יום רביעי, 09.04.2025 שעה 06:32
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6421-5829הפועל ב"ש2
5138-5929מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

דוידוביץ': זו בעיה שלנו שיעקב שחר הסכים לקיזוז

שוער חיפה אמר ב-103FM בשיתוף ONE: "לא עמדנו בלחץ, מגיע להפועל לזכות. ייקח זמן להתאושש. לא בטוח שאפתח את העונה הבאה". האזינו לראיון

|
דוידוביץ´ מרוסק בבלומפילד (עמית מצפה)
דוידוביץ´ מרוסק בבלומפילד (עמית מצפה)

טרגדיה גדולה למכבי חיפה, האלופה היוצאת היתה זקוקה לניצחון על בני יהודה נטולת האינטרסים כדי להבטיח לעצמה זכייה באליפות שניה ברציפות.

אלא שיכולת נהדרת של רן קדוש, שוער הזהובים בשילוב יכולת נרפית של מכבי חיפה הביאה ל-1:1 מפתיע ונוכח שער ניצחון של ערן זהבי בטדי בדקה ה-92, האליפות הלכה להפועל תל אביב ולמכבי חיפה נותר רק לאכול את הלב ולנסות להבין איך הם פיספסו הזדמנות כל כך נוחה לזכייה?

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ' ניסה להסביר ב-"רדיו ללא הפסקה" מה עובר במועדון ההמום ביותר בכדורגל שלנו כיום: "הכל היה תלוי בנו ולא עשינו את זה. אין לי הסבר אני לא יכול לדבר בשם כולם. עם כל הצער, קשה לי להשפיע על המשחק. לשוער קשה לבשל ולהבקיע. אני לא יכול לעשות גליצ'ים. לא יודע, לא שיחקנו טוב ונכון".

דוידוביץ' התייחס גם ליכולת ההתקפית שלא באה לידי ביטוי בחלק המכריע של העונה ואמר: "השנה, פרט לפעם אחת שהיינו בפיגור והפכנו את התוצאה. בכל שאר המשחקים לא הפכנו את התוצאה. אנחנו מתקשים לפצח הגנות. אתה לא רואה דאבל פסים שפותחים הגנות כמו הפועל תל אביב בגמר הגביע. לא מבצעים אישיים שמפצחים הגנות, אנחנו לא בועטים הרבה מרחוק. אנחנו לא יכולים לשקר, לא שיחקנו טוב בתקופה האחרונה למרות שהגענו למחזור הזה שהכל תלוי בנו וזה עלה לנו באליפות".

האזינו לניר דוידוביץ'

השוער הוותיק דיבר גם על הגורמים שעלו לקבוצתו באליפות: "בעיקרון אפשר להגיד שלא עמדנו בלחץ, כולנו. כשגולסה נפצע זה שיבש לנו את כל המשחק כי הוא שחקן שעושה דברים מיוחדים וזה יכול להיות הרגע ששינה לנו את תוכנית המשחק והמומנטום. יענקל'ה? כולנו לקחנו את זה קשה וכולנו רצינו לזכות וחשבנו שזה מגיע לנו. אני חושב שהם הגיעו בכושר הכי טוב לסוף העונה ואם הם עשו את זה, אז מגיע להם".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו ב-1:1 הדרמטי של חיפה ובני יהודה

על הכאב של האוהדים אמר השוער: "אני חושב שהאכזבה הכי גדולה זה שאיכזבנו את האוהדים שבאו אתמול וכל העונה. זה הכי עצוב כי באמת, זה הכבוד שלהם יותר מכל דבר אחר. אם אגיד שאנחנו מצטערים זה לא יעזור ייקח עוד הרבה זמן להתאושש מזה. נקווה שבשנה הבאה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
לוי: זה רגע מאוד קשה, כואב ומאכזב

דוידוביץ' התייחס גם לשיטת הקיזוז ואמר: "בואו נגיד שהשיטה לא ספורטיבית בלי קשר לזה שאנחנו נפגענו. היא פוגעת במי שטוב ונותן כל העונה את הטוב שבו, מי שיוצר פער בדרך לתואר ואז מקזזים לו. זה לא ספורטיבי. אם יעקב שחר הסכים לשיטה הזו, אז... זו בעיה שלנו. זה עדיין היה תלוי בנו בסוף".

אוהדי חיפה בהלם. דוידוביץ´: &qout;הכי כואב זה שאיכזבנו אותם&qout; (דרור עינב)
אוהדי חיפה בהלם. דוידוביץ´: "הכי כואב זה שאיכזבנו אותם" (דרור עינב)

השוער המשיך: "אני לא אגיד שלא מגיע לנו כי עשינו עונה יפה עם סגל קצר. נתנו מעל ומעבר והגענו לסוף בלי כוחות, בלי אנרגיה ולא מרוכזים".

שחקני מכבי חיפה כואבים בסיום. דוידוביץ´: &qout; (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה כואבים בסיום. דוידוביץ´: "הקיזוז לא ספורטיבי" (עמית מצפה)

"אני משחק 4-5 חודשים עם כאבים נוראיים ומשחק עם זריקות. קיבלתי היום עוד זריקה לברך. יכול להיות שאצטרך לעשות ניתוח. כרגע, אני לא יודע אם אפתח את העונה. זה דווקא בברך הבריאה שלי", סיכם דוידוביץ'.

לכתבה זו התפרסמו 208 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 208 תגובות ב-139 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
139
אלתרמן17/05/2010 16:04
השב   •  00
138
חיפאי17/05/2010 15:07
חיפאים - זיכרו את היום הזה לעולמי עד! בשנה הבאה אנחנו רואים איך חיפה קורעת לגזרים את בני יהודה. אני לא מתכוון 1-0, לא 2-0, גם לא 3-0. אנחנו רוצים לראות לפחות 7-0. השנאה של ביתר להפועל היא כלום לעומת מה שמהיום החיפאים מרגישים מול בני יהודה.

בכלל, הגיע הזמן ששחר ילחץ על ההתאחדות לבטל את בני יהודה. זה לא בסדר שלעיר אחת יש 3 קבוצות בליגת העל. מכבי והפועל מספיק בהחלט, ושימחקו את בני יהודה, שיכולים להתמזג עם קבוצה אחרת. ככה יווצר מקום נוסף לקבוצה מעיר אחרת. זה לא בסדר שלעיר גדולה כמו ראשל"צ או כפר סבא אין קבוצה בליגת העל, ואילו לתל אביב יש 3 קבוצות.

קדימה חיפאים, ראשלצים וכפר סבאים - מהיום קוראים למחוק את בני יהודה מהליגה!
השב   •  00
אמנון17/05/2010 15:58
השב   •  00
137
אוהד שרוף אמיתי17/05/2010 13:39
השירים האלה אומרים לך משהו? אני בטוח שכל אחד שר אותם לפחות פעם אחת והתכוון.. "גם בימים קשים אקום מהקרשים ולעולם אשא דגלך בגאווה גם בטוב וגם ברע.." "אלך איתך בטוב אלך איתך ברע לך אני נשבע"
השב   •  20
ירוקהה17/05/2010 14:40
נשארנו 5 אוהדים ליד האוטובוס של חיפה..כל שחקן וכל אנשי המקצוע של הקבוצה קבלו מילה טובה וחיבוק..לא הייתי מוכנה שמה שהם יזכרו זה קללות.
השב   •  00
136
אמנון17/05/2010 13:34
כל השנים לא סבלתי את מכבי תא אולי בגלל שהפועל לא היוו איום עלינו הלוואי והיו יותר אוהדי הפועל כמוך
השב   •  00
135
יוחנן הסנדלר17/05/2010 13:25
קודם כל אני במקומכם הייתי מנסה לאתר את הסמרטוטים שקיללו את יניב קטן בסוף המשחק. ילד צנוע, חמד של בחור ושחקן משכמו ומעלה שהוביל אותכם במשך כל העונה עם שרירי בטן דפוקים שעובדים על 50% תפוקה- אתם נורמלים לקלל אותו?
איזה מין אוהדים אתם?

ומאיפה כל השנאה שלכם להפועל פתאום? בגלל עמנואל רוזן? אתם באמת חושבים שעמנואל רוזן מייצג את רוב אוהדי הפועל?
הוא סמרטוט שמאלן ש-90% מהאוהדים שלנו לא סובלים. (וגם רוב האוהדים שלנו לא שמאלנים תתפלאו).

הרי השנאה האמיתית שלכם היא למכבי ת"א על כל מה שהיא מייצגת ופתאום התהפכתם עלינו כי יש עיתונאי זבאלה אחד שבעיניכם מייצג את כל הפועל?

במוצאי שבת אחרי המשחק ליד בלומפילד עמדתי ודיברתי עם כמה אוהדי חיפה שפויים והגיוניים שהסכימו איתי שברגע שהפועל ניצחה בקריית אליעזר- האליפות הזו היא לגיטימית!!

עכשיו תרימו את הראש וסעו לקצף לעודד את השחקנים שלכם שנתנו עונה נהדרת שרק בפוקס לא נגמרה באליפות.

והחלמה מהירה לניר דווידוביץ'' בחור עשר.

השב   •  30
134
כדורגל זורם בדם17/05/2010 11:48
אמנם שיפר מאזן ונפח ארון ההישגים של מכבי חיפה, אבל חייבים להודות על האמת אין עסקן ממנו בכדורגל הישראלי  כשישנה אפשרות להפטר מסמלים להרוויח בחד פעמיות על כוכבים שאחר כך אינו רוצה להחזירם ולהדביק דור קיים או עתידי לאגדי (לא פחות) כעטר רוזנטל ברקוביץ. הוא פשוט סופר יותר מכל יוקרתו. בל נשכח שיש יותר מקבוצה אחת בצפון דבריך  הם לא דברי אלוהים חיים, לשחקנים שרצו ונפצעו וירקו דם בשביל המועדון הגיע יותר - בהמה! 50 מליון היו לך אם רצית לחזק יכולתה גם בלי להתאבד פיננסית.. אבל כנראה שיותר חשוב היה להגיד היינו באלופות מאשר לנסות להבקיע גול 1. יותר חשוב לקנות מוסלמי מטוניסיה רק בגלל שקבוצה אחרת כמעט סוגרת איתו בלי לחשוב אם הוא מתאים או שווה או רצוי למועדון. מר שחר הקבוצה הטובה בחיפה בחיפה היתה שם עוד לפניך!! וגם בדור השני האגדי לא היתה לך יד מלבד להביא את גיורא משום שהם באו מהנוער ברובם, תופעת המאמן -בובה על על חוט בהעדר ליגה נגמרה - קבל בראש  - הפועל אלופה
השב   •  00
133
מ.מ.17/05/2010 11:27
השב   •  00
132
יוס17/05/2010 10:44
ולא בא אליך בטענות.
אם לא היית מפסיד את מענק האליפות שלך לא היית בוכה..
כפוי טובה.. מתי תסיים את הקריירה כבר? מתי??
השב   •  01
131
ערן17/05/2010 10:33
לכל אוהדי מכבי חיפה שלום.
מדבר כאן אוהד מכבי שרוף.מספר מילים:
1.לקח לי יומיים להתאושש ממשחק הפסד האליפות ביום שבת ולנתח מה בעצם קרה אז בוא ננתח ביחד":
1.יעקב שחר:שכולם יבינו יעקב שחר לא בנה את מכבי חיפה לבד מכבי חיפה בנתה גם אותו.כמות הפרסום שהוא קיבל עצומה.50 מיליון שקל שהוא קיבל לא הושקעו בכלל והבחירה במאמן ללא נסיון שמוכן לקבל כל שחקן ולא משנה מה רמתו היא לא מקרית.יעקב שחר חברים מחפש זול הוא טוען שלא מוצדק בליגה שלנו לשלם הרבה לשחקן רק הוא שוכח שאת האליות צריך לקחת קודם כאן כדי להגיע שוב לליגת האלופות ולקבל עוד 50 מיליון.מה יצא מקמצנותו שכל אירופה מכירה עכשיו את מכבי חיפה.וגם בארץ שנים לא ישכחו את אובדן האליפות של מכבי חיפה.
2.אלישע לוי.שלא תהיה לכם טעות הוא לא יודי להכין שחקנים למעמדים מאד גדולים והוא לא אשם בכך.זה הוא.
בוא נזכר רגע בליגת האלופת במשחק גמר הגביע בשנה שעברה במשחק האליפות השנה וכמוהן במשחק האחרון נגד בני יהודה.למכבי חיפה מגיע מאמן טוב יותר ואני לא מזלזל באלישע שסך הכול שמח שמזלו הצליח לו.
3.מכבי חיפה.תמשיך ותהיה תמיד הקבוצה של הצפון.היא אהובה על קהל רב מאד.לעולם לא ישכחו לה את השנים היפות שהיו ובעזרת השם עוד יהיו.
מכבי חיפה כקבוצה היא מעל כולם גם מעל יעקב שחר.אם ימכור אותה אני מבטיח לכם שיהיה קונה.כל אדם חדם רוצה קבוצה שבה ההפסד הוא מינימלי והרווח הפרסומי הוא מקסימלי.
מישהוא מתאר לעצמו מה היה קורה לו שחר מחזיק בהפועל תל אביב כל השחקנים היו נמכרים למרבה במחיר.כי זה ביזנס טהור .למה?למה בהפועל עושים מאמץ עליון להשאיר את ורמוט שכטר אניימה למה?כי שם שחקן מזוהה עם המועדון והמועדון ישים עוד כסף אם צריך.שמה אין קמצנים.שמה לא מביאים מאמנים מתחילים.שמה חושבים שיהיה טוב לאוהדים שיתרגלו לחגיגיות ושמחות.אצלנו בחיפה הכול ביזנס.אני יודע שיהיו אוהדים שיקרו עכשיו ומאד יכעסו אני מבקש מהם לפני כן תקראו את התגובה שלי 3 פעמים תחשבו עד מחר ותראו אם אני לא צודק.
מכבי חיפה אוהדים יקרים שלי שיכת לנו לא לאף אחד אחר.אנחנו משלמים משכורות לשחקנים לא יעקב שחר.אניחנו באים למשחקים והגיע זמן שינסו לשמח גם אותנו.ועוד דבר קטן הגיע זמן שבמכבי חיפה יתחילו כבר לחשוב איך מחזירים סוף סוף את הגביע לחיפה.
השב   •  00
130
טל17/05/2010 09:12
שחר - לא שמעתי שהלכת להודות לבני יהודה על המשחק שלהם.  מה קרה איש קטן זה לט היה לטובתכם?  מה שהיה חסר לי בחגיגות האליפות שלנו שלא ראו אותך עושה פרצופים ותנועות מוגזמות. מה קרה?
השב   •  11
דודו17/05/2010 09:36
השוער שלהם שכב 40 דקות מהמשחק על הרצפה, כדורים עברו לידו והוא ''נפצע'' מהם, על מה להודות על אנטי כדורגל? אפילו מכבי נגד הפועל שיחקו יותר, ולא שמכבי חיפה היו שמים את הגול המיוכל גם בעוד שישה משחקים, אבל כדורגל לא היה שם, אז על מה להודות?
השב   •  00
129
תמיד איתך17/05/2010 09:09
צודקת במיליון אחוז!! ראיתי ב-one את האוהדים ששרו לשחקנים שלנו שכבר היו באוטובוס "איתך באש ובמים" וזה היה מרגש ונכון!!החוכמה להישאר גם כשקשה, כמו בכל דבר..
השב   •  20
ירוקהה17/05/2010 10:26
הרי אם היינו לוקחים אליפות האוטובוס היה מוקף..
היית צריך לראות את התגובות של השחקנים..היה שווה את זה
השב   •  00
128
כריש כנה17/05/2010 09:01
כמה שכיף לראות אתכם בוכים כמו האוהדים המפונקים שאתם, אם להגיד את האמת, האליפות היתה צריכה להיות שלכם חיפה.
חבל שהבוס שלכם כל כך פחד מבית"ר לפני עונה או שתיים שהוא הצטרף למהלך פוליטי זול שנועד לפגוע בו, וחזר אליו כמו בומרנג.
אח, שחר, אם רק היית מאמין בקבוצה שלך זה לא היה חוזר אליך כמו בומרנג. צדק פואטי.
אבל שורה תחתונה - את הקיזוז צריך לבטל מיד ולוזון צריך למכור ארטיקים בים, לא לנהל לנו את הכדורגל.
ברכות לאחות האדומה מתל אביב
השב   •  30
עידו17/05/2010 09:24
השב   •  00
127
שרון-חיפה הירוקה17/05/2010 08:52
אלישע לוי - אתה הביזיון הגדול ביותר. בושה של מאמן.

ברגעי האמת אתה 0 שערים ו- 0 נקודות.

יכולנו מזמן לקחת אליפות אבל אתה כלום ושום דבר. אתה פשוט לא יודע להכין קבוצה שמגיעה כווינרית. אתה מאלו שיכול לבוא מהצד כאנדרדוג ולקחת או יותר נכון לגנוב את ההצגה. ככה זה קרה בכל העונה כולל ליגת אלופות.

אין לך שום שיטת משחק!



יעקב שחר קבל את מר ראובן עטר למאמן שלנו - הוא הסמל שלנו, אנחנו אוהבים אותו ותאמין שתגיע להישגים פי 10 ממה שאלישע הביא אותנו.



מכבי=חיפה=אליפות.
השב   •  12
משה17/05/2010 09:40
אם כל "גדולי" מכבי חיפה קטן, גולסה, רפאלוב, מסיללה, בוקולי לא מסוגלים לשים גול נגד בונקר מגעיל (ואני לא מדבר רק על בני יהודה, אותו דבר לגבי כל משחקי הפליאוף כל הקבוצות שיחקו בונקר ומשחקים נגמרו 1,2:0 בקושי, כולל הפועל תל אביב) אז אין למי לבוא בתלונות זה לא מאמן, זאת הקבוצה, וכבר חודשיים שלושה שחיפה לא משחקים, והם שילמו את המחיר. מה לעשות זה הכדורגל, וכל הכבוד להפועל תל אביב על האליפות - הכי מגיע להם, מזל טוב
השב   •  00
126
ירוקהה17/05/2010 08:45
רוצה להגיד שהכי נשבר לי הלב לשמוע את האוהדים לידי ביציע 8 עומדים צמוד לדשא ומקללים את השחקנים..התביישתי,לא האמנתי..בנסוף גם קיללו אותי על שניסיתי להגיד כמה מילים מעודדות לשחקנים שהיו מפורקים..
רוצה להגיד תודה רבה לאוהדים שנשארו איתי צמוד לאוטובוס של שחקני חיפה עד שעזבו..כל שחקן וכל אחד מאנשי הצוות המקצועי קיבלנו מאיתנו חיבוק ומילה טובה כי איך אנחנו תמיד שרים: אלך איתך בטוב ,אלך איתך ברע..
חיפה לעולם לא אעזוב אותך!!
השב   •  20
125
צהוב בדם17/05/2010 08:26
משחק שהיה תלוי רק בכם יצאתם תיקו אז אל תבואו בטענות לאף אחד
השב   •  11
124
מכביסט17/05/2010 08:23
1. אלישע עם כל הצער לא מתאים למשחקי מאני טיים ההנחיה שלו לשחק בסבלנות במקום להתנפל על המגרשד הייתה אווילית ולא מתאימה למשחק כזה .
2. חייבים חלוץ רציני שיודע לנצל מצבים אם דבשוולי לא מבקיע מ-13 מטר אין על מה לדבר.
3. במקום להתמקד בתודות לקהל בחימום השחקנים היו צריכים להתמקד במשחק והיום הם צריכים לבקש סליחה ענקית מאלפי הילדים והאוהדים שהגיעו מצויידים מכף רגל ועד ראש והם לא עשו כלום למענם.
4. שיטת הקיזוז היתה ידועה וכל משחק בפליאוף העליון היה צריך להיות כמו גמר גביע ולא בצורה בו שיחקו
5. כל הכבוד להפועל עלו כמו גברים ניצחו בכל המשחקים החשובים ובזכות הדירוג הגבוה שלהם יעלו לשלב הבתים הצלחה שם אולי תביא לנו עוד קבוצה בליגת האלופות
6. אני מקווה שאת העוול שעשו לנו השחקנים הם יחזירו לנו בגדול בשנה הבאה.
השב   •  10
123
בוני זה שם של כלב17/05/2010 08:23
השב   •  00
122
יוסי17/05/2010 08:22
תרימו את הראש ומהר, אתם אימפריה,אתם ספורטאים למופת.
תודה לכם על עונה מדהימה.
השב   •  61
אורן. מכבי חיפה!17/05/2010 09:07
תגובות
השב   •  00
121
בוני זה שם של כלב17/05/2010 08:15
שטרכמן
דוטרה
בוקארי
ועוד אחד שיום למחרת עלה על המטוס

תוסיםו לזה מגן ימני חסר, קשר אחורי שלא יודע למסור וחלוץ כבד וסוציומט שלא הבקיע כמה חודשים כמו דבה-שוילי.

חיפה לאן?!?!?!?1
השב   •  10
120
רמי17/05/2010 08:02
רצה לשחק בחו"ל לא שיחק מס'' משחקים היה שיבוש,לא סוד יניב קטן הרבה משחקים לא פוגע ולא מוחלף ,ראו הבדל גוטמן אם ראיה מול אלישע לא תמיד פוגע בחילופים מאמן טוב לצעירים לא לאליפות ,יכול להיות שחר לא רצה אליפות בכסף יעלה פחותולא יהיו דרישות לשידרוג,ובונוסים שחר איש חכם הוא חושב על הכל,חבל אפילו אסור לומר אבל אומר שחיפה אפילו הפועל לא זכתה לאליפות כי יש לה מאמן גרוע הצעירים שלהם ושלנו יכולה להיות קבוצה ענקית בחיפה חבל.
השב   •  10
119
אלי17/05/2010 07:56
מר יעקב שחר אתה הכל יכול במכבי חיפה בלי יעקב שחר אין מכבי חיפה אולי יש כמו הפועל חיפה אנחנו האוהדים מאד אוהבים אותך תודה לאל שיש לנו אותך אבל לא יתכן שנפסיד שני אליפיות בגלל מחשבה לא נכונה שלך אחת העברת המשחק של מכבי ת"א  לר"ג נגד הפועל פ"ת ובשניה הסכם הקיזוז  לפי דבריו של דוידיביץ אגב הקיזוז לא חוקי ולא ספורטבי זה לא ספורט את שתי האליפויות הפסדנו בהפרש שערייםאנחנו האוהדים גם יש לנו רגשות עוזבים את המשפחה כבר בשעות הבוקר במשחקי חוץ בגלל אהבתנו לקבוצה  הקבוצה הביאה 87 נקודות והפועל ת"א הביאה 84נקודות והפועל תא הוכרזה אלופה רק בישראל זה יכול לקרוא לסיכום מר שחר זה חבל מאד תאמין לי שהשחקנים רצו את האליפות אבל בגלל הלחץ זה היה קשה
השב   •  20
118
עד המוות מכבי17/05/2010 07:20
תישמעו ותישעמו לי טוב אוהדים ירוקים כמוני עם היינו לוקחים אליפות לא הייתם מדברים על יעקב שחר ולא על אלישע הם עשו עבודה מצוינת ושחקני מכבי חיפה עשו עבודה נהדרת! פשוט במשחקים גורליים מלחץ השחקנים והמאמן נגיד שלא תיפקדו אבל זה לא אומר שביגללם הקבוצה נייתה עייפה אבל בעזרת השם ובעזרת הכסף של שחר נגיע רחוק באירופה ועם חיזוק טוב עונה הבאה יכולה להיות עונה מצויינת!
השב   •  01
117
ILAN17/05/2010 07:08
קיזוז או לא לא בגלל זה הפסדנו את האליפות אלא בגלל רפיון אם מפסידים בגביע לרמת גן אנחנו לא ראויים לאליפות
השב   •  51
יוסף17/05/2010 07:46
בהצלחה בשנה הבאה אים לא הפועל וחיפה איזו ליגה היתה לנו  של עלובים מי ביתר מכבי העגלות בי
השב   •  00
116
שלומי17/05/2010 06:50
 אין חיזוק אין מנויים
השב   •  00
115
אורי17/05/2010 05:55
השחקנים בוכים על מענק האליפות ולא על המילה אליפות. אני חותם על זה!
השב   •  00
114
מאוכזב עד עמקי נשמתי17/05/2010 03:22

אני לא בא כאן לבכות על הקיזוז ועל אובדן האליפות. זה כבר מת.
אם אני בוכה על דבר אחד, זה על איך שמכבי חיפה נראתה אתמול.
בתור אחד ששיחק כדורגל בנערים של חיפה כמה שנים, וכבר 20 שנה הולך למשחקים של חיפה, אני אומר רק דבר אחד:
אני מאוכזב מהקבוצה.
לא מאובדן האליפות וגם לא מהתיקו אתמול. אבל אני כן מאוכזב מאיך שהקבוצה הגיע למגרש.
בני יהודה לא היו צריכים לעבור את החצי או לגעת בכדור עד שאין לפחות 2-0.
איפה המלחמה? איפה הנחישות? איפה המבט הרעב עם ניצוץ של הרג בעיניים?
חיפה הייתה צריכה לעלות למשחק הזה וכל פעם שבני יהודה רק מנסים לצאת להתקפה, להתחיל מלחמת חורמה עם גליצי''ם במטרה לשבור רגליים, והעיקר להעביר מסר לבני יהודה, לקהל ולכל המדינה: אנחנו כאן כדי לזכות באליפות!
תראו איך הפועל ת"א נכנסה לפאניקה מוחלטת במחצית הראשונה בקריית אליעזר ורק העיפה כדורים ליציע, בעיטות על 90 מטר לשכטר והעיקר שייגמר כבר. אני לא כעסתי על הקבוצה בהפסד להפועל ת"א. גם לא הייתי מאוכזב משיטת המשחק.
אפשר להפסיד ואפשר גם לעשות תיקו.
חשובה הדרך, הצורה.
ואתמול 15 אלף אוהדים באיצטדיון ועוד מי יודע כמה בבית ראו קבוצה חלשה ושבורה שלא מודעת לגודל המעמד ואיפה היא נמצאת.
כבר הייתי בהרבה משחקים בחיים שלי שחיפה הפסידה אותם או לא ניצחה וכל הקהל עמד ומחה כפיים ואף אחד לא בא בטענות. דוגמא קטנה היא המשחק בשנה שעברה נגד מכבי נתניה בהפסד 3-2 בקריית אליעזר.
היחיד אתמול שנלחם ונתן כל מה שיש לו הוא יניב קטן.
אם העשרה ששיחקו סביבו היו נלחמים ככה היה נגמר 5-0.
אני רציתי לראות דבר אחד החל משריקת הפתיחה: רציתי לראות פחד ופאניקה בעיניים של שחקני בני יהודה מלווה במלחמה חסרת פשרות על כל כדור בכל מקום.
קצת כמו בשנה שעברה נגד הפועל ת"א בניצחון 1-0. את זה לא ראיתי אתמול.
ורק על זה אני כועס ומאוכזב.
ואתם יודעים מה אחים ירוקים שלי?
גם לא מגיע לנו אליפות!!

השב   •  60
113
JohnnyB17/05/2010 03:13
אנחנו ואתם זה לא מכבי ולא בית"ר אז תפסיקו להתנהג כמוהם. פעם אנחנו פעם אתם. שני המועדונים הכי אירופיים בישראל.
השב   •  20
112
חולוני17/05/2010 00:49
תבכו תבכו אני כל כך שמח שאןי לכם אליפות חשבתם האליפות ביידים שלכם  כבר הזמנתם את דודו אהרון אבל לפי מה שראיתי היום דודו אהרון דווקא חגג איתנו איך זה מה חיפה לקחו אליפות? כל החיים אני יזכיר לכם את זה ח לוזרים
השב   •  11
111
עבד17/05/2010 00:05
ל 103 תאמין לי שאתה  אמרתה את האמת  ואתה אוהד אמתי
השב   •  00
110
משה16/05/2010 23:45
שחר חושב שהוא המציא את העולם  ואכלנו אותה לקחו לנו אליפות מהידים
השב   •  10
מושיק המאמן17/05/2010 01:13
עוד קצת שכל והיית מבין משהו בספורט בכלל וכדורגל בפרט.מה קשור אם שחר המציא את העולם או תמך בקיזוז? הקיזוז היה שם,חיפה הגיעה להפרש 12 נק'' הפסידה להפועל בקרית -אליעזר.עד שבת היו לה שתי נק'' יתרון והם היו חייבים לנצח.נו,ומה קרה? שיחקו חרה כמו הרבה משחקים השנה.אז אם הם זרקו את האליפות מהידיים מה אשם שחר,או אלישע או לוזון?.השחקנים היו צריכים להביא את האליפות עם או בלי קיזוז.חוץ מזה כל האוהדים ההזויים והמתחזים של מכבי חיפה - תכניסו לראש הריק שלכם שבלי שחר הייתם נראים כמו הפועל חיפה או תל-חנן ומה שהיה לכם בראש זה מלחמות ירידה או לנסוע או לא לנסוע למשחקים בטבריה או חדרה.תתפכחו סתומים!
השב   •  00
109
מאיר16/05/2010 23:43

השב   •  01
108
בטטה16/05/2010 23:43
ראיתי השנה פעמיים את מכבי חיפה בבלומפילד .במשחק הראשון ברגע ששיתקנו את קטן הקבוצה שחקה רע.אפילו במשחק השני שלבושתי מכבי פתחו רגליים  לא היה חסר שתחטפו כמה גולים .אם מכבי היו משחקים כמו שצריך לא הייתם מנצחים בכלל.

אני כבר לא מדבר על איך הפסדתם לפועל בבית! בונקר 90 דקות ומתפרצת אחת .

מבחינת כדורגל יפה מה לעשות והפועל נתננו הצגות ,חיפה לא.

אלישע לוי הוא אולי בחור טוב ונחמד אבל הוא טוב  לקבוצות כמו בית שאן,רמת גן,באר שבע לא לאמן קבוצת צמרת.
השב   •  30
אדום מלידה17/05/2010 10:07
גם את מכבי ת"א.
אולי הוא יצליח להשאיר אתכם בליגה.
השב   •  00
107
yobo16/05/2010 23:41
ירוק לא בכיין
השב   •  10
106
עלי גרונספלד16/05/2010 23:34
עזרנו לכם ולא הפסיק לכם בעיה שלכם מכבי תל אביב אלופה לשנת 2010‎-2011‎
השב   •  01
105
עלי גרונספלד16/05/2010 23:34
עזרנו לכם ולא הפסיק לכם בעיה שלכם מכבי תל אביב אלופה לשנת 2010‎-2011‎
השב   •  00
104
צהוב בדם16/05/2010 23:29
מכבי ירקו דם לקחת מהם את האליפות ואתם מה רק דיבורים תלמדו ממכבי איך לוקחים(כשרוצים)נקודות כנראה שאתם לא ממש שונאים אותם   ח
השב   •  10
103
מכבי חיפה לנצח!16/05/2010 23:28
בתור אוהד של מכבי חיפה כואב לי על אובדן האליפות פחות מאיך שכאב לי לראות איך מכבי חיפה נראתה החל מהסיבוב השני של העונה.
לא דומה לכלום! אין שטף משחק, אין יצירתיות, אין משחק יפה והכי גרוע מהכל אין מלחמה ונשמה!
תסתכלו על הפועל ת"א, איך היא שיחקה, איזה תצוגות כדורגל, איזה תענוג!
צריך להוריד את הכובע בפני גוטמן על המכונה המשומנת שבנה מתוך ההריסות אליהן הוא הגיע. מי שמע על זהבי או לאלה לפני העונה? ורמוט ושכטר בכימיה נדירה. ממש כל הכבוד.
לעומת אלישע לוי, כבר שנה שניה שהקבוצה בהדרכתו מציגה כדורגל אפור ומשעמם, שנה שעברה זה הספיק, והשנה לא וטוב שכך כי אחרת היינו חושבים (בטעות) שמכבי חיפה משחקת טוב.
תוצאות זה לא הכל! חשובה גם הדרך! תפנימו את זה! לא רוצים 1-0 מסכן שיצא בפוקס, רוצים כדורגל שוטף, מלהיב ומרענן! מהלכי כדורגל קבוצתיים והפועל הראתה שגם בליגה שלנו אפשר לשחק ככה.
אני קורא ליענקל''ה שחר בשמי ובשם כל אוהבי ואוהדי הכדורגל בארץ, תתערב על-מנת להחזיר את הכדורגל היפה והמלהיב לעיר חיפה. תאמין לי, ואני יודע שאתה יודע לבד, ברגע שהקבוצה תשחק קבוצתי, משחק שוטף, חכם ויפה, יגיע הקהל בהמוניו ואיתו גם יגיעו התוצאות.
לסיום ברכות להפועל ותודה על עונה מצוינת עם כדורגל מלהיב, ותודה לבית"ר ובני-יהודה על הספורטיביות
יישר כוח.

לילה טוב לכולם
השב   •  160
ירוק בדם17/05/2010 02:31
תגיד אתה שפוי?..איזה כדורגל מגעיל של חיפה איזה כולה סיבוב אחד נכון אבל מי ראה את הפועל בסיבוב הראשון היינו הקבוצה הכי טובה והגיע לנו האליפות נכון שעשינו פדיחות שלא ניצחנו בבלומפילד אבל האליפות שלנו ולא של הפועל צריכה להיות בכל מקרה לילה טוב ותכלס אחי על תפגע אבל אוהדים כמוך  לא צריכים בחיפה אתה איתנו או נגדנו אהה ואיך היה בחגיגות של הפועל נהנית?
השב   •  00
102
צהוב בדם16/05/2010 23:23
תפסיקו להאשים מכבי החזירה לכם את האליפות ונתתם אותה בחזרה לגועל ועל זה אתם תשלמו ביוקר על שנתתם לגועל לצחוק עלינו-לא היה איכפת לנו שילגלגו עלינו אבל אתם הייתם לוקחים את האליפות אבל אתם החזרתם לנו רעה תחת טובה יה קבוצה מגעילה
השב   •  11
הגילוני17/05/2010 07:20
השב   •  00
קארין17/05/2010 09:44
כאילו רצינו לתת להם תאליפוות אה ?
נחמד לנו ככה .. תתבגר כבר
תאחלס מי שהפסיד מכל העסק זה רק אנחנו .
השב   •  00
101
אמירית רנד16/05/2010 23:15
ביזיתם ונענשתם
תפסיקו לבכות
קבלו את העונש של אבא באהבה
השב   •  21
אבי17/05/2010 02:43
יש לכם בכלל זכות דיבור? תגיד תודה שאתם בליגה.
השב   •  00
100
סמי16/05/2010 23:05
הכול נגמר צריך להתחיל הכול מחדש עם הכול הכאב והאכזבה משחקני מכבי חיפה ומהאמאמן בפרט, הגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי בקבוצה ולחזק אותה בזרים ברמה גבוהה כי הזרים של מכבי חיפה לא משהו , לרבות טשיירה שלדעתי הוא ההפתעה הכי נעימה , שחר.תכניס את היד לכיס ותוציא את מה שהרווחת בליגת האלופות הגיע הזמן שתסתכל איך מכבי תל-אביב והפועל תל אביב מתכוננות לשנה הבאה ושמכבי חיפה לא תשאר הרחק מאחור..
השב   •  00
99
איציק שכונת התקוה16/05/2010 23:03
יש הסכם כי במידה וגיא לוזן לא יאפשר
לחיפה לנצח יעזרו לו לאמן את הנבחרת
הציערה רק מטומטם לא יבין את זה
 גיא לוזון מכר את בני יהודה
לכו תדעו מה היה בגביע
השב   •  30
98
סמי16/05/2010 23:02
אני רוצה להגיד לכם שהבעיה הגדולה של מכבי חיפה היא המאמן לצערי, הכנה מנטלית גרועה למשחק העונה ומשחק האליפות , כולם ראו שמכבי רעדו להם הרגליים נגד בני יהודה, הכול היה תלוי בנו.והגיע הזמן שיהיה פה מאמן עם ביצים ,שחר .אתה שומע.איזה כאב לב כך להפסיד אליפות
השב   •  41
97
הירוק16/05/2010 22:55
תפסיקו להאשים אותו בשער זו הייתה נגיחה משבע מטר.
לכל אלה שאומרים שלהפועל מגיע אז אין להם מושג בכדורגל כי פתאום שכחו מה אנחנו עשינו בסיבוב הראשון? נכון שהפועל נתנו סיבוב שני יותר טוב מאיתנו .
אנחנו ניצחנו אותם בבלומפילד במשחק פתוח ושוטף ויש להם מזל שזה נגמר רק 2 לעומת זה הם באו לקריית אליעזר שיחקו בונקר וגנבו גול.
לסיכום לא ראיתי בחיים שלי ובשום מקום בעולם שהקבוצה עם אחוזי ההצלחה היתור טובים לא זוכה באליפות!1
השב   •  11
96
.16/05/2010 22:51

כדורגל

השב   •  10
95
מיכאל16/05/2010 22:51
הלואי שכולם ילמדו ממנו מה זה ספורט.הגינות וישר כן ירבו כמוך ניר. חזק ואמץ.
השב   •  20
94
.16/05/2010 22:49
השב   •  01
93
אוהד מכבי חיפה16/05/2010 22:47
האמת שאין לנו לבוא בטענות לאף אחד, חוץ מהשחקנים שלנו וגם המאמן. מכבי חיפה הוכיחה שהיא קבוצה שלא מסוגלת לעמוד בלחץ וזאת לצערי עובדה מוגמרת. במשחקים המכריעים, כמו בגביע וגם במשחקים מול הפועל ת"א בקרית אליעזר ובעיקר אתמול, שחקני מכבי חיפה עשו במכנסיים ולא תיפקדו. אז מנטלית, אנחנו לא יכולים להתחרות בהפועל ת"א. כנראה שגם ההכנה לקראת משחקים מכריעים אלה, אינה תחום התמחותו של אלישע לוי. פשוט רק לקנא בהפועל ת"א על הכוחות החוסן הנפשי שהם מפגינים במשחקים המכריעים. כל הכבוד להם, כי הם זכו באליפות בחלק השני של העונה שהוא החלק המכריע והמשמעותי בכל ליגה בעולם, זהו חלק שדורש יכולת וגם עמידה בלחץ. עם כל הצער, הם זכו באליפות בזכות מלאה וכל הכבוד להם. מי שמנצח בקרית אליעזר ובטדי במחזורים האחרונים של העונה, מגיע לו לזכות באליפות. לצערי, מזה כחודשיים, מכבי חיפה נראית כמו הצל של עצמה ורק הנקודות הרבות שאספנו בתחילת העונה, כאשר כולם היו רדומים עדיין, נתנו לנו פור על הליגה. יאללה שיהיה במזל טוב להפועל ת"א ומזל טוב יותר לירוקים.
השב   •  20
92
adom16/05/2010 22:43
ללא קשר למה שאמרת כאן אתה ספורטאי ענק וכולם שכחו שאתה היחיד שמכונה התמנון!
השב   •  70
91
עידו אסף16/05/2010 22:42
אליפות אדומה,גביע אדום
דאבל אדום
אליפות בדקה ה 90 בטדי,על הפרצוף של בית"ר!
תודה לך ה פ ו ע ל על עונה מופלאה!
השב   •  21
90
שאולי הירוק16/05/2010 22:40
את הקבוצה ויקח גם את אלישע לוי וקטן.
השב   •  31
89
מני16/05/2010 22:31
אין מה לעשות חברים יקרים.הקבוצה הטובה בליגה זו ששיחקה הכי טוב בליגה לקחה דאבל מוצדק ואולי טוב שלא זכינו באליפות שלא הגיעה לנו ושנה הבאה נפיק לקחים ונתעורר מעונה בינונית .שחר פתח את הארנק.ולהפועל תל אביב מאברוק על דאבל מוצדק ותייצגו אותנו בכבוד באירופה.
השב   •  62
88
שונא ריאל ובייתר16/05/2010 22:27
עידן טל יא אפ0 פתלת רגלים
השב   •  03
איזה בן אדם אפס אתה17/05/2010 00:39
א. הבעלים של הקבוצה שאתה אוהד היה תומך נלהב בשיטת הקיזוז שלו ומגיע לו שהוא הפסיד אליפות ואני אוהד בית"ר שאיכשהו שמח שנמנעה ממכם האליפות ובצדק!
ב. חיפה עמדה במשחק שהיא הייתה תלויה רק בעצמה ונכשלה אם יש מישהו שצריך להפנות אליו אצבע מאשימה בעצם זה רבים והם כל השחקנים העלובים החסרי עמוד שידרה של מכבי חיפה
השב   •  30
87
.16/05/2010 22:24
דוידוביץ'' הוא שוער מעולה, אבל הוא כבר מעבר לשיא עם כל הפציעות שהיו לו. הוא עדיין השוער השני הכי טוב בליגה, אבל עוד שנתיים הוא כבר ייגמר לגמרי. חייבים למצוא מחליף לשנים הבאות. (איזה אירוני זה יהיה אם נביא את רן קדוש ח) אה ואל תדאגו, גם בתחילת העשור הקודם הפועל לקחו דאבל, ותראו לאן הם הגיעו (אליפות אחת בעשור)
השב   •  01
86
היתם16/05/2010 22:22
להלן הסיבות שהביאו לאובדן האליפות
איתן תבריזי
בית הדין להתאחדות
ניר דודוביץ
אלישע לוי
והכי חשוב אבי לוזון
השב   •  03
.17/05/2010 01:28
האשם העיקרי:
מכבי חיפה שלא מצליחה לצח את המשחק הכי חשוב שלהם העונה
השב   •  10
85
חמודי16/05/2010 22:10
בורקוביץ בפנים אלישע בחוץ
השב   •  22
בוני זה שם של כלב17/05/2010 08:24
השב   •  00
84
דרוזי ליברפול16/05/2010 22:05
זהו מכבי חיפה עברה מעולם הכדורגל , לא יעזור
השב   •  12
83
אבי16/05/2010 22:04
השב   •  81
חבל, יכלה לצאת מכם קבוצה.16/05/2010 22:25
במקום שהדבר הכי חשוב בשבילכם יהיה טובתה של בני יהודה, הדבר הכי חשוב לכם זה להרוס להפועל. הקבוצה שלך שיחקה כמו גברים ונתנה פייט, כולם גילו שוער תותח, ואתה במקום לשמוח בא בטענות. אם היו אוהדים כאלה להפועל הייתי מתבייש, אוהדים עלובים, קבוצה עם פוטנציאל.
השב   •  33
איציק שכונת התקוה16/05/2010 23:12
תגיד אתה לא קולט גיא לוזון מכר אותנו
כנראה הבטיחו לו כי במידה ולא יפסיד
לחיפה יקבל את תפקיד מאמן הצעירה
הדוד שלו כבר יזיז את הדברים
מאחורי הקלעים
השב   •  20
אדום מלידה17/05/2010 10:09

השב   •  10
82
מיכל16/05/2010 22:03
ארקדי וביתר וזה גול עצמי למכבי חיפה ולעומד בראשה  אז מי ששונא ביתר סופו להיתאכזב קשות
השב   •  151
81
אדום לוהט16/05/2010 21:59
השב   •  13
הדוד מאמריקה הצפונית16/05/2010 22:08
אני מהאוהדים השפויים, ואני יודע שלא יכולת להתאפק ועכשיו אתה יכול לצחוק על כל החברים האוהדי מכבי שלך (כי מה לעשות, הרוב אוהד מכבי), אבל שים לב טוב - רוב החיים שלך בתור אוהד כדורגל אתה סובל, כי יש לך קבוצה אומללה שחיה מהשאריות שאנחנו זורקים לה כל שנה. לך תצחק על עכו, פ"ת ושאר ירקות - הצמרת זו לא הליגה שלך!
השב   •  63
80
יובל16/05/2010 21:58
מעניין אם גם אחרי המשחק מול בני יהודה יעקב שחר לחץ את ידי השחקנים של בני יהודה על משחק ספורטיבי.
השב   •  80
79
Red better be dead16/05/2010 21:56
האליפות חזרה הביתה אל הכרמל?

לא!

ונגיד תודה לאל!

ככה זה ששרים שיר אליפות לפניי שזוכים בה!

שנה הבאה מכבי תיסתכל עליכם מלמעלה
השב   •  40
אדום מלידה17/05/2010 10:11
לא נראה לי שחיפה גם יירדו ליגה..
השב   •  00
78
מכביסט16/05/2010 21:43
אני שרוף על מכבי חיפה אבל הבכיינים לקחו את כל הקופה לבריאות אבל שחר צריך להעיף את יניב קטן ואת דבאשווילי דחוף
השב   •  22
77
rafoe16/05/2010 21:41
אז למה הבוס שלכם זמם יחד עם לוזון את השיטה הזו כדי לדפוק את בית"ר?
כנראה שלא אכפת לו מהספורטיביות.
הוא רק רצה לדפוק את בית"ר, ולרוע מזלו ירה לעצמו ברגל.
ח
השב   •  80
76
תמיר16/05/2010 21:41
השב   •  46
אדום בדם17/05/2010 01:35
ח חזק אחי.. שנייה אני הולך לספר למשפחה
השב   •  01
75
עוזי16/05/2010 21:29
לאור היכולת המילולית הגבוהה שלך, ברדיו ועל דפי העיתונים, אתה באמת טוב יותרף בל חבל שעל המשטח הירוק הינו בינוני ומטה. בכל קבוצה אחרת היית מקבל כפליים שערים בשנה שהיו מראים את היכולת האמיתית שלך. להיות שוער במכבי חיפה זה לא חוכמה - בעיתות משבר, שחקת על הפנים ולא הראת שום ניצוץ של שוער טוב.
השב   •  13
74
עטר16/05/2010 21:26
שחר חושב עם הנוער יקח אליפות אפילו בני יהודה החתימה מאמן הנבחרת מכבי תל אביב החתימו שחקנים טובים
השב   •  31
73
אכזבה גדולה16/05/2010 21:13
אז לא לקחנו עוד אליפות מה קרה? גם לי זה כואב מאוד חיפה קבוצה ענקית ואני מאמין ששנה הבאה שחר יביא שחקנים לעמדות החסרות שישבו על הספסל ויעבו את הסגל ולא יקרה מצב שילד בן 18 לא שאני מזלזל או משהו משחק פעם ראשונה בחיים שלו במשחק שקובע אליפות  ובונים עליו שהוא יעשה את השינוי .שהפועל יהנו מהדאבל פעם ב10 שנים שהם רגילים ונתראה עונה הבאה שהאליפות תחזור הביתה
השב   •  41
72
חיפה-כל המדינה רצו שתפסידו!16/05/2010 21:12
לא אוהבים אותכם.
שחצנים מגעילים.
חה.ה.
השב   •  50
71
יוני16/05/2010 21:08
חברים כל המשחקים שבהם צפיתי במכבי חיפה לא ראיתי את דוידויץ במבחן התוצאה כל שוער שהיו שמים בשער אם ההגנה שהיתה למכבי חיפה היה מקהל את אותו מספר גולים ואני לא מתכוון לעמיר אדרי שבעניי יכול להישאר שוער מחליף ולכן אני אומר שאולי גם צריך לחושב על עמדת השוער ולטפח שוער צעיר שיוכל לעמוד לכמה שנים כמו שניר החליף את רפי כהן אז
השב   •  20
70
אוראל16/05/2010 20:55
שחר תיזכור שגם בליגה האירופאית אפשר להגיע גבוה ולהשיג סכום הולם של כסף אני מאמין שאם רכש טוב אז חיפה תצליח להגיע ל1/4 גמר ומעלה
השב   •  31
69
ניר16/05/2010 20:53
1) שיטת הקיזוז נועדה לייצר מתח ולא צדק, וזה בדיוק מה שהיא עשתה (כל הכבוד לוזון והלוואי שתלך לעזזאל)
2)גם אחרי הקיזוז היה לנו יתרון בנקודות, לא משמעותי כמו שהיה לפני הקיזוז אבל בכל זאת יתרון, השחקנים שלנו היו צריכים לשמור עליו, ולשחק כמו גברים, במקום זה הם שיחקו כמו נמושות, במיוחד אתמול - ככה לא משחקים במשחק אליפות.
3) כל הכבוד לגוטמן ולחיילים האדומים שלו
נתתם שנה מצויינת, והגעתם מוכנים ליישורת האחרונה, תהנו ממה שהרווחת.
השב   •  150
68
אנין16/05/2010 20:48
מילא אם זה היה לפינה, אבל לאמצע ואתה קופץ מעל? אל תבוא לשחר בטענות, תבוא רק לעצמך לשחקנים הלוזרים שמסביבך..
אני מקווה ששחר יפתח את הכיס ויביא את יצחקי (כי אין חלוץ ישראלי יותר טוב), ועוד קשר ישראלי מוביל, שזה יהיה הצהרת כוונות שגם מכבי חיפה הולכת חזק שנה הבאה ולא רק הפועל ומכבי ת"א!!
השב   •  12
67
חיפאי גאה16/05/2010 20:48
השב   •  11
66
דור16/05/2010 20:41

לאחר ששיטת הקיזוז שלך הצליחה "הצלחה מסחררת" יש לי רעיון לשיטה חדשה שאני קורא לה שיטת השורש: הרעיון הוא כזה - לאחר 2 סיבובים יורידו את מספר הנקודות של כל הקבוצות בשורש הריבועי כאשר אם המספר לא שלם מעגלים למעלה
כך יהיה גם מתח וגם השחקנים שלנו ילמדו חשבון !
איזה רעיון ?!

השב   •  101
שי16/05/2010 21:40
גדול.
השב   •  00
65
דוידוביץ'' השוער מס'' 116/05/2010 20:20
השב   •  00
64
רכש דחוף ומיידי16/05/2010 20:18
השב   •  7812
צהובה16/05/2010 22:21
השב   •  01
ORAN17/05/2010 02:58
אתה יכול לרצות את יצחקי עד מחר, אבל שחר לא ישלם!!
השב   •  01
63
עמי16/05/2010 20:17
אם כל כאב הלב צריך לשכוח ולהמשיך הלאה יש לנו אוהדים מספר 1 שנה הבאה בעזרת השם נתקן ירוקים יקרים שאנחנו ביחד אף אחד לא יאכל עלינו נ.ב מזל טוב להפועל ת.א
השב   •  60
62
עצוב בלב16/05/2010 20:11
אבל בחרנו להביא כלום בתחילת העונה ורק באמצע הבאנו את בוכארי הזר הכי טוב שנראה פה אי פעם אלק
השב   •  60
61
עצוב בלב16/05/2010 20:08
אם קינן הולך להביא את בן יוסף יחד עם יצחקי וורד עכשיו מיד גם פרנסמן אופציה טובה רק לא לישון ולגמור את הרכש עם איזה חלוץ ויאטנמי כמו בוקארי "הכשרוני"
השב   •  12
אוראל16/05/2010 20:58
אתה סתם מדבר בו תביא את כל סגל ביתר וזהו אני מסכים שאפשר ורצו להביא את יצחקי וורד אבל את על בן יוסף אפשר לוותר ולהביא את פרנסמן למרות שבימקום שחר לא ההיתי משחרר אותו (קינן)ולא לשחרר את רפאלוב על מה חשבתה שרשמתה את זה אתה רוצה שיפסיקו לבוא למישחקים ?
השב   •  10
ש17/05/2010 10:56
רק אלישע האשם שיקח אחריות
השב   •  00
60
עדי16/05/2010 20:05
השב   •  50
59
בשם הספורט.16/05/2010 20:03
רואים שאתה סתם  אוהד הצלחות של חיפה.
גם אם לא היינו זוכים בדאבל (מה שהיה סביר מאוד) אז עדיין הייתי אומר את זה.
אוהד חיפה של יותר מ4 דקות כמוך מבין שהיריבות בין הפועל לחיפה היא לא יותר מספורטיבית אז לפני שאתה קורה לי כלומניק אולי הגיע הזמן להתחיל לנגב את הדמעות ולעודד את הקבוצה שלך.
השב   •  10
58
שרון16/05/2010 20:02
אתה אפס
השב   •  10
57
ירוק מפרגן16/05/2010 19:58
אין מה לעשות הפועל תל אביב נלחמו כמו אריות עד הדקה האחרונה , הייתי במשחק בבלומפילד וראיתי קבוצה עייפה, מפוחדת שלא נלחמת על חייה בשביל הכבוד שלה ושל האוהדים שלה, מזל של אלופים כבר אמרתי? כנראה שהפעם זה בצד האדום הצבע שלא עוזב לי את העניים מאתמול מזל טוב ושנזכה לעוד עונות מותחות בלי עזרה משום גורם ושהספורטיביות תנצח
השב   •  31
56
פלוני אלמוני16/05/2010 19:58
מכבי חיפה הביאה לאצטדיון בבלומפילד אתמול 15 אלף צופים שיצאו מחיפה ומשאר חלקי הארץ.האווירה הייתה פשוט מדהימה.השחקנים של חיפה לא היו צריכים לחשוב על צלחת האליפות,אלא על כל אוהד ואוהד שבא לתמוך בקבוצה במשחק הגורלי הזה.כנראה שהסגל הזה לא מחוייב לא לסמל,לא למועדון ובטח שלא לקהל.גם אחרי האכזבה הקהל הזה ישאר מחויב ונאמן למועדון.אני לא בטוח לגבי השחקנים.
נ.ב. היו שחקנים שנתנו עונה מוציינת סביבם צריך לבנות את השלד לעונה הבאה.
השב   •  60
55
אמיר16/05/2010 19:58
ההרדמות בתחילת העונה זה מה שגרם לנו להפסיד את האליפות ולהראות כך בליגת אלופות ואני מתכוון לזה שלא היה שום רכש משמעותי ושוב אנו רואים הפעם את מכבי מתחזקת ואנחנו כלום
השב   •  50
54
הדוד מאמריקה הצפונית16/05/2010 19:58
קודם כל, זה מאוד כואב. ממש ממש כואב. אבל כשהעשן יתפזר, והכאב יעבור, והוא יעבור, אז נוכל להיות גאים בקבוצה שלנו על הרבה דברים, ובעיקר על הסמל שעל החולצה - שאותו לא מחליפים ולא עוזבים בזמנים קשים! תדעו לכם, בתור אוהד חיפה ויונייטד, אכלתי את אחת העונות הכי מאכזבות בחיי (ואני בן 29), אבל אני מתנחם בכך שאין יותר גרוע, ושנה הבאה יהיה יותר טוב. זה טוב לחוות אכזבות כאלה, כי אז נוכל להעריך את הטוב בצורה טובה יותר. בע"ה בעונה הבאה. ולסיכום - הולך איתך בטוב, הולך איתך ברע. תזכרו את המשפט הזה לעד!
השב   •  100
ירון16/05/2010 20:16
אם השחקנים היו מראים טיפת מחוייבות ומפסידים אפילו זה היה עוד אפשרי לכתוב תגובה כמו שלך, אבל אחרי משחק כזה שחיכינו לו עונה שלמה הם עולים למשחק כאילו זה לא מעניין אותם יש פה משהו ריציני, ויותר מהשחקנים רק המאמן אשם.. שיש מקום להעיף אותו מהקבוצה אז אל תבלבל במוח נראה כאילו לא ראית את המשחק
השב   •  13
הדוד מאמריקה הצפונית16/05/2010 20:44
השחקנים כן הראו מחיובות, אבל כשאתה בתקופה לא טובה, אתה יכול להראות מחויבות עד מחרתיים - הכדור פשוט לא ייכנס. בוא נודה בעובדה שבתקופה האחרונה פשוט דברים לא הלכו כמו שצריץ, וכנראה שהיה כתוב משמיים שהעונה הזאת תהיה אכזבה קשה. בוא נמשיך להיות ירוקים לעד, ויהיה טוב בע"ה אחי
השב   •  20
53
עופר16/05/2010 19:57
אני רוצה לשאול את כל אוהדי מכבי חיפה שאלה חשובה. מישהו חושב באמת שחיפה תגיע למשהו כשיש לה חלוץ שהמילה אפס אפילו לא מתחילה לתאר אותו (דבאלישווילי) ש99 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו הוא מאבד ולא יודע להשתלט על כדור ורק מול קבוצות קטנות עם הגנות זבל הוא מבקיע אז איך רוצים בחיפה להגיע לאנשהו תגידו לי אתם ואני מקווה כל כך מקווה שהוא עולה על המטוס הראשון לגיאורגיה ולא חוזר. הלוואי!
השב   •  61
52
דורון16/05/2010 19:57
מכבי חיפה פישלה ובגדול. נצטרך להמשיך הלאה אין מה לעשות. אין להאשים את הקיזוז או את בני יהודה. שיחקנו מול אותה בני יהודה שהפועל פירקו בגמר הגביע!!. נכון להרגע אנחנו פשוט קבוצהה חלשה של אמצע טבלה. פתחתנו את העונה מצוין והקיזוז שיבש את זה. שנה הבאה ההרגשה שלי זה דאבל.
השב   •  10
51
אוהד שרוף16/05/2010 19:56
מה זה .. ככה משחקים במשחק אליפות פשוט ביזיון אין לכם כבוד אין לכם מחויבות לסמל של המועדון רובכם לא שווה פרוטה ממה שהוא מקבל צריך לעשות מהפכה בסגל לזרוק חצי קבוצה ולהביא שחקנים חדשים שיתנו את הלב והנשמה בשביל הסמל של המועדון !!
השב   •  10
50
עזאת16/05/2010 19:56
רק השחקנים ואלישע אשמים אין להם מוחיבות לאוהדים באו למשחק כאילו הם כבר אלופים ולא צריך ללחים
השב   •  30
49
שלומי16/05/2010 19:52
השב   •  20
48
אורי16/05/2010 19:50
השב   •  40
47
GA 200216/05/2010 19:50
אני רק בן 11 ואני יכול לומר שאני בחיים לא אוהד קבוצה אחרת. אני בכיתי בשריקת הסיום בבלומפילד.אני בטוח שלא רק אני וזה לא משנה אם אני דור 1 או 3.
השב   •  40
46
אוהד כחול16/05/2010 19:50
שמחתי לראות את הבכיינות של מכבי חיפה. בתחילת שנות ה 90 גנבו לנו את האליפות בעזרת השופטים. משחק על אליפות באורווה שני גולים חוקיים של הפועל פתח תקוה נפסלו בטענת נבדל שלא היה ולא נברא. זוכרים חיפה? אז החשבון נסגר בעזרת הפועל תל אביב. מקווה שבזמן מסויים גם הפועל פ"ת תיקח אליפות אף על פי שזה נראה רחוק מאוד.
השב   •  02
45
אלי16/05/2010 19:49
כל השחקנים והמאמן היו בלחץ ששחקן בלחץ כל רגל שוקלת טונה וקשה לשחק מול קבוצה אין לה עניין אבל באה לשחק היה לנו דבר כזה האליפות הראשונה השחקנים היו בלחץ ולא היה חסר שנפסיד את המשחק  המשחק היה כין חיפה למכבי רמת עמידר שירדה ליגה
השב   •  21
44
עמנואל רוזן16/05/2010 19:48
זכיתם ב3 נקודות ממקי בית שאן.מה זכיתם נתנו לכם.זה אומר ששתי הקבוצות ריאויות.אבל לנו יש הפרש שערים טוב יותר
השב   •  00
43
חקלאי ירוק ירוק16/05/2010 19:48
אלישע צריכ להגיד תודה שאימנ את חיפה ולעופ הביתה נכשל בגדול
השב   •  20
42
אלי16/05/2010 19:48
מזל טוב להפועל
השב   •  02
41
נועם16/05/2010 19:46
השב   •  00
40
חיים סקורי16/05/2010 19:46
השב   •  41
39
לירן-שד אדום G.G.M.U16/05/2010 19:45
איך שיחקתם רק בשביל להעביר ת''זמן ולקוות שהפועל לא ינצחו הייתי אומר לכם להתבייש אבל זה לא יעזור מהצ''ק שייכנס כל תחילת חודש אכפת לכם אתם גועל נפש אחד גדול! ! ! ! 15 אלף באו לראות את הגועל נפש שהראתם לנו תחזירו לנו ת''כסף יא מגעילים לכו לקבוצה אחרת קחו להם ת''כסף ועל המגרש תעמדו כמו עגלות! ! ! ! !
השב   •  51
אדום מירושלים17/05/2010 11:51

השב   •  00
38
ביתרי16/05/2010 19:45
בתחילת העונה ביתר שיחררה את שני השחקנים הטובים ביותר שלה .
המגן הימני  אלברס
והקשר  דריו פרננס
מכבי חיפה היתה חייבת לקפוץ ולהעביר אותם לחיפה.יחד איתם בטוח שחיפה היתה אלופה .
השב   •  101
ירוק תמיד16/05/2010 19:59
השב   •  00
37
ערן16/05/2010 19:44
כל הכבוד על התגובה הזו.אנחנו כולנו אחים ונראה לי שנבין את זה עוד יותר בעוד כמה חודשים..המבין יבין.אז חברה תרגעו זה רק ספורט.הכי חשוב זה הבריאות והפרנסה.מאוהד מכבי חיפה .
השב   •  30
36
פפוק16/05/2010 19:44
השב   •  8113
35
ירוק16/05/2010 19:41
לא זכינו ברגע האחרון ובגלל זה באמת כואב. לגבי המדיניות: המדיניות של מכבי חיפה של הנוער ושחנים צעירים מצויינת, אבל לא צריך להגזים- תראו את מכבי ת"א- אחרי עונה עם צעירים קנו רכש. נכון, אסור להשתגע כמו מכבי ת"א, אבל רכש גדול אחד או שניים לא יזיקו. לא צריך להיות תלויים בצעירים ובשחקן אחד (קטן). צריך לשלב צעירים.
השב   •  20
34
הדמעות לא מפסיקות16/05/2010 19:41
תרימו את הראש כולם.
זה לא הזמן להוציא את הזבל החוצה.
יש לנו קבוצה טובה שעשתה עונה גדולה.
זה הזמן שהשחקנים צריכים אותנו הכי הרבה, לא רק שעושים 20 נצחונות רצוף ושמשתתפים בצמפיונס, אלא ברגעים הקשים האלה.
הרי אם זהבי לא שם את השער בדקה ה 92 כל הטוקבקים היו הפוכים.
יש לנו מועדון גדול שאנחנו צריכים להיות גאים בו. כל אוהד בארץ מקנא בנו והיה מתחלף איתנו.
אין ספק שהיו כמה טעויות קשות במהלך העונה אבל לא בגלל זה צריך לפרק מועדון.
הולכת להיות תקופה קשה למועדון אבל אני סומך בלב שלם על יעקב שחר שיעשה הכל כדי להרים אותנו חזרה לטופ של הטופ.
צריך להתחיל כבר היום בהכנות לעונה הבאה ותמיד להסתכל קדימה כי זאת מכבי חיפה ואנחנו לא נשברים.
אהבה ללא תנאים, ושלא תשכחו את זה בחיים.
בנימה אישית אני אגיד שאני בן אדם שלוקח הכל בפרופורציה בחיים אבל אני כותב את התגובה הזאת בדמעות.
אוהב אותך לעד מכבי חיפה שלי.
שלא תחזור השבת הנוראית של ה 15.5
תודה והמשך שבוע נעים (עד כמה שאפשר)
השב   •  100
33
ריאות ירוקות16/05/2010 19:41
ניר יקירי, היכולת שלך כבר מ-ז-מ-ן לא מה שהייתה, צר לי אבל הגיע הזמן להגיד שלום. גול מבזה ספגת אתמול, אני לא רואה אותך סופג גול כזה שנתיים אחורה. תלה את הכפפות בכדי שלא תהפוך לעוד בדיחת רפי כהן! אני תומך בהחזרתו של תום אלמדון - צעיר, מוכשר, מלא אמביציה! וחייב לחזור לשחק!
השב   •  45
אמיר16/05/2010 20:01
ניר הציל אותנו מ 3 גולים בטוחים על מה אתה מדבר?
השב   •  10
32
רן16/05/2010 19:40
איינוגבה

עוותץמאן סטרול טשיירה  גפני

רפא     גולסה   זר     
          
        קטן

שלומי     זר
השב   •  11
31
אדום ומתוק16/05/2010 19:39
מתי חגיגות האליפות שלכם? חה חה חה
השב   •  27
פפוק16/05/2010 21:24
השב   •  00
ירוק17/05/2010 10:58
בוא תזכיר לי ולכל ישראל מתי בפעם האחרונה בעשרים שנים האחרונות כתבתם שיר אליפות.
וגם באליפות הזו אין לכם טעם לכתוב כי זו אליפות עם כוכבית גדולה ומתנה מלוזון
השב   •  00
30
בלונדי16/05/2010 19:38
השב   •  40
29
ירוק תמיד16/05/2010 19:34
השב   •  32
28
מכבי חיפה16/05/2010 19:33
עם כול מה שקרה
אני גאה להיות אוהד של מכבי חיפה
השב   •  30
27
ירוק בדם16/05/2010 19:32
דור שלישי לאוהדי מכבי חיפה. אבל עם דור צעיר לוקח ללב את הקבוצה, העתיד שלנו מובטח.
השב   •  80
פפוק16/05/2010 19:50
למרות שהרבה יותר נחמד לאהוד קבוצה בשיאה ולא בנפילה כואבת.
השב   •  20
26
קבלת כספים=שחר והשחקנים במרמה16/05/2010 19:32
השב   •  01
25
ירוק בנשמה16/05/2010 19:31
השב   •  20
24
בטוב וברע תמיד ירוק16/05/2010 19:31
אם לא ניצחנו את בני יהודה שבלומפילד מלאה בירוק אז כנראה לא מגיעה לנו האליפות
השב   •  80
אדמוני16/05/2010 19:48
ישר כח כן ירבו כמוך
השב   •  11
23
הרסה הכל.16/05/2010 19:29
רק במחצית היה צריך להיות ארבע אפס. אם החלוצים היו ביום בינוני אפילו, המשחק היה נגמר שלוש אפס או ארבע אחת והיו אומרים "חיפה נתנה הצגה". ומי שצריך הוכחה למה ארבייטמן הוא חלוץ לא רע ולא יותר מזה - ובעיקר קשקשן ושחצן - קיבל אתמול.הוא לא עמד בלחץ, רק במשחק אתמול ובמשחק מול מכבי ת"א היה צריך לתת ששה גולים
השב   •  01
22
עמנואל16/05/2010 19:28
אחרי הכסף הגדול משלב הבתים ,שחר היה צריך לפתוח את הארנק ולהביא 4 תותחי על למכבי חיפה .
אבל שחר מה לעשות לא חשב קדימה ,והחליט להשאיר את הארנק סגור .
השב   •  103
שי16/05/2010 19:38

במקום לחגוג על הפצעים שלנו צא מהמחילה ותלך לחגוג עם חברים שלך בבמות

השב   •  11
קטר חיפאי16/05/2010 23:49
השב   •  00
21
ירוק16/05/2010 19:23
ניר דוידוביץ היקר.
אנחנו תמיד לצידכם בטוב וברע בעזרת ה'' בעונה הבאה יעקב שחר יביא לנו את יצחקי לחוד וניקח את הליגה בהליכה.
אתה שוער גדול תמשיך לעונה הבאה כמו גדול אוהבים אותך!
השב   •  130
20
אוריאל16/05/2010 19:23
15.05.10 היום השחור של מכבי חיפה בכל תולדותיה אני מבקש מכל השחקנים להרים את הראש ולצאת לנקום בהפועל תל אביב בעונה הבאה.ליעקב שחר תוציא את הארנק בשביל הקבוצה ובשביל אלישע.ראית שלא הוצאת כסף לאלישע לוי לא היה ספסל למשחקי הפלייאוף אז פתח תארנק כי זה המפתח להצלחה ולאבי לוזון חבל שנמשיך להתנכל אלייך אתה כבר יודע מה אתה שווה.לרן קדוש אני מקווה בשבילך שאתה באמת שוער טוב כי אם אתה לא תוכיח את זה בשנה הבאה את תהיה מניאק ואנחנו לא נשכח אותך לרעה.אני מבקש מכולם להתכונן לשנה הבאה כי אנחנו אוהבים את הקבוצה
השב   •  20
אוראל16/05/2010 21:04
אולי אפשר לישקול להביא את רן קדוש בתור דור עתיד לניר ..
השב   •  00
19
אביב16/05/2010 19:21
השב   •  16
מכבי16/05/2010 21:16
השב   •  10
18
לב צהוב16/05/2010 19:20

השב   •  31
17
ORAN16/05/2010 19:20
הוא בכה רק בגלל המענק אליפות שהפסיד
השב   •  14
16
אלי16/05/2010 19:20
היתה לכם עונה נהדרת והצלחה ענקית תרימו את הראש, לא קרה כלום בשנה הבאה אולי יהיה טוב יותר.

מדובר על ספורט בלבד ולא טרגדיה, בשום פנים לא בטרגדיה, נחזיק לכם ידיים בשנה הבאה בארופה וגם לבני יהודה.

באמת מספיק עם השינאה כולנו חיים פה בארץ ויש לנו מספיק אויבים אז אוהבים אותכם.

אוהד הפועל שפוי לחלוטין
השב   •  555
פפוק16/05/2010 19:48
בכל אופן אני חושב שהשנה, משום מקום (והרבה בזכותכם - אתם פשוט מחרחרי ריב),נוצרה יריבות חדשה -לפחות בממדיה-  בספורט הישראלי.
אני אישית לא זוכר קבוצה ששנאתי כמו שאני שונא כעת את הגועל תל אביב.
ואל תדאג, אנחנו לא נשברים בקלות ,צריך הרבה הרבה יותר מזה כדי לשבור אותנו ,אם בכלל.
השב   •  56
גיגס16/05/2010 19:52
שהרוב השפוי כבר לא מדבר על הקיזוז, כי זה היה יכול להיות גם הפוך. קיבלתם מתנה וידעתם לקחת אותה. ועם יד על הלב, שיחקתם יותר טוב מאיתנו בתקופה האחרונה. עשיתם עונה נהדרת, ועם כל השנאה לעמנואל רוזן ולתקשורת האדומה, בתכל''ס בשטח, עשיתם את העבודה. כל הכבוד וכן ירבו אוהדים כמוך
השב   •  110
ביתרי16/05/2010 19:52
ולמרות שחגגתם אליפות בטדי ,ברכות להפועל ת"א על הדאבל ועל עונה נהדרת.
השב   •  90
רמי16/05/2010 20:30
בהצלחה באירופה ונקווה שגם בשנה הבאה נזכה למתח כמו במחזור האחרון, חבר''ה מעבודה שלי שלא מתענינים בכדורגל בדר"כ, התחילו להתעניין במה שקרה במחזור אחרון.
השב   •  30
שימי16/05/2010 20:58
נמאס מהשנאת אחים המיותרת הזאת

אוהד מכבי שפוי לחלוטין
השב   •  61
אוראל16/05/2010 21:03
יפה אני לא שונא אותך או את כל אוהדי הפועל זו שינאה ספורטיבית אחד החברים הטובים שלי אוהד הפועל ועוד משהו שנה הבאה אתם תיפתחו לנו רגליים כדי שמכבי לא תחשוב על אליפות כי מי שמחזיקים אותכם עוזבים ב 99% (ורמוט אניימה ומי שמחזיק לעם את ההגנה כבר חטם הבליל אתם סוג של קבוצה ששלחו לפירוק שנישארת בליגה .)
השב   •  10
צהובה16/05/2010 22:22
השב   •  00
15
רן16/05/2010 19:20
מי  הן היריבות האפשריות של מכבי חיפהבכל שלב בליגה האירופית
השב   •  22
ירוק16/05/2010 19:38
השב   •  00
דרוזי ליברפול16/05/2010 19:41
או שהתבלבלתה בסמל ?
השב   •  40
14
ירוק בנשמה16/05/2010 19:17
מבחינה מקצועית ניר שם את האצבע על רוב נקודות התורפה שנחשפו במיוחד לקראת סוף העונה. משחק שאבלוני, חסר דמיון, חוסר מוחלט באיומים על השער מחוץ לרחבה, שחקנים סוחבים פציעות ונכנעים להן בזמן המכריע, ואין מחליפים. קבוצה ללא מוטיבציה וריכוז ברגעי השיא של העונה. נוסף לזה הכנסת שחקנים ללא נסיון וכושר משחק כמחליפים ברגעים הקריטיים במשחקים החשובים, וטעויות חמורות כמו ספסול מלך השערים במשחק העונה. לכל אלה יש רק כתובת אחת. עם כל הצער, אלישע לא מתאים לתפקיד מאמן ראשי במכבי חיפה, וכמו רוני לוי הקבוצה בנתה אותו, ולא להיפך.
השב   •  92
13
אופיר16/05/2010 19:16
עשינו השנה 2 מהפכים 1 מול אוקטובה ל3-4 ואחד מול ביתר ל2-1
השב   •  30
חיפאי16/05/2010 20:17
היה מהפכים גם נגד הפועל רעננה בחוץ והפועל רמת גן בבית במחזורים 2 ו-3
השב   •  10
12
מגיע לכם חיפה16/05/2010 19:14
קודם כל השיטה של הקיזוז נועדה להיות גורם נגד ביתר.. לוזון ויעקב שחר החליטו לעשות הכל כדי שביתר לא תוכל לשלוט. ולכן החליטו על הקיזוז ביתר היתה היחידה שהתנגדה לקיזוז קרה מה שקרה ופתאום גידאמק הלך וביתר פשט את הרגל בקיצור מגיע ליעקב שחר הוא וחיפה אכלו את מה שבישלו
השב   •  124
קיקו16/05/2010 20:25
אתם יצאתם הכי טונות.
מאוד רציתם לנצח גם את חיפה וגם הגועל ופשוט לא הצלחתם אפי'' להוציא תיקו.
לכם אין זכות דיבור בכלל.ולפני שנדבר על המסירה של עידן טל לורמוט שזה שבכל משחק אחר הוא לא היה מנסה להחזיר כדור לשוער במצב כזה אלא מרחיק מיד.

אז אתה וחבורת הלה פאדיחה שבו בשקט ואל תראו את הפרצוף שלכם ,יא מושפלים.
השב   •  13
L.F17/05/2010 00:15
מי אתה שתפתח עלינו את הפה? יא צפונבון קטן ושפל לך תישב בשער 11 עם המושפלים שלכם ילדי כאפות אתם מלקקים לחיפה פח עלובי נפש
השב   •  20
11
דוד16/05/2010 19:12
השב   •  97
ניר16/05/2010 20:09

השב   •  00
10
רוני16/05/2010 19:12
עם כל הכבוד הגיע הזמן להמעיט בדיבורים על הקיזוז, פשוט כל המערכת ניכשלה !.
מהמאמן ועד אחרון השחקנים , ועם כל הכבוד לשוער הדגול דוידוביץ הגיע הזמן שתביא גם נקודות בזכות יכולתך . אתה אכזבת העונה מבחינתי.
לתשומת ליבם של כל האוהדים.
השב   •  32
לא נכון16/05/2010 19:23
אם כבר לא להאשים מישהו זה את ניר! ניר ספג הכי קצת בליגה,שוער מאוד יציב והוא לא אשם בכלום.מה נעשה שיש לנו קבוצה של פראיירים שלא ניצחו את בני יהודה עם שוער מחליף.רק אלישע אשם
השב   •  61
9
מאיר16/05/2010 19:12
השב   •  49
ירוק16/05/2010 20:07
ואתה לא יכול ליהיות אוהד חיפה
הוא נתן לחיפה כל כך הרבה שאין לך זכות לומר את זה
השב   •  30
8
דודו16/05/2010 19:12
צריך להגיד את האמת, כאוהד חיפה, וכאחד שהיה גם בכל המשחקים בליגת האלופות, שחר חסך בכסף, לא הביא רכש ברמה מתאימה לליגת האלופות, ולא נעים אבל השחקנים שהוא הביא לא שווים את השכר. עובדה. ומי שחוסך בסוף משלם ביוקר, פציעות קורות, השחקנים נתנו הכל, אבל כש כליבת אמור להציל אותנו אז מה נישאר?
השב   •  120
7
בשם הספורט.16/05/2010 19:11
אולי אחת העונות המותחות שנראו אי פעם בכדורגל הישראלי. נהנתי מכל רגע לטוב ולרע.
אני מקווה שהיריבות בנינו תחזור להיות ספורטיבית כי השנה זה היה קצת מעבר.
והחלמה מהירה לדוידוביץ''.
השב   •  393
ירוק אחד ממליונים16/05/2010 19:24
השב   •  83
erty16/05/2010 19:30
קל לך להגיד כי זכיתם בדאבל אז אל תשחק אותה ואין שום יריבות ספורטיבית כולם שונאים אותכם תפנים כבר יכלומניק
השב   •  85
אדום עולה16/05/2010 19:41
השנאה בין שתי הקבוצות זאת שנאה ספורטיבית עוד שנתיים כבר ישכחו את כל היריבות הזאת
השב   •  63
ניר הירוק מלידה16/05/2010 20:15
השב   •  11
עיעכח16/05/2010 21:33

השב   •  00
דוד16/05/2010 23:27
תזכור שגם בספרד.איטליה .גרמניה.צרפת.ועוד האליפויות הגיעו במחזור האחרון
השב   •  00
6
בני16/05/2010 19:10
רק בגלל הבן אדם חיפה לא אלופה
השב   •  317
אדום מירושלים17/05/2010 12:07

השב   •  00
5
ירוק עצוב16/05/2010 19:10
הפועל זכתה באליפות בזכות עצמה ולא בזכות אף גורם אחר, ברור שהקיזוז עזר להפועל, אבל כל עוד זה היה כל השנה בידיים שלנו ונפלנו ברגעי האמת למרות שהפועל היא זאת שהייתה צריכה שיחות מוטבציה מפה עד הודעה חדשה בשביל שיאמינו, בכל זאת הפסדנו.. ואני לא אוהד טלוויזיה אלא אוהד שמלווה את הקבוצה יותר מ-12 שנים לכל מקום, ואד שבכה אתמול בכי מר!!
להפועל הגיע אלפות בזכות עצמה והחלימה וכמובן בזכות מאמן תתח (שאני לא סובל) שידע שהחדיר לשחקנים עונה שלמה שזה כן אפשרי, ובזכות שאננות וחוסר רצון שלנו במשחק גורמלי.. שעל זה המאמן שלנו צריך לדעת, שהוכיח סופית שהוא לא מאמן של משחקים גדולים ועל זה יש עליו לשלם בתפקיד, ואיני יודע מה עשה המאמן שלנו עם השחקנים במשך 6 ימים לפני המשחק אם ככה פתחו את המשחק, כנראה שאפילו לא ידע לדרבן אותם קצת.
קיצור.. כל הכבוד להפועל, שיחקתם אותה ובגדול.. כואב הלב אבל זו המציאות ומגיע להם.. ובהצלחה באירופה
השב   •  320
אני עם המאמן הזה גמרתי16/05/2010 20:06
איך שפתחנו את משחק נראה לי הוא דיבר איתם בכל השבוע ב-"אימנים סגורם" על האוזון וההשפעה של החור על התחממות כדור הארץ, וקטן דווקא התעניין במצב הכלכלי הקשה ביוון, אבל טוב שיש את רפאילוב שדווקא התעניין בקעקועים של אייל גולן והביע את רצונו בפני הצוות המקצועי לעשות עוד קעקוע.. ואז אלישע החליט שהאסיפה הסתיימה והגיע הזמן לשחק כדורסל.. איי בעצם כדורגל.. וביקש מהם.. חברה תנסו לנצח שמעתי זה משחק חשוב
השב   •  70
אלירן זוהר16/05/2010 20:12
השב   •  20
4
דרוזי ליברפול16/05/2010 19:09
כולה כדורגל למרות שזה מאוד כואב. אבל השנים עוד יעברו ואנחנו עוד נזכה באליפויות כמו גם קבוצות אחרות.
לכן לא צריך להתרגש ממה שקרה אתמול.תעמדו ליד המועדון הזה ותזכרו שאנו אמפריה ולעולם לא נשבר.
ולמכבי חיפה לעולם לא תצעדי לבד וכל יום אהבתי אלייך גדלה.
השב   •  443
ירקרק16/05/2010 19:40
השב   •  71
ירוק16/05/2010 20:03
אפשר לחשוב שזהו זה חיפה מתפרקת?
לא. חיפה תמשיך ליהיות בצמרת ועזרת השם שנה הבאה ניקח דאבל(או לפחות אחד מהם) וגם בליגה האירופית נצליח
השב   •  61
3
גילי16/05/2010 19:08
השב   •  127
2
ירוק16/05/2010 19:08
התקפה אנמית
השב   •  91
1
ירוק עד המוות16/05/2010 19:02
מזה לא בטוח שאפתח את העונה? מה קרה ניר? אין אליפות אז גמרנו? למרות הכאב צריך להתמודד!
יאללה חיפה מקווים לעונה יותר טובה :)
השב   •  2510
יבגני לוין16/05/2010 19:17
השב   •  130
מאוהב בהפועל16/05/2010 19:18
הוא אמר שיש לו כאבים נוראיים ומשחק המון מן עם זריקות.הברך שלו כואבת לו יש סיכוי שיעבור ניתוח אם יעבור כנראה שלא יפתח את העונה הבאה !!
השב   •  120
אסור לפספס
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */