יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
26 42-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

טל הסכים לקצץ 50% משכרו, גם יצחקי וברוכיאן

שלושת השחקנים הם הראשונים שמסכימים לקיצוץ. עידן טל: "החלטתי לתת כתף". קורנפיין ועטר ידונו על המשך דרכו של המאמן. אריק בנאדו מסרב לקצץ

|
עידן טל:
עידן טל: "מעדיף לעזור בתקופה הקשה" (גיא בן זיו)

קשר בית"ר ירושלים, עידן טל, הודיע היום (שלישי) ליו"ר הקבוצה איציק קורנפיין כי הוא מסכים לקיצוץ של חמישים אחוז בשכרו. מאוחר יותר הודיעו ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן כי גם הם מוכנים לקיצוץ.

עידן טל הוא השחקן הראשון למעשה שמסכים לקבל את הדרישה לקצץ בחוזהו. עבור טל זאת הייתה החלטה לא פשוטה מכיוון שהשחקן מחזיק בחוזה גבוה מאוד, אך הוא ראה את טובת המועדון וחשב על האוהדים של בית"ר והסכים לקיצוץ שאליו נדרש.

בבית"ר מברכים את עידן טל על המהלך ואומרים שגם בגזרת שחקנים נוספים חלה התקדמות משמעותית בעניין הקיצוצים, ובמעדון מקווים כי עד מחר ישיבו מרבית השחקים בחיוב על הדרישה לקצץ בחוזיהם. עידן טל אמר ל-ONE בעניין הקיצוץ: “הלכתי עם המועדון בשנים היפות שלו ועכשיו זו תקופה אחרת, החלטתי לתת כתף בכדי לעבור את השלב הזה בו נמצא המועדון.

"מקצוענות זה משהו לטווח ארוך ובונים דברים לטווח ארוך. החלטתי השנה לתת יד, לעשות מחווה מכיוון שאני מעריך את המועדון ולא רוצה לראות מצב שבו בית"ר הולכת לפירוק. בית"ר ירושלים זה סמל, זו לא עוד קבוצה, זה מועדון מפואר. אני באופן אישי העדפתי להישאר בקבוצה על מנת להמשיך ולקחת את המועדון קדימה, אני מאמין ומקווה שכך יעשו שאר השחקנים.

"היו לי אופציות אחרות, אבל החלטתי להישאר בסופו של דבר בבית"ר. אחת הסיבות שגרמו לי לקבל את ההחלטה היא האוהדים של בית"ר ירושלים, הרגשתי מחוייב עבורם ועבור המועדון. לא יכולתי לראות לרגע מצב שבו נקרוס".

אחרי עידן טל גם אבירם ברוכיאן וברק יצחקי הודיעו הערב ליו"ר בית"ר איציק קורנפיין כי הם מוכנים לקצץ 50 אחוז משכרם ולהישאר בקבוצה. השניים הבהירו לקורנפיין כל אחד בנפרד כי במידה ולא ייצאו לשחק בחו"ל הקבוצה היחידה בה ישחקו תהיה בית"ר ירושלים.

רונן קצב הגיב בקצרה: “אבירם וברק הסכימו לקצץ. אם העניינים בבית"ר יסתדרו והם לא ייצאו לשחק בחו"ל, הם ישחקו בבית"ר ירושלים".

קורנפיין ועטר ידונו על עתיד המאמן 
יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, התקשר למאמן בית"ר בעונה החולפת ראובן עטר והזמין אותו לפגישה. בפגישה בין השניים תיבחן האפשרות לצרף את עטר כמאמן בית"ר בעונה הבאה. 

בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: ”איציק קורנפיין ייפגש מחר עם המאמן ראובן עטר לשיחה אישית בה תיבחן האפשרות להמשך העסקתו במועדון לעונה הקרובה".

ראובן עטר ואיציק קורנפיין (גיא בן זיו)
ראובן עטר ואיציק קורנפיין. גאידמק מעוניין במאמן (גיא בן זיו)

כאמור, הבעלים של המועדון, ארקדי גאידמק, אמר בראיון בלעדי ב-ONE כי הוא מאוד מרוצה מעטר וירצה לראות אותו כמאמן הקבוצה גם בעתיד. עטר, עצמו, הפגין נאמנות למועדון כאשר הודיע כי יהיה מוכן לאמן את השחקנים בחינם עד שימצא פתרון.

השבוע, נפגש היושב ראש גם עם המועמד השני לתפקיד המאמן בעונה הבאה, יצחק שום, אך השניים כמובן לא הגיעו לסיכום כלשהו ולא השיגו תוצאות משמעותיות.

בנאדו לא מקצץ
יו"ר בית"ר איציק קורנפיין ממתין לתשובת השחקנים, שאיתם נפגש ביום ראשון בנוגע לקיצוץ בחוזיהם. כזכור, קורנפיין הציג בפני השחקנים תמונת מצב של הקבוצה ואת ההתחייבות של ארקדי גאידמק לתמוך במועדון במידה והשחקנים יענו לדרישתו ויקצצו חמישים אחוזים משכרם.

קורנפיין ושום. דנו על מינוי המאמן (עמית מצפה)
קורנפיין ושום. דנו על מינוי המאמן (עמית מצפה)

נראה כי השחקנים מוכנים לבוא לקראת המועדון אך לא בהכרח מסכימים אוטומטית לקיצוץ בגובה של חמישים אחוזים. אריק בנאדו למשל מסכים לקיצוץ משמעותי בחוזה שלו אך קיצוץ של חמישים אחוז יעמיד את משכורתו על 100 אלף דולרים, כשהוא יכול להרוויח יותר במכבי תל אביב שמגלה בו עניין.

בנאדו כבר הצהיר כי הוא רוצה לשחק בבית"ר בעונה הבאה וכי הוא מוכן לקיצוץ אך יחד עם זאת, קיצוץ של חמישים אחוז יפגע מאוד בבלם מבחינה כספית מכיוון שהוא לא מחזיק בחוזים שמנים כמו שמעון גרשון, עידן טל, ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, שגם קיצוץ של חמישים אחוז במשכורתם עדיין ישאיר להם משכורת נאה.

לכן, יבקש בנאדו להגיע עם קורנפיין להבנה שבה הקיצוץ יהיה משמעותי אך פחות מחמישים אחוזים.

בנאדו וקטן (עמית מצפה)
בנאדו. ההצעה ממכבי ת"א קורצת (עמית מצפה)

הכיוון חיובי גם בגזרתם של עמית בן שושן ואלירן דנין. למרות ההסכמה העקרונית של שחקני בית"ר לקיצוצים, השחקנים לא ימהרו לחתום על כך מול קורנפיין וימתינו לפעולה מצידו של ארקדי גאידמק. שחקני בית"ר עדיין לא יודעים כמה כסף יזרים הבעלים לקבוצה והאם בית"ר תוכל להעמיד את התקציב אותו מתכנן איציק קורנפיין. "הכל תלוי בארקדי, אנחנו רוצים לעזור ולבוא לקראת המועדון אך עדיין אין כסף במועדון לקראת העונה הבאה" אמר שחקן בקבוצה ל-ONE.

ג´וניור ויסה. יסכים לקיצוץ? (שי לוי)
ג´וניור ויסה. יסכים לקיצוץ? (שי לוי)

קורנפיין ממתין גם לתשובה מנציגו של הקשר הפרואני, ג'וניור ויסה, שגם הוא התבקש לקצץ 50 אחוזים משכרו בכדי לשחק בבירה בעונה הבאה. בבית"ר מעריכים מקצועית את ויסה והיו רוצים לראות אותו בקבוצה בעונה הבאה אך לא בטוח שהשחקן יסכים לקיצוץ אותו דורש קורנפיין וייתכן שהוא יחפש קבוצה אחרת, שתרכוש אותו מבית"ר ירושלים.

רונן קצב המייצג את ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן מגביר את המאמצים למצוא לשניים קבוצה בחו"ל. ע"פ הסיכום בין קורנפיין לקצב, השניים ישחקו בבית"ר בעונה הבאה ויסכימו לקיצוץ משמעותי בשכרם אם לא ימצאו קבוצה בחו"ל. ברוכיאן מועמד למספר קבוצות בספרד וביניהן מיורקה וסנטאנדר. יצחקי, גם כן, מחפש קבוצה בספרד כאשר גם הליגה הגרמנית באה בחשבון. גם חזרתו של יצחקי לגנק תמורת ביטול החוב של בית"ר למועדון הבלגי (600 אלף יורו) עלתה כאפשרות, אך בסביבתו של יצחקי לא מתלהבים מהרעיון.

ברוכיאן מודה לקהל (גיא בן זיו)
ברוכיאן. אם לא באירופה, יישאר בבית"ר (גיא בן זיו)

היום (שלישי) בבוקר פונו משרדי בית"ר ירושלים מגבעת שאול ואנשי המנהלה של המועדון יעברו למתקן האימונים בבית וגן. ארקדי גאידמק לא חידש את חוזה השכירות של המשרדים בבית התאומים בגבעת שאול וקורנפיין ימשיך את מלאכתו מהמתקן שנבנה לפני כשנה בבית וגן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */