יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:27
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

רוסו: אחרי 5 שנים, רוני לוי היה צריך לעזוב

קשר חיפה לספורט 99 בשיתוף ONE על המאמן שעוזב. על עצמו: "לא פורש השנה". שחר לקראת הגביע הערב ב-20:15 נגד נתניה: "מצפה לעלות שלב"

|
ג'ובאני רוסו. מבין את רוני לוי (עמית מצפה)
ג'ובאני רוסו. מבין את רוני לוי (עמית מצפה)
"אחרי 5 שנים במכבי חיפה רוני לוי היה חייב ללכת לקבוצה אחרת", כך אמר אמש (שלישי) ג'ובאני רוסו, קשרה של מכבי חיפה בראיון לספורט 99 בשיתוף ONE.

רוסו דיבר על המאמן שהחליט לעזוב: "זה מוזר, אחרי 5 שנים במכבי חיפה ו-3 אליפויות הוא החליט ללכת. אחרי חמש שנים בחיפה רוני היה חייב ללכת לקבוצה אחרת".

על מכבי חיפה העונה אמר הקרואטי: "חסרה לנו קצת מלחמה במגרש. מה שחסר לנו – קצת שמחה במועדון"

לשאלה האם הוא מתכוון לתלות את הנעליים: "אני לא מתכוון לפרוש בסוף העונה הנוכחית".

שחר: אל תשכחו עבור איזה מועדון אתם משחקים
מכבי חיפה יודעת שהדרך היחידה להציל את העונה הבינונית שלה היא זכיה בגביע המדינה, לשם כך יצטרכו לעבור חניכיו של רוני לוי משוכה קשה מאוד בשלב שמינית הגמר הערב (רביעי) ב-20:15 בדמות מכבי נתניה באצטדיונה הביתי, הקופסא.

נתניה שנמצאת במקום השני בליגה, כבר ניצחה העונה את מכבי חיפה פעמיים והירוקים יהיו חייבים להימנע מהפסד נוסף אם ברצונם להתקדם שלב נוסף בגביע.

נשיא מועדון מכבי חיפה יעקב שחר, הגיע אחה"צ (שלישי) למתחם כפר גלים לאימון המסכם של הקבוצה.

שחר אמר לשחקנים, בשיחת מוטיבציה: "אני מצפה מכם לעלות שלב ולתת הכל. אל תשכחו עבור איזה מועדון אתם משחקים, אז הגיע הזמן שתחזירו על כל התנאים הטובים שאתתם מקבלים פה. אני מצפה ללא פחות מעליה לרבע הגמר. אתם השחקנים עכשיו במוקד העניינים".

כמובן ש-שיחת היום המרכזית במכבי חיפה היא הודעתו של רוני לוי על כך שהוא עוזב את הקבוצה בתום העונה. כעת התברר כי גם קשרה הקרואטי של מכבי חיפה, ג'ובאני רוסו, שוקל בימים אלו את המשך דרכו והאפשרות כי יודיע על פרישה בסוף העונה הופכת לריאלית ביותר.

אין זה סוד כשבתחילת העונה רצה רוסו לסגור מעגל ולהגיע לעונת פרישה במדי מכבי חיפה, היה זה המאמן רוני לוי, שבניגוד לדעת חלק לא מבוטל מהקהל, לחץ להחזיר את רוסו למועדון.


צפו ביחיאל צגאי מדבר לקראת מכבי חיפה

בפועל התברר שהשיקול היה נכון ורוסו הפך לאחד השחקנים היציבים אם לא הבולטים בשורות חיפה, מה שגרם לו להרהורים נוספים באשר לעתידו אם לפרוש בתום העונה. עכשיו כשידוע שלוי לא ימשיך, האפשרות שרוסו יפרוש כשחקן פעיל נלקחת בחשבון. רוסו מעוניין לשמש כסקאוט לאחר שיפרוש ממשחק פעיל.

הקפטן אלון חרזי אמר לקראת המשחק מול נתניה בגביע: "נשתדל שהמשחקים, לפחות בגביע, ישנו את הטעם המר מהתקופה האחרונה ואולי נצליח לתת ללוי מתנת פרידה בדמות גביע".

מכבי חיפה (משוער): ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, אלון חרזי, פיטר מסיללה, בירם כיאל, רנה לימה, עומרי אפק (ליאור רפאלוב), ג'ובאני רוסו, יניב קטן, פנטיני (רנאטו).

יחיאל צגאי: "זה משחק של להיות או לחדול"
"את שני המשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה ניצחנו, נקווה שגם בפעם השלישית ננצח", כך אמר ל-ONE קשר מכבי נתניה, יחיאל צגאי, לקראת משחק גביע המדינה בקופסא בין סגנית האלופה לחניכיו של רוני לוי.

השחקן הוסיף והתייחס למשחק: "בגביע המדינה זה משחק של להיות או לחדול, אין דרך חזרה. צריך לבוא מרוכזים ומפוקסים ומקווה שתהיה תוצאה טובה".


רוני לוי. הזדמנות אחרונה שלו לתואר נוסף בחיפה (עמית מצפה)
רוני לוי. הזדמנות אחרונה שלו לתואר נוסף בחיפה (עמית מצפה)

על המצב הלחוץ בו מגיעה חיפה למשחק אמר צגאי: "מה שקורה אצלם באמת לא מעניין אותי. אני יודע שיש אצלם לחץ בגלל ההפסדים האחרונים אבל אנחנו באים במטרה אחת, לנצח בגביע המדינה ולעלות לרבע הגמר. לא מעניין אותי מה קורה שם, אני יודע שיש המון לחץ והם הפסידו והמאמן יעזוב בסוף העונה אבל זה לא מעניין".

לפני האימון ערך המאמן ראובן עטר, אסיפה לשחקניו בה הציג להם את המשך הווידאו של מכבי חיפה נגד מכבי פתח-תקוה מהסיבוב הקודם בגביע.

באימון המסכם לקחו חלק כל השחקנים מלבד שוער המשנה גל ניר, שפצוע כבר תקופה ממושכת וצפוי לשוב להתאמן עם הקבוצה לקראת השבוע הבא. נראה כי הערב צפוי לערוך עטר מספר שינויים מההרכב שפתח בשבת.


פרנסיס קיויו. צפוי לחזור להרכב
פרנסיס קיויו. צפוי לחזור להרכב

הקשר האחורי אלמוג כהן, שריצה את עונש ההרחקה שלו צפוי לשוב להרכב ולצידו יפתחו ככל הנראה טל מעבי וחורחה קאביירו. עטר עשוי להשיב ל-11 אף את אוקוצ'ה שפתח על הספסל בשבת נגד סכנין וגם את החלוץ שהחלים מפציעתו, פרנסיס קיויו.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה קבאיירו, טל מעבי, איתי שכטר, אובודו אוק'וצ'ה ופרנסיס קיויו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */