יום חמישי, 10.04.2025 שעה 07:49
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בעז גורן

המכביזם חי וקיים

דעה: מכבי ת"א הוכיחה מול ריאל מדריד שאסור להספיד אותה לעולם. כל השונאים יכולים להתחיל לפנטז על פרטיזן אבל זה לא יעזור להם, הגביע בהישג יד

מכבי תל-אביב מודל 2009/10 הוכיחה מול ריאל שהמושג מכביזם חי, נושם, בועט וקולע. הניצחון במדריד הוא ניצחון ענק, לא פחות מאותו ניצחון על ז'לגיריס בתל-אביב, שכזכור, היה הרגע הדרמטי ביותר בדרך לזכיה בתואר באותה עונה.

אחרי מחצית איומה אותה סיימו הצהובים עם 21 נקודות ורבע שלישי לא יותר טוב, נתנה מכבי, זה המשחק השני ברציפות, רבע אחרון מדהים, שלמעשה פתח בפניה את הדרך לפיינל-פור.

אחרי משחק שלם בו פיגרה, לחזור ממינוס 16 נקודות ולעלות ליתרון ראשון דקה לסיום, לנצח את אחת הקבוצות הטובות באירופה במשחק החשוב מכולם, ועוד בחוץ, זה מכביזם. וכל מי שאמר שהמכביזם נעלם לא יודע על מה הוא מדבר.

ויזנייבסקי מול ריאל מדריד. גם הספרדים לא הצליחו לעצור את המכביזם (שרון קביליו)
ויזנייבסקי מול ריאל. גם הספרדים לא הצליחו לעצור את המכביזם (שרון קביליו)

מול ברצלונה מכבי לא היתה יכולה לעלות, אך כעת, מול פרטיזן בלגרד, כשיתרון הביתיות שלהם, חניכיו של פיני גרשון יכולים ואפילו חייבים לעשות את זה ולהעפיל ל-4 הגדולות של אירופה. מי חשב בתחילת העונה שהצהובים יעשו את זה? לא הרבה, וכולם אוכלים עכשיו את הכובע.

מכבי ת"א עשתה מול ריאל עוד משהו - היא הוכיחה שהיא הקבוצה שהכי קשה לשנוא. ולא בגלל הסיבה שאתם חושבים. בדרך כלל כשאומרים קשה לשנוא מתכוונים לקבוצה סימפטית, חמודה, נאיבית והרפתקנית שלא משנה אם היא יריבה עירונית או מתמודדת על אליפות קשה לך לייצר רגשות שליליים כלפיה. בסטנדרטים האלו מכבי לא עומדת.

כשאני אומר קשה לשנוא אני מתכוון לכל אלו שיושבים בימי חמישי מול המרקע ושמים את יהבם על ניצחון יווני, איטלקי, ספרדי, סלובני או בעצם בכל שבוע מחליפים מדינה, העיקר שמכבי תפסיד. במשך העונה לאנשים האלו יש לא מעט רגעי נחת. מכבי מפסידה או מכבי במשבר והם צצים מהחורים שלהם ומפללים לנפילה של האימפריה הצהובה-כחולה.

שחקני מכבי מודים לקהל. קבוצה שאי אפשר לשנוא (דרור עינב)
שחקני מכבי מודים לקהל. קבוצה שאי אפשר לשנוא (דרור עינב)

גם כשהיה נדמה שהשנה אותם אנשים השיגו את מבוקשם אחרי שמכבי ת"א היתה בכותרות בהקשר שלילי, הגיע הניצחון הענק על ריאל מדריד בחוץ והדרך של הצהובים לפיינל פור סלולה, מה גם שהקבוצה, כרגיל, התעוררה בשבועות ההכרעה למרות נחיתות תקציבית אל מול הקבוצות שהיא התמודדה מולן ולמרות יכולת נחותה בשלב המוקדם.

אז כל אלו יושבים עכשיו בבית ולא מאמינים. איך הם עשו להם את זה שוב? האם זה יימשך לעד? אז כן, מכבי עשתה להם את זה שוב. לא שזה המעיין ממנו הצהובים מביאים את מימי היכולת והווינריות שלהם שנה אחרי שנה, סגל אחרי סגל, אבל זה משהו.

אז שונאים יקרים, תכירו את הקבוצה שלכם לזמן הקרוב, פרטיזן בלגרד. כן, צדקתם הסמל שלהם קצת דומה לסמל של ניוקאסל, ואתם הרי מתים על המגפייז. למען האמת, עדיף שפשוט תמצאו עיסוק אחר לימי חמישי בערב, כי השנה ימי חמישי שייכים לאוהדים הצהובים. ועם מה שמכבי עשתה השנה מול צסק"א, סיינה וריאל מדריד, מכבי יכולה להרשות לעצמה לחשוב על יותר מרק העפלה לפיינל פור. הגביע בהישג יד.

לכתבה זו התפרסמו 135 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 135 תגובות ב-87 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
87
מכביסט בנשמה13/03/2010 14:03
לפני שהתחיל הטופ-16 כולם אמרו שמכבי בנס תצליח לנצח משחק אחד. שכל קבוצה תתן לנו בראש ב-20 הפרש. שמכבי אפסים. והופ - מכבי נותנת לסיינה ב-15 הפרש בפנים, מנצחת את השנייה הטוענת לכתר פעמיים (ועוד בחוץ, ועוד עם המאמן הכי טוב באירופה) ומנצחת קבוצה עם שלל כוכבים ב-10 הפרש ולא נותנת להפרש הזה להימחק. ועכשיו מה אתם אומרים? שהיורוליג חלש, שריאל חלשים, שסיינה לא קבוצה. אתם פתטים!! נמושות!! מפגרים אפילו. אתם לא יכולים להודות שמכבי פשוט שיחקו אותה ונתנו בראש ל-3 הקבוצות מבין הכי טובות ביורוליג (ועולים ממקום ראשון בבית!!). אחלה של טור, מסכים עם כל מילה. אסור להספיד את מכבי. עכשיו הם רק צריכים שלא להיות שאננים ולהמשיך במגמה הזאת
השב   •  10
86
NC13/03/2010 01:34
אתה מדבר על גזענות??
אני לא יודע מה איתך, אבל רוב אוהדי בית"ר הם האחרונים שיכולים להטיף נגד גזענות.
אם גזענות היתה מפריעה לך, לא היית אוהד את בית"ר.
השב   •  00
85
אסי12/03/2010 22:55
בהצלחה הלא מעניינת שלכם? אתם משווים תיורוליג לצ''מפיונס- צאו מהסרט של עצמכם אף אחד לא מקנא בכם כולם נגעלים ממכם- קבוצת קרקס בלי ישראלי אחד!! אה שכחתי פיני הגזען שלא היה מאמן שום קבוצה בליגה נורמאלית- שלא לועגת ל"כושים" ומוקה" אז צאו מהסרט הצפון תל אביבי שלכם- וקחו לסיבוב את איילה מהאח הגדול- כי אף אחד לא מקנא בכם! פשוט בא להקיא ממכם!
השב   •  21
פיני המלך.. בלי ספק13/03/2010 03:49
מכבי ניצחה את רייאל מדריד בחוץ ובבית  עם מסינה  הגדול ..קבוצה שתקציבה עולה כמעט בכול קנה מידה על כול קבוצה אחרת באירופה ,,אז קדימה תקדמו!
השב   •  00
84
שפינוזה12/03/2010 17:37
ויתר על הנבחרת זה לא אותו הדבר?!
השב   •  00
83
ירון12/03/2010 17:30
השב   •  00
82
יוני12/03/2010 17:07
איפה הימים של, הלפרין, כספי וליאור אליהו שהיו חלק בלתי ניפרד מהחמישייה כל אחד בתורו?

לא שלא נהנתי מהמשחק של מכבי, קפצתי כמו ילד אתמול בניצחון, אבל חסר לי כמו לכולם הזדהות עם ישראלי חזק בוגר מכבי בקבוצה!
הישראלים שנישארו הם בינוניים שנכנסים לעשות שמירה או עברות, אפילו פניני הכוכב עולה נישאר לליגה או למשחקים בהיכל נוקיה, שם הוא משחק קצת יותר

חבל
השב   •  10
81
מכביסטית12/03/2010 16:09
תפנימו כבר- מכבי הקבוצה של המדינה!לא משנה מה תגידו!

ומה לעשות שכיום אין ישראלים טובים בארץ! ואלה שכן נמצאים במכבי.
תגידו יובל נעימי,אורי קוקיה לא יודעת מי..ליורוליג הם ל-א מתאימים!

במקום לאכול את הלב מקנאה,תפרגנו קצת לקבוצה שמייצגת את המדינה!
מכבי שמה את ישראל על המפה!!
בקושי מכירים את הפועל ירושלים באירופה! רק ביורוקאפ! ואפילו זה לא.(תקראו את הראיון עם אחד מהשחקנים של אלבה ברלין..בכלל לא יודע מי זאת הפועל..)
בקיצור,תתחילו לפרגן!
אתמול היה משחק מדהים של מכבי.. רבע רביעי אחרון נהדר!

וכן ,למי שלא יודע,ואולי רוצה להתכחש למציאות- בלותנ''טאל יהודי! והוא נחשב ישראלי לכל דבר.
אז די עם השטויות שלכם.

יאללה בשלישי קורעים את פרטיזן בע"ה!! וגם לפיינל פור נגיע!אתם תראו :)
השב   •  40
דם צהוב12/03/2010 17:21
הוצאת לי את המילים מהפה :)
השב   •  00
80
הישראלי12/03/2010 15:39
תחשבו רגע כמה הישראלים למשל של הפועל ירושלים משפיעים על המשחק שלה. הרי רק יובל נעימי הוא פקטור. כל השאר זה זרים. אותו הדבר ברק נתניה. בואו נודה בזה, חוץ מכספי שהלך לאן בי איי וליאור אליהו שהלך לספרד (כי למכבי לא היה כסף לשלם את מה שהוא רצה) אין ישראלים ברמת יורוליג. אז לפני שאתם מעבירים ביקורת תחשבו קצת. בתקופה שהיו ישראלים ברמה (קטשפר, הנפלד, ג''מצ''י וכו'') הם היו במכבי שחקנים מרכזיים. היום פשוט אין.
השב   •  21
יוני12/03/2010 17:13
שכחתי את שמו, הגבוה שהגיע ממכבי, הם היו חלק בלתי ניפרד בהצלחה של הפועל ירושלים במשחקים באירופה.

למכבי אין אחד מהישראלים שנוכל לומר שסחף את הקבוצה לניצחונות. אחד אין!

איפה הימים של הלפרין כספי וליאור אליהו??
השב   •  00
79
יואב12/03/2010 15:23
מכביזם עלק.
חיסלתם את הכדורסל בארץ בעזרת שחיתות(ע"ע מוני פנאן וכל האנשים שדברו אחרי התפוצצות הפרשה)אתם משחקים רק עם אמריקאים,אתם לא מנסים אפילו להסתיר את השחיתות שלכם(כל חנוכה נגד יוונים.מעניין)ועוד הרבה.
פעם כל העם תמך בכם,אבל ניצלתם את זה ופשוט הרסתם הכל כדי שהשחקנים האמריקאיים שלכם יוכלו לצלצל לאמא בניו יורק ולהגיד שהם זכו בגביע אירופה בענף שבגלל קבוצות כמוכם הולך ודועך.
השב   •  13
מכבי ת"א12/03/2010 16:56

הקנאה אוכלת אותך?

השב   •  01
78
JohnnyB12/03/2010 15:03
אין על החגיגות בכיכר אחרי שמכבי עפה בגמר של הפיינל פור
השב   •  13
מכבי ת"א12/03/2010 17:20

לא בטוח שמכבי העונה מתאימים לקחת את אליפות אירופה. אבל בטוח שהם עושים את כל המאמצים כדי להגיע הכי רחוק שאפשר.
אין לי הרבה מה להגיד לך חוץ מזה שאתה קנאי. אוהד הפועל עלוב.
 

השב   •  00
77
אוהד12/03/2010 14:53
כל הכבוד למכבי!
השב   •  20
76
אורי12/03/2010 14:36
זהו, כי אני לא יכול לראות את הקבוצה היקרה שלי, ודי נשבר לי. אתה יודע שהרייטינג של מכבי לא מפורסם כי הוא לא כל כך קיים. מכבי עשתה טעות איומה כשהלכה לערוץ בתשלום, ואני מקווה שהיא תחזור בה בעונה הבאה כי קשה מאד לאהוב קבוצה שאתה לא רואה את המשחקים שלה.
השב   •  11
75
זאב12/03/2010 14:22
כל הכבוד למכבי על ההישג, אבל המכביזם שהיה בתחילת העשור עם שילוב של ישראלים מנהיגים כמו הנפלד\בורשטיין\שלף ואפילו שארפ נניח זה היה מכביזם אמיתי.
זה הכי קל לנצח משחק ב-20 הפרש והרבה נקודות ולהגיד יופי גם הישראלים קלעו, אבל דווקא במשחקים קשים ולחוצים כיף לדעת שיש גם ישראלים רלוונטים לקבוצה, וכרגע כנראה שאין.
קחו דוגמא מהפועל, שבמשחק חוץ הגדול מול ולנסיה יצאה עם נצחון בעזרת לחימה של קוקיה ויכולת גבוהה של נעימי ושרון ששון!
השב   •  05
מכבי ת"א12/03/2010 17:16
יש שחקנים ישראלים מצויינים, כמו עמרי (המלך), אליהו.. (ושניהם כבר לא משחקים בארץ).
יש עוד כמה לא רעים שמשחקים פה. אבל באיזו רמה? יש שחקנים ישראלים שיכולים לשחק מצוין בליגה שלנו. יש כאלה שיכולים לשחק מצוין מול ולנסיה. אבל אני בספק שיש כאלה שיכולים לשחק מצוין מול קבוצות כמו ברצלונה וריאל.
אין מה לעשות. אפשר לשחק כמו שאתם רוצים ולהפסיד.

ואפשר גם לשחק כמו שאנחנו רוצים ולנצח.
השב   •  00
74
אופיר12/03/2010 14:10
השב   •  00
בנוש12/03/2010 15:10
בקושי בדיחת בזוקה אתם

יאללה לחור יא קנאי
השב   •  10
73
קבוצה של זרים ללא זהות !12/03/2010 13:56
השב   •  02
72
אדום עולה בבלומפילד12/03/2010 13:45
השב   •  01
71
ירון12/03/2010 13:29
השב   •  00
70
מה זה מכבי??12/03/2010 13:20
ואז מפסידה!
כי אז כולם יוצאים לחגוג בכיכר!
יום חמישי את יודעת יוצאים לחגוג בכיכר אואואו
השב   •  27
69
ירון12/03/2010 13:11
רק בגלל היהירות והשחצנות של הקבוצה המגעילה הזאת יש לה כ"כ הרבה שונאים!!
רוצים שכולם יאהבו אותם. שיתמודדו עם זה שיש גם כאלה שלא אוהבים.
השב   •  12
68
אביtur12/03/2010 12:47
כאן זה ישראל לא גרמניה
השב   •  90
67
מה שאתה מכנה מכביזם לא קיים יותר12/03/2010 12:24
השב   •  15
אדום12/03/2010 12:49
השב   •  01
66
גיא12/03/2010 12:14
גם כספי לא הסכים לשחק בקיץ בנבחרת
הוא לא ישראלי??
השב   •  40
65
אדום12/03/2010 12:09
הנתון הכי יפה במשחק של אתמול. אין נקודה ולא אחת של שחקן ישראלי. וזה אומר הכל. מכבי לא תורמת לספורט הישראלי היא תורמת למכבי. היא קונה זרים במחירים בשמיים ואז מצליחה האירופה ו"מייצגת" את ישראל. תעשו טובה תלמדו מחיפה והפועל בכדורגל. כאן זה ישראל לא קליפורניה
השב   •  419
ליח12/03/2010 12:47
וכל מילה מיותרת
השב   •  20
אדום12/03/2010 15:28
השב   •  00
64
אסי12/03/2010 11:51
אבל מכבי כדורסל זה מועדון של יורוליג- זרים מוזרים (כמה החלפתם משנה שעברה 40 זרים?!) אז אל תגידו לי ישראלי או שצריך לתת לו צל"ש כי הוא מייצג את ישראל!! לייצג את ישראל זה אנדי רם ויוני ארליך- שמנצחים ולא מתביישים בישראלותם- כמו דודי סלע כמו יוסי בניון, קחו תאנדרסון שלכם- ובטח תשכחו תשם שלו שנה הבאה- פחי אשפה!
השב   •  37
63
פיינל פור!!12/03/2010 11:22
ובמקום זה קראתי על השונאים של מכבי.. את מי הם מעניינים?
כתבה עלובה.

השב   •  11
62
אורון12/03/2010 11:12
נראה מי יחגוג בכיכר בסוף העונה
אני בטוח שאנחנו ניפגש לחגוג את הזכייה של ברצלונה (לא משנה מי, העיקר רק לא מ-כ-ב-י)
שונא מכבי יחייה.
השב   •  28
61
צהוב12/03/2010 11:11
אחד מכוכבי המחזור אמש הוא ישראלי. דיוויד בלות''נטל. הוריו יהודים,הוא יהודי,ויש לו תעודת זהות ישראלית בזכות חוק השיבה.
השב   •  110
יוסי12/03/2010 11:34
ראינו כמה בלוטנטל אוהב את הארץ שהוא לא הסכים בשום אופן לוותר על בילויי חופשת הקייץ ולא הסכים לשחק בנבחרת .
תשפטו אתם אם זה היהודי שאתם רוצים !
השב   •  22
אוסישקין12/03/2010 12:59
השב   •  01
60
אדום12/03/2010 11:10

לכו ותנסו להתנחם בכדורז"ל אחרי ההשפלות שאתם אוכלים בכדורגל.זה בסדר,זה ממש לא נראה עלוב (פח).
אוי אוי אוי כל כך מסכנים,כל כך עלובים.
(הכוונה לאוהדי הכדורגל שטפסו טרמפ על הכדורז"ל)

השב   •  25
59
ספורט12/03/2010 10:51
מכבי ,הפועל י"ם  וגם רמה"ש נשים הוכיחו שוב ושוב שהם ההצגה הכי טובה בספורט הישראלי.
השב   •  10
דוד12/03/2010 15:13
השב   •  01
58
אדום12/03/2010 10:51

אתם לא מבינים שאתם כבר לא מעניינים כמו לפני 6-7 שנים בתקופת שאראס ובאסטון?
אתם אומרים "איפה אתם בכדורסל",אבל אתם לא מבינים שאתם לא מעניינים אף אחד יותר? זה כמו שאני אשאל אותכם "איפה אתם בבדמינגטון נכים" ויתחיל לצחוק שאין לכם שם קבוצה,זה יעניין אותכם שאין לכם קבוצה בבדמינגטון נכים?לא,אז מקווה שתבינו את הנקודה שהבהרתי.

השב   •  07
57
מנשה12/03/2010 10:44
ובטח שלא על זכייה בגביע. זה מתכון בטוח להדחה ברבע הגמר. קודם צריך לנצח את המשחק הראשון מול פרטיזן. אחר כך את המשחק השני (2 הראשונים בבית), ואז 1 מ-3 המשחקים הבאים. רק אחרי שהיא תעשה את זה היא תוכל לחשוב על פיינל פור. אסור לשכוח שפרטיזן ניצחה בביתה את ברצלונה, ולכן החשיבות שבשמירה על הביתיות היא כפולה ומכופלת. מתוך 8 משחקי בית ביורוליג העונה, מכבי הפסידה רק 1. זה ממש לא הזמן להגיע ל-2.

אני מקווה שסוג החשיבה של אנשים כמוך לא ידבק במכבי. אסור לחשוב קדימה. כמו שבתחילת העונה מכבי לא חשבה על פיינל פור, גם עכשיו אסור לה.
השב   •  30
56
יוסי12/03/2010 09:45
כתבה מצויינת, תודה לך מכבי על כל רגעי האושר
השב   •  51
55
ארץ ציון12/03/2010 09:40
חמישיית הנצחון אתמול ב5 דקות המהפך: אנדרסון, אידסון, פרקינס, לאזמה, אהה וכמובן שכחתי את בלוטנטאל הוא ישראלי.. אתה מבין על מה אתה מדבר..?!?
השב   •  14
יהודית12/03/2010 11:06
זה שאתם מעדיפים לחיות בשקר ולחשוב שהוא לא זו טעות שלכם. ההורים של בלות''נטל יהודים,הוא יהודי,ויש לו ת.ז ישראלית בזכות חוק השיבה. אז אל תבלבל ת''מוח, הוא ישראלי בדיוק כמוך.
השב   •  30
עם כל האהבה12/03/2010 12:33
לא שקר ולא אמת אלא עובדות.
אני לא שונא מכבי להיפך נהנתי לראות את המשחק, היה ספורט טוב  אתמול. אבל העובדות הן שהשם "מכבי" זה עוד ביטוי לתנועה הציונית שם היהודי החדש הוא בריא, חזק וחסון. תעשי לי טובה בבקשה ואל תאחזי בדוג'' אחת כבלותנטאל לזה שהקבוצה הזו של מכבי היא רצון אבותינו המייסדים. 
השב   •  02
54
יחיאל12/03/2010 09:38
השב   •  01
53
אלירן12/03/2010 09:04
לעשות תיקו מול הפועל פ"ת וכמעט להפסיד להם ואליפות אחת ב-26 שנים זה לוזריות לשמה.
אני חונה רק באוסישקין
השב   •  53
אדום12/03/2010 10:43
השב   •  11
אדום12/03/2010 11:00
אפסים?ניצחנו אותכם פעמיים בדרבי,אנחנו מעליכם בטבלה,ובשלוש משחקים האחרונים הפסדתם לנו,למכבי פ"ת ועשיתם תיקו עם ב"ש.
אנחנו אפסים?לא נראה לי.
ת"א אדומה ד"ש משכטר.
השב   •  13
52
Schoowow12/03/2010 08:26

כל קב'' NBA חדשה, משמעותה כ20 שחקנים ברמת הצמרת האירופאית. 
כלומר, בממוצע כל קב'' מתוך 20 הראשונות מאבדת את הכוכב מס'' אחת שלה. 
או שמישהו באמת חושב שכספי יותר טוב ממיקי 
וגם שבאסטון יותר טוב מקוין מגי, או ששאראס שומר טוב מארואסטי, או יותר ידית מג''מצ''י, או חודר יותר טוב מקטש. אה שכחתי וגם קובי קופץ גבוה יותר מג''ורדן.
ובכן הטענה שלי הפוכה. בגלל מיעוט השחקנים (בין השאר, תוספת קב'' הבובקאטס) נגרמה אינפלצית מחירים 
שבגללה מכבי לא יכלה לשמור על שחקני הבית שלה לפני שנתיים.
רק המיתון שינה את כיוון הרוח. כולל נטישת האוליגרכים.
קב'' קטנות ומנוהלות נכון מזנבות בגדולות עם שבריר מתקציבן. הפועל י''ם מצליחה ביורובאסקט ומכבי מצליחה ביורוליג. 
לי זה מזכיר את העונה שדורון שפר סחב את י''ם לזכייה ביורוקאפ ומכבי לקחה את היורוליג.
בהצלחה לשתיהן בהצלבה השנה.
בארסה מפחידה? אכן כן, אבל תמיד היתה שם.
הבעיה שלהם שלא מספיק וינרים. ולכן אין מה לפחד מהם. 
יש לי רושם שלא נפל להם האסימון שיורוליג יותר חשוב ויוקרתי מגביע המלך בספרד.

השב   •  80
51
סער12/03/2010 07:54
הם לא ירדו ליגה, הם התפרקו, ותאמין לי שלהקים קבוצה חדשה זה ה-רעיון, לפחות לא נטשנו את הכדורסל.
השב   •  11
50
נשבר מאוהדי הגועל12/03/2010 07:39
די כבר לכו לעצבן מישהו אחר..
אתם מציקים ומעיקים. לכו מפה יא מגעילים
מה אתם משחקים אותה ישראלים ישראלים. יאללה סתמו ולכו לראות את הקבוצה הדוחה שלכם..
השב   •  63
יוסי12/03/2010 11:38

אתם כל הזמן טוענים שאתם לא שמים עלינו , יצא המרצע מהשק והתברר שאתם מאוד שומעים את מה שאנחנו אומרים . בינינו בשקט בלי שאף אחד ישמע אתם אפילו מסכימים איתנו .

השב   •  01
49
משה מסלאוי12/03/2010 07:14
למכבי לא יהיה כלכך קל מולה אומנם היא עדיפה על ברצלונה אבל היא קבוצה שגם יהיה קשה לעבור קבוצת הגנה נפלאה פשוט בואו לא ננחס אוקיי. הגענו לרבע גמר שזה יפה מאוד בואו נראה מה יהיה מול פרטיזן עם יתרון הביתיות
השב   •  30
48
ליאור12/03/2010 07:14
תישמע אתם כבוצה לוזרית ברמות אתם מנסים לקחת אליפות כבר דור חולון עשתה את זה בעונה ענקית אתה מבין תפואנטה אתם הלוזרים של המדינה
השב   •  10
47
אביהו12/03/2010 05:47
אירופה צהובהה!
השב   •  60
אדום12/03/2010 10:43
בגלל שאתם מפסידים כל דרבי??
השב   •  22
יהודית12/03/2010 11:05
ואתם מפסידים לבארי. אה,וגם כי יש לנו 5 גביעי אירופה, סליחה,איך אני מעזה להשוות תואר אירופאי לדרבי?
השב   •  30
אדום12/03/2010 17:20
מה הקשר לתארים האירופיים שלכם לבין צבע העיר?כולם יודעים שת"א אדומה,שאנחנו עושים הישגים באירופה זה אומר איזה צבע העיר?לא,כי זה לא קשור למכבי,אבל שאנחנו מנצחים אותם אז ת"א אדומה!
4-2,ד"ש מאיתי שכטר.
השב   •  00
46
אנונימי12/03/2010 04:14
העלייה של מכבי לשלבים הגבוהים באירופה נובעת מכך שהיורוליג הוא נורא חלש השנה! קבוצות כמו פרטיזן אפס פילזן סיינה ואפילו ריאל מדריד זה קבוצות שבשורה התחתונה משחקות כמו דרג ב''.הרמה ביורוליג על הפנים.מישהו רואה הבדל בין מארוסי לסיינה או בין מארוסי לריאל מדריד.? כי אני לא רואה הבדל.מכבי ת"א לא שיחקה טוב בשום משחק חוץ שהיה לה ביורוליג עד עכשיו ופה ושם בבית הראתה ניצוצות.אם הרמה של היורוליג הייתה יותר גבוהה אין ספק שהיכולת של מכבי לא הייתה מביאה אותה להצלבה.אבל שאפו בכל מקרה.
השב   •  08
45
מיכאל12/03/2010 03:21
לך לך תתאבל על ההופעה שלכם באירופה.
אולי תנמחו את המכביזם הכדורגלני בשני, רק אולי.
אבל אין מרום אחר, אין אחר!
מכבי, חיה נושמת ו"בועטת" בכל הכח.
הגיע תורכם, מכבי, זה שם שלא ישכח לעולם, יש מכבי אחת, והיא ת"א! מכבי או המוות!
השב   •  10
44
אחד שמבין.12/03/2010 02:35
השב   •  20
43
משה טהר12/03/2010 02:02
נחיה ונראה
אדון בועז..
השב   •  12
42
מכביסט אמיתי12/03/2010 02:00
המסורת עשתה את שלה
וביד אליהו שום קבוצה
כולל ברצלונה תתקשה מול מכבי
אז יאלה לפיינל פור
השב   •  20
41
רודי הדרוזי ינוח12/03/2010 01:48
השב   •  31
40
אריאל12/03/2010 01:29
איך מכבי מובילה בכדורסל הישראלי? זה תקציב?
אין בעיה, באו אוליגרכים והשקיעו כאן בקבוצות אחרות.

במקום לבכות כמה מכבי טובים, תנסו להוות יריב.
השב   •  40
39
מכבי12/03/2010 01:04
ובטח שלא הייתי מדבר על הכדורגל, כי, אתם תמיד מדשדשים בין ליגה ארצית ללאומית.
השב   •  20
38
אבי12/03/2010 00:54
השב   •  100
37
אבי12/03/2010 00:53
השב   •  60
36
צהבהב12/03/2010 00:51
הפועל..תישארו בחורים שלכם.אתם לא שווים את היחס שלנו בכלל
השב   •  60
35
מגוחך עד דמעות.12/03/2010 00:44
השחצנות הזאת כל כך מביכה כבר.. אז ניצחתם בפוקס קבוצה לא ממוקדת.. אוקיי.. זהו עברתם את פרטיזן, את ברסה, את צסק"א, את אולימפיאקוס?

חלש
השב   •  414
נאור12/03/2010 02:21
6 גמרים בעשור האחרון.תראה לי מה אתם עשיתם באירופה קבוצה של מקום 2
השב   •  33
צהוב12/03/2010 11:07
שחצנות? לא. רצון עז להשגיות. וזה לא מביך,מה שמביך זה ההופעה שלכם בצ''מפיונס. סדרה מול יריבה נוחה על הנייר עם יתרון ביתיות זה כמעט עלייה לפיינל פור,עלייה לפיינל פור והגביע אכן בהישג יד. כמובן שאם הכל הולך כמתוכנן נקבל את אולימפיאקוס/סופוט כנראה שאת אולימפיאקוס,וזה עדיף מבארסה או צסק"א. ועלייה לגמר ידידי זה 40 דקות מגביע, ואז-הכל אפשרי.
השב   •  11
34
מנחם אוסישקין12/03/2010 00:42
צריך במקום החניה לעשות גינה יפה עם פרחים בצבע צהוב !
השב   •  121
33
גבריאל12/03/2010 00:39
מאוד קל לשנוא את מכבי ולראות את ההרס שהיא משאירה אחריה בכדורסל הישראלי. רק תראו איך היא לוקחת שחקנים מקבוצות אחרות כאילו שהן משמשות מין סקאוטר  משנה שלה.  תראו איך הדרדר הגאר דהישראלי מאז שמכבי דאגה שיוכפל פה מספר הזרים.
קחו לדוגמא את הכדורגל הגרמני. כדי להגביר תחרותיות הם הגבילו משכורות, הם מנעו בחוק השתלטויות של אוליגרכים על קבוצות.  ומה התוצאה, 7 אלופות שונות ב 7 שנים, נכון באירן מינכן, נציגת המכביזם שם, לא לוקחת תארים יותר בכזאת קלות, ונכון, זה בא על חשבון ההצלחות באירופה, אבל הליגה הגרמנית מוכרת יותר כרטיסים מכל ליגה אחרת באירופה, יש לה רייטינג גבוה, והכי חשוב, יש עניין וספורטיביות
מאוד קל לשנוא את מכבי, צריך להיות ספורטאי.
השב   •  1327
גיל12/03/2010 00:55
שונא מכבי יחיה
השב   •  16
שי12/03/2010 01:22
איזה שחקן בדיוק מכבי לקחה לאיזושהיא קבוצה השנה ?
פניני שלנו כל הזרים פיני הביא ,בלוטנטל ? שארפ ? אנדרסון ? אויניב גרין ?
מכבי מתחזקת והיא לא לוקחת השחקנים רוצים לבוא אליה , למה חיפה בכדורגל לא קנתה מכל הבא ליד כמו רביבו ,בניון ,מזרחי ,גולסה ואת כל הפועל פ"ת בימים הטובים ?
כל הזמן אתם בוכים אם זה התקציב (למה מכבי לא בוכה באירופה), אם זה כביכול השופטים למרות שהם לטובת שאר הקבוצות (ראית את השיפוט הבזיוני היום מכבי ניצחה למרות הכל), אם זה שחקנים כביכול שלקחנו (של מי מקל שמשחק באחת היריבות לאליפות ושל מי פניני ששיחק בירושלים?), קיצר הכל תירוצים מכבי אימפריה ולא יעזור כי גם ששיחקנו עם ארואסטי וברקוביץ'' פירקנו קבוצות ככה שגם עם נשחק עם אוסף ילדים מהשכונה נהיה ווינרים כי אנחנו מכבי.
השב   •  50
שפן ירוק12/03/2010 05:30
השב   •  01
שון12/03/2010 09:51
אבל לפחות מכבי מנצלת את הכוח שלה כדי להביא כבוד למדינה שאף קבוצת ספורט אחרת לא התקרבה לזה אפילו באף תחום, לעומת זאת יש איזה דיקטטור שבשיטתיות הרס את ליגת הכדורגל והרס את כל הקבוצות ומשליט משטר של פחד בהתאחדות וכשהוא סוף סוף הצליח להגיע לצמפיונס ליג גרם לביזיון חסר תקדים בכדורגל האירופי. אז מה עדיף?
השב   •  30
אדום12/03/2010 12:10
בשנים שעברנו היה לפחות שחקן אחד שגדל בישראל והתחנך כאן ולא מאוזרח או שטויות כאלה. בורנשטיין, הנפלד, שלף, כספי, אליהו ועוד. אבל מה שקורה השנה זאת בושה. פניני מקבל דקות רק כשיש יום נפילה של לאזמה או פישר ועל גרין ולימונד אין בכלל מה לדבר. מכבי מייצגת את אמריקה לא את ישראל
השב   •  12
32
the hebrew academy12/03/2010 00:38
כובע  לא קובע
השב   •  11
31
גיל12/03/2010 00:36
ואתה חי בסרט מדע בדיוני HARDCORE אם אתה חושב שמכבי תיקח את הגביע.
השב   •  18
30
ראובן12/03/2010 00:35
אנחנו רוצים את מכבי גם ביום שישי וראשון בחצי גמר וגמר היורוליג :)
השב   •  60
29
מכביסט12/03/2010 00:29
פ''חהחהחהחהחחהחה

אמרת שלא נעלה ..
אמרת שננצח את סיינה בבית רק ב3 ..
לא האמנת שננצח את ריאל בנוקיה .. שלא נדבר בחוץ ..
ואתה יכול לאכול ( שלוש אותיות מתחיל בז'' )

יאלה מכבי!
השב   •  90
28
סניה12/03/2010 00:27
התירוצים שלכם וחוסר הפירגון פשוט מזעזעים. לא פלא ששונאים אתכם ומעודדים גם את היריבות שלכם באירופה (ולא רק בכדורסל).
השב   •  30
27
שני12/03/2010 00:26
השב   •  01
26
הגועל12/03/2010 00:26
השב   •  40
25
דני12/03/2010 00:24
יליצן את מי מענין הכדורסל איזה ישראלים יש פה מקקי לקחה אליפויות במרמה
השב   •  212
24
אייד אבו שאח12/03/2010 00:23
מכבי ת"א בכדורסל היא בשבילי אימפריה ואני מתעצבן כאשר מפסידים ואני אהוד כול קבוצת כדורסל מהארץ כאשר משחקות במסגרות האירופיות כי הם מייצגות את המדינה והעם ומכאן אני קורא לכול אוהבי הספורט להתאחד אחר הקבוצות הישראליות בחו"ל ולא משנה את מי אנחנו אוהדים בארץ.
השב   •  110
23
קטמוניסטים וירושזבל אוי הקנאה הורגת.12/03/2010 00:21
השב   •  00
22
טורונטו12/03/2010 00:20
השב   •  10
21
ירון הצהוב12/03/2010 00:20
השב   •  10
20
סניה12/03/2010 00:17
זה דפוק לקרוא לעצמם פטריוטים של ישראל, ולמכבי "אנטישמים", ובו בעת לעודד את יריבות הקבוצה הישראלית באירופה.
אחד הדברים הכי משמחים בניצחון של מכבי, זה שכל אותם אנשים מתבאסים תחת.
השב   •  50
19
יהודית12/03/2010 00:17
תותח,תותח,תותח.
השב   •  50
18
יהודי12/03/2010 00:15

השב   •  90
yoyo12/03/2010 13:31
כן  אוסישקין עלו למר גביע המדינה וזה משמח יותר  נהדבר הגרשוני הזה עם הרבנים שלו
השב   •  00
17
דני12/03/2010 00:15
מעיין הווינריות ממוקם בעיגול האמצע והמים זורמים בשקט מוחלט.
השב   •  70
16
אינייסטה האדום12/03/2010 00:15
תפנימו הכדורסל באירופה מת. רק אתם וערוץ 5 שנאלץ לשדר את חושבים שהוא עוד קיים. תמצאו חיים
השב   •  734
..12/03/2010 05:24
השב   •  21
שון12/03/2010 09:46
על הקבוצה העלובה שלך אף אחד לא שמע. לא באירופה, לא באסיה, לא באמריקה, לא באפריקה. אולי ברשות הפלשתינית שמעו בתור קבוצת הייצוג של המגזר. מכבי ת"א זה שם דבר בכל העולם ואפילו ראול הגדול בא לראות את המשחק אתמול כי גם ראול מכיר את ההיסטוריה של המשחקים של ריאל נגד מכבי. אתה יודע מה ההבדל בינינו? שאתה תראה את הגועל מביסה את רעננה ותפנטז שזאת מנצסטר יונייטד ובינתיים מכבי יתעסקו בלהביא את הגביע השישי לתל אביב. לך לישון על האף ותשמור חניה באוסישקין אני בא עוד מעט.
השב   •  60
אדום12/03/2010 10:48
אתה מפספס את הנקודה,הבחור מעליי אמר פה משהו נכון לחלוטין,הכדורסל במגמת ירידה,הרבה פחות מתעניינים בו,פעם משחקים של מכבי היו סוחפים את כל המדינה,היום אנשים לא מתעניינים בכלל.
משחק המחזור של שבוע שעבר השיג 2% רייטינג,שזה הרייטינג הכי נמוך של שידור ישיר של ספורט אי פעם.
השב   •  21
יוסי12/03/2010 17:28
תן להם להאמין שהם מרכז העולם .
אולי כדאי להזכיר את הגמר במוסקווה שכל הרוסים עקבו אחר גמר גביע אופ"א בכדורגל כי צסקא היתה שם ואף אחד בכלל לא ידע שיש פיינל פור במוסקבה בהשתתפות צסקא בכדורסל !
השב   •  00
15
דניאל12/03/2010 00:13
שיצא מהחור שהוא מסתתר בו. מה הוא יגיד עכשיו?
השב   •  100
גלעד12/03/2010 10:56
ושימותו הקנאים!
השב   •  00
14
דרור12/03/2010 00:13
קודם כל אני איתך בזה שאין יותר מענג מלראות את כל שונאי מכבי למיניהם שוב מתפחלצים מקנאה. לגבי ההמשך - לצערי מכבי לא מספיק טובה בשביל לזכות. את פרטיזן צריך לעבור, ואני מאמין שמכבי תעשה את זה, אבל בפיינל-פור יהיו קבוצות יותר חזקות ממכבי, וקשה לי לראות אותן נופלות. הימור שלי - ברצלונה תיקח.
השב   •  35
13
הג''ינג''י הצהוב12/03/2010 00:13
הגביע לא בהישג יד אבל ניתן להשגה שזה הבדל ענק!
השב   •  110
הקרנף12/03/2010 01:10
השב   •  01
12
ירון הצהוב12/03/2010 00:13
השב   •  131
פנחס גרשון מלך העולם12/03/2010 00:26
השב   •  21
11
מכבי12/03/2010 00:12
אנ''לא מבין איפה הטביעת עין של פיני בקבוצה?.. הניצחון בא מהלב אבל משום מה היכולת מספיקה ברוך השם עד עכשיו. איפה המהלכים של פיני.?? כל שחקן עומד ולא יודע ומחפש לבדו את הסל. המהלכים לא זורמים.שום כלום.
השב   •  49
10
תומר קמקר12/03/2010 00:12
הוא היחיד שאחראי לזה!מי שחושב שפיני גרשון אחראי לזה?כחול
מי שחושב שריאל?אדום
השב   •  654
9
יוסי12/03/2010 00:12
השב   •  529
טל ברודי 212/03/2010 00:37
רק שתדע,בכל קבוצה בליגת העל יש לפחות 5-6 זרים,פשוט למכבי יש את הזרים היותר טובים בליגה,ונראה לי שכל אותם אנשים שיוצאים נגד מכבי בהקשר לזרים פשוט מוציאים את תסכולם.
 
פשוט רק לתזכור: מכבי הקבוצה של המדינה!
השב   •  61
יוסי12/03/2010 00:51
משחקים מחצית שלמה בלי ישראלים וזו הקבוצה של המדינה ??
מה לי ולכל אסופת הזרים שמתרוצצת על הפרקט ?!
אם אתה נהנה מזה ( בינינו בלי שאף ישמע גם אותך זה מגעיל ) זו בעיה שלך אבל אל תהפוך את זה לבעיה של כולנו !
השב   •  67
אלון12/03/2010 01:22
בוא אני אגיד לך מה לי ול"אסופת הזרים שמתרוצצת על הפרקט"
לאסופת הזרים הזו יש מאמן ישראלי קוראים לו פיני גרשון הוא השחקן הכי חשוב במכבי ת"א הוא עושה הכל והזרים הם רק הכלים שלו כמו במשחק שחמט!
פיני מוכיח כל פעם מחדש שהמח היהודי טוב לא רק לפצצות אטום !
השב   •  61
שי12/03/2010 01:25
בואו נהיה כמו הקהל המדהים של הפועל שברגע שירדה ליגה עזב ונטש אותה והקים קבוצת כדורסל חדשה נקרא לה מכבי נוקיה ח.
אפסים.
השב   •  70
צהוב12/03/2010 11:09
הוריו יהודים,הוא יהודי. תפסיקו להגיד שהוא לא ישראלי.
השב   •  40
יוסי12/03/2010 11:40
השב   •  10
אדום12/03/2010 12:14
ונביא לשחקנים טיטולים למשחקים כדי שירגישו טוב וכדי לעודד אותם. קהל הצלחות מגעיל
השב   •  01
8
רביד12/03/2010 00:12
איזה ניצחון מתוק של מכבי! יש היתרון ביתיות! מול פרטיזן! בהצלחה למכבי!
ולכל הקנאים! והקנאיות נא לחזור לחורים ! צהוב עולה!
השב   •  90
7
דונאלד דאק12/03/2010 00:11
השב   •  31
6
רווה12/03/2010 00:10
השב   •  115
יוסי12/03/2010 00:28
השב   •  12
5
דרוזי ליברפול12/03/2010 00:10
תכתוב על המשחק על הנתונים של המשחק על השמחה שלך אחרי הניצחון !ולא לדבר שטויות כמו "השנואים תאכלו את הקובע" "או פרטיזן הקבוצה שלכם" וכו וכו וכל מיני חארטות.
ואין מה להגיד איזה התרגשות עכשיו !פשוט ענקים
השב   •  106
4
עידן12/03/2010 00:09
השב   •  150
3
אהבת חיי12/03/2010 00:08
פשוט אין לי מילים, השחקנים האלה מרגשים אותי כל פעם מחדש!
המכביזם חזר ובגדול!

מכבי אהבת חיי!
השב   •  191
2
אדום עולה12/03/2010 00:08
בכדורסל=בסדר לא אפסים ולא טובים
ואיזה בהישג יד ח כיאלו מכבי יכולים על ברצלונה.
השב   •  530
דרוזי ליברפול12/03/2010 00:21
אתה רואה את מכבי מבוילה באירופה ואיפה הפועל ת"א ?
אופס שכחתי איפה אוסישקין ?
השב   •  160
שון12/03/2010 09:37
הגועל זכתה אתמול בליגת האלופות. בכדורגל הקבוצות הישראליות הן אפילו לא חצי פשפש במונחים אירופיים. מה שיש בארץ זאת רמאות ולא כדורגל וגם בביצה הסרוחה הזאת יש להגועל בסה"כ אליפות אחת ב-23 שנה. ואתה מדבר על כדורגל? פח
השב   •  30
אדום12/03/2010 11:06
אם אנחנו חצי פשפש,אז אתם אבק באירופה.אתה מדבר כאילו אתם ניצחתם דרבי אחרון.גם אם אנחנו חצי פשפש (ואנחנו לא,אחרי השנה נמוקם בין ה60 הטובות באירופה לפי אופ"א),החצי פשפש הזה עושה לכם בית ספר ואתם משתינים במכנסיים כל פעם שאתם רואים את הפשפש הזה.
בקיצור,תנסה להתנחם בכדורז"ל ותבכה שהקבוצה שלך מפחדת פחד מוות בדרבים ומפסידה כל פעם.
ת"א אדומה,ד"ש משכטר,לאלה ודה-סילבה.
השב   •  12
ליח12/03/2010 12:49
כמה פעמים הייתם בליגת אלופות? וכמה אנחנו?
השב   •  21
1
mike12/03/2010 00:07

אתה תאכל עכשיו את הכובע כשהשחצנות והבטחון חזרו לפתע בגלל מזל וחולשת היריב.

פרטיזן הצנועה תגנוב אחד בהיכל הטומאה ותנצח פעמיים בבלגרד

השב   •  353
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP