יום שלישי, 15.04.2025 שעה 13:59
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6722-6130הפועל ב"ש1
6730-6730מכבי ת"א2
5239-6030מכבי חיפה3
5041-5330בית"ר ירושלים4
4538-4230הפועל חיפה5
3845-4130מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

בוזגלו: אעשה הכל כדי שמאור לא יישאר במכבי

אביו של הקשר שפך את הלב ב-103FM בשיתוף ONE: "מחממים את נמני נגדו, מכרתי את הכרטיס שלו למכבי ולא את הנשמה של המשפחה". האזינו לראיון

|
יעקב ומאור בוזגלו.
יעקב ומאור בוזגלו. "הוא פרוייקט חיי" (אור שפונדר)

ימים קשים מאוד עוברים על יעקב בוזגלו, אביו של מאור קשר מכבי ת"א. למרות שבנו חזר מפציעה, הוא ממעט לשחק במכבי ת"א, והאב מתוסכל מאוד מהמצב של בנו.

בוזגלו האב היה אמור לכנס השבוע מסיבת עיתונאים, כדי להודיע שהוא מתכוון להפסיק לדבר על בנו, אולם הוא החליט לבטל אותה לבסוף. ואם כל זה לא הספיק, אבל גם ליעקב בוזגלו נמאס והערב הוא מדבר על הכל.

בוזגלו התראיין הערב לתוכנית הספורט של אופירה אסייג וחיים רביבו ברדיו 103FM בשיתוף ONE והוציא את כל אשר היה לו על הלב.

יעקב, למה ביטלת את מסיבת העיתונאים, התחלת להיות פחדן?
"זה לא עניין של פחדנות, אני בראש ובראשונה רציתי להודיע שאני מתכוון לזוז ממה שנקרא 'מאור בוזגלו' בכדורגל. זה בעיקר מה שרציתי לומר, וגם להסביר את כל מה שעבר מאור בשנתיים האחרונות".

האזינו ליעקב בוזגלו פותח את הפה

אתה לא אוהב מה שעובר עליו.
ברור שלא וזה בלשון המעטה. אני כ"כ הזדהיתי עם מה שחיים רביבו אמר על דוד רביבו בב"ש. חיים אמר שאם אין לדוד מה שנקרא 'חום', ברגע ששחקן כדורגל מאבד את הביטחון שלו, נגמר הסיפור שלו. כל הזמן מדברים על ביטחון ואני מרגיש שבאיזשהו מקום לא מחפשים את מאור כמו שמחפשים אותי. לא נותנים לו חום. מאור בוזגלו עולה למכבי ת"א מיליון וחצי דולר בעונה ובארבע עונות זה ששה מיליון דולר".

"מקיזים את דמנו, מציגים אותי ככושל, כאחד שהורס את מאור, עלילת דם, הסתות התחילו לאחרונה, הגעתי למסקנה שאמרתי 'די, אני לא רוצה לשמוע את כל זה, לא רוצה לראות את כל זה, רוצה לשבת בשקט. ואז, במוצאי שבת אני שומע את הקוף ואת שלמה שרף, שהתביישתי בכלל שנותנים להם מיקרופון. הם אמרו שאני אסון טבע. יש לי ילדים מקסימים, חינכתי אותם, גידלתי אותם כבני אדם. שיקום אחד ויגיד מלה רעה על מאור או על הילדים האחרים שלי".

יעקב בוזגלו (אור שפונדר)
יעקב בוזגלו. מכחיש שקפץ ביציע (אור שפונדר)

"למרות שמציגים את מאור כמו שהם מציגים, הוא עדיין בחור צעיר מאוד, והדגש שלי היה שהוא ידבר על המגרש ואני חושב שהוא עשה את זה הכי טוב שאפשר. במקום להעריך הוא צריך להתעסק עם שלמה שרף? שהוא יירד לרמה הזו של שני הדינוזאורים?"

בוזגלו (שי לוי)
מאור בוזגלו. "אני אעשה הכול כדי שיישאר שמח" (שי לוי)

מה אמר שלמה לגבי מאור כשחקן?
הוא אמר שבשנה שעברה מאור לא היה צריך להיות בנבחרת, ולא הפסיק להכפיש אותו, כי שלמה היה אמור להיות שותף בכרטיס השחקן שלו. יש לי את כל הסופרלטיבים שהוא הרעיף על מאור במרוצת השנים עד המעבר שלו למכבי ת"א. עם המעבר שרף הפסיד בפועל מיליון ו-240 אלף דולר כי הוא היה אמור להיות שותף. כל מה שהוא ייעץ לי עשיתי הפוך והבאתי את מאור לאן שהבאתי. והיום הכול הכפשות לאורך כל הדרך, ואני אומר - 'אלוהים, יש לך משהו, בוא תתמודד מולי, למה אתה קוטל ילד?'"

אבל מה יש להכפיש את הילד המוכשר שהיה פצוע תקופה ארוכה?
"מרגע שהוא חזר הוא בישל ארבעה שערים וכבש שער אחד. נכון, הוא החמיץ פנדל נגד הפועל ת"א, רק שוכחים שהוא נכנס בתוצאה 0:3. הדגישו רק את הפנדל שהוא החמיץ, אף אחד לא התייחס לשער שהוא כבש, אף אחד לא התייחס לבישול. כולם לא שמים לב שמאור, לפחות בשעה שהוא היה בדרבי על המגרש, מכבי ת"א ניצחה 1:2. זה לא הוזכר באף מקום. ואם הוא היה כובש את הפנדל זה היה 1:3 למכבי".

בוזגלו פצוע (אור שפונדר)
בוזגלו. "לא רק שהוא לא חוזר לעצמו, מצער אותי שהוא גם דועך" (אור שפונדר)

"עד לאן רוצים להשפיל את הילד הזה? ועוד דורשים ממני לשבת בשקט. אני לא רואה אף אחד שמגן עליו וזה כואב לי. אנחנו מכירים הרבה כדורגלנים מוכשרים וטובים והדוגמה הכי קלאסית היא יוסי בניון. כשדרור קשטן הוציא אותו מהמשחק כולם גינו את מה שהוא עשה. אצל מאור זה לא יקרה לעולם, כי הוא גדל על הברכיים שלי ואני חינכתי אותו מה זה כוכב מגיל אפס ואיך כוכב צריך להתנהג. במקום שישבחו אותי, רק קוטלים אותי, והיום מה שעשו ב"מעריב" זה בושה וחרפה. נתנו סכינים לאוהדי מכבי ת"א לשחוט את משפחת בוזגלו".

אמרו שצעקת 'יש' בשער של מכבי חיפה.
"הרי כולם ראו את מה שעשיתי כדי להוציא את מאור ממכבי חיפה, יש קבוצה יותר שנואה עליי מאשר מכבי חיפה? הרי מי שמבין כדורגל ועוקב מקרוב יכול רק לגחך. ישב כיסא לידי דובר מכבי ת"א ותוכלו לשמוע ממנו עד כמה אפשר לרדת נמוך. אני פשוט לא מאמין. אשתי היום צריכה לרדת למכולת והיא קודם כל בודקת את האוטו.

לאן הגענו? אני צריך להתנצל על זה שהבאתי את הבן שלי לאן שהבאתי? אני גאה בזה ולא חייב לאף אחד שום דבר. וכל הזמן מכפישים. אני איש כדורגל מבטן ומלידה, בוגר וינגייט, כדורגלן מפואר, לקחתי חמש אליפויות בכדורגל שלי, מה רוצים ממני? תרדו ממני. לא רוצים אותי כמאמן, קיבלו אותי כאבא בדלת האחורית, עם הרבה מאוד עבודה קשה. אף אחד לא היה עם מאור במצבים הרעים שלו. מי שהיה זה אני, אבל כשיש קרדיט כולם רוצים לעצמם".

 
 "אף אחד לא יסתום לי את הפה, אני 20 שנה עם מאור, הוא ילד שגדל לי על הברכיים ואני לא אתן לאף אחד להרוס אותו גם אם אני אדע שאשלם בחיי. לפי מה שעושה לי התקשורת זה מה שהיא עומדת לעשות. אני אומר את זה עם כאב ואולי גם עם הרבה מאוד חששות"
 
 
 
 
 

אתה היית כ"כ הרבה שנים בכדורגל ואתה לא יודע שזה ככה?
"כמה שאני יודע, ניסיתי לעבוד עם מאור הפוך על הפוך. הרי הייתי כוכב, כולם יודעים, לא פחות מאף שחקן בישראל. רק לי לא היה אבא בשם יעקב בוזגלו שילווה, שיתמוך, שייתן לי עצה טובה".

אז הטענות שלך הם כלפי מכבי ת"א, כלפי התקשורת או לשתיהן ביחד?
"גם וגם. זה לא סוד, מאור הגיע למכבי ת"א כשחקן ענק מנבחרת ישראל והיום הוא כבר לא. אני לא אומר שמכבי הרסה את מאור ולא חושב שמגיע לו היחס שהוא מקבל. אני רואה במכבי אחראית למאור, היא השקיעה בו כ"כ הרבה כסף ועשתה אתי עסקה. עובדה שתג המחיר שלו היום הוא ארבעה מיליון יורו, וכדי לקבל את זה מאור צריך לחזור לעצמו. ולא רק שהוא לא חוזר לעצמו, מצער אותי שהוא גם דועך".

אבי נמני (דרור עינב)
אבי נמני. "מחממים אותו על מאור" (דרור עינב)

אתה לא פוחד שהשיחה הזו תעשה קצת נזק גם לך וגם למאור? יש סעיף קנס שאם תדבר נגד מכבי אתה עלול לחטוף קנס.
"הכסף הוא לא רלבנטי פה. אני מכרתי את כרטיס השחקן למכבי ת"א, אני לא מכרתי את הנשמה שלו ובטח לא את הנשמה של משפחת בוזגלו. עושים לנו פה עלילת דם, הסתה. אני הבאתי את מאור כילד הכי מחייך בכדורגל הישראלי, הכי שמח ואני אעשה הכול כדי שיישאר שמח כי זה מגיע לו. את הילד אסור להאשים בכלום, הרי כולם מרעיפים עליו סופרלטיבים, אז מה רוצים מאתנו? שיירדו מאתנו. אני לא רוצה מאף אחד שום דבר".

אנחנו יודעים שבעצם איימו על מאור שגם יקחו את הדירה וגם את האוטו אם תדבר.
"
יש הסכם, אז שיקחו לו את המשכורת".

אתה רוצה להוציא את מאור ממכבי?
"בוא נאמר ככה, אני לא יכול לענות כרגע. יש לו חוזה לעוד שנתיים. מה שאני יכול לומר שאני אעשה הכול כדי שמאור לא יישאר במכבי ואני לא פוחד מאף אחד!! לא מקנס, אף אחד לא יאיים עליי, אף אחד לא יסתום לי את הפה, אני הלכתי כברת דרך, אני 20 שנה עם מאור, הוא ילד שגדל לי על הברכיים ואני לא אתן לאף אחד להרוס אותו גם אם אני אדע שאשלם בחיי. לפי מה שעושה לי התקשורת זה מה שהיא עומדת לעשות. אני אומר את זה עם כאב ואולי גם עם הרבה מאוד חששות".

אני יודעת שאבי נמני מאוד אוהב את מאור וגם צריך אותו בהרכב.
"אומרים לאבי נמני הרבה מאוד דברים שאני אומר, למרות שלא אמרתי. מחממים אותו על מאור. אין שום הצדקה בעולם ששחקן כמו מאור, שבריא כבר חמישה חודשים, ישחק עד היום 300 דקות. אח"כ אומרים שאין לנו כדורגלנים, כשיש לא מקבלים אותם. אני מספר לילות לא עוצם עין ואף אחד לא יכול להבין אותי. תמיד מסתכלים עליי כאבא של. מאור הוא פרוייקט חיי, שלקחתי אותו מגיל אפס כדי לחזור בדלת הראשית לכדורגל הישראלי שדחה אותי והפסיד אותי בענק".

לכתבה זו התפרסמו 390 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 390 תגובות ב-336 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
336
אחד שמבין עניין17/03/2010 13:48
כל מילה פגעה. אהבתי את ניתוח הדברים.
השב   •  00
335
שד אדום17/03/2010 13:44
יעקב בוזגלו מהמר קבוע בלאס וגאס וגם בארץ, והוא מפסיד מאות אלפי שקלים.
הוא רוצה להוציא את הבן שלו לאירופה כדי ששם הוא ירוויח מלא כסף ויעקב בוזגלו יקח ממנו את הכסף ויהמר ויפסיד.
גועל נפש פשוט, רק בכדורגל הישראלי דבר כזה יכול לקרות, לפי דעתי מכבי ת"א צריכה להגיש תלונה נגדו במשטרה.
השב   •  00
334
יהיה לך טוב17/03/2010 13:39
השב   •  00
333
רמי17/03/2010 13:19
מכבי חיפה לא מספיקה טובה בשביל הבן שלך מכבי ת"א לא מספיק טובה אז מה טוב תגיד לי?ברצלונה?תהיה בשקט שנה שנתיים תן לו לשחק לנהל את החיים שלו לבד בשקט ואולי הוא יצליח חפרת
השב   •  00
332
אוהד אמיתי17/03/2010 13:13
קופמן ושרף שתי דינוזאורים שקרנים וצבועים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
331
אודי17/03/2010 13:04
השפריצו על הילד מים במקלח7
השב   •  10
330
ניר17/03/2010 13:03
השב   •  10
329
meno5617/03/2010 12:56
למה , למה להרוס את הילד.
השב   •  00
328
חנוך מר"ג17/03/2010 12:55
הבן שלך סובל בגללך! תן לו לחיות.
מר בוזגלו הנכבד, מה אתה עשית בשביל מדינה?
השב   •  10
327
רמי17/03/2010 12:47

כאוהד ותיק של מכבי ,ולא מאוהדי נמני,אני חושב שנמני מכניס את מאור בהדרגה למשחקים,הרי מאור עבר פציעה קשה מאוד,עדיף שיחזור לאט לאט,ולא יגמור את הקריירה שלו במשחק אחד,והסטורית הכדורגל מלאה בשחקנים שגמרו בגלל טיפול לא מקצועי
לאחר פציעה,אז בענין הזה לפחות תגיד תודה גדולה לאבי

השב   •  10
326
יוסי17/03/2010 12:44

השב   •  00
325
הפועל מאז ומיתמיד17/03/2010 12:37
אין מה לעשות מי שבחר קבוצה אחרת ולא את הפועל  דינו כישלון חרוץ ראו
שחקנים בעבר ובהווה יאללה הפועל אדום עולה
השב   •  21
324
מוטי17/03/2010 12:32
מי הכפיש את הבן שלך?כולנו אוהבים אותו,מכבי השקיעו בו ימבה כסף,ולהיות עדינים,את הסחורה הוא לא סיפק.אתה צריך לשמור מרחק ולתת לבן שלך לנשום.תהיה אבא שלו,תאהב אותו אבל תשחרר אותו מהחיבוק הלוחץ שלך.ותפסיק לדבר על עצמך ועל מאור בגוף שלישי.ובנוסף..תגלה לנו עם כמה הופעות בנבחרת מאור הגיע למכבי 40,50,100? תפסיק עם הסיפורי סבתא,מאור קשור חוזית למכבי תן למועדון לעשות את מה שטוב לו ולמאור ותוציא את האף שלך משם,בחיפה כבר הרסת לו,אל תעשה מהילד שלך ראובן עובד אם אתה אוהב אותו.
השב   •  00
323
גל17/03/2010 12:24
ואתה יודע מה מגיע לך !

בגלל שאתה שונא את מכבי חיפה מאור לא מצליח אתה עשית הכל שהוא לא ישחק במכבי חיפה הכל

והינה הוא משחק במכבי תל אביב ואיפה הוא עכשיו שחקן בינוני ומטה

אם הוא היה במכבי חיפה לדעתי הוא היה עכשיו באירופה
השב   •  11
322
אולטראס=מוות למכבי!17/03/2010 12:12
השב   •  00
321
ישראל17/03/2010 12:12
מאור בוזגלו הקשר הכי טוב בכדורגל הישראלי במכבי לעולם
השב   •  00
320
אדום17/03/2010 12:10
אתה ניפחת אותו ולנו את הראש הוא סתם שחקן ישראלי ועצלן  שלא יגיע לשום מקום  מקסימום לבלגיה
השב   •  00
319
איתן-קופ-ירוק17/03/2010 12:06
השב   •  20
318
טוני17/03/2010 11:49
אין לכם מושג מה זה לגדל ילד 20 שנה ולהיות לצידו ברגעים קשים.
אין לכם מושג מה זה לדאוג לדברים הכי
אלמנטרים בגידול ילד על אחת כמה וכמה לגדל אותו גם להיות כדורגלן.
האיש הזה רץ עם הילד שלו מגיל קטן למשחקים לוקח אותו לאימונים ועד היום מלווה אותו לכל משחק.
אני בהחלט חושב שלכל אבא כזה יש זכויות בהצלחת הילד שלו וזה דבל לגיטימי שאבא כזה יתערב בהמשך דרכו של הילד.
אבל ויש כאן אבל גדול השאלה איך עושים את ולצערי בוזגלו האב עושה את
זה בצורה קיצונית למדי (אבל אפשר להבין מהיכן זה מגיע).
אף אחד לא יכול לשפוט את בוזגלו האב כי כנראה הורים רבים היו נוהגים כך (אני רואה היום בליגות של ילדים איך הורים מתנהגים עוד לפני שהילדים שלהם הופכים לכוכבים).
השב   •  10
317
עשו לי נתנו לי אמרו לי, בכיין!17/03/2010 11:41
השב   •  00
316
נתנאל17/03/2010 11:39
השב   •  00
315
אוהד מכבי17/03/2010 11:39
מאור אל תיתן לכלום לשגע או להרוס אותה ..שחקן ענק זה גם להתעלם מכל השיט הזה אתה גדול והכל יהיה בסדר!
השב   •  00
314
אוהד סכנין -בדם17/03/2010 11:38
השב   •  00
313
אדון בוזגלו הקנאי!17/03/2010 11:31
בוזגלו תאכל את הלב! נחכה עוד 10 שנים בטח תסיים את הקריירה באחווה ערבה בגלל האבא הגאון שלך!
השב   •  00
312
אדון בוזגלו הקנאי!17/03/2010 11:30
השב   •  00
311
די17/03/2010 11:18
די כבר אלוהים כמה שטיות היצור הזה מדבר עם אנשים כמוך שטעונים שמבנים כדור רגל לא פלא שהכדור רגל שלנו נראה כך
השב   •  00
310
שאול17/03/2010 10:53
השב   •  00
309
צהוב17/03/2010 10:51
אנו כרגיל עושים הרבה שגיעות לכן מקומו לפרוח בקבוצה אחרת
השב   •  00
308
מכביסטית17/03/2010 10:43
השב   •  00
307
דל פיארו17/03/2010 10:03
השב   •  10
306
אור17/03/2010 09:55
שאתה הורס את הבן שלך והם צודקים
אף אחד לא דיבר בגנותו, אלא רק בגנותך
השב   •  00
305
תמיד אותו סיפור17/03/2010 09:54
השב   •  20
מכביסטית17/03/2010 12:45
השב   •  00
304
בבו17/03/2010 09:42
השב   •  10
303
rubi17/03/2010 09:39
לידיעתך מר יעקוב .. עשית את הטעות הכי גדולה כשהוצית את מאור ממכבי חיפה! תראה איך הצעירים פורחים שמה .. מגיעים לאירופה רק דרך הקטר הירוק וזו עובדה וזאת המטרה האולטימטיבית לא?
השב   •  10
אוהד אמיתי17/03/2010 13:14
הוא שונא את מכבי חיפה כמו כולם :D
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
302
צהוב שפוי17/03/2010 09:26
הוא צודק בכל מה שהוא אומר !
אבי נמני זה נזק בלתי הפיך  למכבי תל אביב.
עד  שכולם יבינו  את  זה  מכבי  כבר לא תשרוד
השב   •  00
קובי17/03/2010 12:44
העונה שיש קבוצה סבבה , פתאום רוצים את קשטן במקום נמני וכו'' , ויש כאלה אוהדים שבאמת מתעוורים מזה , אני אומר שקשטן כבר לא יחזור לעצמו , והכי טוב למכבי תל אביב זה אבי נמני , תמיד היה, ותמיד יהיה.
השב   •  00
301
ירון הגלילי17/03/2010 09:23
הטעות הגדולה של בוזגלו, שהוא לא הלך עם אלישע לוי מסכנין בחזרה לחיפה,
אלישע בדרכו המיוחדת והחכמה קידם את מאור לרמות הגבוהות ביותר ,ובאותה דרך חכמה סבלנית אך נחושה הוא "מחייה" ומקדם עכשיו את, ארבייטמן ורפאלוב לרמות שיא בקריירה שלהם.
השב   •  10
300
דני17/03/2010 09:05
השב   •  00
299
איציק17/03/2010 09:05
השב   •  00
298
אודי17/03/2010 08:59
יהיה לך פחות זמן לקשקש
השב   •  00
297
אוהד הפועל באר שבע17/03/2010 08:47
נימני הורס שחקנים שיכולים להאפיל עליו (גם כן שחקן נימני). מכבי לעולם לא תגיע להישגים כל עוד נימני במועדון, מבחינת נימני ככל שרע יותר במכבי כך יש לו יותר סיכויים להתפרנס במכבי.
השב   •  00
296
דילן17/03/2010 08:40
אוהבים אותך מאור
השב   •  00
295
ארקדי17/03/2010 08:38

לא ראינו ממנו כלום מלבד סכנין, הכל על הנייר.בקיצור הכל דיבורים.
לא מתאים לרמות הגבוהות
הכי חכם כרגיל יעקב שחר ויתר וחסך  את הכאב ראש של יעקב בוזגלו.

השב   •  00
294
מיקי17/03/2010 08:22
גם ככה הבן שלו לא מועיל בכלום, הדיבורים שלו רק עוזרים לכולם להבין את זה יותר טוב
השב   •  00
293
רועי17/03/2010 07:54
יעק היקר על מנת להכניס דברים לפרופורציות אנא כנס - ראשית הבן שלך נרכש ב- 1.5 מיליון דולר לא עולה למכבי ת"א 1.5 מיליון בשנה (כולל הדירה הרכב הכול) אין שחקן בארץ שעולה ברוטו סכום כזה בטח שלא מאור.
שנית עליך להבין דבר אחד שיכניס לך דברים לפרופורציה -ישנו רעש תקשורתי אדיר (רובו ממך) על מאור שהינו פוטנציאל אדיר וכישרון ענק על זה אין עוררין אך פה נמצא בדיוק ההבדל כי זה רק על הנייר המציאות היא שמאור עוד לא עשה כלום בכדורגל הישראלי וסלח לי זה לא מזלזול זה מעובדות - שנתיים בקבוצת תחתית כסכנין ועוד שנה בקושי במכבי ת"א לעזור לה להיחלץ מירידה זה לא "ביג דיל" ומלבד זה הילד סבל מפציעה לא היה במגרשים 8 .
יעקב המציאות היא שלילד אין שום תואר,שום גביע,שום אליפות ,לא זכה במלך הבישולים או השערים בפועל כלום - אבל על גילי ורמוט,איתי שכטר,רפאלוב ועוד הרבה כישרונות לא פחות טובים ממאור אין כזה באלאגן תקשורתי והם בניגוד עליו כבר עם קבלות תארים והופעיות באירופה מאור עם כלום רק רעש וצלצולים שאתה יוצר.
בראיון שלך תקפת את ההתנהלות של בניון - מה שיוסי עשה בארץ בלבד לפני שיצא מאירופה הבן שלך לא יעשה כל הקריירה אז תן כבוד יוסי בהרכב בליברפול הבן שלך על הספסל בליגת העל - יחי ההבדל הקטן !
מאור עוד לא עשה כלום חוץ מלעבור קבוצות לא בגלל שהוא לא הצליח בהם אלא בגלל שאבא שלו עם הפה שלו הסתחסך איתם.
שבו בשקט תנו לילד לשחק 2-3 שיעשה משהו בקריירה שלו ואז תדברו עליו -בלי קבלות עדיף לשתוק !
בנתיים יש רק פוטנציאל אבל אין מיצוי וחבל.
ובנימה אישית - עם הילד מספיק גדול להתחתן להתחיל חיים לבד ובע"ה גם להקים משפחה לבד - הוא בטוח יכול לנהל את הקריירה שלו לבד בלעדיך אז הפסק להגשים את חלומותיך דרך הילד ותן לו לבד לחיות את החיים והחלומות שלו.
השב   •  290
ירון17/03/2010 08:34
השב   •  00
בני17/03/2010 12:41

שהיה בסכנין היה השחקן הכי טוב בארץ וסכנין היתה קבוצת צמרת הוא ויבוראין
נתנו שם הרבה אבל במכבי זה לא הולך
 

השב   •  00
292
ערן17/03/2010 07:52
מה אתה חושב שכולם מטומטמים ורק אתה בסד''ר תתעורר עכשיו כי אם לא כל מה שבניתה ב20 שנה האלה ילכו לזבל תעזוב את הילד בשקט
השב   •  00
291
מי שגזען לא יהודי17/03/2010 07:41
לחוצים כולם שמאור יבוא לחיפה הא? פח.האמת שהוא שחקן גדול אבל אין לו אופי להגיד לאבא שלו שיסתום ת''גורה. יעקב בעצמו אמר שמאור זה הדבר הראשית שלו לחזור לבמה של הכדורגל. הוא רוכב על הבן שלו במקום לדאוג לו. בקצב הזה תוך שנתיים אף אחד לא יודע מי זה מאור בוזגלו
השב   •  00
290
האגדה17/03/2010 07:36
מזל גדול לאלוהים שאין לי אבא כזה , משום שאתה לא הצלחת בחיים אתה חי בזכות הבן שלך ומעיז לדבר ,תתבייש אינך שבע אף פעם בכל מקום הכפשת את שם הקבוצה  של הבן שלך תתבייש .
השב   •  00
289
הרצל קביליו המלך!17/03/2010 07:35
השב   •  00
288
אבי נמני מטייבה המשולש17/03/2010 07:33
אתה אבא טוב , בכך שאתה גדלתה את הבן שלך , ועשית ממנו אדם בריא ושחקן מעולה .
אבל אל תנקום מהאנשים האכזרים שדפקו אותך , על חשבון השלווה של  מאור.
הרי שחקן שלוו ומוכשר כמו מאור , צריך שלווה ושקט נפשי , לא פחות מכישרון כדי להתקדם .
אז תעשה טובה ותן לנמני שיש לו אופי  קרוב לזה של מאור , לשדרג את הבן שלך ולהביא את הכישרון שלו ע"י ביטוי .
השב   •  10
287
שוקי17/03/2010 07:32
מר יעקב היקר אתה כל הזמן מציין בריאיון הילד, הוא לא ילד תניח לו להתפתח , תמיד שאתה ברקע יש הכל מלבד כדורגל נטו
השב   •  00
286
רפי17/03/2010 07:24

במכבי חיפה הוא כבר לא יהיה , גם לא במכבי ת"א
אם אתה חושב שהפועל ת"א תיקח אותו אז אתה טועה , לבית"ר אין כסף לשלם לו , אז מה שיישאר זה קבוצות כמו בני יהודה פ"ת וכדומה
מרוב רשימות שחורות שאתה יוצר , כבר קבוצות הליגה הכניסו את מאור בוזגלו לרשימה השחורה שלהם

השב   •  00
285
אבי17/03/2010 07:17

האב שוכח שזאת לא הקריירה שלו אלא של הבן. אין קיצורי דרך, "פה גדול" תמיד הורס. מאור חייב להתמיד בקבוצה אחת ולא לזגזג, כדי שיראה רצינות ועקביות ואם באמת הוא "כוכב", הוא יוכיח את עצמו שם. חבל שהאב בצורה בולטת לאורך עונות שלמות הורס לבן את הקריירה.
"תן לגוזל לפרוש כנפיים"!
 

השב   •  10
284
אבי17/03/2010 06:58
מר בוזגלו היקר.
מכבי חיפה - לא טוב, מכבי תל אביב - לא טוב, אז אולי תפתח קבוצה לעצמך הפועל בוזגלו שם בניך המוכשרים יבואו לידי ביטוי ויהיו שמחים ויהיו בהרכב תמיד.
אם היית נותן שקט לבניך אולי היו יכולים להתקדם בכדורגל.
השב   •  10
283
ניר17/03/2010 06:54
שוב אתה מוכיח לכולנו כמה יעקוב שחר צדק שהוא לא נלחם על הבן שלך.לא בגלל שהוא לא ילד כשרוני..כולם יודעים שכן.מאור לא צועד לאליפות בימים אלה במדי מכבי חיפה רק בגללך וכדי שתבין את זה לפני שהוא ימצא את עצמו כמו האחים שלו מעביר את הזמן בפ"ת.
השב   •  10
282
כתומי17/03/2010 06:48
קח לך את בנך יחידך ועוף לנו מהכדורגל נמאסת
השב   •  10
281
ששי17/03/2010 06:45
קבוצת כדורגל שבנו שיחק הוא רב. די שיגעת את הילד תרגע אני מבין הבחור חושב שיש לו יהלום והוא צריך להרוויח מליונים אבל. אבל סליחה בחור אתה לא שפוי הילד שלך רק חזר למגרשים ואם כל הכבוד הוא לא כזה תותח
השב   •  00
280
יוסי17/03/2010 06:39
אחיי הירוקים: החיבור בין נמני,הקהל של ת"א, מאור ויעקב בוזגלו הוא מהחיבורים הכי טובים שקרו לכדורגל שלנו. הרי נמני הוא בדיוק כמו יעקב בוזגלו שניהם הורסים.אחד את המועדון ואחד את הילד, הילד טיפש ומקשיב לאבא בוזגלו והקהל הצהוב מטומטם שמקשיב לאבא נמני כי אבא יודע הכל. אז ב 3מלים: אבא אל תלך!
השב   •  30
279
קובי17/03/2010 06:35
אבא שלו יוצר אנטי נגדו וככה אף אחד לא באמת רוצה לעזור לו כולם נלחמים על המקום שלהם אבל בשכל ולא נכנסים ראש בראש בבעלים במערכת ובמאמן
השב   •  00
278
מאור תשתחר ומהר17/03/2010 06:22
השב   •  00
277
אוהד17/03/2010 06:09
השב   •  00
276
ליאור17/03/2010 05:07
יותר דפוק משניצל
השב   •  00
275
יוסי17/03/2010 04:32
נכנס ב 3:0 למכבי החמיץ פנדל כבש שער מכבי ניצחו 2:1 ונגמר 3:1, שמישהו יסביר למה התכוון המשורר
השב   •  00
274
יוסי17/03/2010 04:28
סע סע אבל מהר, כוכב היית? עד שמאור לא הגיע לכותרות לא ידענו שאתה קיים.
השב   •  00
273
אמיר17/03/2010 03:54
הפועל כפר סבא ? רעננה ? עכו ? לאן ? כמה מטומטם היית שגרמת לבן שלך לעשות את טעות חיו ולצאת ממכבי חיפה. הוא יכול היה להיות מלך , עם חוזה מעולה, עם קריצה לחו"ל כי רק מחיפה באמת יש ממוצע גבוה של יציאה לחו"ל.  אבל במקום זה בחרת להמשיך לדפוק לבן שלך את הקריירה . תענוג. פשוט עושה לי את היום לראות אותך סובל וממשיך לדפוק את הבן שלך.
השב   •  00
272
אלוף האלופים17/03/2010 03:10
ועל זה נאמר אבות אכלו בוסר ושיניי בנים תקהנה עזוב כבר את הילד בשקט תן לו להתסדר בעולם הרחב הוא יודע מה הוא שווה
השב   •  00
271
moshik17/03/2010 02:40
מאור בוזגלו כוכב מדובר כאן באמת על כשרון מבטיח אני בתור אוהד מכבי זוכר הרבה שחקנים שבאו לכאן בסכומים לא מבוטלים ולא תרמו כלום ושום דבר הילד הזה נותן קבלות יחסית לגילו הצעיר מה גם שהוא עבר פציעה קשה מאד והוא מגלה יכולת טובה גם לאחר הפציעה ( כן למרות הפנדל בדרבי ) הבעיה הגדולה של מאור בוזגלו היא שיש לו אבא בשם יעקב בוזגלו . אז אדון בוזגלו בפעם הבאה שאתה מבקר שחקן בסדר גודל של בניון תזכור שבניון הגיע לאן שהוא הגיע ( וזה הכי רחוק ששחקן יכול להגיע ) לבד בכוחות הכשרונות שלו בלי אבא בשם יעקב בוזגלו שיחבל לו בגלגלים . הילד שלך היה כבר בחיפה התחיל לככב שב בשקט עונה שתיים הילד שלך נחטף לאירופה ומשם הדרך הייתה לו הרבה יותר קלה למקומות שאליהם הגיע יוסי בניון כן שוב בלי אבא שקוראים לו יעקב בוזגלו .
השב   •  00
270
נרסיס17/03/2010 02:35

יעקב שחר ראה את אבא בוזגלו פותח פה על רוני לוי על שחקני חיפה על העולם.ישר בטיל הטיס אותו מחיפה.
בת"א אומרים:אם הוא ידבר ואם יהיה ככה ואם יהיה ככה!..
חלאס זה לא בריא לשחקן וכן גם לאוהדים.אף אחד לא רוצה שאבא בוזגלו יחפור לו בראש וליראת את מאור בוכה.!בקיצור מכבי ת"א תעשו חשבון נפש שחקנים כאלה לא צריכים בקבוצה.אומר לכם מניסיון חח

השב   •  00
269
david17/03/2010 02:25
שב בשקט כבר
השב   •  00
268
די מספיק!17/03/2010 02:15
השב   •  00
267
מינו5617/03/2010 01:54
מסכן הילד הזה, איזה אבא גיהנום  ממש גיהנום
השב   •  00
266
דודי17/03/2010 01:45
מאור ילד טוב, אתה זה שעושה את כל הבעיות ואת כל הרעש. והוא ילד טוב, לא יכול לצאת נגד אבא שלו. אז שותק. אתה עושה לו רע! הילדים גדלו למופת, אבל כנראה שהם לא למדו ממך, כי אתה ממש לא מופת לכלום.
השב   •  00
265
גיסנו17/03/2010 01:37
אבא שמנסה להחיות את החלום האבוד שלו דרך הילד. כל מה שהוא אומר בעצם זה שעולם הכדורגל דחה אותו (אני אישית בחיים לא שמעתי על יעקב בוזגלו לפני מאור) אז הוא מנסה לחזור בכוח דרך הבן שלו.

יעקב, אף אחד לא מערער או חולק על החינוך שהענקת לבנים שלך. אף אחד לא אומר שלא עזרת למאור ותמכת בו וליווית אותו כשהוא היה צריך. אבל תעשה לכולנו ובעיקר לבן שלך טובה, תמשיך לחנך ללוות ולתמוך, אבל את הבן שלך ולא את התקשורת. מאור היה שחקן נבחרת עד הפציעה, בינתיים מאז הפציעה הוא נתן כמה הופעות טובות אבל לא מספיק בשביל לקבל שוב זימון לנבחרת.

פעם אחת תהיה סבלני. אם מאור היה כשיר מתחילת העונה הוא היה כרגע בורג מרכזי במכבי. ושנה הבאה הוא יהיה שם מההתחלה ועם חיזוק מתאים יעזור לקבוצה לרוץ לאליפות. אבל אם כל פעם שמאור לא עולה בהרכב תודיע שהוא יעזוב את הקבוצה, תוביל אותו בסוף לליגה הלאומית. ובמשחק של אתמול, בטוח שהיה נכנס מוקדם יותר במצב רגיל אבל מה לעשות שכרטיס אדום כופה על המאמן לשנות את התכניות.

תן למאור להצליח לבד, תעשה לו, לנו ולכדורגל הישראלי טובה ענקית.
השב   •  00
264
אופיר17/03/2010 01:32
מאור בוזגלו הוא כישרון ענק ,ושחקן מצויין .באמת ,אין שמץ של ציניות .
אני לא יכול להמתין לראות אותו משחק בנבחרת עם גולסה שכטר וארביטמן .
התסריט האופטמי שלי אומר שהוא יחזור לכושר ,גם אם זה יהיה לאט .נמני והצוות המקצועי של מכבי ת"א לא רוצים לסכן אותו בעונה שהם לא יקחו אליפות ועדיין יש להם סיכוי לגביע ( שם תהיו בטוחים שנראה אותו משחק הרבה יותר )
שנה הבאה הוא יחזור להרכב ,יראה את מה שהוא יכול להציע .מכבי חיפה תזכה שוב באליפות אבל מכבי ת"א תראה טוב .ולו רק בשל תחילת העונה האירופית שלהם מוקדם יותר .
בוזגלו יתקדם ויעבור לאירופה .
כך לצערי יתחיל הסוף הפסימי - יעקב בוזגלו ידבר גם שם ,לכל מי שרוצה ולא רוצה ,והילד ישלם את המחיר .כי שם תהיה לו מלחמה על חולצת ההרכב וכי באירופה צריך לפעמים סבלנות ( קחו לדוגמא את בניון בליברפול.כמה סבלנות הייתה לו ) .והכל יתפוצץ .
הלוואי ואתבדה. לצערי ,עד כה ,יעקב בוזגלו לא למד לסתום את הפה וגם לא ילמד .
והכי עצוב לי על מאור - הוא כל כך אוהב את אבא שלו ,ומוקיר ויודע עד כמה  האבא עשה הכל בשבילו ,אבל האהבה הזאת ,גם מאור יודע ,היא חיבוק דוב .
אני רק מאחל למאור שיעלה ויצלח - הכדורגל בישראל צריך אותו ,וצריך אנשים כמו אבא שלו .רק יותר סבלנים .
( והדוגמא החיובית - אביו של עומרי כספי )


השב   •  00
263
AMIRAM17/03/2010 01:27
הגיע הזמן  שהאבא   יסתום את  "הבלועה"  שלו
די,נמאס לשמוע כמה הבן שלו כוכב,
אם היה נשאר בחיפה היום היה כוכב  ,,אבל שמע לאבא  שלו,

השב   •  00
262
יוני17/03/2010 01:25
השב   •  00
261
שימי17/03/2010 01:16

השב   •  00
260
רן צבי17/03/2010 01:05
כל הבוזגלואים והמקוקעים למינהם תפסיקו להתעסק בשטויות ותתחילו לבכות על החיים העלובים שלכם ועל הצורה המכוערת בה רואה אתכם עכשיו מי שאמר והיה העולם
השב   •  00
259
אודי17/03/2010 01:00
אני ממליץ לך בחום להפסיק לדבר אתה רק מראה ומשמיע כמה אתה סתום!
אבי אוהב את מאור וגם הקהל משוגע עליו! אז איך אומר הפתגם "סייג לחוכמה שתיקה" אז שתוק
השב   •  00
258
אלי אוחנה17/03/2010 00:53
הוא עוד לא הוכיח את עצמו מספיק בשביל להיות כוכב. כולה עונה טובה אחת בסכנין הוא לא מגיע לקרסוליים של יצחקי רפאלוב ורמוט ברוכיאן ארבייטמן או שכטר. ועליהם לא שומעים בחצי ממה שמדברים על הילדון הזה.
השב   •  40
257
GA0217/03/2010 00:38
הילד נתן עונה טובה בסכנין ומאז לא ראיתי ממנו כלום מה הוא עשה בקריירה שלו? סתם התקשורת מנפחת ואומרת כמה שהוא תותח רפאלוב לא רואה אותו בכלל מה עשיתם ממנו?
השב   •  30
256
אור17/03/2010 00:26
השב   •  10
255
בוזי17/03/2010 00:20
תנסו להבין אותו קצת.
הוא כנראה אבא אוהב וחם וקרוב מאוד לילד שלו, וכמו שהוא אמר הוא הפרויקט שלו מגיל אפס, והוא רואה את מה שעובר על הבן שלו ואיך מללכת קדימה הוא מתקדם אחורה.
זה מתסכל וכואב יכול להיות שהוא גורם עוד יותר נזק אבל כמה שהוא מנסה לומר את מה שיש לו על הלב התקשורת מוציאה אותו רע.
ובואו נסכים זה לא שהוא טועה הבן שלו היה ניראה כמו כוכב בנלאומי ויכול להיות שעוד יהיה אז זה לא שהוא הוזה.
ולא נשכח גם שהוא מרוקאי שזה ערך מוסף .
הוא תמיד משחרר קיטור כל כמה זמן וחוזר לחור שלו.
תנו לבן שלו ולו שקט ותביאו לראות כדורגל טוב.
כל השאר שטויות.
השב   •  00
254
אמיר17/03/2010 00:19
אלוהים נתן למאור כישרון אדיר ואת אבא שלו כדי שייקח ממנו (באהבה הורסת)את היכולת לחשוב להתרכז ולהתאמן בשקט
מאור היקר קח שליטה על חייך ותרחיק בעדינות אפילו בגסות את אבא שלך מהעבודה שלך גם אם זה ייגמר בסיכסוך משפחתי זה כדאי וגם ייסתדר עם הזמן
בהצלחה.
השב   •  10
253
בן17/03/2010 00:10
בוא לב''ש אתה תהיה אימפריה יש לנו קהל יותר טוב משל מכבי ניתן לך ביטחון ועוד כמה שנים תיצא לאירופה תנו בכחול !
השב   •  42
252
רז אמיר17/03/2010 00:04
הוא צודק לחלוטין!11 שחקן צריך ביטחון וזה מה שאין במכבי והפועל ובכל הקבוצות הגדולות יעקוב בוזגלו חלה אבא הלוואי עליי אבא כזה מאור מצליח רק בגלל אבא שלו אז כולם תסתמו
השב   •  34
251
חיים16/03/2010 23:55
אדם חכם אמר תתקדם!! אין אבא בכל הספורט הישראלי שמתערב כמוך!! די אתה לא מבין שאתה הורס אתה בעצמך לילד הכל כך יקר שלך!
השב   •  80
קובי17/03/2010 12:46
אני אומר שזה כואב שהתוכנית למשחק הלכה, אבל לא היה למאור מה לעשות אחרי ההרחקה של מאיוקה , מה שכן אני לא ראיתי אותו הרבה זמן , ואין לי מושג לגבי ההרכב הראשי.
 
השב   •  00
250
ישראל16/03/2010 23:47
להביא את גרנט למכבי! נמני עוזר מאמן
השב   •  50
צהוב בנשמה!17/03/2010 00:11
רעיון מעולה!
השב   •  10
249
אושריי16/03/2010 23:42
השב   •  10
248
מכביסט16/03/2010 23:34
כולה פישר קטן ומעאפן, מחטיא פנדלים. וכשתוציא אותו ממכבי, מי מחכה בתור? ריאל מדריד? מנצ''סטר? הבן שלך לא שווה יותר מרמת גן, כבוד הוא לו להיות בקבוצה כמו מכבי. תתבייש
השב   •  24
247
שמואל16/03/2010 23:33
מסכן כולה רוצה לשחק האבא הורס
מאור לך לשחק ברוסיה אולי אבא שלך לא ירדוף אחריך עד לשם.רק באינטרנט :)
השב   •  10
246
יוסי16/03/2010 23:31
מי שרוצה שהבוזגלוים יעזבו ילחץ על כחול  ומי שרוצה שיישארו על אדום
השב   •  3018
245
פרשן כדורגל בכיר16/03/2010 23:29
יאמר כבר בהתחלה יש לך שחקן ובן ענק יעקב אני מבין את הכאב שלך כאב יעקב קבל את עצתי מאור לא מאושר במכבי ורואים את זה עלין אם אתה רוצה להציל לו את הקרירה אז רק הפועל תלאביב עם אלי גוטמן מאמן ועם קהל תומך תמיד גם בטוב וגם ברע ומשם תוך שנה הקרירה תוכל לנסוק לארופה אתה חיב אבל חיב לבצע את זה כי אצל נימני מאור כבוי ורואים את זה שיש כיף לשחק אז מאור ענק יעקב אם אתה דוצה תגיב ואם לו שיהיה לך ערב טוב ובריאות
השב   •  21
244
יובל16/03/2010 23:22
הבן אדם כנראה באמת חולה ובבעיה. מסכן מאור, כנראה שאי אפשר לשלוט באבא שלו.
השב   •  20
243
פשע מגיל ..9..16/03/2010 23:10
השב   •  00
242
אסף16/03/2010 23:01
השב   •  40
241
קובי16/03/2010 22:53
בגל שבוזגלו לא הוגן אם אף אחד בגלל זה הוא לא טוב בשום מקום ובכלל לאבא שלו אין בושה אדם לא הגון ושקרן! ואם הוא לא היה מפריע למאור אז מאור היה במשחק באירופה בגלל בוזי מאור לא בקבוצה גדלוה באמת וזה מגיע לו !
השב   •  00
240
צהוב לוהט16/03/2010 22:53
יעקב ! מאז ומתמיד התערבת בחיי מאור . מהיום ואילך לא תמצא אף קבוצה שתרצה להחתימו , מרוב ההתערביות שלך .
תן לו להצליח לבד - ואל תזיק לו . אתה נחס למאור ולקבוצה , תרפה ממנו.
השב   •  20
239
קובי שטאובר16/03/2010 22:51
יעקוב אתה אבא טוב וגם אדם טוב אפילו שמציגים אותך אחרת אדם מיתלהם וכו יש לך בן ניפלא וגם כדורגלן מעולה שעוד לא אמר את המילה האחרונה תיהייה חזק הכל יסתדר
השב   •  00
238
גקי16/03/2010 22:50
יעקב אתה עושה צחוק מעצמך הרי לא יכול להיות שכל קבוצות הליגה לא טובות לבן שלך ולך אתה מייעץ לבן שלך כל עצת אחיתופל אפשרית תניח לילד המקסים והמוכשר הזה לפרוח בדרכו ושקט נפשי יתרום לו המון .
השב   •  10
237
כחול בדם16/03/2010 22:49
הבנתי שאבאלה בוזגלו חולה פרסום . כמו ילד קטן , כל שטות רץ לתקשורת . מסיבת עיתונאים וחרטות . יאללה . משעמם כבר . כל היום רחמים עצמיים . איכס.
השב   •  00
236
ירוק מושבע16/03/2010 22:45
אדון יעקב בוזגלו המסכן מעניין שכל קבוצה הורסת את הבן שלך.אמרת שמכבי חיפה הרסה את מאור בוזגלו ועכשיו מכבי תל אביב הורסת אותו מעניין איך יכול להיות.לפי דעתי מי שהורס את מאור בוזגלו זה אך ורק אתה.ממש כואב לי הלב על איך שאתה מרגיש באמת צער.אם היית סותם את הפה שלך בזמנו מאור יכל להיות היום מלך בחיפה הנה לך דוגמא רפאלוב גולסה גאדיר ועוד שחקנים צעירים שהם לא פחות טובים ממנו.בנתיים אתה הורס לבן שלך את הקריירה ואם תמשיך ככה מר בוזגלו המסכן נמצא את מאור בוזגלו בליגה הלאומית.
השב   •  00
235
שלמה16/03/2010 22:44
תשמעו רבותי ! זה כבר מעבר לכדורגל .האבא הזה ירד מהפסים.האבא הזה חי בסרט.האבא הזה משדר מצוקה נפשית ברמה גבוהה של הזיות.תגידו לי אתם ?מי שהוא מכם מכיר את האבא של שכטר ? או של ורמוט או של יצחקי או של ארביטמן או של רפאלוב או של ברוכיאן  ? תאמינו לי שיש לי עוד הרבה שמות .שמות של שחקנים וכשרונות לא פחות ממאור.נכון מאור כישרון שאף אחד לא יכול להיתכחש אליו אבל בין זה לבין היציאות ההזויות של האבא הזה המרחק הוא גדול מאוד.אני מרחם על מר בוזגלו ואפילו חרד לבריאותו חלילה וחס.רבק אחרי הכל זה ספורט וזה כדורגל שתלוי הרבה במזל כמו כל דבר בחיים.זה אף פעם לא מדע מדויק.להרבה שחקנים שכבר הוכיחו לעולם שהם ענקים יש עליות וירידות בגלל אלף ואחת סיבות.הכוכבים הגדולים יודעים איך לצאת מהתקופות האלה.אני בספק אם זה מה שיקרה למאור שעדיין לא קרע זוג נעליים אם כך ימשיך להיתנהג האב המסור.אני מציע לקרובים של האב לא לזלזל במצב ולהתחיל לסייע לאב שלדעתי נמצא במצוקה גדולה וזה לא בצחוק חלילה ויפה שעה אחת קודם.
השב   •  00
234
צהוב בנשמה16/03/2010 22:43
תפסיק כבר לבלבל לנו את השכל הבן שלך חזר מפציעה קשה מה הוא מסי תסתום את הפה שלך כי אתה הורס אותו לא טוב בחיפה עכשיו מכבי יגיע לברצלונה גם תדבר נכון אני מקווה שתקבל קנס גבוהה שיסתום לך את הפה לכל השנה  וחבל שאתה כזה כי אנחנו באמת אוהבים את מאור  ומעריכים אותו שהיה לנו חג שמח גם לך אדון בוזגלו היקר
השב   •  00
233
אחד שמבין ומרחם על מאור16/03/2010 22:41
הוא משתמש בו כאמצעי לספק את החלומות שלו כשהוא היה צעיר ,לא אכפת לו מטובת מאור אכפת לו מטובתו שלו אגואיסט.נב הוא רק הורס לו
השב   •  10
232
א.בן דן16/03/2010 22:39
הבן גאון? אולי, אבל אתה מה אתה? סתם אחד שאם היה סיכוי לבן שלו הרי אתה מחסל אותו. למה? נו באמת אתה יודע שאתה אוהב להיות ההצגה הראשית אבל מה לעשות אתה אפילו לא הצגה מישנית. אה במדיה אוהבים לתת לך במה. אז תחשוב אולי שאם רוצים שתנבח כדאי לך למען הבן שלך לשתוק!?! אם אבא כזה מאור לא צריך אוייבים.
השב   •  00
231
ירוקה בדם♥16/03/2010 22:36
אם הוא היה בחייפה הוא היה משגשג.
השב   •  00
230
אלי16/03/2010 22:33
שהעברת את מאור למכבי אתה בתור מומחה כדורגל ראית במו עינך שכל שחקן שבא למכבי נכשל בגדול  ב20 שנה האחרונות יש מעין קללה שרובצת במכבי לשחקני חוץ . ואתה בוזי שהיית בהפועל  ורואה שבשנים האחרונות  שהפועל מיצאת שחקנים לאירופה לא העברת את מאור להפועל שהיה פורח ליד ורמוט שכטר ונאתכו בוזי  תחשוב על זה.ויש עוד פקטור זה האוהדים שהיו מרימים את מאור שהשמים היה הגבול.מאור היה זקוק לקהל אוהד.
השב   •  50
8 בדם17/03/2010 05:41
הגועל מוציאה שחקנים? מה עם תמיר כהן טל בן חיים אבי סטרול ובן דיין את מי הפועל הוציאה נתכו וורמוט בלחץ. ועל איז קללה של  20 שנה אתה מדבר אתה אוהד קבוצה מסכנה שעשתה תואר ממקום 2 ולקחה אליפות אחת ומסכנה בלבד ב23 שנה האחרונות ואף פעם לא הייתה בצמפיונס מי אתם בכלל
השב   •  12
מירו שער 517/03/2010 10:26

לידיעתך תמיר כהן , אבי סטרוך, טל בן חיים כולם נרקבו במכבי אחד אחרי השני . כנ"ל דדי בן דיין . תראה היכן כולם כיום ואיזו הצלחה אישית. מכבי מועדון רקוב שנים רבות. מאור בוזגלו למרות אביו במידה והיה עובר למכבי היה רוכב על גלי ההצלחה כבר מזמן. בוזגלו האב מכרת את הילד לקבוצה הלא נכונה !!

השב   •  00
229
אבי16/03/2010 22:31
השב   •  10
228
tbh16/03/2010 22:30
רק בשביל להגיד שאני זז ממה שנקרא מאור בוזגלו.
חוץ מזה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה כולם אשמים בלה בלה בלה בלה בלה כולם קנאים בלה בלה בלה מקיזים את דמנו בלה בלה בלה.
השב   •  11
227
אלכס16/03/2010 22:21
שחר הוא גאון ומכבי ת"א הם פראיירים
השב   •  61
226
ניסים16/03/2010 22:21
אבא כזה דפוק עדיין לא ניתקלתי.הוא הפך את מאור למכונת כסף.כמו בקזינו הוא הורס אותו.בנוסף לזה שהוא אבא דפוק הוא גם שחצן.רברבן.אני מציע למאור להיתנער דחוף מאבא שלו.ולבקש מימנו להיות אבא רק בבית.ולא במיגרש
השב   •  20
225
מאיר16/03/2010 22:17

השב   •  00
224
מר16/03/2010 22:12
אתה אדם דפוק דפוק ודפוק.במקום לעזור לבן שלך אתה גומר אותו.
השב   •  00
223
ליאור16/03/2010 22:08
נתת את כול החיים בשביל הבן  השקעת בו המון מקצועית חינוכית הוא הלב שלך וכואב לך שהוא נפצע ועכשיו לוקח קצת זמן לחזור וזה כול כך כואב כי יש חלום אני מבין והחלום יתגשם יעקוב אני כך מאמין אבל הוא יתגשם רק אם מכבי תהיה טובה ואתה תיקח מטר אחורה ותתן לנמני להדריך את מאור כי יעקוב נמני עושה נכון שהוא משלב בהדרגה תן לנמני זמן והכי חשוב תן לילד זמן לחזור לעצמו לא תמיד אפשר הכול בבת אחת
השב   •  10
222
מוש16/03/2010 22:07
כל העולם דפוק רק בוזגלו בסדר! יעקב במקום לדבר שטויות ולאכול לנו את הראש אולי תסתום ותן לילד לשחק .
השב   •  00
221
גיורא16/03/2010 21:58
כדי לחזור לעצמו מאור חייב לחזור לעיר מגוריו ול למכבי חיפה דוא להפועל חיפה לפחות לשנתיים כדי שיחזור לעצמו
השב   •  20
220
אלי16/03/2010 21:58
היום מאור יכל לשחק באירופה אם היה ממשיך במכבי חיפה אצל אלישע לוי הפסדת הרבה כסף לא היתה חכם
השב   •  30
219
אלעד16/03/2010 21:58
יעקב בוזגלו פשוט כל הכבוד!
הצלחת בדבר שבו כל העולם נכשל, לאחד את כל אוהדי הקבוצות בארץ להסכים על משהו.
אתה פשוט מקלקל את הבן שלך!
השב   •  70
218
לוזונ16/03/2010 21:54
מה דעתכ לאמנ את הנבחרת
השב   •  00
217
הפועל ת''א לליגת האלופות16/03/2010 21:52
מה אתם חושבים שצריך לקרות עם מאור בוזגלו
אם מאור בוזגלו צריך לעבור להפועל ת''א לחצו אדום .
אם מאור צריך לעבור למכבי חיפה לחצו ירוק .
אם מאור צריך להישאר במכבי ת''א לחצו צהוב .
השב   •  311
216
ירוק בנשמה16/03/2010 21:50
ידע עם מי יש לו עסק ומכר אותו לצהבת בהמון כסף
השב   •  40
215
נעם16/03/2010 21:48
מאור השחקן הכי מוכשר בסגל, כולם במכבי יודעים את זה, וגם נימני יודע את זה.
עד המשחק אתמול, מאור שיחק כמות דקות משמעותית בשלושת המשחקים האחרונים, ולאט לאט הוא עוד יחזור להרכב הפותח. הסיבה היחידה שמחזירים אותו לאט למשחקים היא כדי שלא יפצע שוב.

בקשר למשחק אתמול, מאור לא שותף מסיבה אחת. פיטר מסיללה. נימני רצה את כחלון שטוב ממאור בינתיים הגנתית שיסגור אותו, והוא גם עשה עבודה טובה. כשלא משחקים נגד חיפה בקרית אליעזר, ויהיה יותר חשוב ששחקן בעמדה כזאת יתקוף מאשר יגן, מאור יפתח.
הסיבה שמאור נכנס בדקה ה84 ממש לא הייתה להעליב אותו, אלא פשוט הצורך הברור להשוות, מייד אחרי הגול נימני הגיב נכון והכניס את כל הכלים ההתקפיים שלו, שהם מאור ואבידור.

בקיצור, יעקב, באמת שגידלת ואימנת את הילד מצוין, אבל ההתנהלות שלך בתקשורת שגויה. אם רק תפסיק לדבר, הבן שלך יצליח מאוד במכבי, לדעתי גם ימשיך לאירופה. תזכור, הדרך לאירופה עוברת דרך הצלחה בקבוצה גדולה. לא דרך הסתכסכות עם כל קבוצה לה היה שייך השחקן.

מי שמסכים איתי שימליץ
השב   •  21
214
עודד16/03/2010 21:48
למי שזוכר האבא המאמץ של דגו התנהג בסגנון בוזגלו והיום אף אחד לא זוכר את ברוך דגו
דרך אגב הוא משחק בכלל באיזו שהיא קבוצה?
השב   •  30
אסף17/03/2010 00:44
דגו היה צעיר יותר ממנו , והיה שותף לשני גביעים ברצף , אליפות , 4 שערים בליגת האלופות + עוד גביע באותה עונה . לדגו היו תארים. איפה הוא ואיפה דגו . הוא יגמור נמוך הרבה יותר .
השב   •  10
תותחן אדום מהדרום17/03/2010 01:18
איפשהו בקפריסין.
השב   •  00
אלוף האלופים17/03/2010 04:31
השב   •  00
213
גל16/03/2010 21:47
יעקב היקר!
זה שאתה גידלת את מאור וזה שאתה חינכת אותו אין ספק שמגיע לך פרס על ילד מוצלח כזה, אבל למיטב זכרוני מאור ילד מעל גיל 18 ילד גדול שיכול לדבר ולטפל בעצמו . שמאור חתם במכבי לא סתם היה בחוזה הסכם שאסור לך להתראין כי כנראה שכולם מבינים כמה נזק אתה גורם לילד הזה! אם כל הכבוד מכבי לא צריכה לקחת למאור את הכסף הדירה או וואט אבר היא צריכה לקחת ממך כי אתה זה שפוגע בו , הבעיה כמה שזה כואב שמאור הוא המן שלך והוא זה שבזכותו אתה אוכל היום כי הוא ההכנסה היחידה שלך. לא זכור לי שמאור בוזגלו שתג מחירו הכי יקר בארץ הוכיח בנתיים רבע מהכשרון או מהיכולת או לפחות את הסכום שהוציעו אליו. אז תן לילד לשחק על אחת כמה וכמה אצל מאמן שאוהב אותו (משפחה שלו) ומעריך אותו ותאמין לי שאין אדם או קבוצה שרוצה יותר בעולם למצוא את המחליף למס'' 8 האגדי שלנו. כל שחקן אחר במכבי לא היה שורד יותר מחצי עונה אבל מאור מקבל קרדיט בלי סוף ואהבה וכל מה שצריך כדי להצליח על אף שלא הראה עדיין כלום. אז אולי עדיף באמת שלא תבוא למשחקים יותר ובטח לא תשב ביציע הכבוד כי אתה בטח לא ראוי לכבוד הזה!
השב   •  00
212
מקור בכיר בקבוצה16/03/2010 21:45
אני אאסוף טקסטים של ראיונות עם יעקב בוזגלו, אכתוב להם לחן ואמכור לזמרים מזרחיים.
אפילו הם לא יכולים לחשוב על כל כך הרבה יללות.
השב   •  50
211
יוסי16/03/2010 21:45
להנהלת מכבי חיבים להאניש את הקשקשן הזה בכל חומרת הדין אני ראתי אותו נוסע על ויטרה סוזוקי עם אישתו באילון על חשבון מכבי ומלחלך על מכבי נמני יורק בצלחת שהוא אוכל תיתביש
השב   •  01
תמיד אדום16/03/2010 22:06

השב   •  00
210
רונן16/03/2010 21:42
השב   •  00
209
אסף16/03/2010 21:41
אני לא רואה שום סיבה לעשות בלאגן פה, יעקוב אני מבין את דאגתך לילד אבל תן לו להסתדר לבד הוא לא ילד תדבר איתו ולא עליו בתיקשורת תדבר איתו ואם הוא יראה לנכון לדבר עם המאמן הוא יעשה את זה!
השב   •  10
208
דן16/03/2010 21:39
מי שרוצה שמאור שיבוא לחיפה כחול ומי שלא אדום [ להצביע כחול ]
השב   •  141
ירוק בלב17/03/2010 12:20
כמו אריק בנאדו,עידן טל ומיכאל זנדברג
לנצח יזכרו כשנואי נפש.
בעיה שלו שעזב למכבי ת"א(ותודה על 2.5 מיליון יורו)

מאור בוזגלו לא ידרוך בקרית אליעזר במדים הירוקים! לעולם!
השב   •  10
207
צהוב כחול16/03/2010 21:39
השב   •  00
206
לירון16/03/2010 21:37
השב   •  00
205
יהודי16/03/2010 21:37
השב   •  10
204
דנידין16/03/2010 21:33
אשתו של יעקב בוזגלו הולכת למכולת רוצה שוקו ולחמניה לילד מאורי הקטן כי יש לו טיול שנתי בבלומפילד ואבא יעקוב התנדב להיות אבא מלווה  הם הולכים לראות כוכבי כדורגל (אבי נימני  יוסי אבוקסיס )
השב   •  31
203
שער 1116/03/2010 21:33
השב   •  01
202
דניאל פרץ16/03/2010 21:30
מאור בוזגלו המלך!!
אתה רמה אחת מעל הליגה ,אל תקשיב לאף אחד .תקשיב לאבא שלך טוב טוב תאמין לי .בהצלחה -:)
השב   •  11
201
חיפה16/03/2010 21:29
יעקב הורס למאור ?
כן - כחול,
לא - אדום
השב   •  366
200
ישראל16/03/2010 21:28
מאור שחקן ענק ומגיע לו לפתוח רק הבעיה שמכבי יודעת רק להרוס חלוצים!
השב   •  21
199
עידן16/03/2010 21:28

הבן אדם הזה הורס את הילד כמו שהוא הרס לו במכבי חיפה ככה הוא הורס לו במכבי תל אביב
חוץ מזה הילד שנה היה פצוע מה הוא חושב שאיך שהוא חוזר ישר הוא יכנס להרכב

השב   •  00
198
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)16/03/2010 21:27

השב   •  00
197
חילבה16/03/2010 21:26
השב   •  00
196
דזוזי ANTE MCABE16/03/2010 21:26
אם אתם חכמים הוא צריך לעבור להפועל כי רק שם הוא יהפוך לשחקן כמו שהיה לפני כמה שנים.שיחיא הקנאים ויסבלו ANTE MCABE
השב   •  20
195
מילאנזי16/03/2010 21:24
בוזגלו הזה פשוט בנאדם אידיוט שהרס למאור את הקריירה. דרך אגב, מאור אתה אפסס
השב   •  01
194
שרון16/03/2010 21:23
השב   •  20
193
ערן16/03/2010 21:23
השב   •  32
192
tony montana16/03/2010 21:23
בוזגלו  + בוזגלו  =בוזגלו
השב   •  00
191
RIVER PLATE16/03/2010 21:22
יעקב שחק הוא האיש הכי חכם בכדורגל ישראלי.גם קיבל כסף עבור בוזגלו וגם השתחרר מימנו ומאביו.
אני לא מאמין שמאור בוזגלו יתקדם מחוץ לגבולות הארץ.יהי לו קרירה של שחקן טוב בליגה הישראלית בילבד.
אבא שלו דפק לו את החיים ואת הקריירה.
השב   •  20
190
מנשה16/03/2010 21:21
הילד מוכשר, אבל אבא שלו הורס לו את הקריירה (איך עוד אפשר להסביר את זה שילד בן 22 שיחק ב-5 קבוצות שונות בנוער, כולל יובנטוס וליון, ו-4 קבוצות שונות בבוגרים?).
בוזגלו האב חי בעבר, הוא אפילו ציין את זה שהוא רוצה שמאור יצליח בגלל שהוא לא הצליח (וכמובן שחושב שזה לא אשמתו שהוא לא הצליח, זה אשמת הכדורגל הישראלי).

אדון בוזגלו, עשית עבודה יפה בלהרוס את הקריירה של הבן שלך בשנים האחרונות. אני מציע שתשנה גישה ותן לו להציל את מה שנשאר, לפני שהוא ימצא את עצמו משחק בפתח תקווה או באר שבע.
השב   •  10
189
רק בחיפה יש מכבי16/03/2010 21:18

השב   •  10
188
אחמד16/03/2010 21:18
אדון בוזגלו תחזור מהר לבית החמ שלך תחזור לדוחא שמ היית כוכב והדרך שלך לארופה תהיה קלה אוהבים אותך ותשמע טוב לאבא כי סך הכל דואג לך וחוץ מזה הוא אבא דואג ותאמין לי כל זה לטובתך שיהיה לכמ דרך צלחה
השב   •  00
187
מכביסט16/03/2010 21:18
ישבתי איתך בבמת כבוד בקריית אליעזר וראיתי בסיום המשחק את בנך האחר נשמה טהורה יורק על כל מי שהיה אוהד חיפה. ספר סיפורים לאשתך לא לנו .אתה גם לא היית טאלנט גדול. סתם קשקשן. שחרר אותנו מנוכחותך
השב   •  40
186
מכיר מקרוב מאוד16/03/2010 21:17
תגיד לי איש מסכן ועלוב שכמותך
לא מספיק שהרסת את אוהד ואת אסי?
2 שחקנים מצויינים שגדלו במכבי .
וברגע שפתחת את הביוב שלך..העיפו
אותך ואותם בבעיטת וולה לחיבורים !
חוץ מלהרוס להם את הקריירה..מה עוד עשית "בשבילם" - הרי בסוף כלום לא יצא מהם. מה בדיוק טוב בך? טיפש!
והכי גרוע זה שאתה לא מפנים ,נעל-בית אמיתי !! אותו דבר תעשה גם למאור
"פרוייקט חייך"אללק - לך תמצא לך קצת חיים בחיאת ראבאק - תן לו לשחק בשקט..ולך לגינה השכונתית לשחק שש-בש עם הזקנים.בלי השיניים.
שם מקומך ולא יותר! איש קטן בלי שיניים שעושה קולות של אבא !
השב   •  41
185
תמיר הצהוב כחול16/03/2010 21:17
שנה הבאה מכבי נראה לי יעשו בשכל,גולדהאר לא ירצה להתעסק איתך יותר ויזרקו את מאור.
אתה תנסה למצוא לו קבוצה אחרת,ולדעתי ולדעת רבים אחרים אף קבוצה עכשיו לא תרצה אותו.
ולא בגלל עלותו או שהוא לא מספיק טוב או מוכשר,אלא בגללך יעקב!
כל קבוצה שהוא נמצא בה,אתה מתערב לרעתה,הורס לה ולבן האומלל שלך.
הקבוצה יכולה להשקיע שמינית מתקציבה רק בו ואתה תכעס.
תפסיק להתערב בכל דבר!
השב   •  30
184
א.דום16/03/2010 21:16
השב   •  00
183
adom השפוי16/03/2010 21:15
השב   •  10
182
אבי נימני ת''א16/03/2010 21:13

מאור אנחנו אוהבים אותך ובטוחים ביכולת שלך,
ואני חשוב בדיוק מה שאבא שלך חשוב,
אבל אתה צריך לתת למכבי קצת שקט מאבא שלך, ותראה שתצליח,
אני בטוח שאנחנו אוהדים והקבוצה רוצים בדיוק מה שאבא שלך רוצה,
אני מקווה מאוד שהכתבה שאבא שלך עשה לא יגרום למכבי לאבד אותך, אנחנו אוהבים אותך,
ואני הייתי במשחק נגד חיפה וראיתי כמה רצית להיכנס, אבל נימני הכניס אותך 5 דקות לסוף וזה כאב לי,
אתה חייב לעשות שיחה אם נימני ולראות לאן הדברים הולכים ,אתה חשוב לנו,  אני יתפלל שתקבש שער נגד נתניה ותתחיל להפציץ בליגה ובגביע נגד בת''ר אנחנו חייבים אותך בכושר,
יש לך חוזה לעד 2עונת גמור אותם ביפה וצא לספרד , בהצלחה מאור היקר,

השב   •  30
181
תמיר הצהוב כחול16/03/2010 21:13
הוא בא לעשות עסקים וזהו.
בא לקבוצה,סוגר איתה על 4,5 מיליון שקל,מאור נשאר לעונה שתיים באותה קבוצה ועוזב.
האיש הזה פשוט מטומטם, הוא עוד אמר שהוא לא מתערב בחיי מאור.
מה מכבי עשתה למאור?
היא עזרה לו,השקיע בו כסף,הוא היה בין השחקנים היקרים שלה אם לא הכי יקר.
מי מסיט את נימני נגדו? כמה מטומטמים כמוך? ואיך רואים את זה? נימני מכבד את בוזגלו מאוד! תפסיק לעבוד על כולם ולפתוח ת''פה כי אם אין לך משהו טוב להגיד או משהו חכם אז עדיף שתשתוק ואז כולם שונאים אותך.
השב   •  30
180
שאולי16/03/2010 21:10
בוזגלו שרפת את הילד שלך גם בחיפה וגם במכבי רק חסר לך את ביתר והפועל ואז באמת סידרת לו את הקרירה
השב   •  40
179
הביתריסט16/03/2010 21:07
על זה נאמר אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה!
עד שלא תתנצל ותחזיר לאנשים  מסוימים את מה שמגיע להם ממך,לעולם הילד לא יצליח.כי מה שנלקח שלא בצדק,הצדק יעשה לבד.
השב   •  10
178
אני16/03/2010 21:06
אל תפגעו בילד (מאור) הוא ילד טוב שלא מסוגל להגיד לאבא שלו שלא יתערב לו בקריירה!
העונש שאני מציע זה קודם כל לקחת ליעקב בוזגלו את המנויי ליציע הכבוד כך:
א. יתחיל לקנות כרטיס למשחקים וישלם למכבי כסף! 
ב. ברגע שישב עם האוהדים ביציע, הוא יבין מה חושבים על הבן שלו ובעיקר עליו!
השב   •  50
הג''ינג''י הצהוב16/03/2010 21:46
שלבוא ליראות מחשקים של מכבי זה עונש?
השב   •  20
אני16/03/2010 23:32
איפה הבנת פה שרשמתי שלראות משחקים של מכבי זה עונש?!
אני בעצמי מנוי למכבי!
השב   •  00
177
שקית16/03/2010 21:04
עם הוא היה נשאר בחיפה הוא היה היו באירופה הוא ילד מסכן עם אבא אדיוט
השב   •  20
176
ניב16/03/2010 21:02
כל פעם שאני שומע את השם בוזגלו, אני קד קידה עמוקה בפני תמונה של יעקב שחר. יעקב שחר עשה את עיסקת חייו כשנפטר מהסוס הטרויאני הזה. ואם עד עכשיו היו אוהדי מכבי ת"א שעדיין האמינו שיעקב בוזגלו יסתום את הפה בעקבות המעבר שלו מאור למכבי ת"א, הרי להם התשובה. בעבר הוא כבר קיבל קנס בגלל דיבור מיותר.
נראה לי זאת הכתבה הראשונה בתולדות ONE שבה אין חילוקי דעות בין אוהדי הקבוצות השונות.
ושוב פעם אני אומר: יעקב שחר פשוט עשה את עסקת חייו כשנפטר מהסוס הטוריאני הזה.
השב   •  80
175
ארז מבת ים16/03/2010 20:59
יעקב בחייאת יעקב עזוב את הילד. הוא לעולם לא יגיד לך מילה דחילאק הרגת אותו. תנשום עמור ותראה כמה טורבקים נגדך קיבלת . כולם מטומטמים?
השב   •  40
174
אמיר16/03/2010 20:58
השב   •  20
173
אחד שמבין עניין16/03/2010 20:58
פשוט עושה נזק לכדורגלן מוכשר. הוצאת אותו ממכבי חיפה והעברת אותו למכבי ת"א. בזמן שחיפה השתלטה על פסגת ליגת העל, הבן שלך יכל רק להסתכל ולהתאכזב. כעת אתה מתכוון להוציא אותו גם ממכבי ת"א ולהעבירו לאן? להפועל ת"א? לבני יהודה? מה כבר נשאר לך?

יעקב שחר ראה את הנולד, עשה בשכל ושיחרר אותו ממכבי חיפה, נתן לקבוצה אחרת להתעסק עם האב הטפיל שלו. אחת ההחלטות הנבונות של שחר.

מבחינתי, כאוהד מכבי חיפה, אני שמח שאתה פותח את הפה שלך, ככה אתה רק פוגע בשחקן יריב אשר מהווה מכשול עבורנו אוהדי חיפה. תודה רבה לך שחיבלת בקריירה של בנך המוכשר.

ומשפט קטן למאור, ברגע שתזרוק את האב הקשקשן (ומחזיק חמש האליפויות), אתה מוזמן לחזור אלינו.
השב   •  30
172
עמוס16/03/2010 20:57
ישנה דמות גרוטסקית של אב שמתערב בחיי בנו הכדורגלן ,כנראה שהמציאות עולה על כל דמיון
חבל שאב הורס כך את חיי בנו
השב   •  10
171
מכבי או מוות16/03/2010 20:55
השב   •  30
170
מכבי או מוות16/03/2010 20:54
השב   •  21
169
גרי16/03/2010 20:54
השב   •  20
168
ניר יכין16/03/2010 20:52
וזאת ביתר ירושליים(וברור שלא מכבי חיפה)
בגלל התמיכה הסודית הזאת בוזגלו מרגיש חופשי לעשות מה שהוא עושה
השב   •  10
167
חי16/03/2010 20:52
איזה בדיחות חמודי " כשהוא היה בדרבי במגרש מכבי ניצחו " כדורגל זה כל החבילה לא קטעים ממשחק
השב   •  21
166
אללה מכבבי !16/03/2010 20:50
אל תקשיב לאבא שלך, תילחם על מה שנותנים לך.
השב   •  40
שקית16/03/2010 21:05
השב   •  13
165
אדום16/03/2010 20:48

כותב אחד ש30 שנה במגרש מהילדים במגרש האדום ועד בלומפילד.

השב   •  10
שולי16/03/2010 21:01
מתוך 200 תגובות אתה היחיד שרשמת משהו חיובי כאן ואם לא אז אין לך מושג בכדורגל אבא שגומר את הילד לחתיכות חביבי מי שכישרון לא יורד מ11 לעולם ולא צריך אבא שיסנגר עליו
השב   •  30
164
הצהוב הראשון16/03/2010 20:47
עם אבא כזה אף קבוצה לא בארץ ובטח לא באירופה לא תיגע בו עם מקל. לא רוצה מכבי, לך.
השב   •  20
163
רן16/03/2010 20:47
בללו הוא לא משחק ומאור בלחץ וכנראה לא פוגע באימונים וחבל מאוד הוא נתקע במקום להתקדם
השב   •  20
162
מעוצבן16/03/2010 20:46
"איך יתכן ששחקן כמו מסי מקבל יותר דקות משחק מבוזגלו!? לאפורטה אנטישמי ויעשה הכל כדי לדפוק את הבן שלי"
השב   •  60
161
שי16/03/2010 20:46
אין ולא יהיה כמו יענקל''ה!

ברוך שפטרנו מעונשו של זה.
השב   •  60
160
לירן16/03/2010 20:45
מאור תעיף את הנזק הזה די אתה לא ילד תתעשת, ראה סיפור ברקו.
בסוף הוא יגמור לך את הקריירה אבא כושל שהורס ילד טוב ומוכשר
השב   •  80
שולי16/03/2010 20:59
במקום לבעוט באבא שלו החוצה הוא עומד בצד ורק מסתכל אז תמשיך להסתכל מר מאוד איך הוא גומר לך את הקריירה מול העיניים של מדינה שלמה
השב   •  10
159
חן16/03/2010 20:42
אמרתי את זה עוד כשפתחת את הפה המלוכלך שלך על מכבי חיפה ויעקב שחר ואני אחזור על זה שוב. אתה איש קטן ושפל שלא מעניין אף אחד, הרסת את הקריירה של הבן שלך! אין לך טיפה של שכל כי אם היה לך לא היית מדבר בתקשורת בכל הזדמנות שיש לך ולא מכנס מסיבות עיתונאים. אידיוט!
השב   •  50
158
ישי16/03/2010 20:41
מי זה בכלל מאור /בוזגלו?
השב   •  11
157
דוקטור חרמני16/03/2010 20:41

יעקב בוזגלו, אתה הורס את הבן שלך.
ואף אחד לא מכפיש אותו, הוא שחקן נהדר ואוהבים אותו במכבי.
יש אדם אחד שלא סובלים - אותך!
כי אתה עלוקה, מה יש לך?!
למה אתה חייב להתערב?
כל הזמן יש לך מה להגיד
כל הזמן ובכל מקום!
אם מכבי צריכה לקבל את מאור המוכשר ביחד איתך באותה חבילה, אז תודה רבה - שיילך למקום אחר
ונראה איך הוא יצליח..

אבא בוזגלו, הטיפשות שלך הורסת את מאור הבן שלך. תן לו את ברכת הדרך(הגיע הזמן באמת) ושיעשה את הדברים לבד, כי הוא ילד גדול.

השב   •  40
156
מכבי ת"א16/03/2010 20:40
יש בכלל מה להשוות למה רביבו שחקן בכלל??שיתחיל לרוץ קודם אח"כ יתחילו להשוות אותו לשחקנים אחרים ועדיין לא לבוזגלו.שיראה רק מחויבות ורצינות כמו של מאור ויהי על מה לדבר וגם זה בעוד כמה שנים טובות.מאור אוהבים אותך כל אוהדי מכבי אל תדאג אנחנו ונמני איתך,יעקוב אל תדאג גם אתה יהיה בסדר בע"ה.
השב   •  20
155
צהוב16/03/2010 20:40
והוא לא שם לב שהוא עושה את זה
כבר הרס קריירה לשני ילדים שלו

מאור, עדיף לך עכשיו לעזוב את אבא שלך ולמצוא סוכן נורמלי
בקצב הזה אתה תגמור כמו האחים שלך
השב   •  30
154
ירוק16/03/2010 20:40

השב   •  30
153
אח של בוזגלו16/03/2010 20:40
שלום שלום אני אחיו של בוזגלו ורציתי לספר לכם גם על החוויות שלי בבית .אבא שלי שפך כל מה שיש לו בבטן ואנחנו כבר יומיים רק במטבח להכין לו בכל שעה שתי ארוחות .. פעם אבא שלי החביא לי את הכדור ואני יומיים ישבתי לבכות לבד.. אני גם נמאס לי בבית אני חושב על מעבר לדירה ולגור בנפרד ..אני בן 16 ומי שמוכנה להתחתן איתי שתדבר עם אבא שלי !! ביי
השב   •  10
152
יוסי16/03/2010 20:39
במכבי הוא שחקן מחליף. בהפועל של גוטמן הוא יהיה כוכב.
אין מה לעשות. אביו- יעקב בוזגלו צודק בכל דבריו על מכבי.
זו הסיבה ששחקנים כמו בן דיין, סטרול, צרפתי ואחרים עזבו את מכבי לאורך השנים.
השב   •  03
151
צהוב תמיד!!16/03/2010 20:39
לא נעצור אותך לעשות את זה.עשיתה  ממאוק שחקןן גדול לבנתיים הוא לא הוכיח את עצמו אז בבקשה אהה ובהצלחה בקבוצותת הבאות
השב   •  20
150
דוקטור חרמני16/03/2010 20:38
השב   •  00
149
בועז16/03/2010 20:38
אבא הוא זה שדואג לבריאות ילדו בראש ובראשונה. לא דואג לכך שהצ''קים והמותג יגדלו. מנסים לדאוג שמאור לא יפצע שנית. מנסים לגונן עליו, ואתה, אבא שלו, לא מבין את זה.
ורק שתדע, אם זה לא רק זה, הרוטציה של מכבי צריכה להשתנות לאט לאט כדי לא לגרום לקבוצה לאבד את הדרך, כמו שקרה בדרבי.
לך תלמד את הרמות הגבוהות של המשחק.
השב   •  20
148
משה16/03/2010 20:38
הוא אומר שהוא היה כוכב האהאהאההא
באיזה כוכב ?
השב   •  30
147
סיוון 3> ברוכיאן16/03/2010 20:37
אתה אבא פשוט מגעיל לא נמאס לך לחיות על הכסף של מאור לא נמאס לך לחיות את החיים שלו אין לך חיים משלך?..
אשכרה אתה רוצה להרוס את הבן המסכן שלך הייתי מתה לראות אותך ואותו מול מראיין ותגיד את זה מול הפנים שלו מאור מה אתה רוצה פעם אחת בחיים רק לקבל את התענוג הזה שהוא יגיד לך אבא סליחה ותודה לך על כל מה שעשית בשבילי עד עכשיו והייתה לצידי בזמנים הכי קשים אבל מעכשיו אני אסדר לעצמי את כל הדברים ואתקדם לעט לעט ..
אבל כמובן שזה לא יקרה הוא רק ישב
ולא יוציא מילה כי הוא ילך אחרייך כמו ילד קטן ותמים ..
חח יש לי תחושה שבכל כתבה וכתבה כזאת אתה רק רוצה שיזכרו אותך שהייתה שחקן בווינגט או משהו כזה כמו שאמרת .. וכאילו שאתה מנסה להוכיח שמה שאתה עשית מאור לא יגיע ..
מסכן מאור עד כמה עוד אתה יכול לסבול וכולם רואים שאתה מאוד אוהב את מכבי תל אביב אם לא היית אוהב אתמול לא היית משחק ככה אתה שחקן מוכשר אל תיתן לו להרוס לך אל תייתן לו להיתערב כי ככה אתה לא תגיע לאירופה עם הבושות שהוא עושה לך .. אני פשוט מרחמת עלייך פשוט אבא מגעיל שחושב רק על כסף כנראה ולא רואה מימטר את הבן שלו שסובל !
השב   •  50
146
דוקטור חרמני16/03/2010 20:37
השב   •  10
145
אבי אשכנזי16/03/2010 20:35
אדון בוזגלו היקר! על מי אתה עובד?"הייתי שחקן מפואר" קשקשן מפואר לא יותר ,אני בגילך ואני זוכר טוב מאוד את יעקב בוזגלו ,שחקן אפור פרובלמטי,ואת כל האליפויות שאתה  מתהדר בהם ,באף אחת מהם לא הובלת,סתם שחקן,ולגבי מאור מה הוא באמת עשה עד היום?שיחק בסכנין ,קבוצה בינונית בהפועל פ"ת כנ"ל במכבי ת"א מה הוא עשה ,הביא אליפות ? גביע? מלך שערים?כלום פשוט כלום,מקבל סכומים שאף שחקן ישראלי לא מקבל,אז אדון בוזגלו די נמאס לנו ממך , שב בשקט ותחזור רק אחרי שמאור "יקרע זוג נעליים"
השב   •  10
144
רועי16/03/2010 20:35
מאור, אין לך מה לחפש בקבוצה הגועלית הזו, מכבי ת"א. יש בארץ 2 קבוצות בארץ שיודעות לטפח שחקנים כישרוניים צעירים, הפועל ת"א ומכבי חיפה, היות ואת הגשרים לחיפה אביך שרף, האופצייה שלך לנסוק היא רק הפועל. עם מאמן כמו גוטמן ואוהדים נאמנים רק בהפועל תממש את הפוטנציאל שלך ותחזור להיות כוכב. תאמין לי, בדרבי, היה שחקן אחד בקבוצה העלובה שלך שהדאיג אותי וזה אתה, אז קדימה להפועל! ואז אפילו לאבא יעקב לא יהיו יותר תלונות
השב   •  41
אושיסקין לנצח16/03/2010 21:09
הלוואי! לוקח אותו בשתי ידיים.
השב   •  10
יוסי16/03/2010 21:30
מי צריך שחקן כזה שאבא שלו הורס כל חלקה טובה ??
השב   •  01
143
רועי16/03/2010 20:34
מר יעקוב בוזגלו,לא ראיתי עד עכשיו מקרה שהתנקשו באדם בגלל כדורגל בארץ,ואני בכנות לא חושב שיש מישהו מספיק טיפש ללכת לכלא בגלל השטויות הפרנואידיות שלך.

תן לבן שלך לחיות,הוא כבר לא ילד!
השב   •  00
142
יואב16/03/2010 20:33
לא צריכים ורוצים ת''משפחה המפגרת הזו
השב   •  00
141
אוהב את מאור16/03/2010 20:33
מאור בוזגלו צריך להשאר במכבי!!רק צריך לתת לו מה שראוי לו וצריך שנימני ישחק איתו יותר כי הוא שחקן ענק
השב   •  41
140
משה16/03/2010 20:32
אולי הגיע הזמן שתקנה קבוצה ותשים אותך בשער בהגנה את בוזגלו בקישור את בוזגלו וגם חלוץ בוזגלו רגע רגע רגע המערכות של הגשש הוא עליך נכון?
אתה תקבע את ההרכב ואת השחקנים ואת התוצאה אתה פשוט בדיחה מהלכת על שתיים  ומסכנים האוהדים שצריכים לשמוע אותך ודבר אחרון תודה לך שחר על הכל במיוחד על זה שזרקת את המשפחה הזאת מחיפה
השב   •  20
139
צחי .י.16/03/2010 20:32
איזה גדול יעקב שחר!!1
ראה כמה דפוק  יעקב בוזגלו .מכר את מאור למכבי. דפק קופה על מכבי תל אביב .
השב   •  72
138
שמונה בדם16/03/2010 20:32
די להרוס את הילד. ואנחנו הורסים אותו?? תן לו להתבטא לשחק לעשות רק כיף! תרגיע לחץ קצת חבל על הילד
השב   •  10
137
אדום16/03/2010 20:32
מאור  בוזגלו מתאים  רק לקבוצות קטנות  שמשחקות  בשבילו ברגע שהגיע למכבי   ניגמר המאור  נישאר רק הבוזגלו
השב   •  01
136
שימי16/03/2010 20:31
השב   •  30
135
ינסן16/03/2010 20:30
יעקב אתה בושה של בן אדם אתה הורס למאור תחיים בגללך מאור לא היה שחק ברמות גבוהות אני לא יתפלה אם אתה זה שבחר למאור את אישתו אם אתה אבא אוהב אתה צריך לתת למאור לנהל תחיים שלו לבד עם אישתו ולא אתה. עד המוות הפועל
השב   •  10
134
רועי16/03/2010 20:30
גם אתה מאור וקח גם את אבא שלך
שום דבר טוב לא עשיתם למכבי, רק נזקים
השב   •  20
133
דודי16/03/2010 20:30
עזוב את הילד כבר תן לו להתפתח לבד אתה הורס אותו.חבל ילד מקסים.
השב   •  10
132
:)16/03/2010 20:29
כשהראש סובל כל הגוף סובל. יעקב בוזגלו אין שכל אין דאגות
השב   •  20
131
רק מכבי16/03/2010 20:27
חבל שהוא הורס לבן שלו את הקריירה,תן לו את השקט שלו,כי כמו שזה נראה בוזגלו לאט לאט מאבד את החשק למשחק בגלל השטויות שאתה מכניס לו לראש.הוא עוד לא קרע זוג נעליים,בגיל שלו אבי נמני היה כבר עם 2 אליפויות. אז אל תחשבו על אירופה,קודם תביא תואר כאן
השב   •  00
130
מכבי ת"א מאז ולתמיד16/03/2010 20:26
אני בתור אוהד מכבי שרוף מאוד אוהב ומעריך את מאור ואת הכישרון הענק שלו,לומר על כך שאף אחד לא מגבה אותו ועומד מאחוריו זה ממש לא נכון.האחרון בכדורגל שאפשר להשפיע על החשיבה שלו ע"י כל מני גורמים חיצוניים זה נמני והוא מאוד אוהב את מאור ומחזיק ממנו ורוצה ומחכה שיוביל את הקבוצה קדימה.כל האוהדים וכל המערכת שנקראת מכבי תל אביב אוהבים מאוד את מאור כמו את כל  אחד משחקני הבית אתה יכול לראות ולשמוע במשחקים.אתה יודע כמה חיכינו כבר שיחזור מהפציעה?תאמין לי בדיוק כמוך.נמני היחיד בין כל המאמנים בארץ שיכול לכוון אותו כמו שצריך שיגיע מוכן לאירופה אם זה רצונו של מאור.
אל תדאג יעקב אני מבין ללבך אחרי הכל זה הילד שלך ובשביל הילדים נותנים את החיים,אל תתייחס לכל מיני אנשי תקשורת כמו קופמן ושרף וכו'' אם היו מבינים גדולים בכדורגל הם היו על הקווים ולא באולפן,שם הכי קל לשבת.אל תוציא אותו ממכבי זה הבית הכי חם שיכול להיות לשחקן כמוהו בליגה הישראלית והוא עוד יקח את הקבוצה להישגים ותארים תאמין לי נמני יודע מה הוא עושה כל עוד הוא והאוהדים מאחורי מאור אין לך ולו מה לדאוג בכלל.ולהשוות את מאור לרביבו בב"ש זו אחת הבדיחות הטובות יש מה להשוות בין היכולות שלהם בכלל והמעמד שלהם בתוך הקבוצות מאור עולה עליו ב 10 רמות ודרגות רצון ומויבת כמו של מאור יש למעט מאוד שחקנים.אז יעקב עזוב אותך משטויות תן לו להצליח במכבי ותן לנמני לעשות מה שהוא יודע הכי טוב- להיות ווינר והוא יעשה גם את מאור כזה.
השב   •  30
129
דביר16/03/2010 20:25
יעקב אם כל הכבוד לך אתה לא יועץ ולא סוכן ולא מאמן אתה אבא.
קל לך לבוא ולהגיד שהבאת את מאור לאן הבאת אבל בנינו לאן הבאת אותו כבר?? למכבי ת"א?? קבוצה חזקה וטובה אבל זה עדיין לא מנצ''סטר או צ''לסי וגם לא סטנדר אז שתביא אותו לאירופה (ולא בלגיה) תדבר על מה שאתה עושה.. בינתיים בקצה הזה אני רואה עוד כישרון ענק שהולך לאיבוד עוד שחקן שיכל להרים את הרמה של הכדורגל הישראלי ושאני אומר לאיבוד אני מתכוון לכך שתוך שנתיים הוא יהיה בבני לוד. חבל מאוד !
והכי מצחיק שזה "בזכותך"
השב   •  10
128
עודי 416/03/2010 20:25
בסוף הוא יגמור כמו ראובן עובד הרבה כשרון אבל אף  קבוצה לא תיקח אותו כי הוא בא בחבילה עם אבא טמבל
מאור חמוד תקשיב תגיד לאבא שלך תתקדם
השב   •  51
127
צהוב16/03/2010 20:24
מי יותר גרוע
אבא של בוזגלו- כחול
אבא של דגו- אדום
השב   •  512
126
delniso16/03/2010 20:24
די כבר נמאס עם האבא הזה נמאס מהגן ילדים הזה אבא של ויין רוני בא התלונן שלבן שלו אין חום מי אבא של בקהם אבא של זידאן מי מי מאפה בא לו הרעיון הזה לעזאזל עם כל הכבוד מאור לא כזה כוכב נכון שיש לו פוטנציאל אבל עדיין לא הוכח שהוא כזה גדול מה עוד שהוא עבר פציעה כרגע עדיף לשנהם לישתוק ולהיתרכז בכדורגל
השב   •  40
125
נועם16/03/2010 20:23
צודק מילה במילה
השב   •  12
124
יוסי16/03/2010 20:22
השב   •  00
123
ויוה לוד16/03/2010 20:22
עצוב פשוט עצוב
השב   •  10
122
ערן16/03/2010 20:22
לא יאומן כמה נרקסיסט יכול להיות בן אדם.
אפשר לעשות עליו מחקר אקדמי!
השב   •  10
121
אבי16/03/2010 20:21
אין ספק שמאור בוזגלו שחקן טובף אבל מה הוא כבר עשה עד היום בכדורגל הישראלי שאבא שלו מדבר עחיו כאילו הוא מינימום מסי?
עם אבא כזה הדרך לכישלון מוחץ ולהפוך לראובן עובד מספר שתיים, קצרה במיוחד!
השב   •  70
120
עדי16/03/2010 20:19
אם אתה בא איתו בעיסקת חבילה
אתה הורס לילד את הקריירה
השב   •  20
119
מכבי מטומטמים16/03/2010 20:19
מאור סע כבר לשלום,אף אחד כבר לא רוצה אותך.חוץ מליילל עוד לא עשית כמעט כלום מאז הגעת למכבי.
השב   •  11
118
מאור16/03/2010 20:16
אם יש בכם טיפה כבוד עצמי - תדאגו להעיף מהקבוצה שלכם את האפס הזה "מאור בוזגלו"
גם ככה הוא לא תורם כלום, ורק מכביד על הקופה שלכם, ועוד אבא שלו חי בסרט כאילו הבן שלו זה "כריסטיאנו רונאלדו" .
קיצר תיזרקו וזהו
השב   •  60
117
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )16/03/2010 20:15
תפסיק להזיק לילד
השב   •  71
116
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )16/03/2010 20:14
השב   •  71
115
פאדי מטייבה16/03/2010 20:13
השב   •  91
114
גבר גבר16/03/2010 20:13
איזה כיף לי לראות את זה מגיע לך מגיע לך מגיע לך רק על הדיבור הנגוע שלך רק על איך שנלחמת בכול הכוח שלך להרחיק את מאור ממכבי חיפה (לא שהוא שחקן מציאה) ועכשיו תראה תראה איך אתה והבן העקום שלך נראים אני שמח עד השמיים לא רק שמאור שחקן ליגה ז'' יש לו אבא kaka
השב   •  71
113
ב-י-ז-י-ו-ן!16/03/2010 20:11
אדון נמני ראינו את החיוכים שלך אחרי המשחק! אתה ממש ביזיון! ציפית ממך להרבה מאוד עד לפני שנה כשנכסת לעמדת המאמן .והיום אני כולי אכזבה ממך! התקציב שלנו משתווה לתקציב של חיפה שהוא 40 מיליון.ובאנו לקריית אליעזר ושיחקנו בונקר כזה שלא נראו בכלל במחוזות מכבי ת"א האימתנית של שנות ה- 90! .ממה אתה כל כך מרוצה?!?!?..אין עתיד היום למכבי !!על איזה בניה אתה מדבר?!?!?..יש לך שחקנים לבנות עליהם?!?..על מי בדיוק?!?!?.שבחון האפטי ,המחמיצן שלא יכול לעבור שחקן בכלל.או על יבוריאן הכבד והמחמיצן.או על אבידור שלא יודע בכלל מה קורה סביבו.או אדון עזרן שאת מספר המשחקים שהוא שיחק במכבי מאז שהגיע אפשר לספור על כף יד אחת.אדון נמני את חי באשליות!..אתה משלה את כל שער 11..ילדי הבר מצוות שלך .! .אני כל כך הערכתי אותך והערתי אותך בכל 20 שנות הקיירה שלך בבוגרים במכבי!!אבל בשבנה אחת הספקת להרוס הכל!.בבקשה ממך תזוז לעמדת היו"ר..{כי כולם יודעים שאתה שם דבר במכבי ורק אתה קובע באיזה תקיד תהיה}..ושים את קשטן מאמן ראשי! .
השב   •  165
רק מכבי16/03/2010 20:25
השב   •  10
גיא16/03/2010 23:54
השב   •  00
112
נהוראי16/03/2010 20:11
אבא זה אבא והוא רוצה טובת בנו מאור שחקן מציון שלצערי עבר פציעה קשה שצריך זמן כדי להתאושש
השב   •  11
111
ירוק בדם16/03/2010 20:10
לאדון בוזגלו ומשפחתו ו(הצבהבת) טוב אז ככה לאדון מאור בוזגלו אתה שחקן אגואיסט מגעיל שלא שווה שקל הוכחה שלא היצלחתה לסחור קבצוצה כמו הצבהבת להאבק אל האליפות.לאדון אבא בזגלו אתה פשוט לא מבין שאת הלא צריך להיתערב לבן שלך בחיים אתה פשוט תיגמור לו תקריירה מהצהבת הוא יגיע רק להפועל אום אל פחם וגם שם הוא יהיה שחקן ספסל. אם בצהבת אין לו הרכב אז באירופה יהיה לו חה היצחקתה את כולם. אתה תיראה הקריירה שלו תיגמר ובקרוב. לקבוצת הצהבת אתם מגעילים בונקריסטים וחסרי כל אופ ואתמול בכלל הוככתם את זה.עוד פעם האבא ייקרה למכבי ת"א שהם קושרים את בוזגלו כמו בינלדן חח. קח תבן שלך וסע לשלום או שחקן חלש עם אבא שלא נותן לו לגדול בשקט מה לא שמעתה את השיר תנו ליגדול בשקט אתה חצוף בוזגליניו(אבא)עלק
השב   •  33
110
אף אחד לא רוצה את מאור16/03/2010 20:09
השב   •  30
109
אח של מאור.16/03/2010 20:08
השב   •  50
108
הא?16/03/2010 20:08
רק אותי זה מצחיק שהוא רצה לכנס מסיבת עיתונאים בכדי להכריז שמעכשיו הוא לא מדבר על הבן שלו יותר?
הבנאדם הורג את הבן שלו, חבל. מקסימום יגיע לליגה הבלגית. נראה  אותו מתנהג שם ככה. עם אבא כזה אף קבוצה רצינית בחו"ל לא תיקח את הבן שלו.
השב   •  40
107
אייל גולש16/03/2010 20:08
שתוק כבר ,ואם לא טוב לך מכבי ת"א תחזור לסכנין יטיפש
השב   •  30
106
ירום16/03/2010 20:08
אין לי בעיה שתוציא אותו ממכבי תיתן רק את הכסף עבורו ותודה רבה. אם הוא גדל לך על הברכיים כנראה ש"נהנית" והמבין יבין,תן לילד לשחק ושב בשקט,אםהיה לי אבא כמוך עדיף להיות יתום. ואם אתה אוהב מצלמות אז לך לאח הגדול 3 .
השב   •  41
105
אסי16/03/2010 20:08
ואם לא יסתדר עם מכבי- "זרוק" את אבא ובוא לבית"ר. אבל רק בלעדיו!!
השב   •  40
104
רועי16/03/2010 20:07
מאור אם אתה לא רוצה לסיים את הקריירה שלך בקבוצת תחתית מהליגה הקפריסאית אז כדי מאוד שתתעורר ומהר כי המקרה שלך הוא העתק של ברוך דגו שחקן מבטיח (שבמקרה שלו הוביל לזכיה באליפות וגביע והוכיח את עצמו בליגת האלופות ואתה עוד לא) אבל כגודל ההבטחה כך גם ההתרסתקות והכל בגלל אבא דומיננטי שהתערב תמיד שלא צריך וכמוך מאור גם הוא תמיד שתק שאביו עשה צרות. תשאל את ברוך, מאור ותבין ממנו איזה טעות עשה שלא התבגר  ולקח אחריות על הקריירה שלו בזמן ונתן לאביו להוביל אותו מהשחקן האהוב והמצליח בארץ לכזה שלא נספר באף קבוצה היום.  
מאור אתה השחקן הכי מבטיח בכדורגל הישראלי אבל הנורה האדומה צריכה כבר לבעור אצלך כי אם יעקב שחר לא רוצה אותך אפילו לא בחינם אז אל תעשה את טעות חייך שגם למכבי לא ימאס.
אנחנו האוהדים אוהבים אותך ומפרגנים אבל לא לעולם חוסן לא ניתן לעד שאביך ידרוך עלנו ואתה תשתוק.
כך את זה לצומת לבך.
אם רק תהיה סבלני בשנה הבאה אתה תוביל את מכבי להשגים וגם מטרתך תצא אל הפועל רק תהיה סובלן.
אובים אותך
שער 8
השב   •  10
103
יוסי16/03/2010 20:07
אם אתה עדיין רוצה להיות שחקן כדאי לך לקחת סוכן מקצועי ! ולהושיב את אבא שלך ביציע המכובדים שלא יפריע !
השב   •  40
102
שרון16/03/2010 20:07
לא יאמן פשוט לא יאמן
אך אפשר לעשות חוזה כזה ל"שחקן" בינוני כל כך
רצוי מאוד שמשהוא מהנהלה שמה יקח אחריות על השערוריה הזאת
השב   •  50
101
מרמורקי..16/03/2010 20:07
גם הפועל מרמורק האגדית לא נוגעת באגזמה הזו.
השב   •  20
100
יוסי16/03/2010 20:05
קח את הבן הבכיין שלך ולכו לעזאזל!!
השב   •  62
99
צהוב16/03/2010 20:04
יש גבול לביזיון ולנזק שאבא שלו עושה
חבל שאתה נותן לאבא שלך להרוס לך ככה את הקריירה

במקום שאבא שלך יבלבל במוח אתה צריך לדבר על המגרש
השב   •  40
98
נעם16/03/2010 20:03
וואלה יכול להיות סבבה..אבל שישאיר את האבא בתל אביב /חיפה
השב   •  32
97
הנהלת מכבי ת"א16/03/2010 20:03
ותחזיר את הדירה שנתנו למאור- ואתה גר בה, ואת האוטו שנתנו למאור- ואתה נוסע בו.

סע, סע ואל תחזור. פרסונה נון גרטה שכמותך.
השב   •  40
96
עידן16/03/2010 20:03
השב   •  20
לירון16/03/2010 20:36
הוא העורך דין של המשפחה.
השב   •  00
95
מאיר16/03/2010 20:02

יעקב איש יקר,הדבר שאתה הכי צריך לשפר זה את רמת האיפוק.
נמני יודע מה הוא עושה,ולכן הוא נותן למאור זמן לחזור לעצמו.
בוא נודה שכעת מאור לא בשיא הכושר.
רק חבל ששוב אתה מבעיר את המדורה.
לדעתי זה גורם נזק ולא עוזר בכלום.
מקוה שמאור יצליח להוביל את הצהובים לזכיה בגביע!

השב   •  11
94
אוהד מדוכא16/03/2010 20:02
ובזה הסתיים סאגת מאור בוזגלו ומכבי תל אביב. חבל שאבא שלך החליט לפתוח את הפה.. יכולת להיות שחקן ענק מזמן ולצאת לאירופה מחיפה עוד! אבא שלך הרס לך שם והוא גם הורס לך בתל אביב.
השב   •  00
93
מאיר16/03/2010 20:01
ולכן הוא מרשה לעצמו להתבטא ללא פחד. וא רוצה שמכבי תתיאש ותזרוק אותו
השב   •  32
יוסי16/03/2010 20:17
כל עוד החבילה זה מאור ואבא שלו, שיעבור לכל קבוצה, רק לא אלינו !
השב   •  00
92
חבר של אביגדור העז16/03/2010 20:01
בלי יעקב בוזגלו, מאור היה מצליח הרבה יותר! בהתחלה חיפה לא היו בסדר ועכשיו מכבי ת"א?נראלי שהבעיה היא של מאור ובעיקר של יעקב בוזגלו!
השב   •  10
91
סקר הסקרים16/03/2010 20:00
ברור ששניהם צריכים לעוף ממכבי אבל מי יותר דחוף שיעוף כבר מחר:

אבי נמני= כחול   מאור בוזגלו= אדום
השב   •  284
ליאור16/03/2010 21:33
מי יותר מטומטם זה שעשה את הסקר?
או הסקר עצמו?
השב   •  51
90
נמאסת אפס!16/03/2010 20:00
הרסת לילד את הקריירה. הוא יושב בצד רק בגללך. מה שמניע אותך זה רק בצע כסף, הרי לא מעניין אותך אם הוא יצליח או לא, העיקר ש"פרויקט חייך" יצליח ותרוויח ממנו.
השב   •  00
89
אלמוג16/03/2010 19:58
מה החרא הזה מעיז אפילו ליתלונן  כול שחקן אבל כל שחקן בליגה היה משלם כסף ללבוש את החולצה הצהובה
השב   •  21
88
עידן16/03/2010 19:56
השב   •  41
87
ליאור16/03/2010 19:56
למר"ם- לא מועיל רק מזיק!
השב   •  10
86
igjftydgfxhvhfncjbhcdrsetfvjugv16/03/2010 19:56
103 עושים עליך כותרות.
כי מרוב שאתה אוהב לשמוע את עצמך אתה לא סותם את הפה עושה עוול גדול למאור והורס אותו .
מי שלא נותן לו שקט ואפשרות להתפתח זה רק אתה והפה הגדול שלך.
מסכן עוד מעט תגיד בגלל שקוראים לך בוזגלו דופקים את הבן שלך די.
השב   •  00
85
נאיל כפר קרע..16/03/2010 19:55
מאור  היקר 
אז הייתה שחקן ומאז שאבא שלך נכנס לך לכיס אתה כבר לא. אני מציע לך שני דברים
*שאבא כזה את לא צריך!
*שחק במדי הפועל ת"א שנה אני מבטיח לך לא תשאר עוד שנה .ישר לאחר מכן אורפה תקח אותך.

אוהבים אותך ולא את אבא שלך.
  
השב   •  20
84
אלמוג16/03/2010 19:55
יעקוב   ח  עכשיו שאמרתה את זה אתה לא צריך לעשות כלום אנחנו מותרים על מאור כך אותו בלי כסף אפילו
השב   •  20
83
אבי מרמלה16/03/2010 19:55
השב   •  22
82
לה פאדיחה16/03/2010 19:54
אף חלוץ לא מצליח במכבי. ועברו כבר הרבה שנים מאז. למכבי יש קללת חלוצים וגם האוהדים שלהם יודעים זאת וגם השנה - יבוריאן - אביגדור- בוזגלו כולם תותחי על בשנים קודמות והיום שממה.  והם עוד רוצים את אבוחצירא. לא חבל על הבחור ?
השב   •  30
81
הקופיף16/03/2010 19:53
השב   •  21
80
בוזגלו אתה זבל של בן אדם.16/03/2010 19:53
השב   •  10
79
נתי16/03/2010 19:53
לא יודע יכול להיות שאני טועה אבל לא נראה לי שמאור ישאר שנה הבאה במכבי. ואם הוא לא נשאר במכבי הרי לחיפה אין מצב שהוא הולך! לבית"ר לא סביר בגלל הקיצוץ שהם הולכים לעבור,לחו"ל אין סיכוי כי אין קופצים בטח אחרי פציעה קשה כמו שהוא עבר!מה נשאר??רק הפועל ת"א!! תקנו אותי אם אני טועה.
השב   •  32
באר שבע פזורה בדוית16/03/2010 20:28
חזור הביתה לסכנין שמ היית כוכב והדרך לארופה תהיה ורודה
השב   •  10
יוסי16/03/2010 20:47

מאור בא ביחד עם האבא . אתה רוצה אותו אצלינו בקבוצה ? נפלת על הראש ? תקלת בקיר ?
אל תחשוב על זה אפילו !

השב   •  30
78
רועי א.16/03/2010 19:53
אין שמח לאיד יותר ממני, אני מוכן שנפסיד אליפות ובלבד שאבא שלו והילד העקום הזה ימשיכו לאכול מרורים.. הם פשוט כלומניקים.
השב   •  50
77
מכבי זה אצלי בלב16/03/2010 19:53
אם אבא שלו יפסיק לשגע אותו!
מי שאיתי כחול
השב   •  72
76
משה16/03/2010 19:52
מאז שאיציק זוהר עזב אף כוכב לא פרח במכבי כשנמני היה בקבוצה. ככה היה עם דור מלול וככה עם מאור בוזגלו, שני שחקנים שאם היו בחיפה או בהפועל ת"א מזמן היו כוכבים בליגה.
השב   •  60
75
green_prince!!16/03/2010 19:52
אני מבין אתי יעקב הוא הבן שלך זה טבעי לגרי שתדאג לו אין לי טענות אבל תשים לב אובר דאגה תהרוס למאור תקריירה תיקח קצת דיסטנס.
השב   •  00
74
בקהאם16/03/2010 19:51
הוא היה חייב לשחק 90דקות כי הוא השחקן שהכי רוצה לנצח את מכבי חיפה מכל שחקן בליגת העל ולכן המוטיבציה שלו הייתה יכולה לתת להתקפה של מכבי ת"א לה רעב נמני הורס אותו כי הוא לא רוצה שיהיה שחקן שיקח ממנו את הכותרות ושיגרום לכולם לשכוח אותו  בוזגלו בא לבית"ר
השב   •  51
יוסי16/03/2010 20:11
שחר שהוא כנראה הבעלים הכי חכם בישראל , הבין שאם הוא מקבל את מאור אז החבילה כוללת גם את אבאלה, ולכן הוא סרב לקבל אותו חזרה. מאור לא טיפש והוא מבין את זה ןולכן אין לו שום טינה לחיפה !
השב   •  30
73
שי16/03/2010 19:51
אתה פשוט מושלם.ענק.אדיר.עצום.כבר אין מילים לתאר את צורת הניהול שלך!
השב   •  90
72
ברק הכלי16/03/2010 19:51
הוא כל כך רוצה שישמעו אותו !
יאלה לך שב על הכורסא שלך בבית ותשתוק!!
הכדורגל לא מצטער עליך , טוב שלא נכנסת !! פרובקטור גדול עם ילד תותח  זה מה שאתה !!
השב   •  20
71
ניסים16/03/2010 19:51
הכי  קל  ופופלארי  להמשיךולנגח  אותו ,אבל  מתי  תבינו  שהכדורגל  שלנו מתנהל  לפי  קודים  עבריינים ,עם  ים  של  אינטרסנטים
השב   •  00
70
מרוקאי16/03/2010 19:51
השב   •  11
69
פורצה הפועל16/03/2010 19:50
כנס מסע"ת ודבר בלשון ברורה מה א ת ה רוצה ואיך לכל הרוחות מכבי צריכה לנהוג כלפיך בגין פה מפיק המרגליות של אביך.יש לך אישיות,דיעות משלך,לא?הגיע הזמן שתדבר וברור ואם לא תעשה כן,הקאריירה שלך על סף סיום.זכור ושנן זאת
השב   •  10
68
ירוק לנצח16/03/2010 19:50
עתיד שחור - כחול
עתיד ורוד - אדום
השב   •  271
67
מאור את חיפה תראה אולי רק באדום!16/03/2010 19:50
באיזה קבוצה מאור יכול להסתדר בחיפה לא טוב מכבי ת"א לא טוב תפתח קבוצה משלך בליגה ג הבן שלך עוד לא מסי ולא רונלדו או רוני אז כדי שתתן לו לשחק כי בקצב הזה הוא לא ישחק בכלל
השב   •  00
66
צהוב כחול מלידה16/03/2010 19:49
אין שום סיבה בעולם שמאור לא ישחק נגד חיפה , ונמני נותן לן בקושי חמש דקות , לשחקן בגודל סדר כזה ובמשחק כזה חמש דקות ? יעקב צודק יש כאן משהו מסריח בעניין , הרי אנחנו מתלוננים שאין שחקנים ברמה , עד שבא אחד כמו מאור ונמני נותן לו לחמם את הספסל , מה זה ? תן לבנאדם לשחק , הוא יכול לגרום לשינוי במשחק בשניה , יעקב צודק חזק ואמץ
השב   •  44
ניב16/03/2010 21:09
נתנו לו 540 כאלה והוא לא שינה כלום. למה 540? 9 הדקות שהוא שיחק: 5 דקות עד סיום הזמן החוקי של המשחק (300 שניות) ועוד 4 דקות של תוספת זמן (240 שניות)
השב   •  21
65
רועי16/03/2010 19:48
נימני באמת הורג אותו, מאור השחקן הכי מוכשר בארץ בטח יותר מגולסה או כל החבר''ה האחרים. נימני הורג אותו וכן כן אני אוהב את נימני אבל כנראה שהוא פוחד שהשם שלו ימחק חלילה. יעקב סוף סוף אתה צודק ובאמת תוציא את מאור ממכבי כי עתיד אין שם אדון נימני קבר צעירים מוכשרים כמו עובד,ביטון,דגו,לירן כהן,גיא צרפתי,בן דיין כל אלה היו הצעירים הכי מבטיחים עד שנימני החליט אחרת. הגיע הזמן שיזיזו אותו הצידה ושימנו מאמן אמיתי ומנהל במכבי יהיה מישהו בדמות דני לאופר או שמעון קורק שיודעים מזה מכבי.
השב   •  31
64
ישראלי16/03/2010 19:48
כל שנה הוא יוצא בנאום אחר . שנה שעברה לעולם הוא לא ישחק במכבי חיפה השנה לעולם הוא לא ישחק בכבי ת"א. אתה הרוס אותו ואת הקריירה שלו . עם כל הכבוד מאור שחקן מצויין צריך לתת לו להשתלב מה שבטוח שאם מכבי לא תירצא אותו הרבה קבוצות יחטפו אותו . הוא שחקן שיכל לשנות את מכבי רק צריך לתת לו זמן להתאושש . מזה יעזור אם הוא יחזור להרכב אבל הוא יפצע שוב.
השב   •  21
63
דרור16/03/2010 19:48
אם אתה רוצה באמת לעזור למאור, פנה את הבמה בשבילך. התערבותך לא רק שאינה עוזרת לו אלא פוגעת בו וחבל. אני יודע שכוונותיך טובות אבל במצב שנוצר כיום, לא ייצא שום דבר טוב מזה שתתערב עבורו. עד שתבין את זה, מאור ימשיך להיפגע ואני בטוח שלא לכך אתה מייחל. עליך להשלים עם כך שעל מאור לעמוד בקדמת הבמה ולא אתה וככל שתקדים להבין זאת - כך ייטב למאור.  
השב   •  00
62
צ''רלי16/03/2010 19:47
השב   •  20
61
רועי16/03/2010 19:47
השב   •  20
60
יוסי16/03/2010 19:47
הפועל תל אביב זו החממה הכי טובה בארץ להצלחת שחקנים , וחבל שאתה לא יכול להעביר את מאור לשם . בהפועל כולם פורחים , במכבי - נובלים .
מעבר לכך אל תיקח ברצינות את שני הליצנים , קופמן ושרף . הם פשוט מוגבלים .
השב   •  30
59
אייל16/03/2010 19:47

יעקב מספיק להתערב למאורר בחיים שלו

השב   •  20
58
ירוק בוריד עמוק בוריד16/03/2010 19:47
אתה מוזמן לבוא
השב   •  17
גבר גבר16/03/2010 20:18
למה מה נראה לך שאנחנו מזבלה של שחקנים שישאר ירקב ויקבר במכבי ת"א ואימרו אמן
השב   •  50
57
מכבי בדם16/03/2010 19:47
הוא בן 22
השב   •  00
56
אמיתי16/03/2010 19:47
נראה כאילו הוא נשמה טובה והוא גם שחקן טוב אבל האבא הזה שלו דופק אותו כל פעם מחדש. אם לא הצלחת בשתי המועדונים הכי גדולים בישראל אז הבעיה היא של האבא הדפוק הזה. שיילך להפועל תל אביב רק שם כנראה מתאים לו! לעשות הסכם שהאבא הזה לא מתקרב אליו ואולי הוא יצליח
השב   •  30
55
פלוני16/03/2010 19:46
אישה ? אמא של מאור ? הצילי את בנך מידי האב הנוראי הזה
הוא עושה את כל הטעויות האפשריות הקיימות למען בנך

כמה טיפש יכול להיות בן אדם !?!?!?
עשית ובנית ואתה ואתה ואתה .אתה פשוט טיפש שמנסה לעשות כסף על גבי בנך ?
אתה באמת פרחח עלוב , עזוב את הילד שלך
זה הילד שלך ! למה אתה עושה לו את זה ?
השב   •  00
54
מאיר16/03/2010 19:46
יעקב ידידי אילו היית נתן למאור מעט חופש שהוא זקוק לו ולא מתערב אז כל הטענות שלך לא היו אבל אתה כל הזמן מעורב יותר מידי תן לילד חופש ותראה הוא יגע רחוק רק אל תתערב
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  80
יוסי16/03/2010 20:02
בניון זכה ב3 אליפיות בגיל 22
השב   •  11
53
אסי16/03/2010 19:46
אני רוצה להגיד משהו: נכון שמאור בוזגלו היה מגיל צעיר מאוד מוכשר, אבל יש המון שחקנין מוכשרים שלא הגיעו רחוק (ראובן עובד, אלי ביטון וכו''). דווקא בזכות אבא שלו הוא הגיע לנבחרת ולמכבי ת"א. אבא שלו באמת רוצה בטובתו והשאר אינטרסנטים.. תחשבו על זה..
השב   •  24
52
אבי16/03/2010 19:46
אני מכבד את כל מה שאתה אומר, אבל לבוא ולהגיד שמכבי עושים לך עלילת דם? שמכבי הורסים את מאור? אתה לא מתבייש? מכבי לקחו את מאור נתנו לו לשחק כל העונה שעברה בהרכב כל מלך, בסוף העונה הוא נפצע לצערנו אז ירד לספסל במכבי לא עשו ולא אמרו כלום טיפלו בו כמו תינוק במיטה חולה במשך 7 חד'' וסתמו את הפה, אז כן עכשיו הוא חוזר לאט לאט וכל פעם שהוא נכנס למשחק הוא משפיע לטובה, אבל לא צריך לדבר ככה צריך ללמוד לשתוק פשוט ככה, תן לשלמה ולקוף לדבר כמה שהם רוצים זה מה שיודעים במדינה שלנו בכל תחום רק לדבר ולדבר ולא לעשות מאומה. אתה גידלת ילד מאוד מוכשר וגם חכם אני יגיד לך למה כי הוא בניגוד אלייך יושב בשקט מקבל את כל ההחלטות ומבצע כי ככה מתנהג כדורגלן גדול! מה לעשות שבתקופה שמאור היה פצוע ובמקומו שיחק כחלון אז הוא כיכב על המגרש? מה לעשות שהוא קנה את מקומו בזכות! החוכמה של מאור היא לעבוד עכשיו קשה ולזכות במקומו בהרכב בזכות ולא במילים. תהיה גאה בבן שלך שמתנהג כמו בן אדם ולא כמו חיה ועולה למגרש גם אם זה בדקה ה 88 גאה ונותן את כל כולו במגרש למען הקבוצה. אז עם כל הכבוד אלייך ויש כבוד אני מציע שתחשוב פעמיים לפני שאתה מדבר כל פעם.
השב   •  51
מכביסטית בנשמה!= ]16/03/2010 20:44
הוצאת לי את המילים מהפה
השב   •  00
51
מאור ב.16/03/2010 19:45
אבא, תניח לי. אני יודע שאתה רוצה את טובתי, אבל אני לא "פרוייקט". אני אדם ושחקן. אתה עושה לי נזק. תן לי לבד.
בברכה, מאור ב.
השב   •  60
50
לא אכפת לכם16/03/2010 19:45
זבל של בן אדם הוא לא יודע מה טוב אוו לא טוב לבנו כמה אפשר לסבול את זה די שיעזוב אותו
השב   •  00
49
רביע16/03/2010 19:45
חלס כבר , הגעלת אתנו כבר , היית צריך להשאיר אותו בסכנין  יותר טוב מהבוץ שזרקת אותו אליו
השב   •  20
48
אבי16/03/2010 19:44
אני בטוח שהאב מלא כוונות טובות.אני בטוח שהוא גם מקצוען לא פחות מאחרים.
אבל החיים משונים ומה שקרה בפועל שהיו לו שלושה או ארבעה כדורגלנים מוצלחים ונשאר רק אחד
השב   •  22
47
קובי16/03/2010 19:44
השב   •  11
46
שהאבא יהרוס לו הכל.16/03/2010 19:44
השב   •  30
45
אליאור16/03/2010 19:43
מאור שחקן טוב אף אחד לא מתווכח עם זה!
אבל תגיד לי "אבא" למה אתה והפה הגדול שלך הורסים למאור את הקריירה?!
אמרת שהוא כבר 5 חודשים בריא,תגיד לי אתה יודע לספור?
הוא כחודשיים בריא לא יותר.
נמני לא רוצה שמאור ייפצע או שיקרה לו משהו לכן הוא מכניס אותו בהדרגתיות.
אז בבקשה ממך בשם כל אוהדי מכבי וגם כלפי ההערכה שלנו למאור
אל תתערב,ואל תהרוס למאור כלום.
השב   •  70
44
מיקו האדום16/03/2010 19:42
יעקב בוזגלו אוהב את בנו (וחי מהמשכורת שלו-טפיל). זה בסדר אבל שלא ידבר,שיגיד לבן שלו מה הוא חושב,שיחנך אותו ,אבל שלא ידבר בתקשורת. הוא רק גורם נזק לילד.
דרך אגב ,מישהו מכיר את אבא של בניון או רביבו או בניון?הם קצת יותר מוכשרים ומוצלחים מבוזגלו אבל לא היו צריכים את "העזרה"של אבא שלהם. יעקב תעשה טובה לילד שלך,אם אתה אוהב אותו באמת אז תשתוק ותן לו להוכיח את עצמו כי הוא ילד מוכשר ולא צריך את ההגנה שלך.
השב   •  150
43
עומר16/03/2010 19:42
בראיון המטופש הזה רק הוכחת שאתה חרא של אבא שאולי כוונתך טובה אבל האגו העצום שלך רק פוגע בבן שלך! אני אומר שצריך לאשפז אותך באיזה מוסד! פשוט מטומטם אתה הורס את הבן שלך לא עוזר לו!
השב   •  50
42
הגל הירוק16/03/2010 19:42
למה כבר יש לצפות משחקן שחותם במכבי ת"א.לדעיכה.
השב   •  23
41
טוני16/03/2010 19:42
האבא הרס לבנו את הקריירה חשב שבנו מראדונה וביקש עליו שהיה בן 17 וחצי מליון דולר לעונה מיעקב שחר !
תראו אותו לאן הגיע אם האבא הטיפש שלו לא היה מתערב לו בקריירה סביר להניח שעכשיו היה משחק בליגה הספרדית !
השב   •  50
40
אוהד מהישוב16/03/2010 19:41
אני לא אדבר אליך ישירות אבל כל מי שעיניו בראשו מבין שאתה בן אדם מאוד חלש בשכלו וחכמתו.
אינני מכיר אישית את ילדיך .אבל אני מאוד מקווה שהם לא קיבלו \ירשו ממך שום דבר.
תתרחק ..יש לך ילד גדול איש משפחה , מקצוען .תן לו לחיות .
עד כמה יכול אבא לקלקל לבנו  ?
ת ת ק ד ם .ת ת ר ח ק מהבן שלך..
תפסיק לעשות ממנו תינוקת שלא יודעת מה היא רוצה .
איך אתה לא מבין שאת זה היחיד שמוריד לו את הבטחון בכל ההתנהלות שלך ??
ואני כבר לא מדבר על הכסף שאתה מפסיד לבנך ..

ת ת ב י ש !!
השב   •  20
39
כתום בנשמה16/03/2010 19:40
אם מאור בכושר נימני צריך לתת למאור יותר דקות משחק שיוכל להחזיר לו את הביטחון  הוא בורג חשוב בעתיד נבחרת ישראל בניון ומאור יכולים להצעיד את הנבחרת למקומות שאנחנו שואפים להיות שם שיהיה למאור המון הצלחה אוהבים
השב   •  11
38
עמית16/03/2010 19:40
כמה מטומטם הבנאדם הזה יכול להיות?!?!
השב   •  41
37
יוסי(מערבי)16/03/2010 19:40
כדי להגיד שאתה מפסיק לבלבל את המח לא צריך מסיבת עיתונאים - אבל אתה רוצה פירסום על חשבון הבן שלך - ובגללך בסוף הוא יהיה לא יותר מראובן עובד או ברוך דגו
השב   •  100
36
ישראלי16/03/2010 19:40

השב   •  20
35
דני16/03/2010 19:39
השב   •  20
34
שניצל לבן ואשכנזי16/03/2010 19:39
מרוקאי.
השב   •  33
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )16/03/2010 20:16
השב   •  00
33
ברוטוס16/03/2010 19:39
מילא, הוא מקשקש את עצמו לדעת בכל מה שנוגע לבן שלו, שעוד לא  הוכיח כלום בכדורגל הישראלי, אבל על עצמו? הוא היה כוכב? בקושי היה פשפש זוטר בליגה הישראלית שאף אחד לא היה זוכר בלי הבן שלו. הוא אשכרה מאמין שהוא היה כוכב.
השב   •  30
32
ישראלי16/03/2010 19:38
השב   •  11
31
despi16/03/2010 19:38
אפילו שאבא מדבר מהלב יש מצבים שהשקט יותר טוב מ1000 מילים
שישלם למכבי את עלות כרטיס השחקן ויקנה מהם שוב את הכטיס של מאור
עדיך כבר שינסה את מזלו בחו"ל
השב   •  50
הקופיף16/03/2010 19:55
אם מאור צריך אבא כזה .. אז הוא לא יהיה שחקן כדורגל לעולם שחקן כדורגל צריך להתבגר ואבא הזה לא יתן לו להתבג גם בגיל 50
השב   •  10
30
תומר16/03/2010 19:37
פשוט בן אדם לא להאמין מאור חזר מפציע של חצי שנה מכניסים אותו בהדרגה יאללה מה אתה חופר הרסתה כבר 2 ילדים שלך כשרונות גדולים גם את מאור תהרוס,גם בחיפה גם בתל אביב שום דבר לא טוב לבן שלך אולי צ''לסי מתאים מי יודע
השב   •  220
אחד שמבין16/03/2010 20:24
שחקן טב שאבא שלו הורס אותו חבל..
השב   •  30
אחמד16/03/2010 20:25
שהוא היה בסכנין הוא מימש את הפוטנציאל שלו.עכשיו חד משמעית לא!
השב   •  10
מתן16/03/2010 20:27
רק עם אבא שלו ישתוק
השב   •  10
תומר כהן16/03/2010 20:34
גם במכבי הוא יכול לממש את הפוטנציאל רק עם אבא שלו יסתום תםה
השב   •  00
תומר כהן16/03/2010 20:35
ויסלה קרקוב
השב   •  00
תמר כהן16/03/2010 20:37
חוחהה :]
השב   •  00
29
עזרא הכתום16/03/2010 19:37
יעקוב מי ירצה את מאור בעונה הבאה?
עזוב את הילד ותן לו להתקדם.
השב   •  20
28
רואי16/03/2010 19:37
יעקב בוזגלו הורס לבן שלו את הקריירה במו פיו,חבל שפרוייקט של 20 שנה ירד לטימיון,בוזגלו כורת את הענף עליו הוא יושב.הילד מוכשר מאד ,תן לו להתנהל לבד,זה רק יחשל אותו ויבגר אותו,כל הטררם שאתה יוצר מסביבו הורסים לו את הקריירה.
תגזור על עצמך שנת שתיקה ותראה איך הדברים מסתדרים מעצמם.
השב   •  30
27
tbh16/03/2010 19:36
"מאור הוא פרוייקט חיי, שלקחתי אותו מגיל אפס כדי לחזור בדלת הראשית לכדורגל הישראלי שדחה אותי והפסיד אותי בענק".
הוא לא רואה את הבן שלו ממטר.!! ! !
השב   •  610
רועי16/03/2010 19:48
השב   •  10
חולה צהבת16/03/2010 20:25
מסכן מאור שהוא באמת ילד טוב ומוכשר.
היום כבר כולנו מבינים שלא משנה באיזה מועדון מאור ישחק, אביו כבר ידאג להרוס לו את זה. אני מציע לשאר האוהדים ש"הציעו" למאור לעבור לקבוצתם לנסות להבין לאן הם נכנסים. הרי את הסבלנות שמאור ויעקב בוזגלו קיבלו במכבי הם לא יקבלו בשום מקום, את הבן אדם הזה לא ניתן לחנך. כל מה שנותר לומר שוב פעם, מסכן מאור. 
השב   •  50
26
רוברט16/03/2010 19:36
בוזגלו היה ויישאר שחקן סביר פלוס ולא יותר מזה.
השב   •  21
25
אליפות16/03/2010 19:35
מסכן שיש לו כזה אבא, מה חשבת ? שנמני יתן למישהו להיות כוכב?
השב   •  21
24
משה16/03/2010 19:34
השב   •  30
23
שלומי16/03/2010 19:34
סתם בכיין האבא הזה פותח ת''פה יותר מידי כל קבוצה יש לו איתה בעיה..אז שהבן שלו לא ישחק וזהוו..
השב   •  30
22
הפועל16/03/2010 19:34
מאור תשמע ממני תבוא להפועל תצליח בגדול ועוד שנתיים או אפילו שנה תהיה באירופה תראה את שכטר וורמוט וביברס ועוד הרבה שחקנים תקשיב לי .
אם תשאר במכבי הם עוד יהרסו אותכה כמו שבחון ו עזרן ויבוריאן אז תעשה הכול כדי לעבור לאדום יהיה לכה טוב אתה תקבל אהבה וגם תמיכה בהצלחה
השב   •  65
הקוף הירוק יאהד=2016/03/2010 23:51
תסמוך עליי אתה לא רוצה אותו אצלכם ואני גם אסביר למה:
1)הוא לא בכושר וייקח לכם המון זמן להחזיר אותו להיות כוכב.
2)יש לכם שחקנים מעולים ואין מצב שהוא יתאקלם שם במהירות,ייקח לו המון זמן שאין לכם עכשיו כי אתם מתמודדים לאליפות.מכיוון שהשנה היומרות מובילות אותנו לאליפות שנה הבאה בטוח תרצו לזכות סוף כל סוף לאחר עשר שנים ואין זמן להחזיר את בוזגלו לכושר.
3)וזה הכי חשוב אתם לא רוצים מישהו כמו יעקב אצלכם ותסמכו עליי לא משנה כמה אהבה תתנו לו זה לא יעזור.כשמאור הלך לצהובים אני שמחתי,לא בגלל שאיבדנו כזה כישרון אלא בגלל שנפתרנו מאבא שלו.
השב   •  00
21
שגב16/03/2010 19:34
אתה חייב להישאר במכבי!
השב   •  21
20
מכבי או מוות16/03/2010 19:32
היית צריך להכניס אותו מדקה 30 שיהיה מי שישלוח בכדור
השב   •  20
19
ירוק בנשמה16/03/2010 19:32

עם אבא כזה רק למרמורק הוא יכול להגיע

השב   •  31
18
יואב הצהוב16/03/2010 19:31
השב   •  10
17
ליאור16/03/2010 19:31
כל כך חבל, פוטנציאל ענק, לא ימומש כל עוד אביב מעורב! כדי שיצא לחו"ל כי אחרת זה לא יגמר בטוב עבורו
השב   •  90
16
אדגר16/03/2010 19:30
השב   •  60
15
אחד שמבין כדורגל16/03/2010 19:30
ליעקב בוזגלו כדי שתירגע מי זה ביכלל מאור בוזגלו ..כמה רעש אתה עושה בכל מיני כתבות .שחקן ממוצע ומטה אתה מייצג אותו כאילו אתה סוכן של כריסטיאנו רונלדו ..מכבי עושים לו טובה הוא לא שווה יותר מקבוצה בליגה לאומית נקודה . !
השב   •  273
ביבי נתניהו16/03/2010 19:52
למה מי אלה הפועל ב"ש סתם קבוצה
ליגה לאומית מגיע לכם שאלונה עזבה אותכם חהחהחהחהחה
השב   •  16
נתנייתי16/03/2010 20:30
אם בוזגלו היה בקבוצה שלכם הית אומר שהוא רונלדו הישראלי ח אתם כאלה צבועים
הוא שחקן תותח הלואי שהיה בנתניהה חבל שהוא נהרס במכבי תאא בנתניה הוא היה פורח ומי שיגיד לי פחח שיסתכל כמה שחקנים אנחנו שיקמנו והוצאנו לאירופה דוגמת אבי סטרול אלמוג כהן שכטר שזה תוצרת שלנו וגם תמיר כהן ועוד רבים אחריהם
השב   •  01
אסף16/03/2010 21:39
אין לנתניה בכלל קבוצה~
השב   •  20
8 בדם17/03/2010 05:32
חי בסרט אתה סטרול בא ממכבי תמיר כהן בא ממכבי ובן דיין גם בא ממכבי מי אתם בכלל את מי גידלתם בלחץ את אלמוג כהן תנוח
השב   •  00
14
קלינטון16/03/2010 19:30
זה טוטב
השב   •  00
13
אלון16/03/2010 19:30
הרסתה ת''ילדד אלוהיםם!! בחיפה הוא לא ישאר בת"א הוא לא ישאר. אז איפהה בביתר שההאוהדים יגמרו אותו!  אף אחד לא יקח אותו לאירופה עם כזה אבא! בשום קבוצה באירופה לא יתנו לו להתקרב למעדון רק פה בארץ איזה אבא שחצץ מנהל קבוצות!! בושה
השב   •  70
12
אדום16/03/2010 19:29

השב   •  120
11
מכבי או מות16/03/2010 19:29
לא רוצים אותך במכבי לך אתה רק מוסיף לאי שקט במועדון לא רוצים אנשים כמוך אז. יאללה הביתה
השב   •  120
10
שרון16/03/2010 19:29
מכבי חיפה לא בסדר
מכבי תל אביב לא בסדר.

בוזגלו, אתה אדיוט והרסת לבן שלך את הקריירה עם הפה הגדול שלך.
אתה מאוס .!
השב   •  360
הקוף הירוק יאהד=2016/03/2010 23:32
לאייל ברקוביץ אין בכלל פה.אבל זה ממש לא מצחיק,כישרון ענק הלך סתם לאיבוד.
השב   •  20
9
רני16/03/2010 19:29
השב   •  150
8
הדר16/03/2010 19:29
בושה
שיסתום כבר
איך אני שונא את ליצני הכדורגל בארץ
כל הכדוזבל הישראלי הזה פשוט בושה
השב   •  100
7
T816/03/2010 19:28
אח יעקב למה?.  במכבי אתה והבן שלך הייתם כמו מלכים וככה אתה מחזיר לנו. חבל לי על בוזגלו, יעקב פשוט רצה להוכיח שכסף לא מעוור קברי צדיקים, אבל הוא לא צדיק והוא יודע שהוא עושה טעות..
השב   •  120
6
רועי הצהוב16/03/2010 19:28
יעקב אתה צריך להתבייש, מהרגע הראשון שכולם התלהבו ממאור ורצו שיהפוך למנהיג אז אתה תמיד בנית עליו לאירופה אתה צריך להתבייש אם הוא יעבור לקבוצה אחרת בארץ האוהדים שלנו יעשו לך את המוות, הבן שלך הוא אחד היחידים שנלחם כשהוא על המגרש ואתה אומר כזה דבר הלוואי שהוא לא ישים על מה שאתה אומר ויריב איתך בגלל האמירה הזאת
השב   •  130
5
אוהד מכבי16/03/2010 19:27
אולי דיי כבר עם האבא הזה? אתה רק מזיק לבן שלך, תעזוב אותו בשקט כבר, הרסת לו את הקריירה כבר.
השב   •  280
4
בית"ר זורמת לי בדם!16/03/2010 19:27
אתה רק הורס לו..
השב   •  361
3
אינני אני16/03/2010 19:27
מסכן מאור, אלמלא אבא שלו הוא כבר היה באירופה, ברגע שסיים צבא (אין לי מושג בן כמה הוא ומתי הוא יסיים/סיים צבא) אלמלא אבא שלו הוא היה חוזר לחיפה, מקבל קצת קנה מידה מה זה אירופה, ויוצא לדרך חדשה. "בזכות" אבא שלו, שנה הבאה המקסימום שהוא יגיע זה חזרה להפועל פ"ת
השב   •  440
הקוף הירוק יאהד=2016/03/2010 23:29
אחרי סכנין הוא היה צריך לבוא ישר אלינו.תחשבו על זה אם הוא היה כאן הוא היה משחק השנה בליגת האלופות ושנה הבאה כבר יכל להוביל את נבחרת ישראל,אבל הוא לא אשם בכלום,זה אבא שלו שגרם לא לעבור לצהובים.ויאמר יעקב:"חמש שנים אני מנסה להשתחרר מהאסון שנקרא מכבי חיפה".
בקיצר יעקב הרסת את הבן שלך!.
השב   •  10
2
ירוק16/03/2010 19:25
השב   •  858
אלון המעניש16/03/2010 19:41
השב   •  111
אמיתי16/03/2010 19:42
השב   •  92
הקופיף16/03/2010 19:53
האבא הזה זה מטרד לכל קבוצה
השב   •  120
1
צהוב16/03/2010 19:23
הוא יעשה כל מה שלא טוב למאור. הוא צריך להגיד כל יום תודה שהבן שלו משחק במועדון כמו מכבי. אז מה אם הוא בספסל עכשיו, הוא סחב פציעה של חצי שנה מצפים שהוא יפתח? יותר טוב שנעיף אותו באמת. גם נקבל כסף וגם נהיה יותר טובים.
השב   •  755
הקוף הירוק יאהד=2016/03/2010 23:24
תחשוב על זה הוא על הספסל השחקן שתורם הכי פחות ובכל זאת הכי יקר.
תסבירו לי מה ההיגיון?
השב   •  20
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */