יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:06

רם: כיף לזכות עם אחד החברים הכי טובים שלי

אנדיוני חגגו את הזכיה באוסטרליה. רם: "אולמרט התקשר לברך", הנשיא פרס: "הישג מעורר כבוד". דודי סלע: "הם הצמד הכי טוב בעולם ואני אוהב אותם"

|
ארליך חוגג עם רם. יש גביע (רויטרס)
ארליך חוגג עם רם. יש גביע (רויטרס)
אנדי רם ויוני ארליך חגגו הבוקר (שבת) במלבורן זכיה היסטורית בטורניר גראנד סלאם לאחר שניצחו את ארנו קלמנט ומיכאל לודרה הצרפתים 5:7 ו-6:7 במשחק גמר טורניר הזוגות של אליפות אוסטלריה הפתוחה בטניס.

הניצחון הנהדר סיים טורניר גדול של הצמד הישראלי, שלא שמט מערכה לכל אורך הדרך, וחגג עם עשרות האוהדים הנהדרים ביציעי אצטדיון רוד לייבר.

בעקבות הניצחון, רם וארליך שילשלו לכיסם 400 אלף דולר והבטיחו את השתתפותם בטורניר המאסטרס, שייערך בסוף השנה בשנחאי.

"זהו רגע בלתי רגיל עבורנו", אמר אנדי רם לאחר הניצחון הגדול, "זכיתי כבר בשני תארי גראנד סלאם בזוגות המעורבים אבל השמחה היום לא קרובה לזכיות האלה. כיף אדיר לנצח עם אחד החברים הכי טובים שלי והפרטנר שלי לאורך השנים".

"אנחנו כמו משפחה, כמו אחים", הוסיף רם, "יש חמישה או שישה שחקנים בארץ וכולנו חברים מצוינים. אני שמח שאנחנו הישראלים הראשונים שעשו היסטוריה".

"אני שמח מאוד עבור שנינו", המשיך רם, "האמנו שאנחנו יכולים להשיג תואר גראנד סלאם לאורך השנים ולא פחדנו לדבר על זה בתקשורת הישראלית והעולמית. אנחנו מאמינים שאנחנו מהצמדים הטובים בעולם וזה יום גדול לנו, למשפחות ולכל עם ישראל".


אנדיוני. הישג ענק לישראלים
אנדיוני. הישג ענק לישראלים

"הגענו עם ביטחון לגמר כי לא הפסדנו מערכה בכל הטורניר והגענו עם היחס הנכון למשחק ועם הגישה הנכונה", הוסיף רם, "היינו הרבה יותר רעבים לנצחון ממיכאל וארנו".

"אני בטוח שיהיה בלאגן בשדה התעופה כשנחזור לארץ", אמר ארליך, שסיפר על כך שראש הממשלה, אהוד אולמרט, כבר הספיק להתקשר אליהם, "האמנתי לאורך כל המשחק שהוא בידיים שלנו ולמרות משחק הגשה לא טוב שלי, חזרנו למשחק".

"אנדי הגיש מצוין וגם שלטנו טוב במכות ההחזרה", הוסיף ארליך, "עם קצת ריכוז, יכולנו לנצח ביותר קלות. אנחנו מרגישים כמו שגרירי ישראל בעולם ומנסים להראות לכולם שישראל זה מקום נפלא עם אנשים נהדרים".



מוקדם יותר, ארליך דיבר בטקס חלוקת הגביעים. "אני מרגיש כמו כוכב רוק", אמר בהתרגשות יוני ארליך, "חבר טוב שלי אמר לי שחיכה עשר שנים לרגע כזה ועבורי זה היה חלום ילדות".

"מגיעה תודה רבה לקהל הישראלי", הוסיף ארליך, "לודרה וקלמנט הם מהזוגות הכי טובים בסבב ותמיד כיף להיות איתם על המגרש".

"אנדי שיחק מצוין והציל אותי ברגעים קשים", המשיך ארליך, "אני מודה גם לנועם בר, לכל החברים שהגיעו מישראל ולרעייתי".



מיכאל לודרה ניצל את ההזדמנות לברך את הצמד הישראלי. "אני מודה לשותף שלי ארנו", אמר, "למרות שהפסדנו היום, אני רוצה להגיד לאנדיוני שעשיתם עבודה טובה ואם להפסיד אז עדיף שזה יקרה לזוג חברים שלנו".

הנשיא שמעון פרס בירך את אנדיוני
נשיא המדינה, שמעון פרס, שנמצא בביקור בדאבוס שבשוייץ, בירך את צמד הטניסאים הישראלי והוסיף כי הוא מלא גאווה על הניצחון. "זה הישג מעורר כבוד של הטניס הישראלי", הוא אמר.



פרס הביע תקוה שלא ירחק היום שבו טניסאי או טניסאית יזכו בתואר גראנד סלאם גם בטורנירי היחידים.

דודי סלע: "אני אוהב אותם"
בעולם הטניס הגיבו בהתלהבות להישג של הצמד הישראלי. "כל הכבוד להם", פירגן חברם של אנדיוני לנבחרת הדייויס, דודי סלע, "הם הצמד הכי טוב בעולם ואני אוהב אותם. אני בטוח שזה לא התואר האחרון שלהם".

"זו הרגשה עילאית ואני מצדיע לאנדי ויוני", הוסיף מאמן הטניס וקפטן נבחרת הפדרציה, עודד יעקב, "זה הישג מדהים נוסף לטניס הישראלי וחשוב להגיע בזמן הנכון ובמקום הנכון לשיא שלך".

"הניצחון רק מוכיח שהתמדה, דבקות במטרה ורצון עז להצליח גוברים על כל המשברים בדרך", הוסיף יעקב, "בסופו של דבר הניצנים שנאספו בחמש או בשש השנים האחרונות מבחינת פוטנציאל ויכולת לנצח את הזוגות הבכירים, התחברו ביחד בטורניר הזה. זכיה בגראנד סלאם היא חלום של כל ילד והם הצליחו לעשות את זה".



מנכ"ל איגוד הטניס, משה חביב, הוסיף: "מדובר בהישג מדהים לזוג הנפלא ואני מקווה שההישג הזה ידחוף את כל הנבחרת במשחק הדיוייס מול שבדיה".

"אני מאוד שמחה עבורם ועבור נועם", הוסיפה ציפי אובזילר, "הם בשטח כל כך הרבה זמן. הם שיחקו טניס נפלא בשבועיים האלה והביאו כבוד לישראל".

אייל רן: "הישג מדהים"
קפטן הדייויס של ישראל, אייל רן, פירגן לצמד שאמור להעניק לנבחרת נקודה חשובה במפגש גביע דייויס מול שבדיה בעוד שבועיים. "אני גאה באנדיוני על ההישג המדהים", הוא אמר, "הפגינו בגרות, מוטיבציה וטניס באיכות גבוהה".

"הייתי איתם בשבוע הראשון וראיתי שחקנים רעבים עם אנרגיה טובה באויר", הוסיף רן, "היו להם שבועיים יוצאים מהכלל והם הביאו גאווה לכל עם ישראל ולמשפחת הטניס הישראלי. אני רוצה לתת מילה טובה לנועם בר, שעושה איתם עבודה מצוינת. יש לו חלק גדול בזה וגם בשבילו זה הגשמת חלום. אני מצדיע להם ושמח איתם ביחד".

מי שמתכונן אף הוא לקראת מפגש גביע דייויס הוא הראל לוי, שעדיין לא יודע אם ישחק מול שבדיה. "זה הישג מדהים", הוא אמר, "אני מאוד שמח וגאה בהם. הגיע הזמן שהם יעשו רעש בטורנירי גראנד סלאם".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */