יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:37

דורה ושקל יורדים מאוכזבים מה-2:2 (שי לוי)

בלו לכחולי המדים: 2:2 דרמטי בין פ"ת לחיפה

בלו כבש (13 ו-93) וסידר נקודה לדורה, צרפתי ובסיט הבקיעו למארחים. אג'ידה פרק את כתפו וייעדר כחודש. מחפוד: "איבדנו את הראש". צפו בתקציר

יום ראשון, 07/02/2010, 19:00אצטדיון האורווה - 1,200 צופיםליגת העל - מחזור 21
הפועל חיפה
שער ירו בלו (13)
שער ירו בלו (93)
הסתיים
2 2
שופט: אסף קינן (ציון: 12)
שער גיא צרפתי (27)
שער איברהים בסיט (80)
הפועל פ"ת
ליגת העל 09-10
 פלייאוף עליון 
4926-8735הפועל ת"א1
4916-7235מכבי חיפה2
3435-5235מכבי ת"א3
3134-4335בני יהודה4
2644-5035בית"ר ירושלים5
2245-3635מ.ס אשדוד6
 פלייאוף תחתון 
2731-3133בני סכנין1
2447-4433מכבי פ"ת2
2355-4933הפועל ב"ש3
2147-4433מכבי נתניה4
  
2350-4435הפועל חיפה1
2352-3835הפועל עכו2
2348-2835הפועל פ"ת3
2249-3435הפועל ר"ג4
1858-3335הפועל רעננה5
1681-3335מכבי אחי נצרת6
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל רעננה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • 0 - 1
  • הפועל עכו
  • מכבי אחי נצרת
  • 1 - 0
  • הפועל ר"ג
  • מכבי נתניה
  • 2 - 2
  • מכבי פ"ת
  • בני יהודה
  • 0 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 2
  • הפועל חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 4 - 0
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 

הפועל פ"ת והפועל חיפה נפרדו הערב (ראשון) באצטדיון האורווה ב-2:2 דרמטי, במחזור ה-21 של ליגת העל.

המלאבסים רושמים תוצאת תיקו רביעית ברציפות ומשחק חמישי רצוף ללא ניצחון. הנקודה שהשיגו העלתה אותם למקום ה-13, מרחק של נקודה מהקו האדום. אצל האורחים מהכרמל הנקודה הקפיצה אותם למקום ה-10 והם רחוקים חמש נקודות מהקו האדום, אך הם כבר עם שבעה משחקים ללא ניצחון. בחיפה יתנחמו בעובדה שעצרו רצף של שני הפסדים.

חגיגת השערים החלה בדקה ה-13 כש-ירו בלו ניצל יציאה רעה של אג'ידה והעלה את חיפה ליתרון. בדקה ה-27 גיא צרפתי איזן מבעיטה חופשית מ-18 מטר. 

עשר דקות לסיום בפ"ת כבר חשבו שהם חוזרים לנצח בזכות השער של איברהים בסיט שכבר בהופעת הבכורה שלו כבש כשנגח מבישול של צרפתי, אך שוב היה זה בלו שניצל טעות של הגנת פ"ת וקבע שיוויון בתום 98 דקות של משחק.

תוספת הזמן הארוכה היא בעיקר בעקבות פציעתו של שוער המלאבסים, אוסטין אג'ידה, שבאחת מיציאותיו נפגע ופרק את כתפו הימנית. הניגרי צפוי להיעדר בין שלושה לשישה על פי ההערכה הראשונית, אך יעבור בדיקות בכדי לוודא שאין צורך בניתוח שעלול להאריך את תקופת ההחלמה בעוד כחודש ימים.

צפו ב-2:2 הדרמטי בין הפועל חיפה להפועל פ"ת

תקציר: הפועל פ"ת - הפועל חיפה

אפשר לומר שקיללת השוערים בהפועל פ"ת נמשכת. לאחר ששניר דורי גמר את העונה לפני מספר חודשים ויוסי שקל נפצע בשבוע שעבר, כעת גם אג'ידה נפצע והוא נאלץ לעזוב את המגרש. שקל עלה לכר הדשא כשהוא לא כשיר במאת החוזים וסובל מקרע חלקי ברצועה האחורית של ברכו.

אג´ידה מקבל טיפול (שי לוי)
אג´ידה מקבל טיפול. ייעדר בין שלושה לשישה שבועות (שי לוי)

אוהדי הפועל פ"ת החתימו את הבאים למגרש על עצומה שבה הם דורשים לקרוא לאצטדיון החדש שנבנה בעיר על שם אחד משחקניה הגדולים של הקבוצה, נחום סטלמך ז"ל, כאשר כ-100 מאוהדי הפועל חיפה כבר חתמו עליה.

תיקו שתיים באורווה

מאמן פ"ת, אלי מחפוד, אמר בסיום: "לא לנצח בבית כשאתה מוביל 1:2 שתי דקות לסוף זה מאוד מאכזב. אנחנו קבוצת תחתית וצריכים להפנים את זה כדי שנתחיל לשחק גם על תוצאה. בסך הכל שיחקנו כדורגל טוב, הגענו להרבה מצבים, אבל מאכזב אותי שאיבדנו את הראש בדקות האחרונות”.

אוהדי הפועל פ&qout;ת חותמים על העצומה לקריאת האורווה על שם נחום סטלמך (שי לוי)
אוהדי פ"ת חותמים על העצומה לקריאת האצטדיון החדש על שם סטלמך ז"ל (שי לוי)

מחפוד, שבתור קפטן הקבוצה היה האחרון שהניף גביע בהפועל פ"ת לפני כמעט 20 שנה, התייחס גם למשחק הקרוב בגביע המדינה ואמר: “אני והפועל פ"ת לא מקלים ראש במשחקי גביע. נבוא בצורה טובה, נכין את עצמינו. המשחק אמנם ביום רביעי, אבל גם בשבת יש לנו עוד משחק ליגה חשוב ונצטרך לעשות הכל כי המושג להוריד קצב בגביע לא קיים אצלנו. נבוא עם כל הכוחות שלנו בשביל לנצח. אל תשכחו שהפועל פ"ת מזמן לא ניצחה ואנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו”.

אוהדי הפועל חיפה (שי לוי)
אוהדי הפועל חיפה. הצטרפו לעצומה של אוהדי היריבה (שי לוי)

מאמן חיפה, שלומי דורה, ציין: “לא קניתי לעצמי כמה שעות של שקט עם התיקו הזה, אבל אני מאמין שהגול בדקות האחרונות הוציא אותנו לתקופה חדשה. אני לא מתרגש מהצעקות "תתפטר", אנשים שצועקים הם אותם אנשים שהרימו אותי ואת השחקנים לפני שנתיים".

"מצד אחד אני יכול להיפגע, אבל מצד שני זה הכדורגל. אם צריך לעשות שינויים אז יעשו. לגבי ניצן שירזי, הוא אמור להגיע למועדון בתור יועץ ואם הוא יגיע, אז נשב ונדבר. אני יכול להבין לליבם של האוהדים שרוצים כדורגל טוב. חבל לי שאנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה שמתחרה איתנו בליגה על אותם מקומות, מבקיעים שני שערים ולא מצליחים לנצח. לפחות אני מרוצה מהנקודה, אבל אנחנו כבר עם הפנים להפועל ת"א", הוסיף.

ניצן שירזי עוקב אחרי האימון המסכם של איינדהובן (קובי אליהו)
שירזי. מועמד להגיע כיועץ להפועל חיפה (קובי אליהו)

מחצית ראשונה
השופט, אסף קינן, הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-1,200 צופים.

בדקה ה-6 באשירו כידרר באגף שמאל על קו ה-16 והוכשל ספק בתוך הרחבה. את הבעיטה החופשית בעט בעוצמה גיא צרפתי, אך אוהד כהן הדף. שש דקות אחר-כך ערן לוי ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מ-35 מטרים, אך אג'ידה קלט.

באשירו מנסה להגיע לכדור (שי לוי)
באשירו מנסה להגיע לכדור (שי לוי)

דקה 13 - 0:1 להפועל חיפה: ירו בלו העלה את האורחים ליתרון. ערן לוי שלח כדור עומק לחלוץ הניגרי, השוער אג'ידה יצא רע מהשער ופספס את הכדור. בלו ניצל זאת כדי לדחוק את הכדור פנימה.

שתי דקות לאחר השער סרור העביר כדור רוחב משמאל לבאשירו שנגח, אך הכדור פגע רק בחיבורי השער. בדקה ה-23 שגיב כהן מסר לצרפתי שממצב נוח מ-16 מטרים בעט ברשלנות לידיים של אוהד כהן.

שחקני הפועל חיפה חוגגים (שי לוי)
שחקני הפועל חיפה חוגגים את שער היתרון (שי לוי)

דקה 27 - הפועל פ"ת משווה ל-1:1: גיא צרפתי איזן את התוצאה. ארמון בן נעים פרץ קדימה והוכשל 18 מטר מהשער. את הבעיטה החופשית בעט צרפתי מדוייק לפינה של השער, אוהד כהן לא זז.

גיא צרפתי חוגג עם החברים (שי לוי)
גיא צרפתי חוגג עם החברים את השיוויון (שי לוי)

שתי דקות אחר-כך מתיאס העביר כדור רוחב מימין, אלי ביטון הפציץ מהאוויר כדור שחלף חצי מטר ליד הקורה. כרטיס צהוב לשגיב כהן בדקה ה-30 לאחר שביצע עבירה מאחור. שלוש דקות לאחר-מכן גם סרור ראה את הכרטיס הצהוב.

דניאל אדו פורץ קדימה (שי לוי)
דניאל אדו פורץ קדימה (שי לוי)

בדקה ה-43 חילופי מסירות בהתקפת פ"ת כאשר בן נעים השאיר לבאשירו שהפציץ מ-16 מטר, אך הכדור פיספס את השער בסנטימטרים. אסף קינן שרק לסיום המחצית והקבוצות ירדו בשיוויון להפסקה.

מחצית שניה
המחצית השניה יצאה לדרך. בדקה ה-46 ניסיון ראשון של צרפתי מ-25 מטרים הגיע לידיים של אוהד כהן. בדקה ה-54 דניאל אדו ראה את הכרטיס הצהוב אחרי עבירה קשה על טרטצקי.

אושרי רואש נוגח (שי לוי)
רואש נוגח. משחק שקול באורווה (שי לוי)

דקה אחר-כך ערן לוי סובב בשמאל כדור חופשי מ-20 מטר, אג'ידה הצליח להדוף אך בקושי. בדקה ה-60 גם רואש נכנס לפנקס של אסף קינן שהראה לו את הכרטיס הצהוב.

בדקה ה-63 בן נעים ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה מאחור על טרטצקי. דקה לאחר מכן חילוף ראשון בפ"ת כשביטון יצא ואלנתן סלמי נכנס. בדקה ה-67 שלומי דורה ערך חילוף ראשון כאשר אראל יצא ורוי לימה החליף אותו. בדקה ה-70 איברהים בסיט נכנס בפ"ת להופעת בכורה במקומו של בן נעים.

ערן לוי בועט (שי לוי)
ערן לוי בועט. חיפה בפיגור (שי לוי)

דקה 80 - 1:2 להפועל פ"ת: איברהים בסיט העלה את המארחים ליתרון. צרפתי הרים כדור חופשי משמאל ובסיט נגח אותו פנימה.

בדקה ה-83 בעיטה חופשית של ערן לוי מ-18 מטר. לוי בעט טיל לפינה השמאלית בחצי גובה, אך אג'ידה הדף. השוער של פ"ת נפצע תוך כדי ההדיפה בידו וייתכן שהוא פרק את הכתף. הצוות הרפואי ניגש לבדוק אותו וסימן שהוא לא יכול להמשיך. יוסי שקל עלה להחליפו.

אג´ידה יורד מהמגרש עם סד שמחזיק את ידו (שי לוי)
אג´ידה יורד מהמגרש עם סד שמחזיק את ידו (שי לוי)

דקה 93 - חיפה משווה ל-2:2: שיוויון דרמטי באורווה כשירו בלו איזן את התוצאה. כדור אורך נשלח לעבר בלו שניצל חור גדול בהגנת פ"ת כדי לבעוט משבעה מטרים לפינה ולהשלים צמד אישי במשחק.

השופט, אסף קינן, שרק לסיום בדקה ה-98 בעקבות פציעתו של אג'ידה.

מתיאס מאוכזב על הדשא (שי לוי)
מתיאס מאוכזב בסיום מהשיוויון הדרמטי (שי לוי)

הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה (85, יוסי שקל), עמנואל מתיאס, אודי חנון, דניאל אדו, שגיב כהן, ג'ונתן אסוס, עידן סרור, גיא צרפתי, אוסמן באשירו, אלי ביטון (64, אלנתן סלמי), ארמון בן נעים (70, איברהים בסיט).

הפועל חיפה: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בראיין גרסיץ', גל אראל (67, רוי לימה), יוסי דורה, ערן לוי, אמיר אבו ניל, ירו בלו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס