם ברמה גבוה קשר דפנסיבי מוכח וחלוץ עם קבלות!!
השב   •  20
ויקטור.21/06/2010 19:15
מברוק אחי.אחלה טוקבק
השב   •  30
שלומי21/06/2010 19:32
אבל הוא תימני הוא קמצן אין מה לעשות.
יאללה שיהיה אחלה ליגה שנה הבאה
השב   •  40
elute21/06/2010 20:41
אין אף שחקן שישלהב אותנו. אני מחכה עם הרכישת מנוי שלי. לא ייתכן שיעשו מהפועל עסק לצרכי רווחים בלבד. בשביל זה נכנסת טביב?  לעשות עלינו קופה??  תשים חצי מיליון ותשאילו את גיא אסולין. תביא את בוזגלו, תביא קצת שמחת חיים למועדון
השב   •  00
מוש21/06/2010 20:58
השב   •  00
ליאור21/06/2010 21:07
לא מצאתי מילים אחרות לפרש את זה .
תכף יגיעו כל יפי הנפש  שמייצגים את הפועל ולא את ישראל כמו "המומחה" לכתיבת שטויות הפלצן לכתוב לך  שאהת אוהד "צלחות".
אתה אוהד אמיתי שלא מתבייש לכתוב את האמת ואת מה שאתה מבאמת מרגיש.
רק ששנה הבאה כל קומץ הפלצנים לא יבאו לבכות שת"א תהיה צהובה ושנעוף בסיבוב הראשון או השני .
השב   •  20
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )21/06/2010 21:30
השב   •  00
נימו21/06/2010 22:19
השב   •  70
32
א. א. לב אדום21/06/2010 18:49
גוטמן אוכל צהריים אצל בתיה, מוני שולח פקסים לצה"ל, בנצ''וק לא מצליח להשיג את מאוריציו בטלפון.
כל כל שקוף, ובינתיים אוהדי המקלדת משבצים הרכבים: סהר או יצחקי או שניהם, סטרול החליף את באדיר, דה-סילבה נשאר עוד עונה וזהבי בכלל קשר אחורי.

אסי דומב סקאוט?  אז למה התחילו האימונים ועדיין אין זרים ואין הרכב?
השב   •  80
31
צהוב21/06/2010 18:49
השב   •  12
30
יהודי21/06/2010 18:49
השב   •  33
29
אלירן21/06/2010 18:48
עם סטיבן כהן תהיו ברמה של הפועל רעננה, ותרדו ליגה כמוהם.
סטיבן כהן? שבחון? ממש רכש בדיחה יש לכם, תפלו בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות.
הרכש הנורמלי היחיד שלכם הוא פרנסמן, אפילו בני יהודה עשו רכש יותר טוב ממכם, פחח יא עלובי החיים
השב   •  76
ron21/06/2010 18:59
הקבוצה שלנו היא חזקה גם בלי רכש , עם הקאדר שיש לנו , אבל אתה צודק , זה לא מתאים כנראה לליגת האלופות , חייבים להישתפר ותילמד לפרגן , כי בסופו של דבר אף אחד באירופה לא יסתכל על הפועל ת"א אלא על ישראל כולה , אם לא תילמד לפרגן יהיה חבל מאוד למדינה שלנו, חייבים להיות מאוחדים
השב   •  71
28
אוהדת21/06/2010 18:47
השב   •  00
27
ron21/06/2010 18:45
אנחנו אבודים, מה לא עשינו בישביל להביא את סהר ובסוף הקבוצה לא תיתן לו ללכת , זה נגמר אין לנו חלוץ ראוי לליגת האלופות . נתמודד עם מה שיש , אני יהיה בשוק אם נעפיל ככה , אלא אם כן נביא חלוץ נורמלי.
השב   •  00
26
פיצול אישיות אדום21/06/2010 18:44
נקווה שתשוב עד 12 שנים לשנת פרישה.
מי יודע אם אני אחיה עד אז.
בכל מקרה בן סהר - בהצלחה בכל אשר תלך.
הנהלת הפועל - עכשיו שאין יצחקי ואין סהר, אולי תואילו בטובכם להביא סוף סוף את טוטו תמוז. אפשר גם את שריקי או חלוץ תותח !
איבדנו שלושה שבועות בציפיה מיותרת להוא מהצהבת המזוהמת ולבן סהר יקירנו.
נא להזדרז הנהלה חביבה - ליגת האלופות כבר בפתח !
השב   •  30
דאבל21/06/2010 20:59
מתמוז עוד יכול לצאת משהו, אבל שריקי??!!??
וגם אם תמוז אנחנו לוקחים חתיכת סיכון.
בביתר הוא לא שיחק משהו אז לאלופות. קיצר בזיון אחד גדול.
שטביב ימשיך לעשות חיים בלאס וגאס וגזור קופונים על הכוכבים שבפועל.
מי יודע אולי הוא גם מנסה לגזור קופון על ורמוט עכשיו.
השב   •  170
נימו21/06/2010 22:20
מפרקים את הקבוצה
השב   •  00
25
שונא צהוב21/06/2010 18:43
ח עלק לקנות אותו מה אתה דפוק הוא שווה בערך כל התקציב שלנו וגם המשכורת שלו שווה את כל התקציב של המשכורות שלנו אז מה אתה מדבר בלי לחשוב ובלי להבין כדורגל
השב   •  00
24
לא מאמין21/06/2010 18:41
יאללה ברסה שנה הבאה לרסק את אספניול עוד בינואר !
שונא את אספניול~
בן סהר אתה אדום בנשמה!
השב   •  60
23
השד האדום21/06/2010 18:41
חבל על סהר אבל לא לחכות יותר מדי ולהחתים את תמוז דחוף
השב   •  02
22
שונא צהוב21/06/2010 18:41
למה צריך מחליף לנאתכו יש את ידין וזהבי שהם קשרים מעולים אנחנו צריכים אולי שוער וצריכים בלם וחלוץ וזהו לא יותר מזה
השב   •  10
דאבל21/06/2010 20:56
תעשה טוב תשב בשקט
הקמצנות כבר נהייתה מעצבנת.
מה קורה בפועל מה?
שימו לב רק איך מכבי מתחזקים.
תחלמו על איזשהו הישג עונה הבאה.
יאאלה אני מחכה לכל מי שיגיד שאני אוהב צלחות. לא סופר אתכם.
השב   •  00
21
HTA 4 EVER21/06/2010 18:40
אני חושב שיש תקציב לאליניב ברדה.. להביא לו מה שהוא מבקש !
השב   •  60
20
אוסישקין לא קיים21/06/2010 18:39
תקנו את טוטו תמוז, תג המחיר שלו זה 600  אלף דולר או 700.
השב   •  43
19
הפועל21/06/2010 18:39
סהר אמר להם אל תשחררו אותי לא נעים לי מהפועל
השב   •  31
18
f.c21/06/2010 18:38
יאאלה גוטמן לך לחפש בחוץ. שיהיה מהר! אין זמן!
השב   •  30
17
הבועל טינופת.21/06/2010 18:38
יצחקי רמס להם את הכבוד,ועכשיו סהר משתין להם בפה. גם אניימה ודה-סילבה בורחים מהמועדון הקטן הזה. לא מפתיע,תבדקו ב-20 שנה האחרונות,כל השחקנים הכי גדולים בישראל עברו בחיפה,ביתר,ומכבי. 90% מהם לא התקרבו מעולם להבועל,כי הם תמיד האופציה הרביעית בישראל.
השב   •  376
רועי האדום21/06/2010 19:37

ליל זה נקרא לברוח??זה נקרא התקדמות..
גם לאניימה יהיה ככה
ובן סהר ויצחקי לא עשו כלום, זה החלטות של הקבוצות

השב   •  24
מכירת חיסול בבי"תר21/06/2010 20:12
יוסי אבוקסיס רציתי שתדע שלקחנו דאבל דאבל בבירה.ח שנה הבאה בית"ר ללאומית! תחסוך כסף למפה יא אפס
השב   •  45
16
adfsdf21/06/2010 18:37
אליניב ברדה לא יחזור לארץ ועומר גולן לא משהוא
השב   •  00
ג''ימבו21/06/2010 20:24
השב   •  10
15
שלמה21/06/2010 18:37
מי שמחליט בשבילך יודע איזה עגלה אתה, ומפחד שאם תחזור לארץ חוק בן סהר ילך פייפן,
השב   •  11
14
one21/06/2010 18:36

אחרי עונה שעברה שהייתה חלום אנחנו אוהדי הפועל מרגישים קצת מתוסכלים לגבי העונה הבאה כולם יודעים שמביאים אליפות בשביל לשתחל לליגת האלופות לעשות כבוד וכסף ולאט לאט ליצור רצף ולהיות הקבוצה הטובה בישראל 

הפועל השנה הייתה קבוצה מצוינת 
והשנה כמו שנראה עכשיו תיהיה הרבה יותר חלשה בלי דה סלבה שהוא הברומטר של כל ההגנה לא הייתה לנו אליפות  ואולי גם לא גביע באדיר נראה טוב רק בגללו 
לקחו לנו את יצחקי בן סהר לא יהיה ורק סימני שאלה יש העונה אפילו וורמוט עוד לא חתם ולא הבאתם שום ישראלי משמעותי שישדרג אותנו למה לא מביאים את טועמה לא כל הזמן עושים לאוהדי הפועל את המוות עד שמגיע שחקן אחד 
מה עם מליקסון למה לא מביאים אותו?
תחטפו את תמוז תחזירו לנו את ברדה וטועמה לקבוצה ועם אתם מפחדים על הכסף ולא לפגוע בשחקן זר תביאו את דריו פרננדז שיודעים מה הוא שווה

חסר שוער מחליף לאנימה
חסר בלם מחליף לדה סלבה
חסר קשר אחורי מחליף לנאתכו
חסר קשר שמאל
וחסר חלוץ לייד שכטר

השב   •  3713
8-בדם21/06/2010 23:55
עופו להפגין!
השב   •  00
13
אמיר21/06/2010 18:33
מי ייכנס לנעלים שלו?
השב   •  23
12
שד אדום21/06/2010 18:29
השב   •  64
11
מתן21/06/2010 18:29

ץ

השב   •  02
10
שאלוי21/06/2010 18:27
השב   •  2112
בית"ר אהבת חיי21/06/2010 18:37
תמוז חלוץ טוב אם לא הכי טוב בבית"ר בעונה שהייתה.. גם יותר מיצחקי.. הוא הכי התאמץ בשביל לשחק ולכבוש.
השב   •  153
9
גם אני חגגתי דאבל בטדי21/06/2010 18:27
השב   •  27
רועי האדום21/06/2010 19:35
השב   •  10
8
ויקטור.21/06/2010 18:27
זה היה צפויי.
השב   •  34
7
השדים האדומים21/06/2010 18:26
השב   •  14
6
הפועל דיבורים תל אביב21/06/2010 18:26
נו כוטמן.נשארת רק עם דיבורין אין יצחקי אין סהר קח את שריקי.שנה הפועל קבוצת תחתית.על יהירות ושתן שעלה לראש משלמים!
השב   •  2016
uh9921/06/2010 18:53
ואיך זה לראות דאבל אדום
השב   •  154
אדומה :)21/06/2010 18:56

כמו שאתם נשארתם עם דיבורים בלבד על אליפות ירוקה?? צודק, זה מה שקורה שהשתן עולה לראש.
ירוק חמוד וקטן אתה אל תדאג לנו עדיף שקודם תדאג לקבוצה שלך.
 

השב   •  71
חרא ירוק :)21/06/2010 18:59
אני לא מבין ואף פעם אני לא יבין למה אתם נכנסים לכתבות של הפועל תל אביב אם אתם לא אוהדים. כדי להעביר ביקורת, סתם לקלל. חח ואין לך זכות אפילו יהירות. מכבי שלום מכבי שלום איך זה לראות דאבל אדום! :)
השב   •  51
איתי21/06/2010 20:12
השב   •  32
דאבל21/06/2010 20:50
כל פיפס שמפרסמים על הפועל אתם מגעים להגיב .
אנחנו יותר מדי מעניינים אתכם.
השב   •  00
5
צהוב21/06/2010 18:25
השב   •  497
פישי הגדול מכולם21/06/2010 18:48

השב   •  54
4
אריק21/06/2010 18:25
פשוט קבוצה טיפשה!
מה יש להם לעשות עם סהר כבר?
השב   •  63
3
עדן האדום21/06/2010 18:24
לא נורא!אנחנו הפועל ואנחנו יכולים לעשות את זה ולא תלויים באף אחד!יאללה הפועל
השב   •  45
2
עידן21/06/2010 18:24
NEXT.
השב   •  72
1
המומחה21/06/2010 18:23
השב   •  112
אלירן21/06/2010 18:49
אולי תקחו את מסי?
השב   •  54
גילי ורמוט21/06/2010 18:53
הפועל תלאביב חייבת פשוט חייבת להביא רכש רציני להרכב ולא לעבדות הספסל!!
צריכים בלם ישראלי סטרול..קשר אחורי פרננדז..קשר שמאלי טועמה יחד עם חמד גנאיים או מלקיסון..חלוץ ברדה או חלוץ זר ברמה גבוהה מאוד מאוד מאוד..
רק ככה נגיע בעזרת השם ללית האלופות..
הראל טביב וקצרה ואלי ויוסי להתעורר!
*לנסות להשאיר את איניימה ודה סילבה עד ינואר!
השב   •  41
רועי האדום21/06/2010 19:34
סטרול יקר מדי, וזה לא נכון לקבוצה לבזבז יותר מדי וחץ מזה גם מכבי רוצים אותו והם יעשו מה שהיה עם יצחקי..

אבל כן צריך בלם ברמה גבוהה.קשר אחורי באמת צריך וגמאני חושב פרננדס.
את טועמה ומליקסון לא כל כך צריך,הקישור ההתקפי חזק מאוד ויש את:זהבי, ורמוט, סטיבן כהן ושבחון..כך שיהיו עוד שתיים מחוץ להרכב במצב של עומס ופציעות חס וחלילה.
בנוסף לבלם וקשר אחורי צריך חלוץ, וכך הקבוצה מושלמת ומאוזנת, הגנה חזקה ומהירה,קישור יצירתי וחלוצים מבקיעים ובנוסף, ספסל עמוק וכישרוני
השב   •  21
ברק החתיך21/06/2010 19:51
שהם סטרול ופרננדס ובקום ברדה שרוצה לשחק באירופית ולא ילך לשום קבוצה בארץ בגלל אירופה ואל תגידו לי הפועל בליגת האלופות להם בשונה מהפועל יש סיכוי לזכייה באירופית
השב   •  10
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */