יום חמישי, 02.05.2024 שעה 03:17

פליקס חלפון נורה בבטן, נותח כ-4 שעות והתעורר

מהומה במועדון "הארנה" בת"א: ויכוח שנגרר לקטטה הסתיים ביריות לעבר הכדורגלן לשעבר. חלפון הובהל לביה"ח במצב קשה, עבר ניתוח ומתאושש

|
פליקס חלפון, שוב מעורב בתקריות (אלעד ירקון)
פליקס חלפון, שוב מעורב בתקריות (אלעד ירקון)

מי מחפש לפגוע בכדורגלן לשעבר פליקס חלפון? לשאלה הזאת תהיה כנראה תשובה רק למשטרת ישראל בימים הקרובים.

חלפון, הגיע הלילה (חמישי) למועדון "הארנה 72" ברחוב הרכבת בתל-אביב, לבילוי שגרתי עם חברים ובשעה 3 לפנות בוקר לערך, יצא מחוץ למועדון ונורה מספר יריות בבטנו ע"י שלושה אלמונים שחיכו לו בחניה. ניידת טיפול נמרץ שהוזעקה למקום, טיפלה בחלפון בניסיון לעצור את הדם הרב שאיבד הכדורגלן לשעבר והבהילה אותו לבית החולים איכילוב במצב קשה, חלפון נשלח לניתוח בו שהיה קרוב לארבע שעות לפני שהוצא ממנו והועבר להתאוששות.

פליקס חלפון הגיע לבית החולים כשהוא מונשם ולמרות מצבו הקשה לא נשקפת סכנה לחייו. כתבתנו לי נוף מוסיפה כי מספר שעות לאחר הניתוח חלפון התעורר ומשפחתו נכנסה כדי לראות אותו.

כתבנו, בועז גורן, מוסיף כי אחרי שנחקר על ידי המשטרה הועבר חלפון למחלקת אנגיו (כירורגיית כלי דם), שם יישאר עד שיתאושש לגמרי. עוד לפני כן, הגיעו חברים לבקר אותו, ביניהם שחקן הפועל ר"ג, בן לוז, ובכל העת בחדר ההתאוששות שהה ליד חלפון שוטר.

קודם לכן, דוברת בית החולים של איכילוב, אביבה שמר מסרה ל-ONE: "פליקס חלפון הגיע אלינו עם פצע ירי בבטנו, הוא נמצא בחדר ניתוח, מצבו קשה ונהיה חכמים עוד כמה שעות. כרגע אין סכנה לחייו".

עדי ראיה סיפרו ל-ONE: "פליקס הגיע למועדון אחרי המשחק של מכבי נתניה נגד גאלאטסריי והיה מאושר עם חברים שחגגו על הבר ושתו אלכוהול. בשלב מסויים, הוא קיבל שיחת טלפון ומיהר לצאת החוצה לבדו.

פליקס חלפון בבית חולים

בחוץ, חיכו לו שלושה אנשים שהתווכחו איתו בצעקות. תוך דקות התפתחה שם קטטה גדולה כאשר כל השלושה הרביצו מכות נמרצות לפליקס. אנחנו ראינו שהוא ניסה לברוח מהם, עד שאחד מהם שלף מתוך התחתונים אקדח וירה לעבר פליקס מספר יריות. פליקס נפל לריצפה ואיבד המון דם. הזעקנו ניידת טיפול נמרץ שהגיעה מהר והפרמדיק ניסה לעצור את כמות הדם הגדולה שפליקס איבד"

האזינו לראיון עם פליקס חלפון ב-103FM

ל-ONE נודע שכל הקטטה מתועדת במצלמות האבטחה של מועדון "הארנה 72" המשטרה החלה לאסוף ראיות מהבליינים במועדון וקלטת המכות תועבר לידי המשטרה ותסייע באיתור היורים שחיפשו לפגוע בכדורגלן לשעבר פליקס חלפון. עד לשעה זו נעצרו שני חשודים, המרדף אחרי החשוד השלישי עדיין בעיצומו.

מלשכת דוברות משטרת מחוז ת"א נמסר ל-ONE: "יש לנו שני אחים עצורים תושבי ת"א, לאירוע אין קשר לעניין רומנטי. אנחנו יודעים שזה היה במהלך קטטה, ירו לו בפלג הגוף התחתון והוא פונה לאיכילוב במצב בינוני. אחרי מרדף קצר נעצרו השניים והבנו שהם נמלטו באמצעות שני אופנועים מהזירה. ייתכן ויש חשוד נוסף שמעורב. בצהריים הם יובאו לבית המשפט". 

פליקס חלפון. נורה מספר יריות בבטנו (אלעד ירקון)
פליקס חלפון במעצר האחרון (אלעד ירקון)

מכר של פליקס חלפון ששוהה בבית החולים אמר ל-ONE: "באיזשהו שלב של הערב היה ריב עם פליקס שהגיע למכות, הוא ניסה להגן על עצמו. במהלך האירוע היה עד ראיה שאמר שאחד התוקפים חנק אותו והשני ירה בו. הוא נפגע מכדור אחד וכרגע מחכים לראות מה יהיה כשהוא ייצא מחדר הניתוח".

מגן קבוצת הוותיקים של הפועל ת"א, קובי הדדי, שמשחק תחת פליקס חלפון התקשה לעכל את הבשורה ואמר הבוקר ל-ONE: "אני עצוב, וממש בהלם. התקשרו אליי ב-6 בבוקר ובדיוק התעוררתי, זה דבר נורא קשה לשמוע עליו".

על פליקס חלפון כחבר הוא הוסיף: "מדובר בבן אדם מדהים, תמיד הוא מחייך וצוחק ומדבר יפה. כל האירועים האחרונים רחוקים מאוד מפליקס ואני לא יודע למה זה נדבק אליו. הוא עשה את תפקיד המאמן בכיף גדול. אני מאוד מקווה שהוא ייצא מזה".

תקריות פליליות נוספות שבהן היה מעורב פליקס חלפון:
לפני כחודשיים (26.05.09) נעצר פליקס חלפון בחשד שניסה לתקוף מינית צעירה שנסעה עמו במכונית. על פי החשד הוא ניסה לנשק את הצעירה בניגוד לרצונה ואף הטריד אותה מינית. לאחר שבילה את הלילה בתא המעצר במשטרת ראשון לציון, חלפון הובא לבית המשפט ושוחרר לביתו.

רשימת המנותחים באיכילוב עם פליקס חלפון (אלעד ירקון)
רשימת המנותחים באיכילוב עם פליקס חלפון (אלעד ירקון)

המקרה הבולט ביותר בו פליקס חלפון היה בשנת 2003, בו היה מעורב ע"פ החשד בייבוא קוקאין לישראל. חלפון ריצה שלוש שנות מאסר בגין הברחת סמים.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */