יום חמישי, 18.04.2024 שעה 06:32

שחקני בני יהודה בסיום. תקופה לא טובה (אמיר לוי)

שנת בצורת: רק 1:1 לבני יהודה מול הפועל פ"ת

הכתומים ללא ניצחון ב-2010. בן נעים כבש ראשון, בלדוט הישווה בפנדל לא מוצדק. דני לוי: "שערוריה, השופט היה חבר הנהלה בנצרת. בני יהודה אפסים"

יום שבת, 30/01/2010, 15:00אצטדיון בלומפילד - 1000 צופיםליגת העל - מחזור 20
הפועל פ"ת
שער ארמון בן נעים (40)
הסתיים
1 1
שופט: חלים זטמה (ציון: 11)
פנדל אסי בלדוט (52)
בני יהודה
ליגת העל 09-10
 פלייאוף עליון 
4926-8735הפועל ת"א1
4916-7235מכבי חיפה2
3435-5235מכבי ת"א3
3134-4335בני יהודה4
2644-5035בית"ר ירושלים5
2245-3635מ.ס אשדוד6
 פלייאוף תחתון 
2731-3133בני סכנין1
2447-4433מכבי פ"ת2
2355-4933הפועל ב"ש3
2147-4433מכבי נתניה4
  
2350-4435הפועל חיפה1
2352-3835הפועל עכו2
2348-2835הפועל פ"ת3
2249-3435הפועל ר"ג4
1858-3335הפועל רעננה5
1681-3335מכבי אחי נצרת6
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • הפועל פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 1
  • הפועל ב"ש
  • הפועל עכו
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל חיפה
  • 1 - 0
  • בני סכנין
  • הפועל ת"א
  • 3 - 3
  • מכבי נתניה
  • הפועל רעננה
  • 1 - 1
  • מכבי אחי נצרת
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 0
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

בני יהודה והפועל פ"ת נפרדו בתיקו 1:1 במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל. הקבוצה של גיא לוזון סובלת מחודש חלש ביותר והיא עדיין לא השיגה ניצחון ב-2010 אחרי פתיחת עונה נהדרת.

נכון, מדובר בתיקו אבל עדיין ציפינו מבני יהודה לשחק טוב יותר בעיקר שמדובר במשחק בית.

זה התחיל ברגל שמאל עבור הכתומים לאחר שאלירן עטר נפצע כבר בדקות הפתיחה והוחלף בדקה ה-13. מיכאל זנדברג ערך את הבכורה, היה פעיל אך לא הציג את אחד ממשחקיו הטובים.

פ"ת היתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה ואלי ביטון במשחקו הראשון במדים הכחולים הגיע להזדמנות ענקית בדקה ה-15 אך החמיץ.

בדקה ה-40, מהלך מצוין של עידן סרור הסתיים בשער קל של ארמון בן נעים.

החבורה של גיא לוזון חזרה מחדר ההלבשה רעבה. היא לחצה כבר בדקות הראשונות אך לא כבשה. בדקה ה-52, היא זכתה למתנה מהשופט, חלים זטמה, שפסק על פנדל לאחר יד כביכול של מתיאס אולם הכדור פגע בישבנו של הבלם.

תיקו בין הפועל פ"ת לבני יהודה

בלדוט הישווה מהנקודה הלבנה אך נפצע תוך כדי הבעיטה. מאוחר יותר, השופט היה צריך להוציא צהוב שני לאסוס אך גם כאן, טעה. עד לסיום, בני יהודה היתה מסוכנת יותר אך לא הצליחה להכריע את המשחק.

צרפתי וסלמי בסיום. יצאו מאוכזבים גם כן (אמיר לוי)
צרפתי וסלמי בסיום. יצאו מאוכזבים גם כן (אמיר לוי)

דני לוי: "שערוריה, השופט היה חבר הנהלה באחי נצרת"
מאמן הפועל פ"ת, אלי מחפוד, נשמע נסער בסיום: "אני בדר"כ לא מדבר נגד שופטים, והפעם, לא היה פנדל, וחבל. אנחנו עושים מאמצים גדולים להוציא את הקבוצה מהתחתית וחבל שנשרק נגדנו פנדל שלא היה. אני מקווה שזה היה בתום לב. השחקנים התאמצו, ולקבל פנדל כזה, זה כואב, וחבל, השחקנים עובדים קשה. אני כמאמן משקיע, הבעלים משקיע מיליונים. וחבל. אני לא מדבר נגד שופטים, אבל לא היה שום דבר".

"אני מבטיח שהפועל פ"ת תישאר. יש לנו קבוצה טובה וחיזקנו אותה איפה שהיינו צריכים. בכל זאת לקחנו נקודה בחוץ נגד בני יהודה, אחת הקבוצות הטובות בליגה. שיבשנו להם את המשחק, כבשנו, רצינו גם לכבוש את השני, אבל שוב, ההחלטה של השופט הרסה".

אלי מחפוד. &qout; (אמיר לוי)
אלי מחפוד. "מבטיח שנישאר בליגה" (אמיר לוי)

יו"ר העמותה של הפועל פ"ת, דני לוי, זעם לאחר המשחק: "השופט הזה היה חבר הנהלת באחי נצרת, הוא מנהל במתנ"ס של אחי נצרת. צריך לבדוק את זה טוב טוב. זו שערוריה מארץ השערוריות. קיבלתי הודעות תוך כדי הפנדל, אנשים היו המומים. זו בושה וחרפה. בני יהודה היו אפסים, אין לי בעיה שינצחו אותנו, אבל שינצחו במשחק".

השופט, חלים זטמה, התייחס לדבריו של לוי ואמר למקורביו: "אלו האשמות חסרות שחר ועילה לתביעה. בית הספר שייך לעירייה ולא בבעלותי". 

חבר ההנהלה של הקבוצה ממלאבס, תומר סיני: "השופט הפריד בינינו לבין ניצחון כי לא היה פנדל. הפנדל שינה את המשחק והוא נתן פנדל שלא היה וכולם ראו את זה, השופט הזה הוא מנהל בית ספר בנצרת או בהנהלה של אחי נצרת. לא יודע מה יש לכדורגל בארץ אם יש כזאת בחירה של כאלה שופטים למשחקים מהסוג הזה. עם כל הצער שבדבר שדדו אותנו. אין לי בעיה ששופט יטעה אבל זה שינה את מהלך המשחק".

דני לוי מתעמת בתא הכבוד (אמיר לוי)
הנהלת פ"ת מתעמת בתא הכבוד (אמיר לוי)

"יכול להיות שקל לשרוק נגד הפועל פ"ת. במחצית השניה שיחקנו פחות טוב. השופט נגדך וכל שריקה היא נגדך אוטומטית. הכל התחיל ונגמר בשופט". על התקרית ביציע שתומר סיני ודני לוי היו מעורבים בה וכללה גם אוהד של בני יהודה אמר: "מישהו קילל, זה חלק מהכדורגל, יש הרבה אמוציות, לא היה משהו חריג רק החלפת מילים. אני יודע שזה היה לא מכובד שאוהד צעיר מקלל מישהו בן שישים". 

אלי ביטון שערך בכורה במדים של הפועל פ"ת אמר: "אנחנו לא מאשימים את השופט אבל כל שריקה הוא נתן להם. מבאס שלקחו לנו שתי נקודות ונקווה לצאת לדרך חדשה ולהראות שאנחנו קבוצה שווה. אני מקווה שפה אקבל את ההזדמנות שלי, את הגולים שלי אני אתן". 

במועדון מאם המושבות חוששים למצבו של השוער, יוסי שקל, שנפגע בתחילת המשחק במהלך תיקול עם אלירן עטר. שקל דידה על ברכו במהלך רוב המשחק ובמלאבס חוששים כי מדובר בקרע של אחת הרצועות בברכו. השוער יעבור סדרת בדיקות בימים הקרובים בכדי לאבחן את אופי הפציעה.

גיא לוזון.  (אמיר לוי)
גיא לוזון. נשמע די מרוצה (אמיר לוי)

גיא לוזון: "מקווה שהחודש ייגמר מבחינתנו ונמשיך הלאה"
גיא לוזון
אמר לאחר המשחק: "במחצית השניה, לחצנו את היריב, סיכנו את השער, תקפנו מהאגפים ומהאמצע וגם דחפנו אותם אחורה. אני חושב שבחצי השני חזרנו להיות תוססים. היינו שווים יותר משער אחד בחצי השני, היינו בפיגור וידענו לחזור ממנו. חבל שלא ידענו להפוך את המשחק לניצחון בסך הכל אני חושב שהינו יותר טובים. אני מקווה שהחודש הזה ייגמר מבחינתנו ונמשיך הלאה". 

על החילוף שנאלץ לעשות בהתחלה: "זה דברים שלא תלויים בנו, צירוף מקרים שקורה. על הפגיעה באלירן אפילו לא נשרקה עבירה. צריך לדעת להתמודד עם הדברים האלה ולחזור מפיגור".

על הבכורה של מיכאל זנדברג: "זנדברג שחקן מצוין, הוא קצת חלוד כי לא שיחק תקופה ארוכה, וזה טבעי. ממשחק למשחק הוא ישתפר".

זנדברג וגלבאן (אמיר לוי)
זנדברג. "הוא קצת חלוד" (אמיר לוי)

מחצית ראשונה
שתי הקבוצות עלו על כר הדשא בבלומפילד ועמדו דקת דומיה לזכרו של אוהד בני יהודה, מאור כהן קדוש שנהרג בתאונת דרכים.
 

דקת דומיה (אמיר לוי)
שחקני הפועל פ"ת עומדים בדקת הדומיה (אמיר לוי)

כבר בדקה ה-2, גיא צרפתי סובב כדור חופשי מ-17 מטרים אך רן קדוש קלט את הכדור. בדקה ה-6, עוז ראלי שלח כדור קשתי לעטר ושוער פ"ת, יוסי שקל, יצא לכדור בצורה גרועה ופגע בחלוץ. עטר פונה החוצה באלונקה אך חזר לכר הדשא כעבור 4 דקות.

אלירן עטר מפונה על אלונקה (אמיר לוי)
אלירן עטר מפונה על אלונקה (אמיר לוי)

בדקה ה-9, גלבאן השתחרר ברחבה ובעט כדור טוב מ-13 מטרים אך שקל הדף לקרן. בדקה ה-13, עטר סימן למאמנו כי הוא אינו יכול להמשיך ומשה ביטון נכנס במקומו. 2 דקות אחר כך, אלי ביטון בהופעת בכורה פרץ בין שני שחקני הגנה ובאחד על אחד מול השוער ניסה להקפיץ מול קדוש אך השוער תפס בקלות.

זנדברג מול מתיאס. היום בבלומפילד (אמיר לוי)
זנדברג מול מתיאס. היום בבלומפילד (אמיר לוי)

בדקה ה-24, גלבאן חלף על פני שלושה שחקני הגנה והשאיר כדור לזנדברג שהתבלבל ואיבד את הכדור. ככל שהדקות נקפו, הכתומים החלו ליזום יותר ויותר בראשות גלבאן הפעיל.

דקה 40 - 0:1 להפועל פ"ת. דווקא לאחר שליטה של בני יהודה, האורחת עלתה ליתרון. עידן סרור פרץ באגף שמאל, התגבר על עוז ראלי והכניס כדור רוחב מדויק למרכז הרחבה. ארמון בן נעים החופשי דחק פנימה מ-4 מטרים.  

הפועל פ&qout;ת חוגגת (אמיר לוי)
הפועל פ"ת חוגגת, גלבאן תופס את הראש (אמיר לוי)

מחצית שניה
שתי הקבוצות חזרו מחדר ההלבשה ולא ביצעו שינויים. בדקה ה-47, התקפה מהירה של בני יהודה הסתיימה בבעיטה של ליניץ' מ-18 מטרים שהלכה מחוץ למסגרת. 2 דקות אחר כך, אדרי הפציץ מ-10 מטרים אך שגיב כהן הציל עם גופו.

בדקה ה-51, אדרי פרץ לתוך הרחבה וניסה להכניס כדור רוחב שפגע בישבן של מתיאס. השופט קבע פנדל לא מוצדק.

דקה 52 - בני הישוותה ל-1:1. לאחר שזטמה החליט על בעיות עונשין לא מוצדקת, אסי בלדוט שלח טיל לפינה הימנית של שקל והישווה את התוצאה. הקשר נפצע תוך כדי הבעיטה ולא חזר למגרש כאשר לירוי צעירי החליף אותו.

בלדוט כובש מהנקודה הלבנה (אמיר לוי)
בלדוט כובש מהנקודה הלבנה (אמיר לוי)

בדקה ה-60, נרשמה עוד טעות שופט. אסוס נאבק עם גלבאן על הכדור ואף דחף אותו אך זטמה החליט לא לשלוף צהוב שני לקשר פ"ת. המשחק התחמם עוד יותר לאחר שהאורחת לא החזירה כדור לבני יהודה שעצרה את המשחק לאחר עבירה.

גם יציע הכבוד לא נשאר רגוע ודני לוי התעמת עם אוהד בני יהודה ונוצרה מהומה.

עימות בין השחקנים. המשחק התחמם (אמיר לוי)
עימות בין השחקנים. המשחק התחמם (אמיר לוי)

הגשם החל להתגבר והקצב של המשחק ירד כאשר עדיין הכתומים נראים טוב יותר במחצית הזו.  

בדקה ה-81 כדור מצוין הוגבה לגלבאן שהיה חופשי ורק היה צריך לנגוח פנימה אך הזר של בני יהודה החליק. שתי הקבוצות הפעילו לחץ בדקות הסיום וניסו להשיג ניצחון. 5 דקות לסיום, אדרי סובב כדור חופשי מצוין אך שקל הדף. בדקה ה-92, אדרי הגביה כדור אך הגנת פ"ת הקדימה את לירוי צעירי והרחיקה בדרך לתיקו בסיום.

בני יהודה: רן קדוש, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסיה ליניץ', אסי בלדוט (לירוי צעירי, 55'), מיכאל זנדברג (עומרי אפק, 68'), פדרו גלבאן, אלירן עטר (משה ביטון,13').

הפועל פ"ת: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, שגיב כהן, ג'ונתן אסוס, עידן סרור (אפרים בוגלה, 66'), גיא צרפתי, רפי דהאן (תומר בן חיים, 50'), אלי ביטון (אלנתן סלמי, 56'), ארמון בן נעים.
 

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת