יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

נשקלת הגשת כתבי אישום נגד ראשי הפועל פ"ת

חקירת פרשת הפריצה הסתיימה, במשטרה מאיימים: "הכל אפשרי". גם בהתאחדות שוקלים סנקציות. מחפוד מונה למאמן: "יהיו שינויים בסגל". צפו בתקציר מסע"ת

|
חצור, סיני, מחפוד וצפריר במסיבת העיתונאים (שי לוי)
חצור, סיני, מחפוד וצפריר במסיבת העיתונאים (שי לוי)

הפועל פ"ת קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים, בה מונה אלי מחפוד לתפקיד המאמן והחליף את שביט אלימלך, שחזר לעמדת העוזר. מסיבת העיתונאים הועברה אליכם בשידור חי ובחינם ב-ONE TV LIVE.

מנכ"ל הפועל פ"ת, אפי צפריר, התייחס למינויו של מחפוד לתפקיד: "החתמנו את המאמן אלי מחפוד עד תום העונה. כולם יודעים ששביט אלימלך מונה לתפקיד המאמן. ידענו שאנחנו אמורים למצוא מאמן עם תעודת פרו שיכנס לתפקיד. קיימנו היום שיחה בין מחפוד לשביט, פגישה טובה שבסופה שביט בירך את אלי על המינוי שלו. כולנו שמחים עם זה. אנחנו מאוד שמחים שמחפוד היה פנוי וקיבל עליו את התפקיד. כולם יודעים שמחפוד הוא דמות במועדון וזיקתו למועדון ידועה וללא תנאים".

צפריר סירב לענות לשאלות בנוגע לפרשה, בה על פי החשד בדתה הקבוצה סיפור לפיו נגנבו מחדר ההלבשה שלה מדי הקבוצה כדי להימנע מקנס, לאחר שלא הצליחו להוסיף את הלוגו של ליגת טוטו לחולצות השחקנים. המנכ"ל אמר בקצרה: "המשטרה סיימה את החקירה והסירה את ההגבלות. הפועל פ"ת מתכוונת להגיש תביעה נגד כל אמצעי תקשורת שהכפיש והציג מידע לא נכון".

תגובת ההתאחדות לפרשה בפתח תקווה: "המשטרה עידכנה את ההתאחדות לכדורגל בעניין תלונת השווא של ראשי הפועל פ"ת. התאחדות רואה בחומרה רבה את העניין ולאחר קבלת מידע נוסף תשקול נקיטת הליכים כנגד המעורבים”.

מסע"ת הפועל פ"ת

בהתאחדות שוקלים הפעלת סנקציות נגד ראשי פ"ת המעורבים בפרשה ואחת מהן היא שלילת הזכות שלהם לנהל את המועדון. היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, עוסק בסוגיה ויגיע למסקנות בקרוב.

הבוקר זומן לחקירה מנכ"ל המועדון, אפי צפריר, ועל כל ארבעת המעורבים בפרשה - דני לוי, המנהל עופר צברי, צפריר עצמו והאפסנאי אמיר שוורץ - נאסר לשוחח אחד עם השני בימים הקרובים עד לתום החקירה, שבינתיים כבר הסתיימה וכל ההגבלות על אנשי פ"ת הוסרו.

למרות שכל ההגבלות על המעורבים בפרשה הוסרו, קיים סיכוי כי בימים הקרובים יגובשו כתבי אישום בהתאם לממצאי החקירה. סגן מפקד תחנת משטרת ראש העין, משה שחר, אמר ל-ONE בנושא: "החקירה הסתיימה, חקרנו את כל המעורבים בפרשה והשגנו את המידע שהיינו צריכים, את כל החומר שאספנו והמסקנות שהסקנו נגיש לתביעה. הכל יכול להיות, גם הגשת כתבי אישום".

אלי מחפוד ואפי צפריר במסיבת העיתונאים (שי לוי)
אלי מחפוד ואפי צפריר במסיבת העיתונאים (שי לוי)

דובר מרחב השרון אמר בנושא: "הסתיימה חקירת פרשת "בגדי המלך החדשים", שהתנהלה בתחנת ראש העין. לאור זאת הוסרו המגבלות אשר ניתנו מאז אתמול לגבי המעורבים באירוע, בימים הקרובים תגובש המלצה בנוגע להמשך ההליך הפנימי בנושא".

המאמן החדש/ישן של הפועל פ"ת, אלי מחפוד, דיבר במסיבת העיתונאים: "אני לא יכול להסתיר את ההתרגשות שלי לחזור למועדון. כולם יודעים שהפועל פ"ת זה לא עוד מועדון בשבילי. אי אפשר לקחת את המועדון הזה ממני. כשאין לי מצב רוח אז אני לוקח את הדיסק של המשחק נגד הפועל ר"ג ורואה 8,000 אוהדים במגרש. אנשים חשבים שאני מדבר עם הפועל פ"ת כבר שבועיים-שלושה אבל הקשר התחיל רק אחרי המשחק נגד מכבי חיפה בשיחה ביני לבין תומר סיני".

אלי מחפוד. חוזר למועדון בו גדל (אור שפונדר)
אלי מחפוד. חוזר למועדון בו גדל (אור שפונדר)

מחפוד המשיך ואמר: "רק היום אחר הצהריים הדברים נסגרו, רק היום קיבלתי את האישור להיות מאמן הפועל פ"ת ואני שמח להיות פה. בשיחה שהיתה לי עם ההנהלה דיברנו איך מוציאים את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. אחד התנאים שדרשתי הוא חיזוק הקבוצה ב-5-6 שחקנים ואני שמח שנעניתי בחיוב. הקבוצה סיכמה עם שוער נבחרת ניגריה שיעזור לנו בהמשך הדרך. אני מתכוון לשדרג את הקבוצה. במצב הנוכחי יהיה קשה, הליגה לא קלה. עם הניסיון שלי נוכל להביא את הקבוצה לאן שאנחנו רוצים".

אוהדי פ"ת מפגינים

בנוגע למטרות שלו מהקבוצה אמר המאמן: "המטרה הראשונית היא להביא את הפועל פ"ת בו האי תצבור כדי שיחזור ביטחון לשחקנים והכיוון הוא לנסות להתברג במרכז הטבלה. אנחנו לא רוצים להיות בתחתית. עשיתי כבר כמה שיחות ובימים הקרובים תראו תזוזה בנושא של הבאת שחקנים לקבוצה. אני אצטרך ללמוד את השחקנים שנמצאים היום. שחקנים ישוחררו מהקבוצה בהתאם לדברים שאני אראה".

מחפוד פנה לאוהדים וביקש מהם לתמוך בקבוצה: "חשוב מאוד ואני פונה לקהל הגדול של הפועל פ"ת שיבוא לתמוך במועדון כי זה באמת רגע האמת של כולנו. קהל טוב שתומך בקבוצה שווה נקודות. הקהל הזה כבר הוכיח את עצמו. אני יודע שיש אכזבה מהתוצאות האחרונות של הפועל פ"ת. אנחנו צריכים להיות משפחה חזקה. אם נהיה מחוברים המועדון הזה יגיע להישגים".

גל חצור עם האוהדים (שי לוי)
גל חצור עם האוהדים הערב. מחפוד: "קורא לקהל לתמוך בנו" (שי לוי)

"אני רוצה להתמקד גם במחלקת הנוער שלנו. אני אסתובב שם ואעלה שחקנים לקבוצה. אני לא רוצה להרבות בדיבורים ואני מוכן להתחייב שהפועל פ"ת תהיה קבוצה חזקה וקשה".

"לא רק הפועל פ"ת נמצאת במצב קשה. חצי מהליגה במצב הזה. אסור לשכוח שהשוער שניר דורי גמר את העונה. אלי אברבנל פרש, שחקנים זרים שהגיעו לפה עזבו. לכן נצטרך למלא את החלל בשחקנים טובים ממה שיש. לא נוכל לשרוד עם הסגל הקיים".

שניר דורי. גמר את העונה ולא יעמוד לרשותו של מחפוד (אלעד ירקון)
שניר דורי. גמר את העונה ולא יעמוד לרשותו של מחפוד (אלעד ירקון)

"יש פה צוות של מאמנים, אי אעמוד בראשו. האחרוית תהיה שלי לטוב או לרע. שביט אלימלך יהיה העוזר שלי. אורי אוזן ועמירן שקלים על הפרק. רצינו את איליה יבוריאן אבל אני לא יודע איפה זה עומד. אנשים לא יתקמצנו ויעשו את הכל מבחינה כלכלית כדי להציל את המועדון הזה".

"נכון להיום הפועל פ"ת שווה לחמש או שש קבוצות בליגה. מה שחשוב זה להביא תוצאות והן יגיעו עם שחקנים טובים. אם הקבוצה תישאר בליגה אני אמשיך פה עוד עונה, אם לא, חס וחלילה, אין לי מה לעשות פה. אני מקווה לבנות פה תשתית להרבה שנים. רוצה להחזיר עטרה ליושנה".

אורי אוזן. ישוב לכחול של פ&qout;ת? (מתן להב)
אורי אוזן. ישוב לכחול של פ"ת? (מתן להב)

אחד מהבעלים של הפועל פ"ת, תומר סיני, דיבר על מינויו של מחפוד והזזתו של שביט אלימלך בחזרה לתפקיד העוזר: "הפועל פ"ת צריכה מאמן עם ניסיון ומאמן שיש לו ותק בליגה ומכיר את השחקנים, עם כל הכבוד לשביט ואנחנו מאוד מעריכים אותו. אם אני וגל חצור קמים ועוזבים את הפועל פ"ת אין יותר הפועל פ"ת".

גל חצור ותומר סיני.  (אלעד ירקון)
גל חצור ותומר סיני. "לא באנו לפה ליום אחד" (אלעד ירקון)

"זה שהקהל לא מרוצה זה כדורגל. סגרנו עם שוער שעושה את דרכו ארצה. אני מקווה מאוד שנצליח להכשיר אותו לשחק בשבת. נצרף עוד ארבעה-חמישה שחקנים שנבחר. התקציב הוא לא בעיה כי אם נרד ליגה, לעלות בחזרה יעלה לנו יותר יקר".

"לא באנו לפה ליום אחד. מכבי חיפה פנו אלי לגבי שחקן נערים והתשובה שנתתי להם היא שהפועל פ"ת לא מוכרת יותר שחקני נוער. הרצון שלנו הוא לבנות בסיס של שחקני בית. אנחנו מנסים להחזיר שחקני בית".

ההפגנה של אוהדי הפועל פ&qout;ת מחוץ למסיבת העיתונאים (שי לוי)
ההפגנה של אוהדי הפועל פ"ת מחוץ למסיבת העיתונאים (שי לוי)

מחוץ למסיבת העיתונאים התקיימה הפגנה של אוהדי הקבוצה שהביעו זעם על אירועי היומיים האחרונים ובכלל על מצב הקבוצה. עיקר הדרישה של האוהדים היא למנהל תקין, בטענה שתקציב הקבוצה מתבסס ברובו על כספים שמגיע מהציבור והם רוצים פיקוח ציבורי על העמותה המנהלת את הפועל פ"ת.

תומר סיני עם אחד האוהדים.  (שי לוי)
תומר סיני עם אחד האוהדים. הקהל של פ"ת מביע את זעמו (שי לוי)

סיני התייחס לטענות האוהדים: "כולם יודעים שבכדורגל אי אפשר להרוויח כסף ועם מחלקת נוער טובה וניהול נכון אולי אפשר לצאת ללא הפסד. אני לא חושב שהאוהדים יכולים להיות נציגים בעמותה. כל חוג אוהדים שיקום ירצה להיות בעמותה?"

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */